konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Łukasz Kasprzyk:
Coś w tym stylu na pewno. Wiesz mi coś takiego nie pasuje, choć sam sposób zabezpieczeń jest dobry. Dlatego wyrażam swoją opinię tak, jak ją wyrażam.
Podpisując umowę przy zakładaniu konta z tym bankiem,zgodziłeś się także że przy zmianie jakichkolwiek danych osobowych jesteś zobowiązany na posiadanie i podawanie takiego kodu,więc nie rozumiem co Ci teraz nie pasuje,przecież wiedziałeś o tym,czytałeś regulamin i umowę którą podpisywałeś?????????,takie informacje są tam zawarte :-/
Łukasz Kasprzyk

Łukasz Kasprzyk Koordynator
Sprzedaży
Internetowej

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Ula O.:

No i ok,pisz,ale czy nie sądzisz że zrobisz z siebie taką skargą delikatnie mówiąc hmmm mało mądrego faceta w ich oczach,wiem że Ci to zwisa co sobie pomyślą o Tobie bo i tak rezygnujesz z tego Banku,ale pani na infolinii ani pewnie nikt z tego powodu że Ty nie masz tych głupich kodów konsekwencji nie poniesie.No bo za co tak z drugiej strony?
Za to że nie masz kodów bo je zapodziałeś?
Przemyśl sprawę na spokojnie przez Święta :-)))))))

Dokładnie, zwisa mi co sobie pomyślą. Żebyś mnie dobrze zrozumiała... pani na infolinii była profesjonalna w tym co robiła i absolutnie nie mam zamiaru na nią nic składać. Trzymała się swojego regulaminu i skoro nie mogła mi pomóc to dobrze że nie złamała regulaminu. Ja zapomniałem kodów czy wyrzuciłem je, ok przeżyję ale patrząc na ekstremalne przypadki - ktoś może czegoś ważnego nie załatwić w banku bo przykładowo ma ten paraliż i nie pójdzie do banku.
Wyjdę na durnia w oczach banku... nie ubędzie mnie.

A co do tego e jestem roszczeniowcem Pawle to powiem Ci że czasem chyba każdy człowiek tak ma. Czując się oszukanym (czasem bezpodstawnie) będzie się domagał swoich praw. Mój przykład jest bardzo błahy, ale krzyknę z przytupem na bank bo tak sobie postanowiłem ;)

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Łukasz Kasprzyk:

No to wesołych Świąt :-)))))
Łukasz Kasprzyk

Łukasz Kasprzyk Koordynator
Sprzedaży
Internetowej

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Ula O.:

No to wesołych Świąt :-)))))

Tobie również i temu małemu szkrabkowi także :)
Double Decker

Double Decker Ocena zawsze bedzie
subiektywnym punktem
widzenia...

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Andrzej Filipek:

Dzień dobry wieczór
Na wstępie dziękuję za uznanie. Jeżeli takie firmy istnieją to po co istnieją ? Chyba ktoś w tych firmach postradał zmysły. Przecież tworzenie tzw, czarnych list to chyba jakiś relikt przeszłości. Ja na ten przykład jeśli nie chcę z kimś współpracować to a) wystawiam taką cenę, że klient więcej mi głowy nie zawraca b) oświadczam otwartym tekstem, że moja oferta nie jest do kogoś takiego skierowna c) nie mam czasu. Tylko jak ja zaznaczyłem ,ja to chyba jakiś dziwny Jestem...:D Poza tym nie żyje w realiach filmu "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz"....<< Panie Kierowniku My już mamy wszystkie
> sklepy poobrażane...>>....Z tego co wiem to działanie w
realiach gospodarki rynkowej daje możliwość wyboru klientów...Ale może faktycznie jest inaczej...
Pozdrawiam i łączę wyrazy szacunku
Z poważaniem
AF (zwolennik dywidend)

A nie zauważyłaś że mówimy o tym samym? :) Jak nie chcesz obsługiwać klienta to już wiesz czemu. A skąd? Bo masz go na tzw czarnej liście. :)
A banki to relikty? Też maja takie listy :)

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Paweł Ilnicki:
Pamiętaj że wiele firm mam coś jak czarną listę klientów.

Pamiętaj, że wielu klientów ma czarną listę dostawców :P.
Double Decker

Double Decker Ocena zawsze bedzie
subiektywnym punktem
widzenia...

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Jolanta I.:
Paweł Ilnicki:
Pamiętaj że wiele firm mam coś jak czarną listę klientów.

Pamiętaj, że wielu klientów ma czarną listę dostawców :P.
Phi... Jak przyjdzie wybierać dostawcę to czasem cena jest punktem zgody :)

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

to samo miałam w alior banku , nie mogłam odzyskać hasła , a numer klienta też mi odrzucało a spisywałam w telefon z umowy więc no trudno żebym się 10 razy myliła ;) i na koniec po godzinie rozmowy Pani mnie też odesłała do placówki banku , zrezygnowałam z nich bo nie bawi mnie płacenie za godzinne rozmowy z komórki bez celu i latanie po oddziałach , nie po to mam internetowe konto i telefon żeby jeszcze marnować czas na wizyty w oddziałach ;/

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Katarzyna K.:
to samo miałam w alior banku , nie mogłam odzyskać hasła , a numer klienta też mi odrzucało a spisywałam w telefon z umowy więc no trudno żebym się 10 razy myliła ;) i na koniec po godzinie rozmowy Pani mnie też odesłała do placówki banku , zrezygnowałam z nich bo nie bawi mnie płacenie za godzinne rozmowy z komórki bez celu i latanie po oddziałach , nie po to mam internetowe konto i telefon żeby jeszcze marnować czas na wizyty w oddziałach ;/
Polecam mBank :-) Tam wszystko można załatwić przez telefon :-)
Jeszcze nigdy nie byłam od 4 lat w żadnym oddziale mBanku :-)

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Ula O.:
Katarzyna K.:
to samo miałam w alior banku , nie mogłam odzyskać hasła , a numer klienta też mi odrzucało a spisywałam w telefon z umowy więc no trudno żebym się 10 razy myliła ;) i na koniec po godzinie rozmowy Pani mnie też odesłała do placówki banku , zrezygnowałam z nich bo nie bawi mnie płacenie za godzinne rozmowy z komórki bez celu i latanie po oddziałach , nie po to mam internetowe konto i telefon żeby jeszcze marnować czas na wizyty w oddziałach ;/
Polecam mBank :-) Tam wszystko można załatwić przez telefon :-)
Jeszcze nigdy nie byłam od 4 lat w żadnym oddziale mBanku :-)

mam też mbank i niestety po kilku latach zaczynam być na nie opłaty za karty co miesiąc, prowizje od wypłat z bankomatu czego nie było, i comiesięczne odsetki od debetu lecą że hej, plus nie możność uzyskania karty kredytowej , konto prywatne mam od 4 lat, firmowe od roku u nic, ogólnie mbank schodzi na minus

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Katarzyna K.:
mam też mbank i niestety po kilku latach zaczynam być na nie opłaty za karty co miesiąc, prowizje od wypłat z bankomatu czego nie było, i comiesięczne odsetki od debetu lecą że hej, plus nie możność uzyskania karty kredytowej , konto prywatne mam od 4 lat, firmowe od roku u nic, ogólnie mbank schodzi na minus

Ja płacę ubezpieczenie karty,co do płatnych bankomatów to od kąd pamiętam to było,nie płatne są Euronety,BZ WBK,Cash4you. I tylko z takich korzystam więc nic nie płace.Debetu nie mam,właśnie ze względu że daje się za darmo bankowi kase.A karty kredytowe proponują mi co trzy-cztery miesiące :-)
JAk dla mnie najlepszy Bank.:-)))

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Ula O.:
Katarzyna K.:
mam też mbank i niestety po kilku latach zaczynam być na nie opłaty za karty co miesiąc, prowizje od wypłat z bankomatu czego nie było, i comiesięczne odsetki od debetu lecą że hej, plus nie możność uzyskania karty kredytowej , konto prywatne mam od 4 lat, firmowe od roku u nic, ogólnie mbank schodzi na minus

Ja płacę ubezpieczenie karty,co do płatnych bankomatów to od kąd pamiętam to było,nie płatne są Euronety,BZ WBK,Cash4you. I tylko z takich korzystam więc nic nie płace.Debetu nie mam,właśnie ze względu że daje się za darmo bankowi kase.A karty kredytowe proponują mi co trzy-cztery miesiące :-)
JAk dla mnie najlepszy Bank.:-)))

zonk ;) właśnie w sobotę wyjmowałam kasę z euronetu i poleciało mi 2 zeta za wypłatę z zaprzyjażnionego bankomatu ATM , już nie sa bezpłatne euronety

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Katarzyna K.:
zonk ;) właśnie w sobotę wyjmowałam kasę z euronetu i poleciało mi 2 zeta za wypłatę z zaprzyjażnionego bankomatu ATM , już nie sa bezpłatne euronety
Może u Ciebie zonk,a u mnie nie,sprawdziłam teraz historię rachunku z ostatnich 30 dni,nie mam żadnej prowizji od wypłaty z bankomatu :-) Mam tylko 1,70 zł za ubezpieczenie karty.
A wypłacam często i różne kwoty.Mam Euronet pod samym nosem i zawsze z niego korzystam :-)

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Ula O.:
Katarzyna K.:
zonk ;) właśnie w sobotę wyjmowałam kasę z euronetu i poleciało mi 2 zeta za wypłatę z zaprzyjażnionego bankomatu ATM , już nie sa bezpłatne euronety
Może u Ciebie zonk,a u mnie nie,sprawdziłam teraz historię rachunku z ostatnich 30 dni,nie mam żadnej prowizji od wypłaty z bankomatu :-) Mam tylko 1,70 zł za ubezpieczenie karty.
A wypłacam często i różne kwoty.Mam Euronet pod samym nosem i zawsze z niego korzystam :-)

może z konta prywatnego tak, ale z firmowego leci prowizja
Dorota K.

Dorota K. TSL + IT -
konsultant

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Katarzyna K.:
mam też mbank i niestety po kilku latach zaczynam być na nie opłaty za karty co miesiąc
za kartę do konta firmowego - owszem są od sierpnia 2007; za kartę do konta prywatnego nie ma comiesięcznych opłat,
prowizje od wypłat z bankomatu czego nie było
z karty do konta firmowego są od dawna; z kart do kont prywatnych - jest dużo bankomatów bezpłatnych; no chyba, że się mieszka w okolicy, gdzie PKO króluje...
i comiesięczne odsetki od debetu lecą że hej,
no to chyba w każdym banku od debetu odsetki lecą, jeśli nie jest spłacany w wymaganym czasie
plus nie możność uzyskania karty kredytowej
no jak ktoś ma ciągle niespłacony debet, to chyba nie dziwne, że karty kredytowej nie chcą dać - teraz banki pilnują, żeby sobie tzw. "złych" kredytów nie narobić, bo to grozi kłopotami...

konto usunięte

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Katarzyna K.:
może z konta prywatnego tak, ale z firmowego leci prowizja

Aaaaaa to było tak od razu,na firmowych się nie znam,bo nie mam :-)))))
Ale jeśli chodzi o prywatne to prócz wspomnianego ubezpieczenia nie płacę za nic :-)
Monika S.

Monika S. oj tam oj tam

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Polbank to chyba najgorszy bank z jakim do tej pory miałam do czynienia ( wczesniej przodował Kredyt Bank)
Obsługa fatalna, niekompetentna, znudzona, robiąca łaskę ( w 3-4 punktach usiłaowałam załozyć konto, za każdym razem rezygnowałam po odstaniu od 30-45 min - tylko jedna osoba obsługiawała kilentów reszta robiła pokaz mody)
Niestety ten bank zaoferował mi na ówczas korzystny kredyt hipoteczny wiec chcac nie chcac zacisnęlam zęby ale:
kredyt ( na zakup działki) został przelany z 2 lub 3 dniowym opóźnieniem - a miałam juz podpisany akt notarialny w którym zobowiązywałam sie do wpłaty okreslonej sumy w danym terminie ( i tak zalozylam margines, a bank nie dosc ze sie nie wyrobił to nie przelał mi kredytu w ustalonym - przez niego - terminie)
niekompetencje pań pominę
Ostatnio zmienialam adres korespondencyjny, nie musze dodawać ze po 2 m-cach korespondencja przychodzi nadal na stary adres. Nadmienie ze w Polbanku aby zmienic adres, nalezy zgłosić sie osobiscie do oddziału banku i wypełnic archaiczny formularz. Zwolniłam sie z pracy, odstałam swoje, formularz wypełniłam. Po 2 m-cach dzwonie do Pani z pytaniem ile czasu im potrzeba na zmiane adresu? A pani do mnie ze mam sobie zadzwonic do centrali bo u nich w odziale adres jest zmieniony a pewnie w centrali nie. Norlmalnie złote usta za błyskotliwa odpowiedź. Oni powinni płacic swoim klientom co miesiac szkodliwe za użeranie sie z pracownikami ...
Mikołaj Pytel

Mikołaj Pytel www.airbike.pl -
sklepy z klubem
sportowym, 5
placówek W-wa

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Wątek stary ale się dopisze. Moje doświadczenia z Polbankiem są tak samo koszmarne jak większości.
Sam pracuje w obsłudze klienta, rozumiem że ludzie muszą się zdążyć przeszkolić itd... Ale Polbank to dla mnie katastrofa. W telegraficznym skrócie:
- kredyt męczyli mniej więcej rok, regularnie myląc, zmieniając, przeterminowując i gubiąc dokumenty
- każda wizyta w oddziale trwa zdecydowanie za długo
- oddziały gubią dokumenty które otrzymują (za potwierdzeniem na szczęście)
- dostęp online jest tragiczny, niefunkcjonalny i niekompatybilny ze wszystkimi systemami operacyjnymi
- spredy na walucie mają takie, że Euro jest ok 10 gr droższe niż na przykład w mBanku
- wmuszają usługi dodatkowe do kredytów
- naliczają kary za niezałatwienie rzeczy, do których jeszcze nie wydali potrzebnych dokumentów
A dzisiejszym hitem jest info o braku wpłaty, przy jednoczesnym ustaleniu, że mają moje pieniądze (po wizycie w oddziale bo infolinia poległa), ale dane w przelewie są nie zgodne o jeden wyraz. Inne instytucje finansowe zwracają bądź księgują taką wpłatę w czasie od godziny do doby od wpływu. Polbank trzyma tą kasę już ok 4 dni... ale spoko! Planują oddać za następne 6 dni... :)
W między czasie zapewne dostane karę za brak wpłaty w terminie :)
Na szczęście z mniejszym lub większym trudem można zmienić bank!
Miсhal S.

Miсhal S. quidquid latinum
dictum est, altum
viditur

Temat: Polbank - konto dla klienta indywidualnego

Procedury procedurami.
Sa jakie sa, to ich obowiazkiem jest ich przestrzegac.
Ale jesli sa zle, to ich obowiazkiej jest zmienic procedury.

Mnie sie zadarzalo czesto, ze nie znalem odpowiedzi na zadawane pytania, kody, hasla itd
Zalezy od instytucji, albo mnie splawiali, albo ich procedury byly sensowne, czyli np:
-nie znam kodu, prosze o inne pytanie
-masz jakis inny produkt w naszym banku?
-mam karte kredytowa
-OK, jaki limit?
-nie pamietam dokladnie, mniej wiecej tyle, prosze o inne pytanie
-OK, jest pan w domu?
-tak
-procownik banku zadzwoni na numer domowy jaki mamy zapisany w systemie do 5 min,
prosze odebrac i odpowiedziec na pytania
-jak splacasz karte?
-ustawiona autosplata pelnego zadluzenia co m-c z konta X
-OK, jaka ostatnia transakcja karta
-wczoraj, kwota X, w miejscu Y
-OK, to mi wystarczy...

Jakbym nie pamietal,
wyskoczylbym do sklepu albo kupil cos online i zadzwonil ponownie znajac odpowiedz
i uznalbym weryfikacje za duzo lepsza niz podania kodu z jakiejs kartki wyslanej na stary adres

Następna dyskusja:

sygma bank, opertor finanso...




Wyślij zaproszenie do