Temat: papierowe promocje
rozpozcynajac ten watek chcialam sprawdzic gdzie tkwi fenomen tych gazetek, ulotek i reklam papierowych od tylu lat pomomo ze swiat i technologia poszly tak bardzo do przodu i co roku wiele agencji proponuje nowe niestanadrdowe formy komunikacji z Klientem:) to jak wynika z tego watku gazetki nadal ciesza sie wielka popularnoscia i poki co sa niezastapione:)
Fenomen tkwi w tym że klient nie musi siadać przed kompem, wpisywać adresu supermarketu i kolejno sprawdzać co jest w promocji a co nie.
Tutaj idziesz, leży gazetka (spoko mnie też wkurza że to się wszędzie wala:) i po prostu już masz dostęp do informacji. Jest to mimo wszystko szybsze.
Co może pokonać gazetki ?
hmm, interaktywne billboardy wieszane w blokach :), tylko że interaktywna reklama dopiero wchodzi na rynek (np.
http://www.youtube.com/watch?v=GgSoIlM6Tvg), więc gazetki będą jeszcze baaaaardzo długo :)
Myślę też że czytanie gazet czy książek, a czytanie gazetek reklamowych to zupełnie dwie różne rzeczy, a to z prostego powodu - gazetki reklamowe mówią obrazami i liczbami, jest konkretny towar i konkretna informacja, wiadomo że mózg szybciej zakoduje wielgachny jogurt na pół strony z napisem "PROMOCJA" i ceną, niż dwa zdania mówiące dokładnie to samo. Ot, takie komiksowe czasy