Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

czy sa inne skuteczne sposoby powiadomienia klinta o promocji?


wrrr co tydzien pod drzwiami napotykam sie na multum gazetek reklamowych sieci handlowych, czy rozrzucanie tego ma sens? czy ludzie z tego krzystaja?

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:
czy sa inne skuteczne sposoby powiadomienia klinta o promocji?

wrrr co tydzien pod drzwiami napotykam sie na multum gazetek reklamowych sieci handlowych, czy rozrzucanie tego ma sens? czy ludzie z tego krzystaja?
tak! ja, ja korzystam i przeglądam zachłannie.
Kocham reklamy w skrzynkach i na wycieraczkach!

nie zgadzam się na likwidację tego sposobu dystrybucji.

Serio mówię.

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:
czy sa inne skuteczne sposoby powiadomienia klinta o promocji?

Niech zgadnę: sms, telefon, mail?


wrrr co tydzien pod drzwiami napotykam sie na multum gazetek reklamowych sieci handlowych, czy rozrzucanie tego ma sens? czy ludzie z tego krzystaja?

Tak, korzystają, np. starsze osoby lub ludzie, dla których internet to czarna magia.
Roger Zacharczyk

Roger Zacharczyk Programista (gry,
webserwisy,
aplikacje użytkowe),
fotograf

Temat: papierowe promocje

Spam jak każdy inny.

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

bardzo dużo ludzi korzysta z tych gazetek, właściwie to znam sporo osób które idą tylko po produkty promocyjne o których informują gazetki

ale

termin rozpoczęcia promocji to wcale nie dzień dostarczenia gazetki, tylko ok. 7 dni do przodu, a mało kto o tym pamięta, czasem ta informacja jest słabo widoczna

i wtedy

klient myśląc że promocja już trwa biegnie do sklepu

i albo

kupuje produkt po zwykłej cenie myśląc że już jest w promocji, a nie jest, a większość strzeli buraka przy kasie i nie odniesie produktu na półkę

albo po prostu przyjdzie do sklepu i kupi byle co, ważne że jest "złowiony"
Dorota K.

Dorota K. TSL + IT -
konsultant

Temat: papierowe promocje

Tak korzystają z ulotek niezamożni mieszkańcy - zdjęcie zrobione w jednej z komunalnych kamienic w Śródmieściu Warszawy:

Obrazek

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

Dorota K.:
Tak korzystają z ulotek niezamożni mieszkańcy - zdjęcie zrobione w jednej z komunalnych kamienic w Śródmieściu Warszawy:

Akurat na tym zdjęciu najbardziej rzucają się w oczy...ulotki wyborcze:P.
Dorota K.

Dorota K. TSL + IT -
konsultant

Temat: papierowe promocje

Jolanta I.:
Akurat na tym zdjęciu najbardziej rzucają się w oczy...ulotki wyborcze:P.
Ale gazetki promocyjne też są i to sporo. Zresztą tak wygląda to miejsce po każdym wrzucie do skrzynek jakichkolwiek ulotek i gazetek promocyjnych.
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

zdjecie idealnie obrazujace to co mialam na mysli, pytanie czy kreatorzy tych "reklam" sa wstanie wymyslic lepszy kanal komunikacji ze swoim klientem.

hmm moze stali klinci i wielbiciele gazetek powinni zrobic prenumeraraty:) w tedy przynajmniej ta reklama bedzie efektywna i wpisze sie w tredn eko:) oferta trafi do zainteresowanego.

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:
zdjecie idealnie obrazujace to co mialam na mysli, pytanie czy kreatorzy tych "reklam" sa wstanie wymyslic lepszy kanal komunikacji ze swoim klientem.

hmm moze stali klinci i wielbiciele gazetek powinni zrobic prenumeraraty:) w tedy przynajmniej ta reklama bedzie efektywna i wpisze sie w tredn eko:) oferta trafi do zainteresowanego.

a w czym to przeszkadza Pani?

- drukarnia ma pracę
- ulotkarze mają pracę
- smieciarze mają pracę
- wysypiska czy spalarnie mają pracę
- gazetka wraca jako np. opakowanie ekologiczne
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

hehe idac tym tokiem myslenia to rzeczywiscie nic tylko sie cieszyc dzieki takim dzialaniom, biznes sie kreci, ludzie zarabiaja, a pozneij moga konusmowac zarobione pieniedza na oferty ktore roznosza:)

a tak powaznie zastanaiwam sie czy tego typu formy reklamy sa niezniszczalne, w dobie komputeryzacji, e-mailingow, newsletterow, programow lojalnosciowych itp. jak widac na zdjeciu gazetki nadal kroluja. pozostaje wiec pytanie zcy pomomo uplywu tylu lat, komputeryzacji itp. gazetka promocyjna pozostanie niezniszczalna:)???

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:
a tak powaznie zastanaiwam sie czy tego typu formy reklamy sa niezniszczalne, w dobie komputeryzacji, e-mailingow, newsletterow, programow lojalnosciowych itp. jak widac na zdjeciu gazetki nadal kroluja. pozostaje wiec pytanie zcy pomomo uplywu tylu lat, komputeryzacji itp. gazetka promocyjna pozostanie niezniszczalna:)???
ale co ma komputeryzacja do gazetek?
naprawdę nie spędzam czasu w sieci na przeglądaniu stron supermarketów i na wyszukiwaniu tańszych soków i jogurtów. Natomiast gazetkę bardzo chętnie przejrzę i często zapamiętuję, by iść do sklepu, gdy te promocje się zaczynają.
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

Karolina Ł.:
EWA JUSZCZAK:
a tak powaznie zastanaiwam sie czy tego typu formy reklamy sa niezniszczalne, w dobie komputeryzacji, e-mailingow, newsletterow, programow lojalnosciowych itp. jak widac na zdjeciu gazetki nadal kroluja. pozostaje wiec pytanie zcy pomomo uplywu tylu lat, komputeryzacji itp. gazetka promocyjna pozostanie niezniszczalna:)???
ale co ma komputeryzacja do gazetek?
naprawdę nie spędzam czasu w sieci na przeglądaniu stron supermarketów i na wyszukiwaniu tańszych soków i jogurtów. Natomiast gazetkę bardzo chętnie przejrzę i często zapamiętuję, by iść do sklepu, gdy te promocje się zaczynają.


moj tok myslenia wzial sie z faktu ze obecnie zauwazalna jest wyrazna tendencja spadku czytelnictwa prasy- wiele wydawnictw przerzuca sie na e-wydania i w ten sposb chce zachecic swoich lojalnych czytelnikow ktorzy coraz wiecej czasu spedzaja przed kompem. stad tez zastanawiam sie gdzie tkwi fenomen w gazetkach promcyjnych miedzy innymi sieci handlowych ktore sukcesywnie sa dystrybuowane co tydzien?

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:


moj tok myslenia wzial sie z faktu ze obecnie zauwazalna jest wyrazna tendencja spadku czytelnictwa prasy- wiele wydawnictw przerzuca sie na e-wydania i w ten sposb chce zachecic swoich lojalnych czytelnikow ktorzy coraz wiecej czasu spedzaja przed kompem. stad tez zastanawiam sie gdzie tkwi fenomen w gazetkach promcyjnych miedzy innymi sieci handlowych ktore sukcesywnie sa dystrybuowane co tydzien?

Robi Pani jakieś badania? Bo zasadniczo co tu jest "nie polecane"?
Gazetka daje możliwość zobaczenia co aktualnie jest w promocji, jest adresowana do osób zazwyczaj czytających prasę papierową. Odnośnie wydań internetowych gazet to są one zazwyczaj dodatkami do zwykłych. I wydaje mi się, że normalna gazeta ma swój urok i można poczytać ją wszędzie - "enternetowej" nie.

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

EWA JUSZCZAK:
moj tok myslenia wzial sie z faktu ze obecnie zauwazalna jest wyrazna tendencja spadku czytelnictwa prasy- wiele wydawnictw przerzuca sie na e-wydania i w ten sposb chce zachecic swoich lojalnych czytelnikow ktorzy coraz wiecej czasu spedzaja przed kompem. stad tez zastanawiam sie gdzie tkwi fenomen w gazetkach promcyjnych miedzy innymi sieci handlowych ktore sukcesywnie sa dystrybuowane co tydzien?
no ale chyba krążysz w kółko- już Ci wszyscy pisali, że gazetki też są czytane -zarówno przez osoby nieskomputeryzowane jak i przez osoby z netem w domu/pracy.

Jak myślisz- kto poleci kupić śmietanę tańszą o 20%- emeryt czy 30-latek pracujący na etacie, zarabiający powyżej średniej?
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

Adam W.:
EWA JUSZCZAK:

moj tok myslenia wzial sie z faktu ze obecnie zauwazalna jest wyrazna tendencja spadku czytelnictwa prasy- wiele wydawnictw przerzuca sie na e-wydania i w ten sposb chce zachecic swoich lojalnych czytelnikow ktorzy coraz wiecej czasu spedzaja przed kompem. stad tez zastanawiam sie gdzie tkwi fenomen w gazetkach promcyjnych miedzy innymi sieci handlowych ktore sukcesywnie sa dystrybuowane co tydzien?

Robi Pani jakieś badania? Bo zasadniczo co tu jest "nie polecane"?
Gazetka daje możliwość zobaczenia co aktualnie jest w promocji, jest adresowana do osób zazwyczaj czytających prasę papierową. Odnośnie wydań internetowych gazet to są one zazwyczaj dodatkami do zwykłych. I wydaje mi się, że normalna gazeta ma swój urok i można poczytać ją wszędzie - "enternetowej" nie.

Nie - prosze sie nie obawiac badan nie robie, nie ta branza. hmm nie wiem czy trafne jest porownywanie prasy codziennej do gazetek promocyjnych:)w gazetkach promocyjnych za duzo nie poczytamy.

co do uroku papierowej prasy zgadzam sie w 100% jest zdecdowanie bardziej wygodna forma niz e-wydania, jednak fakty sa takie ze ich czytelnictwo i nakaldy spadaja stad tez wydawcy szukaaja innych alternatyw dotarcia do Klineta.

rozpozcynajac ten watek chcialam sprawdzic gdzie tkwi fenomen tych gazetek, ulotek i reklam papierowych od tylu lat pomomo ze swiat i technologia poszly tak bardzo do przodu i co roku wiele agencji proponuje nowe niestanadrdowe formy komunikacji z Klientem:) to jak wynika z tego watku gazetki nadal ciesza sie wielka popularnoscia i poki co sa niezastapione:)
Ewa Juszczak

Ewa Juszczak Marketing Manager
FMCG

Temat: papierowe promocje

Karolina Ł.:
EWA JUSZCZAK:
moj tok myslenia wzial sie z faktu ze obecnie zauwazalna jest wyrazna tendencja spadku czytelnictwa prasy- wiele wydawnictw przerzuca sie na e-wydania i w ten sposb chce zachecic swoich lojalnych czytelnikow ktorzy coraz wiecej czasu spedzaja przed kompem. stad tez zastanawiam sie gdzie tkwi fenomen w gazetkach promcyjnych miedzy innymi sieci handlowych ktore sukcesywnie sa dystrybuowane co tydzien?
no ale chyba krążysz w kółko- już Ci wszyscy pisali, że gazetki też są czytane -zarówno przez osoby nieskomputeryzowane jak i przez osoby z netem w domu/pracy.

Jak myślisz- kto poleci kupić śmietanę tańszą o 20%- emeryt czy 30-latek pracujący na etacie, zarabiający powyżej średniej?

hmm moze student:)

konto usunięte

Temat: papierowe promocje


rozpozcynajac ten watek chcialam sprawdzic gdzie tkwi fenomen tych gazetek, ulotek i reklam papierowych od tylu lat pomomo ze swiat i technologia poszly tak bardzo do przodu i co roku wiele agencji proponuje nowe niestanadrdowe formy komunikacji z Klientem:) to jak wynika z tego watku gazetki nadal ciesza sie wielka popularnoscia i poki co sa niezastapione:)

Fenomen tkwi w tym że klient nie musi siadać przed kompem, wpisywać adresu supermarketu i kolejno sprawdzać co jest w promocji a co nie.

Tutaj idziesz, leży gazetka (spoko mnie też wkurza że to się wszędzie wala:) i po prostu już masz dostęp do informacji. Jest to mimo wszystko szybsze.

Co może pokonać gazetki ?

hmm, interaktywne billboardy wieszane w blokach :), tylko że interaktywna reklama dopiero wchodzi na rynek (np. http://www.youtube.com/watch?v=GgSoIlM6Tvg), więc gazetki będą jeszcze baaaaardzo długo :)

Myślę też że czytanie gazet czy książek, a czytanie gazetek reklamowych to zupełnie dwie różne rzeczy, a to z prostego powodu - gazetki reklamowe mówią obrazami i liczbami, jest konkretny towar i konkretna informacja, wiadomo że mózg szybciej zakoduje wielgachny jogurt na pół strony z napisem "PROMOCJA" i ceną, niż dwa zdania mówiące dokładnie to samo. Ot, takie komiksowe czasy
Dorota K.

Dorota K. TSL + IT -
konsultant

Temat: papierowe promocje

Karolina Ł.:
Natomiast gazetkę bardzo chętnie przejrzę i często zapamiętuję, by iść do sklepu, gdy te promocje się zaczynają.
Sklepy bardzo lubią takich klientów. Natomiast pewnie nie lubią takich jak ja, którzy chodzą do sklepu jak lodówka zieje pustką i kupują tylko to co jest im potrzebne trzymając się wcześniej przygotowanego spisu.

konto usunięte

Temat: papierowe promocje

Dorota K.:
Karolina Ł.:
Natomiast gazetkę bardzo chętnie przejrzę i często zapamiętuję, by iść do sklepu, gdy te promocje się zaczynają.
Sklepy bardzo lubią takich klientów. Natomiast pewnie nie lubią takich jak ja, którzy chodzą do sklepu jak lodówka zieje pustką i kupują tylko to co jest im potrzebne trzymając się wcześniej przygotowanego spisu.
oczywiście :)

masz rację.

Ja z promocji wybieram tylko to, co muszę kupić- nie kupuję niczego, co jest mi zbędne, a jest w promocji.

Następna dyskusja:

torby papierowe / reklamówki




Wyślij zaproszenie do