Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Orange

Era sucks ale inni nie mniej. W sumie przyzwyczailem sie, ze w domu w centrum miasta nie mam zasiegu a blueconnect kiedy jest sie w zasiegu kilku anten nie dziala a zajmuje sie tylko przelaczaniem miedzy nadajnikami. Zrobilem sobie jednak symulacje dla telefonow firmowych we wszystkich sieciach. Calkowity koszt minuty w calym okresie umowy w Erze wyszedl na poziomie 60% ceny konkurencji. I to mnie przekonalo, zeby kolejna umowe podpisac z nimi.

Co do obslugi w Erze najbardziej zenujacy jest opiekun - mistrz sciemniania dla sredniozaawansowanych :)
Izabela Fitkał

Izabela Fitkał Jestem na TAK!

Temat: Orange

Ja też mam problemy z Erą. Nie mam zasięgu w domu... A mieszkam na Bielanach. Swojego czasu na drzwiach wejściowych do mojej klatki widniało ogłoszenie mające nakłonić mieszkańców spółdzielni do podpisania petcji w sprawie niestawnia masztu nadawczego Ery na dachu biblioteki. Rzekomo promieniowanie jest zabójcze dla mieszkańców. Czyli, jak widać na załączonym obrazku, niekoniecznie brak zasięgu jest spowodowany brakiem chęci ze strony operatora...Izabela F. edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 15:41

Temat: Orange

Sorki ale czy rozmawiamy w tym temacie o Orange czy o Erze??
Jeśli o erze to dajmy osobny temat:)))

konto usunięte

Temat: Orange

Piotr J. Осhwаł:
Krzysztof Wróblewski:
a ja sobie chwaliłem swego czasu tą sieć, bo jako jedyna była skłonna podpisać ze mną umowę w MIX'ie. W Plusie najpierw mnie zapewniali, że dokumenty są ok, a potem kiedy miałem już telefon w ręku powiedzieli, że nie mogą. Do Plusa się zraziłem, do Orange potem też. Niewiele pozostało mi sieci na rynku.

Się Pan uparł na tego Mixa... Taniej i wygodniej było kupić prepaida luzem, a telefon dokupić w sklepie. A jeśli chodzi o tzw. zasięg świadczonych usług poza dużymi miastami, to Orange leży i kwiczy.


a ja się nie zgodzę: pochodzę z małej wioski i tylko Orange ma zasięg, reszta sieci zapomniała o nas...
i chwalę sobie tą sieć, jestem klientką już od jakichś 5-6 lat i nie zamierzam zmieniać :) co prawda musiałam kilka razy uświadamiać miłe natrętne panie z call center że nie potrzebuje drugiego numeru, ale w końcu dały sobie spokój... btw. w sumie to nie ich wina, że komputer losował mój numer często... reklam nie dostawałam i nie dostaję (mam abonament) na internet z tej firmy tez nie narzekam: w miastach śmiga i o dziwno w mojej wiosce tez ma niezłą prędkośćMałgorzata Rogala edytował(a) ten post dnia 24.03.09 o godzinie 19:58
Andrzej Banachowicz

Andrzej Banachowicz Earth without art is
just Eh

Temat: Orange

co do sieci to byłem rok w erze, 6 lat w plusie i teraz jestem 1,5 roku w play.. - wszędzie abonament

te 7-8 lat temu do ery zastrzeżeń nie miałem, reklamy nie przychodziły, w tamtym czasie infrastruktura jeszcze powstawała (to był czas kiedy kultowe były nokie 3210 i 3310)
telefon mi buchnęli w szkole, a że plus miał fajną promocję (jak na tamte czasy) więc przeszedłem do nich... byłem 6 lat i mnie wkurzyli.. po 6 latach w sieci w abonamencie, na kontynuację na kolejne 2 lata zaproponowali mi ofertę identyczną jak dla klienta, który by wszedł z ulicy po swój 1 telefon... wkurzyłem się i poszedłem do salonu playa (całe 15m)
nie licząc reklam sieciowych, na które wyraziłem zgodę i przychodzą tak średnio jedna na tydzień, to z sieci jestem zadowolony i raczej będę kontynuował w tej sieci.

co do orange, to jedyne co słyszałem to narzekania znajomych, że full reklam dostają - czasami nawet kilka dziennie.

konto usunięte

Temat: Orange

Izabela F.:
Ja też mam problemy z Erą. Nie mam zasięgu w domu... A mieszkam na Bielanach. Swojego czasu na drzwiach wejściowych do mojej klatki widniało ogłoszenie mające nakłonić mieszkańców spółdzielni do podpisania petcji w sprawie niestawnia masztu nadawczego Ery na dachu biblioteki. Rzekomo promieniowanie jest zabójcze dla mieszkańców. Czyli, jak widać na załączonym obrazku, niekoniecznie brak zasięgu jest spowodowany brakiem chęci ze strony operatora...Izabela F. edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 15:41

Też mieszkam na Bielanach. Mam zasięg Ery bardzo dobry. Akurat nasza dzielnica charakteryzuje się dużą gęstością moheru na kilometr kwadratowy, to może temu moherowi właśnie komórki szkodzą ( jak krypton supermanowi :P ), bo z tego co mi wiadomo to promieniowanie radiowe takich masztów nie jest szkodliwe zupełnie.

Temat: Orange

Jestem długoletnim abonentem i mimo różnych perypetii, miałem dobrą opinię o o Idei/Orange. Jakież było moje zdziwienie, kiedy moja karta została zablokowana rzekomo na podstawie braku wpłaty za fakturę korygującą sprzed 3 lat.
Akurat tak się składa, że mam na rachunki ustawione polecenie zapłaty, i płacą się same i do tego regularnie sporo powyżej abonamentu, próbowałem wyjaśnić sprawę na infolinii, ale gdzie tam, człowiek, który ze mną rozmawiał, próbował mi wmawiać jakieś głupie historie, że coś kiedyś reklamowałem, nie zapłaciłem itd. nie chciał podać swoich danych osobowych czym do reszty mnie zirytował.

Zastanawia mnie to, czemu operator odcina się od dochodu, ostatnio zdarzało mi się przekroczyć abonament na duże sumy, ale tak się składa że akurat mi się trafił telefon firmowy więc mogę z niego dzwonić, więc orange na mnie nie zarabia, dziwna polityka firmy szczerze mówiąc.

Czekam tylko na koniec umowy i możliwość rozwiązania, a szkoda bo kiedyś taka fajna firma była...
Joanna W.

Joanna W. Znajdziesz mnie na
fb

Temat: Orange

Bartosz Łuczka:
>, próbowałem wyjaśnić sprawę na infolinii, ale
gdzie tam, człowiek, który ze mną rozmawiał, próbował mi wmawiać jakieś głupie historie
o to, to, to. Nie wiem kogo oni tam zatrudniają, na 20 moich rozmów 19 kretynów się trafia. Coś co w salonie można załatwić od ręki, przez infolinię ciągnie się tygodniami i tylko kolejne obietnice i odwlekania.


Czekam tylko na koniec umowy i możliwość rozwiązania, a szkoda bo kiedyś taka fajna firma była...

dokładnie. Odkryłam, że bardziej mi sie opłaca mieć zwykłego popa niz abonament, bo nie szanują w ogóle stałych długoletnich klientów.
Niestety na mojej głuchej wsi tylko orange ma jako-taki zasięg (tylko w kuchni lub w ogrodzie), inne sieci zupełnie odpadają, nad czym ubolewam :(
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Orange

o to, to, to. Nie wiem kogo oni tam zatrudniają, na 20 moich rozmów 19 kretynów się trafia. Coś co w salonie można załatwić od ręki, przez infolinię ciągnie się tygodniami i tylko kolejne obietnice i odwlekania.
w Orange ponoć wielu manago potraciło robote a co dopiero na CC.
Rotacja pewnie jest tak duża, że jak ktoś coś załapie z oferty to zaraz odchodzi bo za 1200 zł kto bedzie gardło zdzierał tłumaczac klientowi to czy tamto. Wyjściem wydaje się dzwonienie 2 razy w tej samej sprawie.
Czesto okazuje sie, ze jest co innego niż poprzednim razem.
Upewniać się co każdej rzeczy. Inaczej można sie zdziwic.
Joanna W.

Joanna W. Znajdziesz mnie na
fb

Temat: Orange

Tomasz Bar:
Wyjściem wydaje się dzwonienie 2 razy w tej samej sprawie.
Czesto okazuje sie, ze jest co innego niż poprzednim razem.
Upewniać się co każdej rzeczy. Inaczej można sie zdziwic.
powiedziałabym, że to norma. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się by konsultanci powiedzieli to samo.
Olga Kacała

Olga Kacała Kierownik Działu,
C&A Polska sp. z
o.o.

Temat: Orange

Joanna W.:
Tomasz Bar:
Wyjściem wydaje się dzwonienie 2 razy w tej samej sprawie.
Czesto okazuje sie, ze jest co innego niż poprzednim razem.
Upewniać się co każdej rzeczy. Inaczej można sie zdziwic.
powiedziałabym, że to norma. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się by konsultanci powiedzieli to samo.
Ja też mam niemiłe doświadczenia z konsultantami z Orange. Przez telefon obiecali, że jeżeli zapłacę 5 zł więcej, będę miała więcej minut. Faktycznie tak było, ale zapytałam, czy na pewno w dalszym ciągu będę miała Mixa, a nie przypadkiem abonament. Powiedzieli, że tak, po czym kiedy przysłali mi rachunek okazało się, że mam jednak telefon na abonament ;].Zrezygnowałam z Orange już jakiś czas temu.

konto usunięte

Temat: Orange

Podobna sytuacja w Erze. Ktoś z call center zadzwonił przedłużyć abonament.. Ogólnie wydawało się spoko i powiedział konsultant 45 zł brutto miesięcznie .. od półtora roku przychodzi rachunek na 50 PLN brutto ;-)

Jak napisałem pismo że mnie zrobili w butelkę to dostałem odpowiedź po miesiącu albo i więcej, że mam im podać którego to było dokładnie dnia, o której godzinie i dane personalne konsultanta bo inaczej nie są tego w stanie znaleźć ..

Btw, w PLAY dostaję aktualnie lepszą ofertę jako klient bez stażu niż w Erze z 5 letnim stażem .. jak dla mnie Era się wygłupiła .. no i straci klienta.
Olga Kacała

Olga Kacała Kierownik Działu,
C&A Polska sp. z
o.o.

Temat: Orange

Słyszałam o podobnej sytuacji ;]. Widać to u nich norma. A wracając jeszcze do tej mojej sytuacji z Orange. Po tym, jak dostałam pierwszy rachunek poszłam do salonu, w którym powiedziano mi:"Tym telemarketerom proszę nie wierzyć, oni często tak robią, a później my musimy się tłumaczyć" ;]

konto usunięte

Temat: Orange

Paweł Moczarski:
Btw, w ****** dostaję aktualnie lepszą ofertę jako klient bez stażu niż w **** z 5 letnim stażem .. jak dla mnie ***** się wygłupiła .. no i straci klienta.

W PL bardziej opłaca się być nowym klientem niż stałym.
Tak jest u 99% usługodawców wszelkiej maści.

konto usunięte

Temat: Orange

Krzysztof B.:

W PL bardziej opłaca się być nowym klientem niż stałym.
Tak jest u 99% usługodawców wszelkiej maści.

Dokładnie tak! w upc gdy skonczy sie umowa, nie proponuja zadnych udogodnien, trzeba umowe wypowiedziec i na nowa ja podpisac.

Patrzac jednak po moich znajomych widze, ze gdy wyjatkowo uparcie "mecza" UPC, telekomy itd to dostaja cos fajnego po przedłuzeniu umowy, np w UPC tanszy internet niz dotychczas, a w telekomach dodatkowe minuty czy jakis fajny, nieujety nigdzie indziej pakiet.
Nadal jednak jest to gorsza oferta niz ta dla nowo wstepujacych.

Temat: Orange

Paweł Moczarski:
Podobna sytuacja w Erze. Ktoś z call center zadzwonił przedłużyć abonament.. Ogólnie wydawało się spoko i powiedział konsultant 45 zł brutto miesięcznie .. od półtora roku przychodzi rachunek na 50 PLN brutto ;-)

Jak napisałem pismo że mnie zrobili w butelkę to dostałem odpowiedź po miesiącu albo i więcej, że mam im podać którego to było dokładnie dnia, o której godzinie i dane personalne konsultanta bo inaczej nie są tego w stanie znaleźć ..

Btw, w PLAY dostaję aktualnie lepszą ofertę jako klient bez stażu niż w Erze z 5 letnim stażem .. jak dla mnie Era się wygłupiła .. no i straci klienta.

I znowu to samo...

konto usunięte

Temat: Orange

Magdalena P.:
Paweł Moczarski:
Podobna sytuacja w Erze. Ktoś z call center zadzwonił przedłużyć abonament.. Ogólnie wydawało się spoko i powiedział konsultant 45 zł brutto miesięcznie .. od półtora roku przychodzi rachunek na 50 PLN brutto ;-)
I znowu to samo...

Mnie natomiast zastanawia, jak można uzgodnić 45 PLN i przez półtora roku płacić więcej bez mrugnięcia okiem.

Temat: Orange

Krzysztof B.:
Magdalena P.:
Paweł Moczarski:
Podobna sytuacja w Erze. Ktoś z call center zadzwonił przedłużyć abonament.. Ogólnie wydawało się spoko i powiedział konsultant 45 zł brutto miesięcznie .. od półtora roku przychodzi rachunek na 50 PLN brutto ;-)
I znowu to samo...

Mnie natomiast zastanawia, jak można uzgodnić 45 PLN i przez półtora roku płacić więcej bez mrugnięcia okiem.

A widzisz jednak można:p

Temat: Orange

Przemysław Pilaszek:
Era sucks ale inni nie mniej. W sumie przyzwyczailem sie, ze w domu w centrum miasta nie mam zasiegu a blueconnect kiedy jest sie w zasiegu kilku anten nie dziala a zajmuje sie tylko przelaczaniem miedzy nadajnikami. Zrobilem sobie jednak symulacje dla telefonow firmowych we wszystkich sieciach. Calkowity koszt minuty w calym okresie umowy w Erze wyszedl na poziomie 60% ceny konkurencji. I to mnie przekonalo, zeby kolejna umowe podpisac z nimi.

Co do obslugi w Erze najbardziej zenujacy jest opiekun - mistrz sciemniania dla sredniozaawansowanych :)


Zmień opiekuna
Ola Drachal

Ola Drachal UI/UX Designer -
Unicorn /
Webdesigner /
Interactive Art...

Temat: Orange

Ja dziś bezskutecznie próbowałam zmienić w Orange czas po jakim jest przekierowana rozmowa na pocztę głosową. Oczywiście wcześniej przewertowałam Orange Online (da się tylko włączyć, wyłączyć), zadzwoniłam na *500 (również tylko włączyć i wyłączyć), odbyłam podróż do salonu. Odczekałam 20minut, po czym i tak nie załatwiłam nic bo niby mam ustawiony możliwy najkrótszy czas (7 dzwonków to raczej nie jest krótko). Zapewne znowu im coś nie działa a ja oczywiście muszę tracić czas na bieganie po salonach. A przecież nie jestem klientem od roku i wiem, że jeszcze 2-3 lata temu takie ustawienie bez najmniejszego problemu robiło się samemu. Komu wpadło do głowy żeby to teraz robić w salonach to ja na prawdę nie wiem. Geniusz jakiś.



Wyślij zaproszenie do