konto usunięte

Temat: Odradzam firmę Play

Podpisałam w grudniu umowę na usługi internetowe w P4 sp. z o.o. czyli w Play.
Na aktywację sygnału czekałam około półtora tygodnia pomimo licznych telefonów a usługa miała być aktywna w przeciągu 24 godzin. W 2011 roku przeprowadziliśmy się i okazało się że mam problemy z zasięgiem oraz z sygnałem. Wysyłałam skargi na jakość usług które kończyły się jedynie obniżeniem opłat ale jakość usług nie poprawiła się. Ponadto próbowano mi wmówić że zgłoszenie moich reklamcji dotyczących mobilnego dostępu do internetu jest uzależnione od adresu wskazanego w dowodzie osobistym. Dodam że poziom obsługi klienta w Play świadczy o braku kultury obsługi klienta. Kiedy wysyłałam pisma przeważnie dzwoniono do mnie łamiąc zasady kultury obsługi klienta. W grudniu zeszłego roku umowa wygasła z końcem terminu, nikt nie zadzwonił do mnie z informacją co świadczy o braku kultury, napisałam rozwiązanie umowy ponieważ została ona przedłużona automatycznie, niestety nie dostałam odpowiedzi.
Leszek Niewiński

Leszek Niewiński Właściciel
Multiagencji,
Finanse i
Ubezpieczenia

Temat: Odradzam firmę Play

Mnie "przewieźli" na przeniesieniu numeru. Po rocznej prawie walce poddałem się i zapłaciłem karę umowną. Najlepsze były telefony z BOK w sobotnie wieczory po 20tej trwające jeden impuls dające im argument, że ja nie odbieram telefonu i nie wyrażam chęci współpracy :)

konto usunięte

Temat: Odradzam firmę Play

Bogna Nowak:
Podpisałam w grudniu umowę na usługi internetowe w P4 sp. z o.o. czyli w Play.

Super, tylko wątków o Play jest chyba wystarczająco dużo:
http://www.goldenline.pl/forum/nie-polecam/szukaj?q=Play
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: Odradzam firmę Play

Dziwne, zazwyczaj ludzie którzy przenieśli się do PLAY z którymi rozmawiałem, twierdzili wręcz, że to opatrzność boża wręcz zesłała tą firmę aby przytrzeć nosa diabelskiemu T-Mobil, Orange i Plus.
Ochów i achów nie było końca....Jarek B. edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 10:12
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Odradzam firmę Play

Jarek B.:
Dziwne, zazwyczaj ludzie którzy przenieśli się do PLAY z którymi rozmawiałem, twierdzili wręcz, że to opatrzność boża wręcz zesłała tą firmę aby przytrzeć nosa diabelskiemu T-Mobil, Orange i Plus.
Ochów i achów nie było końca....

To czy oferta się spodoba, zależy od wielu czynników. Wiem, bo sama w Play pracowałam. I sama nieraz jako konsultant z salonu kłóciłam się z niedoinformowanym konsultantem z telefonicznego BOK. Nieraz też składałam kilkukrotnie reklamacje w sprawie klientów, których Play zbywał ogólnikami. Wszędzie znajdą się ludzie, którzy wolą zbyć klienta z problemem niż mu pomóc. I to nie tylko w Play, ale u innych operatorów też.
Z usługami bywa różnie. Kiedy ja mam problem z telefonem, składam zgłoszenie w swoim panelu abonenckim play24.pl. Każdy abonent operatora może tam zalogować się na swoim koncie i złożyć reklamację bez konieczności wysłuchiwania telefonicznych konsultantów. Odpowiedź przychodzi z reguły na maila. W większości przypadków byłam pozytywnie zaskoczona rozwiązaniem spraw.

A jeśli sytuacje są ekstremalne i nic nie pomaga, zawsze zostaje UOKiK. W takich sprawach jak historia Pani Bogny może pomóc. Tylko ostrzegam, że pewnie trzeba się będzie nachodzić.
Wojciech Wróblewski

Wojciech Wróblewski Starszy analityk
(SharePoint)

Temat: Odradzam firmę Play

Przenosiłem się do Play półtora roku temu. Robiłem to z pomocą doradcy klienta z którym można było jeszcze trochę ponegocjować stawki. Przeniesienie numeru odbyło się sprawnie, mimo celowego odroczenia (przenosiłem się z pre-paid i chciałem wykorzystać konto). Jak z obsługą reklamacji nie wiem, bo nie musiałem tego robić ani razu.

konto usunięte

Temat: Odradzam firmę Play

Katarzyna Kulik:
...

A jeśli sytuacje są ekstremalne i nic nie pomaga, zawsze zostaje UOKiK. W takich sprawach jak historia Pani Bogny może pomóc. Tylko ostrzegam, że pewnie trzeba się będzie nachodzić.


Nie trzeba, nie trzeba - ja swoją sprawę z TPSA załatwiłem przez kilka maili i poleconych z UOKIK i TPSA i dostawałem przez 18 miesięcy odszkodowanie za nieświadczenie przez operatora usługi powszechnej

A Play odradzam - byłem testerem P4 i firma przez pół roku wydzwaniała do mnie strasząc konsekwencjami za niezwrócenie telefonu testowego, który to telefon zwróciłem w pierwszy dzień po zakończeniu testów i miałem na to papier.
Bałagan w bazach danych niemożliwy, teraz - mimo próśb o nie kontaktowanie się i nie składanie bajecznych ofert - nadal co kolka tygodni urrroczy głosik próbuje mi coś sprzedać

p/k
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Odradzam firmę Play

Krzysztof Wieczorek:
Katarzyna Kulik:
...

A jeśli sytuacje są ekstremalne i nic nie pomaga, zawsze zostaje UOKiK. W takich sprawach jak historia Pani Bogny może pomóc. Tylko ostrzegam, że pewnie trzeba się będzie nachodzić.


Nie trzeba, nie trzeba - ja swoją sprawę z TPSA załatwiłem przez kilka maili i poleconych z UOKIK i TPSA i dostawałem przez 18 miesięcy odszkodowanie za nieświadczenie przez operatora usługi powszechnej
Sam Pan pisze, że kilka maili i poleconych :)
Najgorsze to jest to, że chyba jeszcze sporo osób nie wie, gdzie w podobnych sytuacjach mogą się zgłosić i prosić o wsparcie. Wsparcie, które bardzo często w sytuacjach konfliktowych z operatorem się przydaje.
Joanna Karp

Joanna Karp Junior Product
Manager / blogerka

Temat: Odradzam firmę Play

Heh, ja ze zwykłym internetem w TPsie w centrum Warszawy walczyłam 2 miesiące, więc z tym PLAYem to jeszcze nie jest tak źle jak widzę ;)
Po tym co przeżyłam z Orange i moimi rachunkami PLAY rzeczywiście jest zbawiennym zbawieniem ;) Nie ma co się wściekać - wszędzie trzeba uważać. A jakość obsługi w jakimkolwiek BOK mnie już nie dziwi - jakaś pierwsza praca dla masy studentów przecież musi być ;)Joanna Cybulska edytował(a) ten post dnia 12.02.13 o godzinie 13:39
Benny K.

Benny K. Iluzjonista "Nie
słowa lecz czyny
mówią prawdę"-własne

Temat: Odradzam firmę Play

Byłem 4 lat w Plusie, 8 lat w Idei/Orange a teraz jestem od 1/2 roku w Play i co?
Obsługa klienta biznesowego sieci Play nie dorasta konkurencji do pięt.

W przeciągu 3 miesięcy:
-trzykrotnie zgłoszono by zdezaktywowali internet -nie zdezaktywowali
-trzykrotnie zgłoszono na który z 3 numerów mają wysyłać wszelkie powiadomienia odnośnie abonamentu- nie zrobili

dodatkowo jako jedyny mają płatną tel. obsługę klienta biznesowego -nawet kiedy się dzwoni by poprawiły swoje błędy/niezrealizowane polecenia klienta
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: Odradzam firmę Play

Też mnie wkurza płatna infolinia, ale z drugiej strony... płacę rachunki za telefony i internet 1/3 tego, co odprowadzałam do PLUSa. Przełykam więc tę płatną obsługę, do której dzwonię sporadycznie, bo zasadniczo korzystam z panelu klienta.

Następna dyskusja:

eurobank? Odradzam zdecydow...




Wyślij zaproszenie do