konto usunięte
Temat: Odradzam firmę Play
Podpisałam w grudniu umowę na usługi internetowe w P4 sp. z o.o. czyli w Play.Na aktywację sygnału czekałam około półtora tygodnia pomimo licznych telefonów a usługa miała być aktywna w przeciągu 24 godzin. W 2011 roku przeprowadziliśmy się i okazało się że mam problemy z zasięgiem oraz z sygnałem. Wysyłałam skargi na jakość usług które kończyły się jedynie obniżeniem opłat ale jakość usług nie poprawiła się. Ponadto próbowano mi wmówić że zgłoszenie moich reklamcji dotyczących mobilnego dostępu do internetu jest uzależnione od adresu wskazanego w dowodzie osobistym. Dodam że poziom obsługi klienta w Play świadczy o braku kultury obsługi klienta. Kiedy wysyłałam pisma przeważnie dzwoniono do mnie łamiąc zasady kultury obsługi klienta. W grudniu zeszłego roku umowa wygasła z końcem terminu, nikt nie zadzwonił do mnie z informacją co świadczy o braku kultury, napisałam rozwiązanie umowy ponieważ została ona przedłużona automatycznie, niestety nie dostałam odpowiedzi.