Gabriel Hadło

Gabriel Hadło Psycholog, serwisant
PC, na słuzbie
społecznej

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Panu już dziękujemy. Proponuję włączyć opcję ignorowania i olać trola.
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Agnieszka G.:
Koszmarem jest wyliczanie co do sekundy czasu obsługi klienta, człowiek to nie robot a MD to jak widać żaden wyznacznik standardu obsługi klienta. Bo takie wyznaczniki jak dla robotów mógł tylko jakiś nieogarnięty zza biurka wymyślić.

Co do sekundy, to fakt, ale gdy czeka się 14 minut w fast foodzie,
to już coś jest nie halo.
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Adam C.:
kierowniczką a kimś z obsługi. Gdy nawiązałem do tej wiedzy przy kolejnym wymienianiu zjaranej kanapki zostałem zjechany, że wcale tak nie jest :)
Dziwne. Zdarzało mi się wymieniać zimne frytki, colę z lodem - prosiłam bez lodu, zimną kanapkę i NIGDY nie było problemów.
Zresztą, próby zamówienia customowego hamburgera przez moją przyjaciółkę skutkują najczęściej dostaniem kanapki z naklejką “Specjalnie dla Ciebie!” i absolutnie niezmienioną zawartością. Zwracanie mylnie nalanego napoju gwarantuje z kolei dyskusję na temat tego jak duże łyki picia biorę.

Wielokrotnie zamawiałam kanapki customowe i ZAWSZE dostawałam zgodnie z życzeniem - tortilla bez ostrego sosu, hamburger jakiś tam bez pieczarek, letnia tortilla bez oliwek - zawsze wszystko było.


No, ale wracając do chłopczyka ze wstępu – został szorstko i agresywnie spytany jaki numer ma zabawka, którą chce do Happy Meala bo bez numeru to nie, musi być numer.

Okej, może faktycznie bez numeru się nie da, ale… serio?
A nie można było zwrócić uwagi tamtej pani? Poprosić, żeby poczekała i sprawdzić numer?

Przecież to był kilkulatek.

konto usunięte

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.06.14 o godzinie 07:58
Krzysztof Kruk

Krzysztof Kruk właściciel,

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Jolanta I.:
Najnowsza pseudopromocja aż w 3 restauracjach:D
Lista restauracji z ofertą śniadaniową, które nie biorą udziału w akcji:

NIE biorą...

konto usunięte

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Krzysztof K.:
Jolanta I.:
Najnowsza pseudopromocja aż w 3 restauracjach:D
Lista restauracji z ofertą śniadaniową, które nie biorą udziału w akcji:

NIE biorą...

MEA CULPA, posypuję głowę popiołem!

konto usunięte

Temat: Nowy McDonald's - koszmar obsługi klienta

Jolanta I.:
Krzysztof K.:
Jolanta I.:
Najnowsza pseudopromocja aż w 3 restauracjach:D
Lista restauracji z ofertą śniadaniową, które nie biorą udziału w akcji:

NIE biorą...

MEA CULPA, posypuję głowę popiołem!
posyp frytkami :)

Następna dyskusja:

Meble VOX - koszmar Klienta




Wyślij zaproszenie do