Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk Business Development
Manager

Temat: nie polecam UPC

Krzysztof Zwoliński:
Piotrze - minął miesiąc - jak teraz działa net po wymianie modemu ?

Codziennie mam odpalpną zakładkę z miernikiem prędkości UPC -
http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predko...
ping 52 ms
Prędkość pobierania - 8,30
Prędkość wysyłania - 0,97

Czyli jest względnie- mam pakiet 10 Mb - można powiedzieć że jak na tą porę to nawet nieźle...
Gorzej że w nocy około 1 szej np kiedy powinno śmigać na maxa bywa totalnie słabo... nie wiem czym to jest spowodowane...
Dominika D.

Dominika D. Managing Partner,
Digital Recruiter

Temat: nie polecam UPC

Żeby nie opisywać całości perturbacji z tą wspaniałą firmą napiszę tylko tyle - efektem wczorajszej rozmowy z konsultantem miał być mail, w którym wspaniała firma UPC wyjaśni na jakiej podstawie wymaga ode mnie zapłaty i obciąża mnie karą za to, że musieli ze mną w trybie natychmiastowym rozwiązać umowę...bo nie spostrzegli, że znacznie wcześniej rozwiązałam ją sama.
Maila nie ma, zaś informacja od konsultanta brzmiała - możemy rozwiązać umowę kiedy chcemy, jeśli uznamy to za stosowne i możemy też wtedy obciążyć abonenta karą... Widać Pani się zagotowała ;-)

Najlepsze jest jednak to, że od jakiegoś czasu przypominają mi mailem, że muszę im oddać sprzęt. Ponieważ nie wybieram się do najbliższego biura, bo mi się nie bardzo chce - postanowiłam skorzystać z opcji płatnej: wewnętrzny kurier. I uwaga: dzwonię na infolinię, próbuję połączyć się z biurem Obsługi Klienta, ale...nie mogę, gdyż w ramach rozwiązanej umowy numer identyfikacyjny jest nieaktywny. Nie mogę zatem dodzwonić się do Obsługi Klienta, a więc także zamówić tejże płatnej usługi.
Czyli z 2 potencjalnych sposobów zwrotu sprzętu - jeden odpada.

Gdy po awanturze pan z działu sprzedaży w końcu łączy mnie z biurem Obsługi Klienta (choć wcześniej słyszałam, że nie ma takiej możliwości) dowiaduję się, że mogę wysłać sprzęt zwykłym kurierem, oczywiście "na własną odpowiedzialność". Bo bez numeru Klienta nie ma opcji zamówienia ichniej płatnej usługi.

Masakra...

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Właśnie trzeci raz zgłaszam (mailowo) prośbę o rozważenie podłączenia średniego budynku do sieci i bez jakiegokolwiek odzewu - o profesjonalnym nie wspominając. Co "zabawne" oba sąsiednie budynki są podłączone do sieci...

Zna ktoś namiary na kogoś, kto jest w stanie RACZYĆ odpowiedzieć w tej firmie?

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Od sierpnia UPC nie odpowiada na skierowaną do nich korespondencję...
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: nie polecam UPC

Rodzice wykupili dodatkowy pakiet kanałów - UPC doliczyło 18 zł. za film, którego nie pobrali.
Co więcej, pan w salonie powiedział, ze ten film został pobrany 5 marca, czyli przed podpisaniem umowy - co jest już totalną bzdurą. Trwa "wyjaśnianie". Już trzeci miesiąc.
Grzegorz Reda

Grzegorz Reda Dyrektor
Administracji i
Zakupów, Dyrektor
Działu Obsługi...

Temat: nie polecam UPC

Witam
Niestety też musze potwierdzić niekompetencję ich BOKu są tragiczni. Mi wmawiają, że Pakiet Bezpieczeństwa jest za darmo więc nie mam prawa do reklamacji jego braku w ramach opłacanego abonamentu tylko przez 8 miesięcy. Dopiero po kilku mailach zakończonych sentencją wypowiedzenia umowy z winy UPC, wówczas otrzymałem Pakiet Bezpieczeństwa po ponad 2 tygodniach korespondencji.

Ogólnie jeśli nie musisz to nie korzystaj z usług UPC to już moje drugie podejście do tej firmy i kolejne nie udane.

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Gdybym miał zacząć pisać o UPC to musiałbym założyć dedykowanego bloga lub napisać e-booka :) Nazbierało się tego trochę. Aster był super - słuchali klienta, kroili ofertę "na miarę" i umieli go utrzymać. UPC jest pod tym względem tragiczne, a operacyjnie jeszcze gorsze. Odnoszę wrażenie, że są już kompletnie oderwani od rzeczywistości i mają tylko jeden cel - sprzedawać, sprzedawać, ciąć koszty i maksymalizować zysk.

Moja przygoda z UPC zaczęła się ponad 2 lata temu gdy zostałem namówiony na przejście z usług Aster na usługi UPC. Zapewniano mnie, że w nową lokalizację (miałem zaplanowaną przeprowadzkę) przeniosę tylko sprzęt, wezwę instalatora który wprowadzi w peszle kabel i podłączy mi wszystko na nowo. Dalej było tak:

- przyjechał instalator typu "cwaniak malinowy" bez żadnego sprzętu (oprócz modemu identycznego z moim) i z triumfem w glosie stwierdził ze i tak nic nie podłączy bo tu jest okablowanie UPC, a nie Aster i muszę dzwonić na infolinię
- infolinia motała się, aż odesłala mnie do salonu
- w salonie okazało się, że muszę podpisać ...zupełnie nową umowę (jedyny ich "ukłon" w moją stronę to identyczne warunki cenowe)
- podpisałem i przyjechał instalator (tym razem BARDZO kompetentny, uczynny i przygotowany), zabrał sprzęt podpisując protokół
- następnie bujałem się wiele tygodni z infolinią, bo teraz figurowałem jako dwóch różnych klientów (na domiar złego pochrzanili nazwisko i dane) i UPC próbowało pobierać nienależne opłaty przez polecenie zapłaty
- następnie zacząłem otrzymywać monity/groźby żebym oddał sprzęt (który to sprzęt odebrał instalator)

Minęły prawie dwa lata. Do samych usług nie mam specjalnych zastrzeżeń (internet bezawaryjny, jedynie dekoder się często rozprogramowuje bo rzadko oglądam TV). W międzyczasie:

- odebrałem kilkadziesiąt telefonów (numery, z których dzwonią mam już wpisane jako "nie odbierać") z nachalnymi próbami wciśnięcia mi pakietów TV ...nie dociera do nich to, że TV nie oglądam prawie wcale
- gdy już dzwonili to prosiłem ich o:
a. optymalizację pakietu (z telefonu nie korzystam w ogóle, z TV - rzadko) ...raz słyszałem nawet tekst "czy pan rozumie co ja mówię? przecież tłumaczę że nie ma teraz pakietu tak dobrego jak ten pana"
b. zmianę grata-dekodera na kartę CI+ (UPC twierdzi, że jedyny sposób to ...wypowiedzenie umowy i podpisanie na nowo)
często odpowiadali też, że nie są kompetentni by o tym rozmawiać, bo oni są wyłącznie od sprzedaży usług TV.

In plus to, że UPC zaprosiło mnie do testów internetu 500 Mbps (testy wypadły super... ale na co komu takie łącze?).
Gdy chciałem zrezygnować to czekałem 21 minut na linii, aż ...pan z którym rozmawiałem omyłkowo przełączył mnie do innego działu gdzie niewiasta przywitała mnie tymi słowy.. "jesteś tam jeszcze? słuchaj, tu jest jakiś meksyk.. jakaś masakra, nikt nic nie wie". Myślę, że fajnie podsumowała to co się dzieje u nich na "zapleczu" :)

Do mojego budynku zawitały Supermedia i Vectra. Przełączenie się na nich to formalność i przepięcie na dwóch trójnikach (całe okablowanie jest nasze). Jest też Orange - w inne peszle wprowadzona jest skrętka. Ponadto będziemy mieli antenę zbiorczą (satelita + DVB-T).

Co tymczasem robi UPC? Czy posłuchało mnie i zaproponowało mi inny pakiet bez telefonu? Czy wymieni dekoder na kartę do TV? Nie! Złożyło właśnie propozycję nie do odrzucenia - albo dopłacam 7 zł od lutego i podwajają mi prędkość internetu albo mogę wypowiedzieć umowę.

Pozdrawiam,
Wojtek

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Tomasz S.:
kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie. W przypadku prośby o interwencję czekam tygodniami. Chodziło o skrzynkę UPC którą wisiała nad drzwiami do mojego mieszkania źle zamocowana i w każdej chwili mogła się urwać.


Pomijając resztę, tak trudno ją powiesić? Tygodniami czekał i ryzykował życiem:)))))
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: nie polecam UPC

Artur B.:
Tomasz S.:
kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie. W przypadku prośby o interwencję czekam tygodniami. Chodziło o skrzynkę UPC którą wisiała nad drzwiami do mojego mieszkania źle zamocowana i w każdej chwili mogła się urwać.


Pomijając resztę, tak trudno ją powiesić? Tygodniami czekał i ryzykował życiem:)))))


Artur bo jak to mawiał mój ŚP Dziadek, od tej demokracji i wolności się ludziom w d...... poprzewracało. Myślę, że średnio rozgarnięty facet stanąłby na wysokości zadania i samemu dokręcił śrubkę dając sobie radę nawet z zamkniętą skrzyneczką.

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Jarek B.:

Artur bo jak to mawiał mój ŚP Dziadek, od tej demokracji i wolności się ludziom w d...... poprzewracało. Myślę, że średnio rozgarnięty facet stanąłby na wysokości zadania i samemu dokręcił śrubkę dając sobie radę nawet z zamkniętą skrzyneczką.

Lub w wersji amerykańskiej - odkręcił ją do końca, zwalił sobie skrzynkę na głowę i pozwał operatora ;)

W.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.12.14 o godzinie 16:12
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: nie polecam UPC

Wojciech S.:
Jarek B.:

Artur bo jak to mawiał mój ŚP Dziadek, od tej demokracji i wolności się ludziom w d...... poprzewracało. Myślę, że średnio rozgarnięty facet stanąłby na wysokości zadania i samemu dokręcił śrubkę dając sobie radę nawet z zamkniętą skrzyneczką.

Lub w wersji amerykańskiej - odkręcił ją do końca, zwalił sobie skrzynkę na głowę i pozwał operatora ;)

W.

A wiesz, że pomyślałem o tym. A dokładniej o tym, że można być na tyle nierozgarniętym żeby nie wiedzieć, że gorąca kawa bywa też gorąca w papierowym kubku ;)
Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: nie polecam UPC

zrobiła się dyskusja - "nie znam sytuacji, historii sporu, ale się wypowiem"
Tomasz S.:
kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie. W przypadku prośby o interwencję czekam tygodniami. Chodziło o skrzynkę UPC którą wisiała nad drzwiami do mojego mieszkania źle zamocowana i w każdej chwili mogła się urwać.


Pomijając resztę, tak trudno ją powiesić? Tygodniami czekał i ryzykował życiem:)))))

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Historii sporu ze skrzynką ? A co mówiła? :)
Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: nie polecam UPC

Wątek dotyczy UPC. Ktoś ma problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Remigiusz C.

Remigiusz C. zakupy, najchetniej
miedzynarodowe ...

Temat: nie polecam UPC

no niestety UPC znane jest z tego ze sa sprawni tylko w momencie gdy moga zarobic, czyli cos ci sprzedac, a potem maja juz zwykle wywalone na klienta ....
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: nie polecam UPC

Skuszony promocją na stronie UPC zapragnąłem zainstalować sobie dodatkową kartę CI do telewizora, żeby młody mógł oglądać bajki u siebie. Według informacji na stronie przy samodzielnej instalacji abonament za kartę to 15zł miesięcznie i nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty. Wypełniłem formularz z prośbą o kontakt i czekałem. Nikt przez 3 dni nie zadzwonił. Wypełniłem więc kolejny formularz, tym razem z pytaniem czy nie interesują ich moje pieniądze. To zadziałało, konsultant zadzwonił. I tu zaczęły się schody.
Na początek dowiedziałem się, że nie da się zamówić samej karty, trzeba podpisać nową umowę, ale że takich usług jak miałem już nie ma, to będzie nowa prędkość internetu za nową cenę. Upierałem się, że na stronie nie ma o tym mowy i że chcę tylko i wyłącznie samą kartę. Pan długo konsultował się z kierownikiem i w końcu ustalił, że można, ale kartę przywiezie instalator, a to kosztuje 89zł. Ponieważ dalej nie byłem skłonny płacić za coś co miało być bez dodatkowych kosztów, pan znów skonsultował się z kierownikiem i stwierdził, że system nie daje mu takiej możliwości, żeby dać mi taką ofertę jak było napisane na stronie, ale przełączy mnie do innego działu to może coś pomogą. Pani z innego działu potwierdziła ku mojej radości, że rzeczywiście jest taka promocja i przyjęła zamówienie na kartę za 15zł miesięcznie, bez opłaty za instalację i z darmową przesyłką. Udało się to po 27 minutach wiszenia na telefonie.
Na drugi dzień dostałem potwierdzenie zmiany usług, gdzie przeczytałem, że opłata wynosi 25zł miesięcznie. Zadzwoniłem ponownie, żeby wyjaśnić wzrost ceny o 10zł i dowiedziałem się, że to pomyłka i już korygują zlecenie. Dzień później dostałem kolejne potwierdzenie. Opłata się zgadzała - 15zł miesięcznie, ale pojawiła się nowa pozycja - opłata aktywacyjna w wysokości 9.90zł. Zadzwoniłem więc kolejny raz z żądaniem sprzedania mi w końcu usługi zgodnej z promocją i z ustaleniami z pierwszej rozmowy telefonicznej. Pani stwierdziła, że nic nie może, ale przyjmie skargę, która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Oczywiście te 9.90 doliczą mi do pierwszej faktury. Wkurzyłem się, powiedziałem że mam dosyć i porosiłem o anulowanie zamówienia.
Tak oto wygląda moja historia skuszenia się na promocję w UPC. Po tygodniu załatwiania i godzinie rozmowy z konsultantami UPC jestem w punkcie początkowym, bez karty. Nie polecam :)

Następna dyskusja:

Ford Mustang, 1FA6P8AM9F534...




Wyślij zaproszenie do