Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Piszesz nie na temat.

Czyżby? Napisałem bardziej ogólnie na temat problemu związanego z jakimiś niekorzystnymi zapisami w umowach cywilnoprawnych.
Lyoness nie jest MLM-em.

Nie wiem czym to tak naprawdę jest a nawet gdybym próbował to jakoś sensownie analizować, wypowiadając się przy okazji na forach to rzecz jasna zawsze znajdą się pi-arowcy, którzy by mi próbowali zarzucać pisanie bzdur, oczywiście wtedy gdyby okazało się że takie analizy mogłyby stanowić zagrożenie.

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Mirosław P.:
Na potrzeby prowadzonego postępowania Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prosi osoby, które mogą posiadać informacje w zakresie funkcjonowania Programu Lojalnościowego Lyoness, o ich przekazanie na adres korespondencyjny Urzędu (Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa) z dopiskiem „Informacja Lyoness DDK". Urząd gwarantuje ochronę danych osobowych.

http://prawo.rp.pl/artykul/757645,1085147-UOKiK-sprawd...
>> Janusz P.:
No to leć krasnalku, tylko nie zapomnij się podetrzeć posrańcu.
:)

Płocki, wyślę do UOKiK parę twoich wypowiedzi o lyoness z prowadzonej przez ciebie na GL grupy tematycznej. Tak na wszelki wypadek.

Urząd na bank dopełni obowiązku zawiadomienia prokuratury jakby się jednak okazało w toku postępowania, że wypełniłeś znamiona czynu zabronionego z art. 7 pkt 14 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowymi promując piramidę. :-)Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.02.14 o godzinie 18:26

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Ja posiadam coś na co ciebie nie stać, to odwaga i godność osobista.

Teraz się dopiero o mało co nie osrałem. Ze śmiechu :-DTen post został edytowany przez Autora dnia 07.02.14 o godzinie 20:31

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Zacytuję może ten przepis (art. 7, p. 14 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym)

http://aktyprawne.poznajpodatki.pl/inne-ustawy/ustawa-...


Art. 7. Nieuczciwymi praktykami rynkowymi w każdych okolicznościach są następujące praktyki rynkowe wprowadzające w błąd:

14) zakładanie, prowadzenie lub propagowanie systemów promocyjnych typu piramida, w ramach których konsument wykonuje świadczenie w zamian za możliwość otrzymania korzyści materialnych, które są uzależnione przede wszystkim od wprowadzenia innych konsumentów do systemu, a nie od sprzedaży lub konsumpcji produktów;


To na podstawie tego przepisu można by chyba podciągnąć pod nieuczciwą praktykę rynkową każdy system, w którym przede wszystkim chodzi o wprowadzanie nowych, bo od tego są w dużej mierze uzależnione jakieś profity a nie uwarunkowane rabatami, zwłaszcza że uzyskanie takiego jest możliwe pod warunkiem zakupu bardzo dużej ilości produktów.

Janusz, może mi wyjaśnisz jak to ma się do Lyoness? Tzn. chodzi mi tutaj o to:

a) jak dużo trzeba czegoś zakupić, żeby uzyskać określony rabat?
b) czy nie jest tak, że o wiele bardziej jest opłacalne wprowadzanie nowych ludzi do systemu?

A zresztą to i w wielu MLM-ach praktycznie zawsze promuje się schematy oparte o wprowadzanie nowych do MLM a jakoś mniej mówi o tym co jest tam sprzedawane.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Nie polecam MLM

Czy w Lyo nadal są bezzwrotne zaliczki na poczet bonów ? :P

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Agnieszka G.:
Czy w Lyo nadal są bezzwrotne zaliczki na poczet bonów ? :P
Jak widać dalej jesteś na etapie "gołębicy" z czeskiego filmu zadając takie pytania.

Odpowiedz a nie komentuj.

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Ja posiadam coś na co ciebie nie stać, to odwaga i godność osobista.

"proszę sobie tak powtarzać, Panie Januszu, a poczuje sie Pan lepiej i wypuścimy wtedy Pana" - powiedział psychiatra do pacjenta skulonego w rogu pokoju bez klamek.

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

UOKiK poszukuje osób, które mogą posiadać informacje o funkcjonowaniu Programu Lojalnościowego Lyoness. Od stycznia 2013 roku Urząd prowadzi postępowanie dotyczące podejrzenia założenia i prowadzenia piramidy przez Lyoness Europe AG w Szwajcarii

Lyoness Europe AG jest organizatorem programu o nazwie Program Lojalnościowy Lyoness, w ramach którego oferuje uczestnikom możliwość otrzymania korzyści materialnych, które są uzależnione od wprowadzenia przez nich innych osób do programu, pod warunkiem uprzedniego wpłacenia przez uczestników Programu zaliczek na zakup bonów lub kart podarunkowych partnerów handlowych Lyoness bądź dokonania zakupów u partnerów handlowych Lyoness. Zdaniem UOKiK, takie działanie może stanowić nieuczciwą praktykę rynkową.

Zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym: nieuczciwą praktyką rynkową jest zakładanie, prowadzenie lub propagowanie systemów promocyjnych typu piramida, w ramach których konsument wykonuje świadczenie w zamian za możliwość otrzymania korzyści materialnych, które są uzależnione przede wszystkim od wprowadzenia innych konsumentów do systemu, a nie od sprzedaży lub konsumpcji produktów.

Na potrzeby prowadzonego postępowania Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prosi osoby, które mogą posiadać informacje w zakresie funkcjonowania Programu Lojalnościowego Lyoness, o ich przekazanie na adres korespondencyjny Urzędu (Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa) z dopiskiem „Informacja Lyoness DDK”. Gwarantujemy ochronę danych osobowych.

Dodatkowe informacje dla konsumentów:
Departament Polityki Konsumenckiej UOKiK
Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel. 22 55 60 424
E-mail: ddk@uokik.gov.pl


http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=10854

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Czyli szukają dowodów które pewnie są objęte tajemnicą firmową. A jeśli współpracownicy podpisali NDA to czy w tym przypadku mogą być zwolnieni z takiej tajemnicy? Z tego co pisze UOKiK wynika, że sprawa może po prostu śmierdzieć, tym bardziej że UOKiK jest poważną instytucją zaufania publicznego.

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: Nie polecam MLM

Dariusz R.:
Czyli szukają dowodów które pewnie są objęte tajemnicą firmową. A jeśli współpracownicy podpisali NDA to czy w tym przypadku mogą być zwolnieni z takiej tajemnicy? Z tego co pisze UOKiK wynika, że sprawa może po prostu śmierdzieć, tym bardziej że UOKiK jest poważną instytucją zaufania publicznego.

http://www.lyoness.net/pl/agb.aspx

5.4. Istnieje także możliwość zaliczkowania zamówionych wiążąco bonów oryginalnych i kart podarunkowych. Korzyści z zaliczki powstają dopiero z momentem udziału w dodatkowych korzyściach z uczestnictwa zgodnie z punktem 7.5. Bony oryginalne i karty podarunkowe udostępniane są Uczestnikowi Programu dopiero po uiszczeniu pełnej zapłaty.

5.5 Bony oryginalne lub karty podarunkowe, które zgodnie z punktem 5.4 zostały zamówione i zaliczkowane, mogą zostać podzielone na kwoty częściowe. Bon na kwotę częściową jest do dyspozycji Uczestnika Programu, jak tylko zapłacona zostanie kwota częściowa, po odliczeniu proporcjonalnej zaliczki. Jeżeli np. na bon Partnera Handlowego o wartości 4.500 PLN wpłacono zaliczkę w wysokości 225 PLN, to Uczestnik Programu może z góry otrzymać częściowy bon o wartości 450 PLN wpłacając 427,50 PLN jako zapłatę częściową. W ten sposób Uczestnikowi Programu pozostaje zaliczka w wysokości 202,50 PLN na bon o wartości 4 050 PLN. Kwoty zaliczki i zapłaty częściowej uzależnione są jednak od warunków uzgodnionych każdorazowo z danym Partnerem Handlowym.

5.6. Bony wydane przez Lyoness nie mogą zostać oddane, a dokonane płatności zwrócone, chyba, że jest mowa o przypadku opisanym w punkcie 6.1.; prawo do odwołania pozostaje nienaruszone (zob. w tym celu informację konsumencką i pouczenie o odwołaniu). Partner Handlowy nie jest zobowiązany wypłacić zwrot gotówki na różnice w kwocie. W razie utraty lub kradzieży bonów, które Uczestnik Programu odebrał w Lyoness lub które Uczestnik Programu otrzymał już kurierem lub online, Lyoness nie ponosi odpowiedzialności za możliwą, bezprawną ich realizację, chyba, że Uczestnik Programu zgłosił Lyoness ich utratę lub kradzież, a Lyoness zaniechał podjęcia stosownych środków, które zapobiegłyby bezprawnej realizacji bonów.

7.5. Poprzez własne zakupy i zakupy wszystkich bezpośrednio i pośrednio pozyskanych Uczestników Programu, Uczestnicy Programu mają ponadto pod określonymi warunkami możliwość otrzymania dodatkowych korzyści z uczestnictwa w programie lub stać się Partnerem Premium. Warunki regulujące przyznawanie dodatkowych korzyści z uczestnictwa są dostępne w osobistym biurze internetowym pod http://lyoness.pl (obszar po zalogowaniu). Znajdują się tam również szczegółowe warunki dotyczące wpłaty zaliczek.Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.02.14 o godzinie 12:19

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Mirosław P.:
Spierdalaj Płocki :-D

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Nie polecam MLM

Janusz P.:
Mirosław P.:
Mirosław P.:
Spierdalaj Płocki :-D
I na wzajem pośrańcu
:)-

"blog" Janusza:
http://mojemlmy.blogspot.it/
nie polecam :D

Następna dyskusja:

Nie polecam - Acer Aspire S...




Wyślij zaproszenie do