Aneta S.

Aneta S. Marketing | Business
Development | PR

Temat: Neozdrada

Zdecydowanie nie polecam produktu TP zwanego Neostradą. Od kilku tygodni mam ten sam problem: przerywanie połączenia (wcześniej było ok.). Skutkuje tylko telefon do Błękitnej Linii. Automatycznie po wybraniu numeru internet zaczyna działać, konsultant twierdzi, że wszystko jest w porządku, a po rozłączeniu się z BL, internet znowu fika.
Jakiś czas temu mój sąsiad miał identyczny problem. Po kilku tygodniach TP wysłała mu montera. A pan monter zadzwonił i powiedział, że on w godzinach pracy nie da rady przyjechać, ale podjedzie po godzinach pracy "za drobną opłatą"...
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Neozdrada

Taki jest stary slogan reklamowy tepsy:

TO LUDZKA RZECZ - OKRADAĆ..... :)

konto usunięte

Temat: Neozdrada

Aneta S.:
Zdecydowanie nie polecam produktu TP zwanego Neostradą.

Używam Neostrady praktycznie od początku jej istnienia, modemy Lucenta, Thomsona, Sagem i Livebox. Nie pamiętam, żebym miał większy problem niż 1-2 godzinna zwiecha raz na kilka miesięcy. Myślę, że Twój problem bardziej powinien dotyczyć konkretnego Biura Obsługi Klienta, a nie technologii.
Mateusz Smoczynski

Mateusz Smoczynski IT Recruitment
Partner / Management
Consultant / Agile
En...

Temat: Neozdrada

Taa, a livebox mi sie zawieszal czasem kilka razy dziennie. Zmienilem dostawce na Multimo i jest super, przez rok nie odnotowalem ani jednej przerwy w dostawie uslugi ( w tepsie przez niecaly rok norma bylo minimum kilka godzin bez I-netu.)

konto usunięte

Temat: Neozdrada

Może udało Ci się dostać walnięty modem, pracowałem w trzech lokalizacjach na liveboxach, bez najmniejszego problemu. Serwis tp (lok. Poznań) też elegancko; zgłoszenie, przyjazd, serwis, sprawdzenie, działa, do widzenia.
Szczęście chyba mam :)

konto usunięte

Temat: Neozdrada

Aneta S.:
Zdecydowanie nie polecam produktu TP zwanego Neostradą. Od kilku tygodni mam ten sam problem: przerywanie połączenia (wcześniej było ok.). Skutkuje tylko telefon do Błękitnej Linii. Automatycznie po wybraniu numeru internet zaczyna działać, konsultant twierdzi, że wszystko jest w porządku, a po rozłączeniu się z BL, internet znowu fika.
Jakiś czas temu mój sąsiad miał identyczny problem. Po kilku tygodniach TP wysłała mu montera. A pan monter zadzwonił i powiedział, że on w godzinach pracy nie da rady przyjechać, ale podjedzie po godzinach pracy "za drobną opłatą"...
Powiedzieć moge tyle, ze po zainstalowaniu softu od producenta (sagem) a nie tepsowego - w przypadku, jaki znam, zaczęło normalnie działać.
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Neozdrada

PIOTR -.:
(sagem) a nie tepsowego - w przypadku, jaki znam, zaczęło normalnie działać.

znaczy po usunięciu backdoorów i trojanów ? :))
Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Neozdrada

Aneta S.:
Zdecydowanie nie polecam produktu TP zwanego Neostradą. Od kilku tygodni mam ten sam problem: przerywanie połączenia (wcześniej było ok.). Skutkuje tylko telefon do Błękitnej Linii. Automatycznie po wybraniu numeru internet zaczyna działać, konsultant twierdzi, że wszystko jest w porządku, a po rozłączeniu się z BL, internet znowu fika.

Jest to bardzo konkretny problem techniczny, którego źródłem jest centrala TP i to tam powinien być rozwiązany.

Zauważ, że połączenie uruchamia się nie tylko jak dzwonisz na hotline neostrady, ale również jak dzwonisz gdeziekolwiek.

Należy wprost powiedzieć, że zgłaszasz awarię, bo to jest zwyczajna awaria i żadasz interwencji, prosząc o zarejestrowanie zgłoszenia i o podanie numeru.

Ja miałem ten problem dwukrotnie i dwukrotnie został rozwiązany w ciągu jednego dnia bez żadnego przychodzenia montera do domu, bo to nie jest potrzebne.

konto usunięte

Temat: Neozdrada

Przemysław Pilaszek:
PIOTR -.:
(sagem) a nie tepsowego - w przypadku, jaki znam, zaczęło normalnie działać.

znaczy po usunięciu backdoorów i trojanów ? :))
nie. Po prostu - po wyrzuceniu tego, co sie dało z wrednego tepsowego softu i zainstalowaniu sterowników bezpośrednio od producenta..:)

konto usunięte

Temat: Neozdrada

PIOTR -.:
znaczy po usunięciu backdoorów i trojanów ? :))
nie. Po prostu - po wyrzuceniu tego, co sie dało z wrednego tepsowego softu i zainstalowaniu sterowników bezpośrednio od producenta..:)

Jest to jakaś opcja Piotrze, niestety dla większości użytkowników przeinstalowanie sterowników, to prawdziwa krucjata, a oni tego nie muszą umieć :)
Adam Pietrasiewicz:
Ja miałem ten problem dwukrotnie i dwukrotnie został rozwiązany w ciągu jednego dnia bez żadnego przychodzenia montera do domu, bo to nie jest potrzebne.

To prawda, technik każdorazowo będąc u klienta wbija się zdalnie na centralkę.

konto usunięte

Temat: Neozdrada

Sebastian S.:
PIOTR -.:
znaczy po usunięciu backdoorów i trojanów ? :))
nie. Po prostu - po wyrzuceniu tego, co sie dało z wrednego tepsowego softu i zainstalowaniu sterowników bezpośrednio od producenta..:)

Jest to jakaś opcja Piotrze, niestety dla większości użytkowników przeinstalowanie sterowników, to prawdziwa krucjata, a oni tego nie muszą umieć :)
Oczywiscie... usługa ma działać w sposób poprany i pełny bez żadnych zabiegów użytkonika. Ma podłączyć wg instrukcji i ma hulać.
Pomijam już nawet wyjątkową inwazyjność softu tepsy, który włazi w system w 100 zbędnych miejscach...

Temat: Neozdrada

Neostradę mam chyba z 4 lata, dostałem na początku modem Thomsona i Neo hulała świetnie przez pierwsze 2 miesiące - żadnych przerw w połączeniach. Po jakimś czasie spadła przepustowość łącza a miesiąc przed przedłużeniem umowy - znów jak na początku :))) Zmieniłem nr telefonu, dostałem jakiś chiński modem i był po prostu dramat, zawieszanie się softu od Neo i przerwy w połączeniach dosłownie co 2 godziny. Wygrzebałem starego Thomsona, podłączyłem go, wywaliłem soft od Neo i od tego momentu wszystko spoko :) I nie spada przepustowość łącza. Tak więc generalnie jestem zadowolony z naszego monopolisty :)
Aneta S.

Aneta S. Marketing | Business
Development | PR

Temat: Neozdrada

Adam Pietrasiewicz:

Jest to bardzo konkretny problem techniczny, którego źródłem jest centrala TP i to tam powinien być rozwiązany.

Zauważ, że połączenie uruchamia się nie tylko jak dzwonisz na hotline neostrady, ale również jak dzwonisz gdeziekolwiek.

Należy wprost powiedzieć, że zgłaszasz awarię, bo to jest zwyczajna awaria i żadasz interwencji, prosząc o zarejestrowanie zgłoszenia i o podanie numeru.

Ja miałem ten problem dwukrotnie i dwukrotnie został rozwiązany w ciągu jednego dnia bez żadnego przychodzenia montera do domu, bo to nie jest potrzebne.

Panie Adamie, bardzo dziękuję za radę.
Ale chociażby dlatego tych usług nie polecę nikomu. Infolinia, jest po to, aby mnie poinformować, a nie po to, abym ja informowała konsultanta, jaki problem ma jego pracodawca. Ja nie muszę tego wiedzieć. Powinnam otrzymać taką informację dzwoniąc pod numer Błękitnej Linii, a nie dowiadywać się o problemach technicznych TP od ludzi na forum.
Kiedy zgłaszałam awarię, słyszałam od konsultanta, że przecież problemu nie ma, bo internet mi działa, a następnie zaproponowali wysłanie montera... Ale o tym już było.
Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Neozdrada

Aneta S.:
Kiedy zgłaszałam awarię, słyszałam od konsultanta, że przecież problemu nie ma, bo internet mi działa, a następnie zaproponowali wysłanie montera... Ale o tym już było.

W takim razie to jest problem z konsultantem, bo jak jak zadzwoniłem i powiedziałem o co chodzi, to nawet zdania nie musiałem kończyć, tylko od razu konsultant wiedział, co jest grane.

Ale oczywiście konsultanci powinni być dobrze przygotowani fachowo. Tylko zadajmy sobie pytanie - GDZIE TACY SĄ?

Siedzę na Neostradzie od początku jej istnienia. Po drodze miałem do czynienia z różnymi innymi dostawcami Internetu i chyba wcale nie ma jakiejś znaczącej różnicy w jakości. Pamiętam natomiast jak parę lat temu ludzi połasili się na przejście z Neostrady na Netię i po parę miesięcy nie mieli przez to Internetu... To ja już wolę naszego molocha.
Aneta S.

Aneta S. Marketing | Business
Development | PR

Temat: Neozdrada

Oczywiście. Wśród wszystkich koszmarnych dostawców internetu Neozdrada jest tylko zła. Co nie zmienia faktu, że wybór mamy miedzy dżumą a tyfusem.
Co do konsultantów, to nie był problem tylko jednego, nieprzygotowanego konsultanta, ale kilku, z którymi miałam okazję rozmawiać. Ale umówmy się. Na infoliniach pracują ludzie, dla których nie jest to wymarzona praca i pewnie raczej traktują ja przejściowo.
Joanna W.

Joanna W. Znajdziesz mnie na
fb

Temat: Neozdrada

liveboxa mam i ja, działa w miarę poprawnie. Gorzej z tzw. konsultantami od siedmiu boleści. W moim przypadku schody zaczynały się za każdym razem, gdy szlag trafiał pudełko czy w czasie burzy czy innych niezidentyfikowanych okoliczności.
Nie było tak kolorowo, jak napisał kilka postów wyżej Sebastian: zgłoszenie, przyjazd, serwis, sprawdzenie, działa, do widzenia.
Konsultanci każdorazowo robili problemy, bywało, że dzwoniłam kilkanaście(kilkadziesiąt) razy, każdy mówił totalnie co innego, nikt zgłoszenia nie chciał przyjąć. Ich niekompetencja po prostu poraża.
Paweł D.

Paweł D. Headhunter, Senior
HR Consultant,
Senior Executive
Recruiter

Temat: Neozdrada

Adam Pietrasiewicz:
Pamiętam natomiast jak parę lat temu ludzi połasili się na przejście z Neostrady na Netię i po parę miesięcy nie mieli przez to Internetu...

ale, o ile mnie moja wiedza nie myli, to była kwestia tp, która robiła co mogła, aby netii utrudnić życie w kwestii tejże przesiadki?
Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Neozdrada

Paweł D.:
Adam Pietrasiewicz:
Pamiętam natomiast jak parę lat temu ludzi połasili się na przejście z Neostrady na Netię i po parę miesięcy nie mieli przez to Internetu...

ale, o ile mnie moja wiedza nie myli, to była kwestia tp, która robiła co mogła, aby netii utrudnić życie w kwestii tejże przesiadki?

No pewnie! I jak ktoś nie był zacietrzewiony to nie dał się zrobić w konia.
Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Neozdrada

Aneta S.:
Co do konsultantów, to nie był problem tylko jednego, nieprzygotowanego konsultanta, ale kilku, z którymi miałam okazję rozmawiać. Ale umówmy się. Na infoliniach pracują ludzie, dla których nie jest to wymarzona praca i pewnie raczej traktują ja przejściowo.


No i to jest dziwne, bo jak mówiłem - w moim przypadku dwukrotnie przyjęli zgłoszenie bezproblemowo. I sprawa została załatwiona natychmiast.
Aneta S.

Aneta S. Marketing | Business
Development | PR

Temat: Neozdrada

Adam Pietrasiewicz:

No i to jest dziwne, bo jak mówiłem - w moim przypadku dwukrotnie przyjęli zgłoszenie bezproblemowo. I sprawa została załatwiona natychmiast.

Szczęściarz :D



Wyślij zaproszenie do