konto usunięte
Temat: MTS Notebook Poznań - fatalna obsługa klienta
Miałam wątpliwą przyjemność zakupić w tej firmie laptopa Fujitsu-Siemens.W ciągu pierwszych 12 mies. komputer miał 3 awarie dysku twardego.Przy trzeciej zażądałam na mocy stosownych przepisów wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu pieniędzy.Niestety MTS odpalantował mnie i zamiast wykonania ekspertyzy po prostu zrobili reinstalację BIOSU* i napisali, że moje roszczenia są bezpodstawne.
Na pierwsze pismo z D.A.S. odpisali dokładnie to samo, w związku z tym mój prawnik złożył w sądzie pozew o zapłatę.Na pierwszej rozprawie się nie pojawili-podobno popełnili jakiś błąd formalny, przed drugą rozprawą wyrazlili chęć ugody.Ugody na ich warunkach: oni określili kwotę oraz termin : mieli 7dni na zwrot 85% wartości sprzętu a ja po zapłacie mam 2 dni na zwrot laptopa, jesli się spóźnię to za każdy dzień 50zł kary.Oni oczywiście za ewentualne opóźnienie zero kar.
Nie muszę chyba pisać kto się spóźnił:pieniądze dostałam 4 dni po terminie i właściwie nie chodzi o spóźnienie, a o samo podejście do klienta.
Można było tę sprawę załatwić polubownie, bez prawników, ale po co ? MTS ma w nosie swoich klientów.
U mnie mają dożywotnią antyreklamę i nikomu ich nie polecam podobnie jak naprawdę słabej jakości laptopopodobny FS Amilo Pro V 3505.
Edt.Aktualizacja BIOSU a nie reinstalacja.Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 17.12.08 o godzinie 18:22