konto usunięte

Temat: MTS Notebook Poznań - fatalna obsługa klienta

Miałam wątpliwą przyjemność zakupić w tej firmie laptopa Fujitsu-Siemens.

W ciągu pierwszych 12 mies. komputer miał 3 awarie dysku twardego.Przy trzeciej zażądałam na mocy stosownych przepisów wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu pieniędzy.Niestety MTS odpalantował mnie i zamiast wykonania ekspertyzy po prostu zrobili reinstalację BIOSU* i napisali, że moje roszczenia są bezpodstawne.

Na pierwsze pismo z D.A.S. odpisali dokładnie to samo, w związku z tym mój prawnik złożył w sądzie pozew o zapłatę.Na pierwszej rozprawie się nie pojawili-podobno popełnili jakiś błąd formalny, przed drugą rozprawą wyrazlili chęć ugody.Ugody na ich warunkach: oni określili kwotę oraz termin : mieli 7dni na zwrot 85% wartości sprzętu a ja po zapłacie mam 2 dni na zwrot laptopa, jesli się spóźnię to za każdy dzień 50zł kary.Oni oczywiście za ewentualne opóźnienie zero kar.

Nie muszę chyba pisać kto się spóźnił:pieniądze dostałam 4 dni po terminie i właściwie nie chodzi o spóźnienie, a o samo podejście do klienta.

Można było tę sprawę załatwić polubownie, bez prawników, ale po co ? MTS ma w nosie swoich klientów.

U mnie mają dożywotnią antyreklamę i nikomu ich nie polecam podobnie jak naprawdę słabej jakości laptopopodobny FS Amilo Pro V 3505.

Edt.Aktualizacja BIOSU a nie reinstalacja.Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 17.12.08 o godzinie 18:22
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: MTS Notebook Poznań - fatalna obsługa klienta

potwierdza to opinie o FS zawarte :

http://www.goldenline.pl/forum/nie-polecam/98183

sam miałem i oddałem

konto usunięte

Temat: MTS Notebook Poznań - fatalna obsługa klienta

FJ to jedna z najgorszych marek laptopow. Nie polecam nikomu. 3 znajomych mialo sprzet tej firmy i kazdy po niecalym pol roku ladawal w serwisie.
Krzysztof Szopa

Krzysztof Szopa aktuariusz, TU
Allianz Polska S.A.

Temat: MTS Notebook Poznań - fatalna obsługa klienta

To ja jeszcze o sklepie mts_notebooki.

Przesyłka dotarła do mnie po 6 tygodniach, dwóch interwencjach telefonicznych i jednej mailowej (ta ostatnia skuteczna). W tym czasie ze strony firmy mts_notebooki nie było żadnej inicjatywy kontaktu. Natomiast dzwoniąc za każdym razem słyszałem zapewnienia że towar zostanie wysłany w przeciągu kilku dni, co okazywało się nieprawdą.

W ramach przeprosin dostałem 2GB w cenie 1GB (odtwarzacz mp3).

Następna dyskusja:

Linuxpl.com - hosting i obs...




Wyślij zaproszenie do