Temat: MLM = oszustwo
No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak sam sobie odpowiedzieć na pytania, ponieważ widok zdjęć zwierząt, jest co prawda wdzięczny, ale oczekiwanych treści nie wniósł.
Po pierwsze:
Zapytałem Pana Macieja o związek pomiędzy firmami. Dostałem (oczywiście, dziękuję jeszcze raz) odpowiedź następującą :
Żaden. Odrębni konsumenci, odrębni współpracownicy, inni kontrahenci, różne problemy, gdzie > indziej sądy, różny przelicznik środków płatniczych.
Dwie oddalone galaktyki.
Po wielu wysiłkach, użyciu wszelkich dostępnych środków oraz poświęceniu mnóstwo cennego czasu, udało mi się co nie co osiągnąć (internet to potęga).
Otóż okazuje się, że te "... Dwie oddalone galaktyki..." są ze sobą związane czymś na kształt siły przyciągania, czyli prawem własności.
Innymi słowy - jedynym właścicielem udziałów spółki Lyoness Poland Sp. z o.o. jest....Lyoness Holding Europe AG.
Chyba to przypadek.
To powszechnie dostępna informacja, więc dlaczego takie dziwne kluczenie, nie wiem.
Pan Maciej dalej słusznie zauważył, że:
Network Magazyn to pismo polskie, traktuje o polskim rynku DS/MLM.
Jeśli zatem działa na polskim rynku firma Lyoness Polska Sp. z o.o.
taka znajduje się na naszej liście i taką bacznie obserwujemy.
Na dziś firma Lyoness Polska Sp. z o.o. jest normalną firmą i nie mamy
żadnych przesłanek, aby ją przenieść na czarną listę. Co oczywiście nie
oznacza, że tematu bacznie nie obserwujemy od kilku miesięcy i sytuacja
nie może się zmienić z dnia na dzień.
Bardzo cenne, ale tutaj drobne przykłady pokazują, że granice Polski nie do końca wiążą ręce:
http://www.networkmagazyn.pl/biznes-w-stylu-science-fi...
http://www.networkmagazyn.pl/unicity-na-czarnej-liscie...
Firmy zarejestrowane poza granicami Polski znalazły się w obiektywie.
Po przeczytaniu na stronie NM deklaracji:
"...„Network Magazyn” to jedyne w Polsce, niezależne czasopismo dla branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Pismo jest poważaną i opiniotwórczą platformą informacyjną oraz ekskluzywnym narzędziem edukacyjnym, niezbędnym do pracy każdemu menedżerowi działającemu w segmencie DS/MLM. Od 2004 roku zespół redakcyjny periodyku konsekwentnie realizuje obrane cele i zadania, do których należą:
Rzetelne informowanie i edukowanie społeczeństwa na temat poruszanych zagadnień,
Promowanie prawdziwego wizerunku sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego,
Poprzez zbudowanie szacunku do tego biznesu – promowanie przedsiębiorczości i przeciwdziałanie bezrobociu,
Promowanie etyki i filantropii w biznesie.
Jak to robimy?
Poprzez merytoryczne i rzetelne publikacje,
Niezależność,
Opiniotwórczość,
Fachowe wsparcie poważnych instytucji i specjalistów różnych dziedzin nauki oraz segmentów biznes..."
...o jakże budującej treści- spodziewałem się, że sprawy wątpliwe, będące w trakcie badań i dochodzeń poza granicami Polski, także znajdą się w zasięgu wzroku, a sztab prawników potwierdzi Panu, że wiernie cytując informację, podając jej źródło, nie narazi się Pan na proces.
Ale cóż...rzetelne, niezależne, fachowe...przecież to tylko słowa.