Temat: MLM = oszustwo
Henryku
wyciąg z regulaminu Lyoness
13.3. Z chwilą wypowiedzenia umowy, w przypadku zamówień zaliczkowanych / zapłaconych częściowo (bony oryginalne lub karty podarunkowe) Uczestnikowi Programu nie przysługuje prawo do zwrotu tych zaliczek / zapłat częściowych. Uczestnik Programu ma jednak możliwość dopłaty tej kwoty przed zakończeniem umowy na poczet zamówionych bonów oryginalnych lub kart podarunkowych. Po wpływie pełnej ceny zakupu zamówione bony oryginalne lub karty podarunkowe zostaną wydane Uczestnikowi Programu.
http://www.lyoness.net/pl/agb.aspx
to też jest dobre :)
14. Wypowiedzenie umowy przez Lyoness
14.1. Lyoness zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia numeru ID, a tym samym umowy z Uczestnikiem Programu, który w ciągu 30 dni od otrzymania numeru ID nie dokonał zakupów (uczestnictwo testowe). Wypowiedzenie umowy musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 tygodni od upływu 30 dni.
14.2. Umowa może zostać wypowiedziana przez Lyoness w sposób zwyczajny, tj. bez podania przyczyny z 30 dniowym terminem wypowiedzenia lub z ważnego powodu ze skutkiem natychmiastowym.
14.4. Lyoness zastrzega sobie według własnego uznania prawo (np. w przypadku śmierci) do anulowania przy rozwiązaniu umowy wiążąco złożonych zamówień na bony lub karty podarunkowe i do zwrotu wpłaconych zaliczek / zapłat częściowych, po potrąceniu opłaty administracyjnej i wypłaconych korzyści z uczestnictwa.
5.8. Lyoness zastrzega sobie prawo odrzucenia zamówień bonów.
5.3. Za zamówione bony można zapłacić przelewem podając numer ID Uczestnika Programu oraz imię i nazwisko. Zamówione bony zostaną wysłane do Uczestnika Programu po wpływie do Lyoness pełnej kwoty zamówienia.
3.4. Bez uprzedniej pisemnej zgody Lyoness, Uczestnik Programu nie jest upoważniony do:
• używania logo, hasła, sloganów firmowych i podobnych należących do Lyoness lub Partnerów Handlowych;
• tworzenia wizytówek, prezentacji, filmów video, plików audio, zrzutów ekranowych, treści do publikacji w Internecie, treści do publikacji w mediach, ulotek, katalogów, stron internetowych, materiałów reklamowych, przesyłek pocztowych, mailingu, witryn internetowych itp. poświęconych Lyoness lub Programowi Lojalnościowemu, a także rozpowszechniania i udostępniania ich publicznie w formie pisemnej, elektronicznej lub w jakikolwiek inny sposób (np. na stronach internetowych jak Youtube czy Facebook);
• przeprowadzania imprez publicznych, jak np. spotkań informacyjnych, eventów, warsztatów, seminariów itd. dotyczących Lyoness lub Programu Lojalnościowego Lyoness;
• pozyskiwania jako Partnerów Handlowych lub jako Uczestników Programu detalistów, hurtowników i pozostałych handlowców oraz innych przedsiębiorców, oferujących towary lub usługi dla konsumentów, włącznie ze stacjami benzynowymi, franczyzobiorcami i domami towarowymi; prowadzenia negocjacji lub rozmów wstępnych czy jakiejkolwiek działalności reklamowej w celu pozyskania takich partnerów, w szczególności na terenie przedsiębiorstwa lub w jego pobliżu.
12.2. Karta Cashback Lyoness jest w trakcie rejestracji dla Uczestnika Programu bezpłatna. W przypadku zagubienia lub oznak zużycia Uczestnik Programu ma możliwość zamówienia w każdej chwili karty zastępczej (punkt 16.6.). Uczestnik Programu może w każdej chwili bezpłatnie skorzystać z elektronicznej karty Cashback.
16.6. Koszt wydania zastępczej karty Cashback wynosi 36 PLN (w tym 23% vat).
Agnieszka G. edytował(a) ten post dnia 08.11.12 o godzinie 18:52