Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Mixelectronics.pl - anulowanie zamowienia, rezerwacji

witam, nie bede sie za wiele rozpisywal.

moze i znajda sie zadowoleni klienci ww. sklepu.

Ja tez bylem, przy pierwszym produkcie.. przy nastepnym juz nie.
kiedy to sie okazalo, ze przypadkiem dowiedzialem sie o Anulowaniu mojego zamowienia.
Dlaczego..?? Ano nie wiedzialem, dopoki przez polowe dnia z pania z obslugi nie toczylem czatu nt co i jak i dlaczego.

W kocnu dowiedzialem sie, ze towaru nie w soalonie, gdzie chcialem oderbac.

Hmm.. to dziwne, bo w momenncie skladania zamowienia.. upewnialem sie i rozamwailem z kieronikiem sprzedazy ww. salonu i potwierdzil, ze towar jest etc..

Opinie.. hm.. te negatywne mozna sobie tutaj poczytac:
http://www.opineo.pl/opinie/mixelectronics-pl?ref=28

nie jestem pierwszy, ktoremu cudem anulowano zamowienie i pewnie nie ostatnim.

Z tego co widze, nawet sklep nie raczy komentowac negatywnych opini.
Zenada.
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Mixelectronics.pl - anulowanie zamowienia, rezerwacji

dodano

chodzilo o telefon Nokia N78

http://cgi.ebay.de/Nokia-N78-N-78-cocoa-brown-NEU-mit-...

:))
zamowiony gdzie indziej juz :)

konto usunięte

Temat: Mixelectronics.pl - anulowanie zamowienia, rezerwacji

Skuszony opcją 'zamów i odbierz w salonie' zamówiłem... wróć, zadzwoniłem na infolinię, dodzwoniłem się za 4 razem (tzn system automatyczny podniósł 3 razy, potem potrzymał 5 minut i zrzucił, bez połączenia z kimkolwiek). Za 4 razem odebrała nad wyraz opryskliwa babka... potwierdziła mi, że jak zamówię 'już teraz, to może przed sylwestrem będzie'. Sprawa pilna, matce się telewizor spalił, nie ma jak z wnukami bajek oglądać. Chciałem model, który nie raczej nie występuje w salonach od ręki, ale ogólnie jest dostępny w wielu firmach.

Zamówiłem dnia 30-12-2011 rano, z dostawą do pobliskiego salonu. Fajny system mailowy i smsowy, na bieżąco informował zamówienie złożone / zamówienie potwierdzone / towar przygotowany do wysyłki / towar w drodze. Uwaga: 30-12-2011 mówi, że towar w drodze!

2-01-2012 dodzwoniłem się na infolinię od ręki, ale nieprzyjemna pani mnie opierdzieliła że jej zawracam głowę faktem, że towar był w drodze a nie dotarł.

3-01-2012 dostałem popołudniem smsa, że.... nie że towar do odbioru, tylko że zamówienie anulowane! I bez żadnego uzasadnienia. Dzwonię na infolinię, na szczęście odebrała jakaś normalniejsza kobieta. I uprzejmie mnie informuje, że w wybranym salonie już nie będzie można odbierać osobiście zamówień przez net (zresztą w tym momencie zamówienie zrobione przez net plus kurier przestało się u nich opłacać). Halo, 30-12-2011 towar był w drodze, cztery dni jeździł i wrócił na magazyn czy co?

4-01-2012 dostałem maila informującego o anulowaniu zamówienia. Powód: "Brak dostępności produktów na magazynie" co jest wierutnym kłamstwem, skoro w tym samym czasie system zamówień twierdzi, że towar dostępny do wysyłki i można spokojnie zamówić.

Tydzień w plecy. Tego samego dnia 4-01-2012 zamówiłem gdzie indziej, 5-01-2012 towar już był.

Podsumowując:
- słaba infolinia (słaby system i nieprzyjemne osoby),
- słaba informacja w przypadku anulowania zamówienia,
- brak jakichkolwiek przeprosin za fakt, że zamknęli opcję odbiorów osobistym w sklepie w mieście mojej matuli i że to o kilka dni wydłużyło czas realizacji,
- brak podania alternatywy typu 'nie będzie już dostaw do tego salonu ale możemy wysłać kurierem np z rabatem 20zł za czas oczekiwania'.

Nie polecam.

Następna dyskusja:

Overbooking zamierzony a be...




Wyślij zaproszenie do