Maksymilian T.

Maksymilian T. Inżynier
Konstruktor, GE

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Witam,
To ja chciałem podzielić się opinią o firmie Midnex z Radomia, która sprzedaje akcesoria sieciowe.
Na nieszczęscie kupiłem u nich router 3G. Ciągle sie rozłączał. Odesłałem następnego dnia licząc na zwrot pieniędzy, sytuacje opisałem e-mailem. No i zaczeło się.... po wielu e-mailach i telefonach dostałem router...ten sam... z notką, że jest sprawny, był testowany i nic mu nie dolega. Odpalam, a tam oczywiscie to samo, połaczenie z internetem trwa 5 sekund i rozlacza sie... Hasło do logowania nie zmienione ( btw. czy można zmienić ustawienia routera np pin do logowania do sieci bez ingerencji w ustawienia routera???). Grozili mi też sądem! Wymieniłem we własnym zakresie zasilacz na lepszej klasy i router w koncu zaczał działać normalne. Ale firmie Midnex życze szybkiego upadku. 0 ( słownie zero )kompetencji, strasznie pyskaci.
Rekomendacja - nie kupować! : )
Dariusz D.

Dariusz D. TRANSPACK24 -
Opakowania z atestem
UN

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Maksymilian Tomaszewski:
>......Grozili mi też sądem!

???? a z jakiego powodu?
Maksymilian T.

Maksymilian T. Inżynier
Konstruktor, GE

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Dariusz D.:
Maksymilian Tomaszewski:
>......Grozili mi też sądem!

???? a z jakiego powodu?

w przypadku jakbym szukał pomocy w jakichś instytuajach i probował ich oczernić.

Byli bezczelni do tego stopnia, że na prośbe o informacje czy zwrot czy wymiana czy naprawa odpisali że odpowiedź przyjdzie....pocztą... a pytania tego typu są wogóle nie na miejscu i prezentują moja roszczeniową postawę( ? )
Dariusz D.

Dariusz D. TRANSPACK24 -
Opakowania z atestem
UN

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Jak masz na piśmie te groźby to pierwsze co bym zrobił to złożył odpowiednie doniesienia do odpowiednich instytucji :-)
Maksymilian T.

Maksymilian T. Inżynier
Konstruktor, GE

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Mam wszystko na piśmie, zachowałem korespondencję w całości. Nie zgłaszałem nigdzie bo mi sie nie chce denerwować, robię remont i i tak już osiwiałem od niekompetencji polskich majstrów : )
A swoja opinię i ostrzeżenie udostępniam tutaj, w ramach "zgłoszenia".

Apropo jednego pana majstra z otwocka. Najpierw robił wycenę na jakąs astronomiczna kwotę (2x tyle co u innych) później życzył sobie zapłaty za tą wycenę i mnie nękał o " swoje 100 złotych + vat". Taki przyjął "model biznesowy", ciekawy mechanizm, przy czym był dość upierdliwy i dopiero groźba policją poskutkowała. No ale to poza tematem głównym, taka ciekawostka :)

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

To ja tez dolacze sie do tematu i napisze moja opinie o tej firmie.

Wysylka towaru szybka i towar zgodny z opisem. Niestety problem pojawil sie przy zwrocie towaru. Odeslalem towar w ciagu kilku dni od zakupu ale bez odpowiedniego protokolu zwrotu. Mijaly dni (wiele dni) a pieniadze nie wracaly na konto. Napisalem maila do firmy co z moim zwrotem. W odpowiedzi dowiedzialem sie ze nie doslalem protokolu zwrotu. No i tu pierwszy minus. Jakbym sie nie odezwal to firma nie raczylaby mnie poinformowac o tym drobnym problemie i nie otrzymalbym ani zwrotu ani towaru. Protokol wyslalem scanem i poczta. Nastepnie dalej oczekiwalem na zwrot. Mijaly dni tygodnie i dalej nic. Znow pisze (fakt ze juz nie zbyt grzecznie ale bez wulgaryzmow czy chamstwa). W odpowiedzi otrzymuja maila ze sprawa zostanie przekazana do dzialu ksiegowego. I znow oczekiwanie kolejne dni moze tydzien moze dluzej. No to poraz kolejny pisze maila tym razem juz mowiac ze to co oni robia zakrawa na zwykle zlodziejstwo. W odpowiedzi otrzymuje maila ze podalem zly numer konta i ze przelew im wrocil. No i perelka na torcie. Pani z ktora rozmawialem po pierwsze sprawiala wrazenie jakby laske mi robila ze ze mna mailuje, po drugie straszyla mnie sprawa w sadzie ze ich obrazam i wyzywam od zlodziej a po trzecie kompletnie nie zauwazala swoje opieszalosci i dziadowskiego podejscia do klienta. Reasumujac sklep moze i jest ok. Towar jest zgodny z opisem ale te pania ktora mnie obslugiwala to albo powinno sie przeszkolic z obslugi klienta albo zwyczainie zwolnic. Warto wiedziec ze czasem towar sie zwraca i czasem sa przy tym jakies komplikacje ale jakosc sklepu potwierdza sposob radzenia sobie z tymi komplikacjami. Ja czuje sie bardzo zle obsluzony i niestety do tego sklepu juz nie wroce.

AMATORKA i CWANIACTWO!!!
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski KWK Zofiówka

Temat: Midnex - akcesoria sieciowe.

Brak oceny.Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.04.16 o godzinie 18:00

Następna dyskusja:

Akcesoria do ogrodzeń




Wyślij zaproszenie do