konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Po etapie meblowania meblami IKEA, nadszedł czas na meble firmy VOX. Muszę przyznać, że montaż łóżka firmy VOX - to prawdziwy koszmar:
- 2 tygodnie firma nie mogła się skontaktować telefonicznie w sprawie dostawy;
- nieczytelna instrukcja;
- sęki i otwory w deskach w ramie podnoszonej;
- rama cała zardzewiała;
- niewłaściwych rozmiarów dno skrzyni na pościel: zamiast 180x200 dostarczono 160x200;
- elementy montażu nie zostały przewiercone do końca: w zestawie widocznie powinna być wiertarka;
- brak możliwości montażu ruchomego szczytu do łóżka: otwory i śruby się nie zgadzają.

Ten opis dotyczy łóżka: http://www.meble.vox.pl/wyprzedaz-lozko-z-pojemnikiem-...

Pewnie dlatego łóżko nie ma nazwy i jest przecenione z 1359 PLN na 990 PLN + 50 PLN za transport + szczyt ruchomy łóżka 560 PLN = 1600 PLN.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.09.13 o godzinie 08:40

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Meble firmy VOX mają to do siebie, że w trakcie eksploatacji ulegają rozkładowi.
To pewnie pomysł firmy na trend związany z ekologią i recyklingiem. ;)

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Temat w reklamacji. Czekamy na decyzję firmy VOX Meble....
Marta Kręglicka

Marta Kręglicka community
specialist, Meble
Vox

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Panie Adamie,

Zależy nam na Pana satysfakcji i jak najkorzystniejszym dla Pana rozwiązaniu sprawy. W tym celu skontaktuje się z Panem przedstawiciel naszej firmy w celu umówienia się z ekipą montażową, która zdiagnozuje problem i ustali dogodne rozwiązanie.

W razie pytań służę pomocą,

Pozdrawiam,
Marta Meble VOXTen post został edytowany przez Autora dnia 01.10.13 o godzinie 15:22

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Reklamacja z dokumentacją fotograficzną została wysłana na adres mailowy Państwa firmy.
Czekam najpierw na ustosunkowanie się do reklamacji i dokumentacji reklamacji oraz rozwiązania tych problemów. Diagnostyka nie jest potrzebna, kiedy wszystko jest opisane i fotograficznie udokumentowane. Potrzebne są konkretne decyzje dot. poszczególnych problemów Państwa produktu.

Marta M.:
Panie Adamie,

Zależy nam na Pana satysfakcji i jak najkorzystniejszym dla Pana rozwiązaniu sprawy. W tym celu skontaktuje się z Panem przedstawiciel naszej firmy w celu umówienia się z ekipą montażową, która zdiagnozuje problem i ustali dogodne rozwiązanie.

W razie pytań służę pomocą,

Pozdrawiam,
Marta Meble VOX

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

W dniu dzisiejszym ekipa techniczna VOX Meble sprawnie i fachowo wymieniła reklamowane elementy łóżka.
Dziękuję Ci VOX Meble i życzę Ci tylko zadowolonych klientów;)

Ten komentarz już powinien być inny....

Po 15 minutach od wyjścia fachowców, nowa rama łóżka spowodowała boczne wygięcia ścianek łóżka. To wszystko spowodowało ocieranie się ramy o elementy łóżka.
Już nie mówię o licznych drobnych uszkodzeniach elementów łóżka w trakcie wymiany ramy.
A więc wracamy do punktu wyjścia.
Ile razy można demontować i montować elementy z płyty ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.10.13 o godzinie 20:42
Marta Kręglicka

Marta Kręglicka Community Specjalist

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Panie Adamie,
zostanie wysłana ekipa montażowa z nowym łóżkiem. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Nowe łóżko dotarło;)
Okazała się, że wymieniona rama była o 1 cm szersza, co powodowało problem.
Panowie błyskawicznie rozmontowali wcześniej kupione łóżko i złożyli nowe łóżko.
Bravo;)

Jeśli tak właśnie VOX załatwia reklamację, to tylko jeden wielki plus;)
Dziękuję za rozwiązanie problemu.

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Szkoda, że do załatwienia reklamacji niezbędny był wpis na takiej grupie.....mnie już zniechęcili na dzień dobry, więc ich klientem raczej nie będę.

Edt.Literka.
Rozumiem, że czasem dostawca może mieć wpadkę-zdarza się, najważniejsze to jak potraktuje wtedy klienta a tutaj trzeba było zrobić porutę na forum żeby się dostawca zachował w cywilizowany sposób.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.10.13 o godzinie 22:31
Marta Kręglicka

Marta Kręglicka Community Specjalist

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Pani Jolanto,

Prosimy o przesłanie prywatnej wiadomości do mnie z informacja, po wizycie w którym salonie była Pani nieusatysfakcjonowana. Z góry dziękujemy.

konto usunięte

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Pani Marto, proszę czytać ze zrozumieniem.
Nie byłam w Waszym salonie i się nie wybieram, będę omijać z daleka skoro problemy rozwiązujecie dopiero wtedy jak się klient pożali na portalu społecznościowym.
Idę o zakład, że gdyby nie wpis Adama tutaj, to jeszcze by się ta reklamacja nie zakończyła.
Dlaczego klient jest zmuszony do szukania pomocy w ten sposób? Co np. z ludźmi, którzy nie są tak obeznani z internetem? [pytania retoryczne].

P.S. Traktujcie swoich klientów w taki sposób w jaki sami chcielibyście żeby Was obsłużono w innej firmie-to dość oczywiste.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.13 o godzinie 13:45
Marta Kręglicka

Marta Kręglicka Community Specjalist

Temat: Meble VOX - koszmar Klienta

Wszystkie Państwa uwagi zostaną wzięte pod uwagę i przekazane do odpowiednich działów. Za tą sytuację z łóżkiem bardzo przepraszamy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.10.13 o godzinie 10:57

Następna dyskusja:

Meble VOX - koszmar w kaz...




Wyślij zaproszenie do