Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: mBank - karta kredytowa

Ja wiem, że o mBanku już było. Ale chciałem opowiedzieć o ich innym produkcie. A historia jest poniekąd - rodem z najczarniejszych koszmarów dłużnika.

A było to tak:

Sprawa dotyczy karty kredytowej, którą bank niemalże wcisnął mi siłą. (kilka telefonów z biura sprzedaży). W pewnym momencie, z kilku przyczyn nabawiłem się lekkich kłopotów finansowych. Moje konto zostało zablokowane, a bank nie zapewnił innej formy spłaty zadłużenia. Po prostu powiedziano mi, ze mogę płacić tylko z tego konta i żadnego innego. (prawda że bezsens? - nie znam innego banku, gdzie obowiązywałaby taka reguła).

Kiedy stwierdziłem ten fakt i w obliczu kompletnej indolencji konsultantów (odbyłem kilka rozmów, bo nie chciało mi się wierzyć) podjąłem kilka prób skontaktowania się z bankiem. Nie udało się. Nikt do mnie nie odzwonił, a mnie z windykacją po prostu nie połączono. Wysłałem maila i korzystałem z formularzy - na próżno. Po około miesiącu przyszło pismo z informacją o rozwiązaniu umowy i koniecznością spłaty całości zadłużenia X w czasie 7 dni.

Napisałem pismo, ponieważ chciałem się odwoływać. Nie od kwoty, ale od karnego rozwiązania umowy. Miałem przygotowane środki na spłatę tej części zadłużenia, której wymagała umowa. Na mojego maila nikt nie odpowiedział. W międzyczasie moje kłopoty finansowe się skończyły, ale umowa została już rozwiązana. A całej zaległości spłacić po prostu nie mogłem.

Po tym, jak mnie olano rozpocząłem zmasowany atak. Dzwoniłem z prośbą o połączenie z windykacją (zawsze odmowa i odesłanie do formularza kontaktowego), wysyłałem formularze i maile. Bez odzewu.

Aż po jakimś czasie zadzwonił pan windykator. Muszę przyznać, że był rzeczowy i bardzo pomocny. Ustaliłem z nim, że połowe należności zapłacę natychmiast, a resztę w trzech ratach. Było to oczywiście ustalone za zgodą banku.

Zapłaciłem. I miałem oczekiwać na kontakt. Windykator już nie zadzwonił. Zadzwoniłem ja - po 3 tygodniach. Powiedziano mi, że bank odebrał firmie sprawę i przejął na powrót wierzytelność. Odebrałem to jako dobrą monetę. Bank miał się ze mną kontaktować w sprawie szczegółów dotyczących dalszej spłaty.

Ale się nie skonstatował, a moje próby kontaktu - tradycyjnie - ignorowano.

Po pewnym czasie zadzwoniła windykator z innej firmy. Nawrzeszczała na mnie, że unikam spłaty i że ktoś mi pomoże to zapłacić. No i wkurwiłem się potężnie.

Oczywiście nikt nie wiedział o moich ustaleniach z bankiem i nikogo to nie interesowało. Dostałem 7 dni na spłatę. Kazałem im iść do diabła i wpłaciłem pierwszą z ustalonych rat. Zadzwoniłem również do kierownika tej firmy i głośno wyraziłem swój protest. Powiedziałem też, że poprzednie ustalenia uważam za wiążące (choć oczywiście żadnego oficjalnego potwierdzenia nie dostałem - miał je wysłać bank ale olał).

Po jakimś czasie zadzwonił pan kierownik i powiedział, że ok, że zmieni mi windykatora, który zachował się niestosownie, że zgadza się na spłatę zadłużenia wg przyjemnego wcześniej schematu. Wiadomo - chcieli mieć swoją prowizję.

I tak spłaciłem zadłużenie.

Od banku niczego nie otrzymałem. Żadnego zaświadczenia. Również firma windykacyjna nie wystawiła takiego. Powiedziała, żeby się udać do oddziału (!!!) banku.

A w ramach epilogu dodam, że po jakichś dwóch miesiącach zadzwoniła pani z trzeciej(!!!) firmy i powiedziała, że zalegam jeszcze 50 zeta. Nikt nie był w stanie powiedzieć za co (a z poprzednim windykatorem ustaliłem kwotę spłaty co do grosika) ale należny zapłacić i już. Pani była miła, więc zapłaciłem z lekką górką. Na wszelki wypadek.

Tak więc jak widać, standardy obsługi klienta w naszym kraju, w przypadku pewnych podmiotów gospodarczych, dalekie są od szeroko-pojętej normy.

I na koniec prywata:
LUDZIE, OLEWAJCIE MBANK!

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Grzegorz B.:
LUDZIE, OLEWAJCIE MBANK!

Dzien dobry wieczór
Pomimo tego, że między Nami doszło do konfliktowej sytuacji to współczuję całej sytuacji. Jednocześnie winszuję pozytywnego wyjaśnienia.
Pomimo wszystko pozdrawiam i załączam wyrazy szacunku.
Z poważaniem
AF (zwolennik dywidend)
Karol S.

Karol S. www.bijemyceny.pl

Temat: mBank - karta kredytowa

przedstawiem niedawno poznane rozwiazanie na tego typu sprawy, dobry temat, naprawde polecam - u mnie zalatwia sprawe

https://kokos.pl/?ppk=4bd940846021f
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: mBank - karta kredytowa

Co za bezczelny spam.
Anna S.

Anna S. POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ

Temat: mBank - karta kredytowa

Grzegorzu, przykra sprawa ale niestety nie osobna. Aż strach myśleć co dzieje się w tym internetowym banku przy kłopotach przy spłacie kredytu hipotecznego gdzie w grę wchodzą często setki tysięcy i to niekoniecznie złotych!!
Ciśnie się jednak na usta...że przy wyborze banku internetowego trzeba liczyć się z "internetową" obsługą... - co mam na myśli to Grzegorz opisał ten rewelacyjny kontakt.

Niestety, nasze społeczeństwo mimo takich przypadków niemal każdego dnia ciągle wychodzi z założenia: " no mi to się to nie przytrafi".

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Grzegorz B.:
Co za bezczelny spam.
Słucham ?
Powtórz...
Ewelina B.

Ewelina B. Studentka,
Uniwersytet
Warszawski

Temat: mBank - karta kredytowa

Andrzej Filipek:
Grzegorz B.:
Co za bezczelny spam.
Słucham ?
Powtórz...


Ta wypowiedź chyba dotyczyła wypowiedzi Karola S.

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Ewelina B.:
Andrzej Filipek:
Grzegorz B.:
Co za bezczelny spam.
Słucham ?
Powtórz...


Ta wypowiedź chyba dotyczyła wypowiedzi Karola S.
Tak to już bywa.
Dziękuję za wyjaśnienie.

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

apropo jak wątek o mbanku taki o to dziś e-mail dostałam, przypominam mamy 17 maj ;);)

Witaj,

informujemy, że 9 maja 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach 00:45 - 09:30 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS.

Transakcje kartowe nie będą autoryzowane w godzinach 00:45 - 09:00.

System wnioskowy będzie niedostępny od godziny 17:00 w dniu 8 maja 2010 r. do godziny 09:30 w dniu 9 maja 2010 r.

Podczas przerwy wdrożeniowej mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.

Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym mBanku.

Temat: mBank - karta kredytowa

Katarzyna K.:
apropo jak wątek o mbanku taki o to dziś e-mail dostałam, przypominam mamy 17 maj ;);)

Witaj,

informujemy, że 9 maja 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach 00:45 - 09:30 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS.

Transakcje kartowe nie będą autoryzowane w godzinach 00:45 - 09:00.

System wnioskowy będzie niedostępny od godziny 17:00 w dniu 8 maja 2010 r. do godziny 09:30 w dniu 9 maja 2010 r.

Podczas przerwy wdrożeniowej mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.

Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym mBanku.

ja również dostałem w/w mail :)
Justyna K.

Justyna K. Spedytor, Eurogate
Logistics Sp. z o.
o.

Temat: mBank - karta kredytowa

Katarzyna K.:
apropo jak wątek o mbanku taki o to dziś e-mail dostałam, przypominam mamy 17 maj ;);)

Witaj,

informujemy, że 9 maja 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach 00:45 - 09:30 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS.

Transakcje kartowe nie będą autoryzowane w godzinach 00:45 - 09:00.

System wnioskowy będzie niedostępny od godziny 17:00 w dniu 8 maja 2010 r. do godziny 09:30 w dniu 9 maja 2010 r.

Podczas przerwy wdrożeniowej mLinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym.

Przerwa związana jest z wprowadzeniem zmian w systemie informatycznym mBanku.Justyna K. edytował(a) ten post dnia 18.05.10 o godzinie 13:26

Temat: mBank - karta kredytowa

cos im się pochrzaniło, bo zamiast tego maila powinno być zestawienie z karty kredytowej.
Ewelina S.

Ewelina S. Motywacja jest tym
co pozwala zacząć.
Nawyk to to co
pozw...

Temat: mBank - karta kredytowa

A no właśnie. Sa sytuacje kiedy wolimy rozmawiać Twarzą w Twarz. kiedy chcemy pisemne potwierdzenie ustaleń, kiedy chcemy wyjaśnić natychmiast a nie być przelaczanym. Dla mnie sytuacja bardzo dziwna. Myślę, że trafiono tu na zlych konsultantów bo w przypadku zaległości KAŻDEMU bankowi zależy tak samo - byle spłacił.

Życzę pozytywnego rozwoju wydarzeń. Trzymam kciuki i polecam konto tak samo internetowe w innym banku.

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Monika Boroń:
cos im się pochrzaniło, bo zamiast tego maila powinno być zestawienie z karty kredytowej.

to bardzo im się pochrzaniło bo ja karty kredytowej w ogóle nie mam więc nie wiem co chcieli wysłać ;)

Temat: mBank - karta kredytowa

Kasia, to sobie ładnie zaszaleli ;). ja przynajmniej mam kartę ;)

:) jak narazie nie mam problemów z mbankiem, ale też nie robię niż co by im sprawiało "problem"

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

i prawdę mówiąc dostałam to na e-mail który nie mam podany w banku ;)

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Katarzyna K.:
i prawdę mówiąc dostałam to na e-mail który nie mam podany w banku ;)

grubszy temat. przeskanuj antywirusem i prześlij do banku z info o możliwości podszywania się.

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

Oriana C.:
Katarzyna K.:
i prawdę mówiąc dostałam to na e-mail który nie mam podany w banku ;)

grubszy temat. przeskanuj antywirusem i prześlij do banku z info o możliwości podszywania się.

e a to może być coś groźnego a nie zwykła pomyłka, prawdę mówiąc przyszło, o0bejrzałam i olałam, nie pogryzie mnie chyba przez e-maila , wiadomość o nie działaniu banku sprzed 10 dni :P?
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: mBank - karta kredytowa

ja swoja umowe o karte krerdytowa rozwiazywalem.. ponad 7mcy!!

mialem dwie.. i gdzies wniosek jednej z nich przepadl.. i.. tak sobie czekalem czekalem..

konto usunięte

Temat: mBank - karta kredytowa

e a to może być coś groźnego a nie zwykła pomyłka, prawdę mówiąc przyszło, o0bejrzałam i olałam, nie pogryzie mnie chyba przez e-maila , wiadomość o nie działaniu banku sprzed 10 dni :P?

poważnie. po pierwsze był wysłany na adres e-mail, który mbankowi jest obcy. po drugie sprawdź do kogo jest ten mail adresowany. i napisz tu na forum.



Wyślij zaproszenie do