Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: mBank

No ja się ostatnio naciąłem, bo było napisane, że ma być 40 % rabatu w pizza Dominium, a tu ni huhu. Pizzę zjadłem, i musiałem zapłacić 100 %.

Czas się wypisać ze srembanku.

konto usunięte

Temat: mBank

Michał K.:
Ela K.:
Była też akcja z mbankiem, że jeżeli osoba z polecenia otworzy konto w mbanku, to dostanie się od nich jakąś kasę. Oczywiście do dziś nie dostałam, a konto zostało założone :)

Pytanie czy pozostałe warunki zostały spełnione - bo akurat z tym nie miałem problemów.
Rozumiem, że reklamacja została złożona?
Raczej były ale nie będę dociekać bo po co, zresztą pytać kogoś czy spełnił warunki - nie pasuje:)

konto usunięte

Temat: mBank

Sobiesław P.:
No ja się ostatnio naciąłem, bo było napisane, że ma być 40 % rabatu w pizza Dominium, a tu ni huhu. Pizzę zjadłem, i musiałem zapłacić 100 %.

Czas się wypisać ze srembanku.
A nie jest tak, że 40% na pizzę z 1szej strony, a zjadłeś na bogato z dalszych stron menu ?:)

Kto w sumie bogatemu zabroni... a na przyszłość pizzę zjada się w Pizza Garden ;-)
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: mBank

Ela K.:
Sobiesław P.:
No ja się ostatnio naciąłem, bo było napisane, że ma być 40 % rabatu w pizza Dominium, a tu ni huhu. Pizzę zjadłem, i musiałem zapłacić 100 %.

Czas się wypisać ze srembanku.
A nie jest tak, że 40% na pizzę z 1szej strony, a zjadłeś na bogato z dalszych stron menu ?:)

Kto w sumie bogatemu zabroni... a na przyszłość pizzę zjada się w Pizza Garden ;-)

Teraz nie wiem jak jest, bo od pewnego czasu rewelacje mbanku mam tam, gdzie gastrolog zagląda w poszukiwaniu hemoroidów.

Wtedy była informacja na stronie mbanku, że jest 40 % na całą kartę w Dominium.
Marcin Rulka

Marcin Rulka Konsultant ds.
rekrutacji

Temat: mBank

Z tego co się orientuję wygląda to tak, że rabat jest zwracany na konto osoby, która uruchomiła mokazję na koniec miesiąca rozliczeniowego.

Temat: mBank

Alior Bank wygląda ciekawie, macie jakieś opinie na temat tego banku?

konto usunięte

Temat: mBank

Paweł B.:
Alior Bank wygląda ciekawie, macie jakieś opinie na temat tego banku?

http://www.goldenline.pl/forum/1257770/alior-bank-jubi...

Temat: mBank

no w dechę

konto usunięte

Temat: mBank

Jolanta I.:
Złożyłam reklamację na odgórne zmiany w ustawieniach moich zdefiniowanych odbiorców i w 11 punktach wytknęłam wady NOWEJ WERSJI.


Maile do mbanku można równie dobrze pisać na Berdyczów a dlaczego?
A dlatego, że zwyczajnie nie dochodzą.
Maila z reklamacją wysłałam z konta, które jest u nich w serwisie, bo wysyłają mi zestawienia z karty, do dzisiaj nie dostałam żadnej odpowiedzi nawet automatycznej":dziękujemy za wiadomość, bla bla bla".
Dzwonienie na infolinię mija się z celem albowiem żeby konsultant mógł sprawdzić czy moja reklamacja wpłynęła musi mnie system zidentyfikować poprzez nr klienta zwany także identyfikatorem w połączeniu z telekodem.Nie wiem jak inni ale ja nie mam w zwyczaju nosić ze sobą wszystkich pinów, kodów, telekodów, haseł itd.Pomijam fakt, że identyfikacja z imienia nazwiska, peselu i adresu w zupełności powinna wystarczyć do stwierdzenia, czy mail z reklamacją dotarł czy nie.Ale nie w mbanku.
Koniec końców konsultantka przyjęła moją reklamcję telefonicznie ale w takim razie po co jest email do tego banku?
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

konto usunięte

Temat: mBank

Bank podjął ze mną korespondencję mailową, wymiana wygląda mniej więcej tak: ja o kozie oni o wozie.

Mój mail:
Nowa strona jest TOTALNIE nieczytelna, co z tego, że kolorowa skoro trudno się w niej odnaleźć a powinna być chyba intuicyjna.
*Po pierwsze NIE INTERESUJE mnie jakie macie dla mnie środki, -gdzie mogę ten komunikat SKUTECZNIE i na ZAWSZE wyłączyć?
*Po drugie: NIE POTRZEBUJĘ żeby mi się pokazywały z prawej strony wyskakujące wiadomości-będę zainteresowana to kliknę w ikonę na górze.
*Po trzecie: co to ma być: "Podsumowanie osiągnieć" i zdobywanie jakiś gwiazdek?! Czy to jest bank czy nasza-klasa i gąbki?!
*Po czwarte: DLACZEGO Wasz genialny system po wpisaniu kwoty w przelewie nie przechodzi automatycznie do pola"tytuł przelewu" tak jak to było w starej wersji?
*Po piąte:DLACZEGO spłatę karty mam mocno wyszarzoną, że prawie jej nie widzę?!
* Po szóste:Skąd wiecie czy mam ULUBIONYCH odbiorców? Co to za kretynizm? Ulubionych to mogę mieć DOSTAWCÓW, którzy moje konto zasilają-to chyba dość logiczne.
*Po siódme: NIE ROZUMIEM dlaczego Wasz nowy genialny inaczej system sam nadaje kategorie wykonanych transakcji? Zwyczajnie sobie tego nie życzę!
*Po ósme:żeby zobaczyć moje karty muszę kliknąć w Moje Finanse-w starej wersji miałam to od razu na pulpicie, teraz muszę więcej klikać, po co?
*Po dziewiąte:MGRA? Co to ma być? Przedszkole czy poważny bank? Gdzie to mogę wyłączyć?
*Po dziesiąte: GDZIE w nowej wersji mam zaklikać, że chcę mieć przelew potwierdzany hasłem sms?
* Po jedenste: reklamy na moim koncie to już lekka przesada, nie wystarczą Wasze reklamy na stronie głównej i gdzie indziej? Dlaczego muszę co chwilę klikać x żeby to zamknąć, a przechodząc do innej zakładki to się znowu pojawia!
Jeśli chodzi o STARY serwis to żądam wyjaśnienie DLACZEGO samoistnie zostały zmienione moje ustawienia na liście zdefiniowanych odbiorców
czego skutkiem dzisiejsze 2 przelewy zostały wykonane bez haseł SMS?
Po logach będzie widać jak na dłoni, że ostatnie przelewy były robione 20 listopada i wtedy hasło sms działało, od tego czasu NICZEGO nie zmieniałam,
oprócz mnie nikt inny nie ma dostępu do konta a w tej chwili moja lista zdefiniowanych odbiorców ma odklikane potwierdzenie przelewu hasłem SMS.
Czy Wasz genialny system zmienił coś jeszcze na moim koncie? "

i odpowiedź z banku:

"Szanowna Pani,

W nawiązaniu do Pani reklamacji 0000000000000, zarejestrowanego w dniu 2013-12-06, pragnę podziękować Pani za przesłaną sugestię dot. funkcjonalności serwisu nowego mBanku. Obecnie stosowane przez mBank rozwiązania systemowe nie umożliwiają zmian graficznych na kartach. Jednocześnie informujemy, że zgłoszona przez Panią sugestia została przekazana do jednostki biznesowej Banku, która nadzoruje funkcjonalność systemu nowego mBanku. Obecnie trwają pracę nad wzbogaceniem oferty i funkcjonalności systemu transakcyjnego nowego mBanku. Na chwilę obecną nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi czy taka funkcjonalność będzie mieć miejsce w przyszłości.

Uprzejmie informuję, że dokładamy wszelkich starań, aby oferta mBanku była atrakcyjna a obsługa rachunków jak najbardziej przyjazna i odpowiadała potrzebom naszych Klientów, dlatego tak cenne są wszelkie uwagi i sugestie przekazywane przez naszych Klientów.

W związku z formą reklamacji punktowej przesłanej przez Panią proponuje odpowiedzi także punktowe na poszczególne pytania:

System po wpisaniu kwoty w przelewie nie przechodzi automatycznie do pola "tytuł przelewu" ponieważ jest taka funkcjonalność nowego systemu.

Spłata karty jest mocno wyszarzona- wynika to z szaty graficznej nowej strony.

Odbiorcy ulubieni są funkcją do samodzielnego zaznaczenia.

System sam nadaje kategorie wykonanych transakcji, ponieważ kategoryzacja jest automatyczna- jest to założenie nowego systemu- można ją zmienić. Kategoryzacji automatycznej nie można wyłączyć.

Sprawdzenie swojej karty należy wejść w zakładkę Moje Finanse - taka jest funkcjonalność systemu.

MGRA – nowa funkcjonalność strony transakcyjnej-nie można wyłączyć.

W nowej wersji aby potwierdzać przelewy hasłami SMS należy postępować wg. schematu:

kręcący się trybik- usługi- powiadomienia SMS -edytuj ustawienia.

Pojawianie się reklam jest funkcjonalnością nowego mBanku.

Chciałem poinformować, iż w starym serwisie potwierdzenie SMS dotyczy następujących odbiorców:

ABC – ZAZNACZONY SMS

DEF- ZAZNACZONY SMS

GHI - ZAZNACZONY SMS

Pozostałe kontakty były zaznaczone bez potwierdzenia

Wierzę, że zaproponowany nowy serwis transakcyjny zyska z czasem Pani aprobatę. Dziękujemy za przesłaną sugestię, i zachęcamy do dalszego korzystania z usług mBanku, oraz śledzenia forum mBanku dostępnego na stronie WWW.

Z poważaniem

Konsultant"


I to by było na tyle, odpowiedzi na kluczowe pytanie: dlaczego zmiana systemu spowodowała zmianę ustawień w liście odbiorców zdefiniowanych nadal pozostaje bez odpowiedzi.

Stara wersja rulezz, dokładnie jak na GL:D
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: mBank

Zmień bank, bez odpowiedzi :P pewnie szybko się zainteresują :P
Michał Palacz

Michał Palacz specjalista ds.
wszystkich

Temat: mBank

Jolanta I.:
Stara wersja rulezz, dokładnie jak na GL:D

dokładnie ! zrobili superhiper kolorowe gówno! ja im już podziekowałem z kontem maklerskim i kontem ror. zostawiłem sobie kartę kredytową bo jest darmowa i dorobiłem się pokaźnego limitu.

konto usunięte

Temat: mBank

Michał P.:

dokładnie ! zrobili superhiper kolorowe gówno! ja im już podziekowałem z kontem maklerskim i kontem ror. zostawiłem sobie kartę kredytową bo jest darmowa i dorobiłem się pokaźnego limitu.

Ja jeszcze opieram i tak długo jak mogę używam starego czytelnego interfejsu... ALE wpieniła mnie zmiana opłaty za papierowe listy haseł jednorazowych - mBank próbuje zmusić wszystkich ich użytkowników do przejścia na SMSy... Teraz jedna lista to 19 zł !!!

Pozdrawiam,
Wojtek

konto usunięte

Temat: mBank

No proszę, z netu się dowiedziałam, że mnie bank ostrzegał:

"Niedawnoo mBank poinformował swoich klientów, że pojawił się wirus, który informuje o konieczności "zmiany formatu konta" w związku z fuzją mBanku i Multibanku. I pod tym pozorem żąda podania hasła SMS, przesłanego przez bank. Sęk w tym, że złodzieje wcześniej poznali również login i hasło oraz zalogowali się do konta ofiary, a następnie zlecili przelew jego pieniędzy na swoje konto, założone wcześniej na dane jakiegoś "słupa". A nieświadomy niczego klient, będąc na "podstawionej" stronie, potwierdza fałszywą transakcję (o ile dokładnie nie przeczyta treści SMS-a autoryzacyjnego, czyli końcówki numeru konta odbiorcy i kwoty przelewu)."

Read more: http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,15231581,Zlodziej...

konto usunięte

Temat: mBank

Nie wie lewica co robi prawica: w ciągu ostatniego tygodnia rozmawiałam z trzema różnymi konsultantami na jeden i ten sam temat: każda z tych osób ma swoją wersję informacji dla klienta i oczywiście wprowadza go w błąd.Faktycznie czas poszukać innego banku, bo nie ma dla mnie znaczenia jakie logo mam na karcie.

konto usunięte

Temat: mBank

Mam pytanie do tych, którym ten bank wyłączył już starą wersję-czy Wam też zniknęła lista odbiorców?
Póki co w "Książce odbiorców" mam.....siebie i konto w....mbanku natomiast w zakładce "Przelewy" widnieją moi poprzedni odbiocy.WTF?Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.10.14 o godzinie 22:21

konto usunięte

Temat: mBank

Nadal nie polecam mbanku, tym razem za to, że odnawiając kartę do ekonta dostaje się kartę wypukłą a poprzednia była płaska.
Nie mam potrzeby aby mieć kolejną kartę wypukłą, która de facto ma chyba być pseudokredytową.
A wystarczyło poinformować, że bank od teraz wprowadza tylko wypukłe karty i jak ktoś ma kaprys takowej nie mieć to musi z niej zrezygnować.Proste ale dla mbanku zbyt skomplikowane.

Temat: mBank

witam,

niedawno zarejestrowałam się do programu polecambank ponieważ moja mama musiała założyć konto więc czemu nie skorzystać, wybrałam dla niej najlepsze konto 100%bezpłatne i złożyłyśmy wniosek przez internet a ja cieszyłam się z premii, którą mogę dostać po spełnieniu warunków banku. Następnego dnia mama udała się z tatą do placówki na podpisanie umowy no ale okazało się, że Pani na super ofertę tylko dla nich, pytała jeszcze kto polecił jej mbank po czym anulowała wniosek wypełniony przez internet i wcisnęła jej byle jakie konto. Bezczelnie zakpiła ze mnie jako wieloletniego klienta mbanku jak również z moich rodziców jako osób starszych, które nie mogą same zweryfikować chociażby z internetem bredni, które wciska im taka sprzedawczyni produktów bankowych, z premii nici, pani w banku się cieszy bo dostanie premię a ja najchętniej złożyłabym reklamację,

Następna dyskusja:

MBank - sprawa patowa i chy...




Wyślij zaproszenie do