konto usunięte

Temat: Lux Med - stomatolog który sobie nie radzi i jak nie...

07.04.2016 - w trakcie leczenia otrzymałem znieczulenie przewodowe wewnątrzustne, co spowodowało porażenie nerwu twarzowego, lekarz stomatologi bez żadnego tłumaczenia wypisał mi skierowanie do lekarza endodonty. Jest to lekarz nr 1

Dowiaduje się, że lekarzy endodontów w LUX MEDzie jest tylko kilku., ale udaje mi się trafić do niego 08.04.2016.

08.04.2016 - lekarz zdziwiony, że trafiłem do niego z tak prostym zębem. Obrabia mi kanały. Opatrunek i proponuje zarezerwować kilka wizyt lekarskich (1 wizyta - 1 kanał + wizyta na otworzenie zęba plus dodatkowa wizyta na płukanie kanałów).

Najbliższe wizyty są pod koniec maja i na początku czerwca. Rezerwuje. Jest to lekarz nr 2. Na szczęście trafiam na płukanie kanałów do lekarza nr 3.

11.04.2016 Płukanie kanałów i zdziwienie lekarza - po co skierowano mnie do endodonty ? Kanały drożne i widoczne gołym wzrokiem. W związku z dalekimi terminami wizyt u endodonty, lekarz nr 3 podejmuje się leczenia zęba. Dostaje receptę na Vit. B complex na porażanie nerwu twarzowego.

11.04.2016 Składam reklamację w LUX MEDzie za pomocą formularza na stronie www, chcę wiedzieć:
- dlaczego mam porażanie nerwu twarzowego
- dlaczego skierowano mnie do endodonty, mimo braku podstaw do tego

12.04.2016 Wizyta u neurologa w związku z porażaniem nerwu twarzowego:
- nie czuję połowy języka
- nie czuję policzka od strony wew.
- nie czuje części żuchwy
Lekarz po raz pierwszy się spotyka z takim przypadkiem. Czas i duże dawki Vit B complex - to jedyne rozwiązanie problemu.
Mam problemy delikatne z mówieniem.
Mam problemy ze spożywaniem posiłków.

Zwróciłem się do Recepcji Stomatologii lekarza nr 1 o kopie dokumentacji medycznej. 30 min poszukiwania i karty nie ma. Poinformowano mnie, że skontaktują się z lekarzem w tej sprawie. Karta medyczna odnalazła się dopiero następnego dnia.

po 26.04.2016 otrzymuje telefon w sprawie mojej reklamacji. Konsultant lekarz stomatologii przygotowuje odpowiedź na moją reklamację i próbuje mnie przekonać, że:
- porażenie nerwu twarzowego - to przypadek częsty
- że lekarz nr 1 nie był na siłach zająć się leczeniem mojego zęba (to na cholerę zatrudniają taką idiotkę ?)
- otrzymałem informację, ze do 1 maja odwiedź będzie gotowa i przesłana do LUX MEDu, a potem do mnie.

29.04/02.05/05.05/11.05. Lekarz nr 3 zakończył moje leczenie.

po 09.05.2016 wysyłam zapytanie poprzez Infolinię na temat mojej reklamacji. Dzwonią z Działu Reklamacji - proszą się nie martwić, odpowiedż jest gotowa do wysyłki, mam czekać.

Jest 17 maja 2016:
- brak odpowiedzi na reklamację
- nadal mam zapalenie nerwu twarzowego
- plan kosztu leczenia 600-800 PLN - minus 50% rabat okazał się małym oszustwem
- lekarz nr 3 zaproponował stymulację laserem nerwu twarzowego: 6 stymulacji po 50 PLN = 300 PLN dodatkowo
- nadal biorę Vit B complex w tabletkach i zastrzykach na przemian, a to kolejne koszty

Podsumowanie,
- gdziekolwiek indziej zapłaciłbym tyle samo za leczenie zęba i nie byłbym skazany na cierpienia i dyskomfort funkcjonowania.;
- gdziekolwiek indziej proces leczenia byłby znacznie krótszy
- gdziekolwiek indziej, ten ktoś poczuwałby się winny tego stanu w jakim jestem.

Rada - zanim skorzystasz z usług stomatologicznych w LUX MEDzie, zapytaj lekarza czy jest w stanie się zająć twoim leczeniem, bo koszty będą te same.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.05.16 o godzinie 09:55