konto usunięte
Temat: Lux Med - stomatolog który sobie nie radzi i jak nie...
07.04.2016 - w trakcie leczenia otrzymałem znieczulenie przewodowe wewnątrzustne, co spowodowało porażenie nerwu twarzowego, lekarz stomatologi bez żadnego tłumaczenia wypisał mi skierowanie do lekarza endodonty. Jest to lekarz nr 1Dowiaduje się, że lekarzy endodontów w LUX MEDzie jest tylko kilku., ale udaje mi się trafić do niego 08.04.2016.
08.04.2016 - lekarz zdziwiony, że trafiłem do niego z tak prostym zębem. Obrabia mi kanały. Opatrunek i proponuje zarezerwować kilka wizyt lekarskich (1 wizyta - 1 kanał + wizyta na otworzenie zęba plus dodatkowa wizyta na płukanie kanałów).
Najbliższe wizyty są pod koniec maja i na początku czerwca. Rezerwuje. Jest to lekarz nr 2. Na szczęście trafiam na płukanie kanałów do lekarza nr 3.
11.04.2016 Płukanie kanałów i zdziwienie lekarza - po co skierowano mnie do endodonty ? Kanały drożne i widoczne gołym wzrokiem. W związku z dalekimi terminami wizyt u endodonty, lekarz nr 3 podejmuje się leczenia zęba. Dostaje receptę na Vit. B complex na porażanie nerwu twarzowego.
11.04.2016 Składam reklamację w LUX MEDzie za pomocą formularza na stronie www, chcę wiedzieć:
- dlaczego mam porażanie nerwu twarzowego
- dlaczego skierowano mnie do endodonty, mimo braku podstaw do tego
12.04.2016 Wizyta u neurologa w związku z porażaniem nerwu twarzowego:
- nie czuję połowy języka
- nie czuję policzka od strony wew.
- nie czuje części żuchwy
Lekarz po raz pierwszy się spotyka z takim przypadkiem. Czas i duże dawki Vit B complex - to jedyne rozwiązanie problemu.
Mam problemy delikatne z mówieniem.
Mam problemy ze spożywaniem posiłków.
Zwróciłem się do Recepcji Stomatologii lekarza nr 1 o kopie dokumentacji medycznej. 30 min poszukiwania i karty nie ma. Poinformowano mnie, że skontaktują się z lekarzem w tej sprawie. Karta medyczna odnalazła się dopiero następnego dnia.
po 26.04.2016 otrzymuje telefon w sprawie mojej reklamacji. Konsultant lekarz stomatologii przygotowuje odpowiedź na moją reklamację i próbuje mnie przekonać, że:
- porażenie nerwu twarzowego - to przypadek częsty
- że lekarz nr 1 nie był na siłach zająć się leczeniem mojego zęba (to na cholerę zatrudniają taką idiotkę ?)
- otrzymałem informację, ze do 1 maja odwiedź będzie gotowa i przesłana do LUX MEDu, a potem do mnie.
29.04/02.05/05.05/11.05. Lekarz nr 3 zakończył moje leczenie.
po 09.05.2016 wysyłam zapytanie poprzez Infolinię na temat mojej reklamacji. Dzwonią z Działu Reklamacji - proszą się nie martwić, odpowiedż jest gotowa do wysyłki, mam czekać.
Jest 17 maja 2016:
- brak odpowiedzi na reklamację
- nadal mam zapalenie nerwu twarzowego
- plan kosztu leczenia 600-800 PLN - minus 50% rabat okazał się małym oszustwem
- lekarz nr 3 zaproponował stymulację laserem nerwu twarzowego: 6 stymulacji po 50 PLN = 300 PLN dodatkowo
- nadal biorę Vit B complex w tabletkach i zastrzykach na przemian, a to kolejne koszty
Podsumowanie,
- gdziekolwiek indziej zapłaciłbym tyle samo za leczenie zęba i nie byłbym skazany na cierpienia i dyskomfort funkcjonowania.;
- gdziekolwiek indziej proces leczenia byłby znacznie krótszy
- gdziekolwiek indziej, ten ktoś poczuwałby się winny tego stanu w jakim jestem.
Rada - zanim skorzystasz z usług stomatologicznych w LUX MEDzie, zapytaj lekarza czy jest w stanie się zająć twoim leczeniem, bo koszty będą te same.Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.05.16 o godzinie 09:55