Marta F. HR Manager / Trener
Temat: Kredyt Bank
Niestety po wielu latach bycia klientem tego banku zdecydowałam że muszę już przenieść konto.obsługa totalnie zawinięta i niekompetentna
zagubione wnioski o wydanie karty
czekanie na kartę płatniczą po zablokowaniu starej - wyjdzie mi ze 2 miesiące
oddział czynny do 18 zamknięty przed nosem o 17:50
zmiana oddziału = konieczność otwarcia nowego konta - brak informacji o nowym koncie; po przeniesieniu dowiedziałam się że jest jakiś nowy nr przypadkiem po miesiącu bo pani w okienku poinformować zapomniała i nowy numer dać oraz dezaktywować stary...
błędy w danych osobowych - przez pół roku obsługa konta na niewłaściwy dowód osobisty! i nikt nie zauważył błędów...
i horrendalne opłaty za wszystko od wypłaty po przelew internetowy...
najgorsze natomiast jest że nikt za nic nie ponosi odpowiedzialności i nic nie jest niczyją winą. Ewentualnie moją...
:(:(:(