Przemysław Pilaszek live your life !
Temat: Informacje niespecyficzne ze względu na firmę acz istotne...
Wątek do zamieszczania WYŁĄCZNIE linków i informacji dotyczących tematyki grupy. WSZELKIE komentarze będą usuwane.Jeśli chcesz skomentować dla przykładu taki artykuł jak poniżej załóż najlepiej wątek o temacie "Obsługa klienta w polskich bankach - dyskusja"
pozdrawiam
-----------------------------------------------------------------
http://biznes.onet.pl/klient-szpieg-obnazyl-banki-w-po...
Marmury już są, brakuje kompetencji i kindersztuby. Taki jest wniosek z badań jakości usług bankowych w naszym kraju - pisze "Puls Biznesu".
Wysłannicy międzynarodowej firmy Dive Group odwiedzili incognito 100 oddziałów 20 banków w największych miastach Polski. Wniosek jest smutny: do zachodnich standardów nam daleko - przyznaje gazeta. Marmurowe schody banki już mają. Teraz pora inwestować w kadry, bo nie radzą sobie z obsługą klientów.
O ile bowiem tajni klienci ocenili stanowiska pracy bankowej średnio na 97 proc., to już m.in. atmosferę w banku na 75 proc., rozpoznanie potrzeb klientów - na 69 proc., kompetencje urzędników - na 60 proc., zakończenie rozmowy z klientem - na 45 proc., a zaledwie 11 proc. za samo oczekiwanie na obsługę w banku.Przemysław Pilaszek edytował(a) ten post dnia 24.02.10 o godzinie 08:02