konto usunięte

Temat: Grupy ING

Jacek Krużycki:
odebrawszy telefon od razu kwitują "Nie mam czasu ku**a teraz rozmawiać!!" - to po co do cholery odbiera telefon, skoro nie ma czasu? Ja nie odbieram, jak nie mam czasu!

bo nie wiedzą kto dzwoni, myślą że to coś ciekawego, moze znajomu, moze klient, a to sie okazuje
kolejny tele-ciul ze swoją tele-ciulową ofertą? ;) zycie byłoby koszmarem gdyby każda jedna firma dzwoniła na mój telefon w celu wciśnięcia mi swojego szitu. co 5 minut telefon ze specjalną ofertą. to się nazywa spam i nie dziwota że ludzi to denerwuje. jak potrzebuję usługi, to mam dośc reklam w necie, tv, na bilbordch zeby mi sie jeszcze przez telefon pchali.Mateusz Jaworski edytował(a) ten post dnia 10.06.09 o godzinie 01:45

konto usunięte

Temat: Grupy ING


Niestety tej antyreklamy nie widzą team menagerowie grup telemarketerów. Oni mówią tej babeczce co dzwoni "Masz sprzedać 2 ubezpieczenia na godzinę, tu masz manuala, ciśnij do skutku, bo nie będzie premii" i ta babeczka dzwoni i dzwoni ... ;P


widzą i czytają, czytają :-)
Szanowni potencjalni Klienci ING
a) call center wynajęte przez ING - ZAWSZE ma dokładną informację z jakiej bazy są dane - i MA OBOWIĄZEK na życzenie rozmówcy podać nazwę firmy, która dostarczyła bazę, oraz adres jej siedziby
b) bazy danych są selekcjonowane przez ING i tu niestety call center dostaję do obdzwonienia gotowy zestaw danych - ING dokonuje deduplikacji danych, jednak, jeżeli zdarza się że osoby samozatrudniające na rzecz ING samodzielnie wydzwaniają z losowo wybieranych numerów na takowe, to prawdopodobnie fakt ten nie jest rejestrowany centralnie
c) jeżeli chcą Państwo zapewnić sobie brak kontaktu ze strony telemarketerów, prozę dokonać wpisu swoich danych na tzw. listę Robinsona. Żadna legalnie działająca firma, budująca bazy danych nie sprzeda kontaktu do Was.
d) norma w telemarketingu... hm - no tak rzeczywiście telemarketerzy muszą wyrabiać normy, taka praca... w sumie każdy musi jakieś normy wyrabiać
e) call center mające podpisane stałe umowy z firmami ubezpieczeniowymi dbają o to, by telemarketerzy byli dedykowani do danych produktów, czyli raczej mało prawdopodobne jest aby oferowała Państwu polisę osoba, która godzinę temu sprzedawała abonamenty. Poza tym proszę pamiętać, że każda z tych osób przechodzi pełne szkolenie wymagane przez KNF i zdaje egzamin
f) prawdą jest, że uczy się telemarketerów, żeby podejmowali próbę przedstawienia korzyści do 3 nie ze strony Klienta

Niektóre z Państwa uwag są bardzo cenne, zatem dziękuję za wpisy.
Dorota P.

Dorota P. Dyrektor
Departamentu
Kontroli Jakości i
Projektów Lean

Temat: Grupy ING

ING Bank Śląski – zdecydowanie nie polecam !!!
Posiadam tam rachunek, kartę kredytową, a także deponuję swoje oszczędności od kilku lat. W zamian za co w lutym br. bank ten zaksięgował mi na rachunku karty kredytowej opłatę za jej posiadanie w wysokości 25,00 PLN o czym mnie nie poinformował. Ja nie mając świadomości obciążenia tej karty (karta jest nieaktywna, nie używam jej) nie spłaciłam obciążenia w porę. W związku z tym Bank wysłał informację o moim zadłużeniu do BIK - MNIE NIE POINFORMOWAŁ, ani telefonicznie ani listownie, a co ciekawe w tzw. między czasie odebrałam dwa telefony od pracowników banku z propozycją zainwestowania moich oszczędności w bardziej efektywny sposób !!!! O swoim zadłużeniu dowiedziałam się z innego Banku starając się o kredyt hipoteczny – nie muszę wspominać jaki ma to wpływ na proces udzielania mi kredytu hipotecznego. Chciałabym się Was poradzić, może się orientujecie czy Bank miał prawo nie informując mnie o zadłużeniu zgłosić taką informację do BIK ?

konto usunięte

Temat: Grupy ING

Dorota.. Przykro mi bardzo, ale akurat w tym wypadku sama jesteś sobie winna.. Umowę o kartę masz? Pewnie masz. Tabelę opłat i prowizji? Raczej też.
Uważasz, że bank powinien informować każdego z osobna klienta, żeby raczył pamiętać o opłatach wynikających z umowy?

A co do BIK - bank nie dość, że ma takie prawo, ale wręcz OBOWIĄZEK raportować o tym, co się dzieje z kredytem. Co miesiąc.
Dorota P.

Dorota P. Dyrektor
Departamentu
Kontroli Jakości i
Projektów Lean

Temat: Grupy ING

Piotr W.:
Dorota.. Przykro mi bardzo, ale akurat w tym wypadku sama jesteś sobie winna.. Umowę o kartę masz? Pewnie masz. Tabelę opłat i prowizji? Raczej też.
Uważasz, że bank powinien informować każdego z osobna klienta, żeby raczył pamiętać o opłatach wynikających z umowy?

A co do BIK - bank nie dość, że ma takie prawo, ale wręcz OBOWIĄZEK raportować o tym, co się dzieje z kredytem. Co miesiąc.
Cześć Piotrze, mam świadomość swojego niedopatrzenia, ale od obsługującego mnie banku oczekiwałabym chociaż jednego głupiego maila w stylu – witamy, zalega Pani z opłatą karty czy Pani to zauważyła .... wg mnie to stosunkowo nie wielki wysiłek zwłaszcza, że tak jak pisałam powyżej nie omieszkano mnie w tym samym czasie nagabywać na inwestowanie środków z mojego konta oszczędnościowego. Być może mam wygórowane oczekiwania wobec banku, jak tak jednak nie uważam.
A moje pytanie dotyczyło nie tego czy bank powinien przesłać informację do BIK, ale tego czy nie powinien mnie najpierw powiadomić. Na stronie BIK wyczytałam informację, że bank powinien zgłosić zaległości przeterminowane powyżej 60 dni, nie spłacone przez 30 dni od daty zawiadomienia dłużnika - ja nie zostałam zawiadomiona.

konto usunięte

Temat: Grupy ING

Dorota P.:
Cześć Piotrze, mam świadomość swojego niedopatrzenia, ale od obsługującego mnie banku oczekiwałabym chociaż jednego głupiego maila w stylu – witamy, zalega Pani z opłatą karty czy Pani to zauważyła .... wg mnie to stosunkowo nie wielki wysiłek zwłaszcza, że tak jak pisałam powyżej nie omieszkano mnie w tym samym czasie nagabywać na inwestowanie środków z mojego konta oszczędnościowego. Być może mam wygórowane oczekiwania wobec banku, jak tak jednak nie uważam.

Nie zrozum mnie źle, ja absolutnie nie bronię banku, z doświadczenia wiem jednak, że rozbieżności między tym jak jest, a jak być powinno są duże. Pewnie, że mogli poinformować o zaległości i sprawa byłaby wyjaśniona raz dwa. Alior w opisywanym parę wątków obok też mógł do mnie zadzwonić zamiast blokować kartę na drugim końcu Europy.. No ale :)
A moje pytanie dotyczyło nie tego czy bank powinien przesłać informację do BIK, ale tego czy nie powinien mnie najpierw powiadomić. Na stronie BIK wyczytałam informację, że bank powinien zgłosić zaległości przeterminowane powyżej 60 dni, nie spłacone przez 30 dni od daty zawiadomienia dłużnika - ja nie zostałam zawiadomiona.

Nie zrozumieliśmy się.. Bank raportuje do BIK nie tylko o zadłużeniu, a o wszystkim, o ładnych, terminowych spłatach też :)
Cytat ze strony:
Jak wygląda przekazywanie informacji pomiędzy instytucją udzielająca kredytu a BIK? Dane przekazywane są do BIK w dwóch podstawowych fazach rozpatrywania wniosku kredytowego: najpierw w momencie składania przez klienta w banku wniosku kredytowego, a następnie po zaciągnięciu kredytu. Informacje dotyczące obsługi tego kredytu bank aktualizuje przynajmniej raz w miesiącu, przez cały okres trwania zobowiązania. Jeśli klient spłaca kredyt terminowo, dane klienta przetwarzane będą w BIK od chwili ich przekazania, aż do całkowitej spłaty kredytu.

Dlatego też wydaje mi się, że to co wyczytałaś niekoniecznie tyczy się umów kredytowych, a zaległości innego typu..
Dorota P.

Dorota P. Dyrektor
Departamentu
Kontroli Jakości i
Projektów Lean

Temat: Grupy ING

Piotr W.:

Dlatego też wydaje mi się, że to co wyczytałaś niekoniecznie tyczy się umów kredytowych, a zaległości innego typu..
Być może właśnie tak jest dlatego też jestem wdzięczna za wszelkie sugestie i opinie.
Ja na całą tę historię zareagowałam szczególnie emocjonalnie, bo ze względu na tę głupotę - w końcu chodzi o 25PLN, brak dobrych chęci lub nawet nie przestrzeganie procedur (tego jeszcze nie wiem, ale dowiem się) ze strony ING, a także moje niedopatrzenie mogę mieć kłopot z kredytem hipotecznym. To już oznacza dla nie realną stratę finansową i powód do zdenerwowania.

konto usunięte

Temat: Grupy ING

Dorota P.:
Być może właśnie tak jest dlatego też jestem wdzięczna za wszelkie sugestie i opinie.
Ja na całą tę historię zareagowałam szczególnie emocjonalnie, bo ze względu na tę głupotę - w końcu chodzi o 25PLN, brak dobrych chęci lub nawet nie przestrzeganie procedur (tego jeszcze nie wiem, ale dowiem się) ze strony ING, a także moje niedopatrzenie mogę mieć kłopot z kredytem hipotecznym. To już oznacza dla nie realną stratę finansową i powód do zdenerwowania.

Wcale Ci się nie dziwię, tym bardziej, że są banki, dla których BIK to świętość i nawet nie zadadzą sobie trudu, aby dany przypadek przeanalizować.
Te durne 25zł zapewne już wpłaciłaś, złóż teraz w banku pismo, aby to jak najszybciej wyprostowali w BIK.
Powodzenia :)
Dorota P.

Dorota P. Dyrektor
Departamentu
Kontroli Jakości i
Projektów Lean

Temat: Grupy ING

Piotr W.:
Te durne 25zł zapewne już wpłaciłaś, złóż teraz w banku pismo, aby to jak najszybciej wyprostowali w BIK.

Już złożyłam :)
Powodzenia :)
Dzięki
Maria Kuczewska

Maria Kuczewska Talent Manager

Temat: Grupy ING

Ja jestem klientem ing od lat, ale i tak kilka razy na rok dzwonia i oferuja, zeby ZOSTAC ICH KLIENTEM, niezaleznie od oferty. Sprawdzalam - to nie ing dzwoni tylko jakies firmy-krzaki, ktore te usluge naganiacza klienta wykonuja DLA ing.

Następna dyskusja:

ING Bank Slaski




Wyślij zaproszenie do