Agnieszka
Jakubik
MARKETING PGE
Polska Grupa
Energetyczna
Temat: Gruper - oferty turystyczne: NIE POLECAM
Karolina Ł.:Jak to co oznacza ostatnie zdanie.....
Agnieszka Jakubik:nie rozumiem.
żadną siłą by mnie tam nikt nie zaciągnął dobrowolnie. Ten właśnie serwis posprzedażny i obsługa za kasę którą pół roku ten dentysta operował....
Dlaczego by Cię tam nie zaciągnięto? co oznacza następne zdanie?
sama fizyczna sprzedaż, to tylko jeden z jej elementów, istotną kwestią jest usługa posprzedażna, dzięki której mamy ochotę wracać w to samo miejsce i wydawać kolejne pieniądze.
W moim przypadku, Pani robiła to niesterylnie, niedelikatnie i na odwal się, przy tym nawet przed zabiegiem nie pytała mnie o żadne kwestie związane z moimi zębami. Na koniec tonem nieznoszącym sprzeciwu zostałam zapytana czy już się zapisałam na następną wizytę. To tylko część mojej przygody... ;-)
A przecież 6 miesięcy temu wpłaciłam pieniądze, którymi ktoś operował handlowo.... wszak to była usługa płatna przed wykonaniem......