konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Magdalena B.:
po prostu się nie pojawiły, bez żadnej informacjii czemu.

Informacja znajduje się w regulaminie serwisu.

19. Redakcja zastrzega sobie prawo do:
e) usunięcia recenzji i/lub konta Użytkownika, w przypadku w naruszenia regulaminu lub w razie gdy jego działania zostaną uznane za szkodliwe dla Serwisu
e) redagowania, skracania, zatwierdzania i usuwania ocen, komentarzy oraz opinii wyrażanych przez Użytkowników, zatwierdzania ocen, komentarzy i opinii,
g) niepublikowania opinii zawierających zarzuty dotyczące nieuczciwości lub naruszenia zasad higieny przez Restauratorów


Serwis działa w ramach wolnego rynku, i to jego właściciel decyduje o tym jakie treści publikować. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza, powinien poszukać przychylniejszego wydawcy lub nim zostać.

Dodam tylko, jako wydawca (choć z innej branży), że poziom językowy i merytoryczny wielu współczesnych osób aspirujących do zawodu dziennikarza, felietonisty czy recenzenta, naprawdę budzi grozę (można też bezczelnie zapytać - jak Ci ludzie, nie umiejąc wysłowić się w ojczystym języku, zdali maturę z języka polskiego).

Reasumując.
Niepolecanie serwisu z powodu odrzucenia tekstu, jawi mi się nadużyciem.
Elżbieta B.

Elżbieta B. HR Manager

Temat: gastronauci.pl

Powiem tak...
dużo gorsza opinia została kiedyś opublikowana bez problemu

ta, którą chciałam dodać nie była "aż tak zła" i na pewno napisana poprawną polszczyzną bez wulgaryzmów :)

No niestety dotyczyła braku higieny - stąd też pewnie odrzucenie. Ok, mają prawo.

Natomiast argument o braku możliwości weryfikacji jest kiepski - bo dobrych opinii też nie są w stanie zweryfikować... A skoro są tacy poprawni - powinni!

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Skoro w Empiku twórcy i wydawnictwa płacą za to, że ich dzieło jest oznaczane na półce jako Bestseller lub HIT miesiąca to w Gastronautach podejrzewam że może być nie inaczej. W końcu to firma nastawiona na zarobek a nie jakieś forum młodzieżowe z rekomendacjami barów sałatkowych.
Nie mam jednak dowodów gdyż wszystkie moje opinie zostały opublikowane.

Tam gdzie w grę wchodzi kasa tak nie liczyłbym na obiektywizm. Ktoś płaci i wymaga. W tym przypadku być może ktoś płaci za usuwanie kiepskich ocen.

Temat: gastronauci.pl

Krzysztof B.:
Magdalena B.:
po prostu się nie pojawiły, bez żadnej informacjii czemu.

Informacja znajduje się w regulaminie serwisu.

19. Redakcja zastrzega sobie prawo do:
e) usunięcia recenzji i/lub konta Użytkownika, w przypadku w naruszenia regulaminu lub w razie gdy jego działania zostaną uznane za szkodliwe dla Serwisu
e) redagowania, skracania, zatwierdzania i usuwania ocen, komentarzy oraz opinii wyrażanych przez Użytkowników, zatwierdzania ocen, komentarzy i opinii,
g) niepublikowania opinii zawierających zarzuty dotyczące nieuczciwości lub naruszenia zasad higieny przez Restauratorów


Serwis działa w ramach wolnego rynku, i to jego właściciel decyduje o tym jakie treści publikować. Jeśli ktoś się z tym nie zgadza, powinien poszukać przychylniejszego wydawcy lub nim zostać.

Dodam tylko, jako wydawca (choć z innej branży), że poziom językowy i merytoryczny wielu współczesnych osób aspirujących do zawodu dziennikarza, felietonisty czy recenzenta, naprawdę budzi grozę (można też bezczelnie zapytać - jak Ci ludzie, nie umiejąc wysłowić się w ojczystym języku, zdali maturę z języka polskiego).

Reasumując.
Niepolecanie serwisu z powodu odrzucenia tekstu, jawi mi się nadużyciem.

niepolecanie serwisu jako niewiarygodnego, a nie za to, że nie opublikowali.

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Hubert S.:
Skoro w Empiku twórcy i wydawnictwa płacą za to, że ich dzieło jest oznaczane na półce jako Bestseller lub HIT miesiąca to w Gastronautach podejrzewam że może być nie inaczej. W końcu to firma nastawiona na zarobek a nie jakieś forum młodzieżowe z rekomendacjami barów sałatkowych.
Nie mam jednak dowodów gdyż wszystkie moje opinie zostały opublikowane.

Tam gdzie w grę wchodzi kasa tak nie liczyłbym na obiektywizm. Ktoś płaci i wymaga. W tym przypadku być może ktoś płaci za usuwanie kiepskich ocen.
Jestem pewna, że tak jest :)
Patryk S.

Patryk S. HR / PR, Team

Temat: gastronauci.pl

Krzysztof B.:
Jolanta I.:
No cóż, punkt widzenia zależy...

Od czego Pani Jolu?

Od tego kto wykupi reklamę w portalu a kto nie :)
Jarek B.

Jarek B. Life goes on...

Temat: gastronauci.pl

Portalowi zależy na dobrych stosunkach z reklamodawcami (rastauracjami) takimi żuczkami jak internauci się nie interesuję.
Wiadomo, stworzyć portal, zrobić z niego cos fajnego i na poziomie tak żeby restaurację zabiegały o dobre stosunki z portalem. A dobre stosunki portalu z restauracjami to dobre oceny tych którzy płacą za reklamę.
Potem odsprzedać z zyskiem :)

Biznes to biznes :)

W miejscowości z której pochodzę jest restauracja, kiedyś miała kilka opinii, nie wnikam czy dobre czy złe.

Kiedyś będąc tam na flaczkach zapytałem się właścicielki czy czytała opinie. Okazało się, że opinie zniknęły jakiś czas temu z portalu po tym jak właścicielka spuściła na drzewo kogoś z tego portalu kto dzwonił w sprawie reklamy.

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

zgadzam sie -cenzura jest w gastronautach, napisalam o nieswiezym jedzeniu i dostalam info ze nie opublikuja, w ogole bardzo trudno zamiescic negatywna opinie a jesli nawet to nie mozna zle oceniac jedzenia, ale nie mozna tez pomina c oceny jedzenia, paradoks i fikcja wypisuje sie z tego bo i tak nie mam zadnego wplywu na jakosc

Temat: gastronauci.pl

To bardzo ciekawe. Dotychczas dość dobrze oceniałem ten portal i często sprawdzałem opinie udając się gdzieś na obiad czy kolacje. Widać trzeba być bardziej ostrożnym, co jednak z drugiej strony, biorąc pod uwagę generalnie fatalną gastronomię i jakość jedzenia w Polsce, nie dziwi...
Adam Pawliczek

Adam Pawliczek Usability expert, UX
designer,
Interaction
specialist

Temat: gastronauci.pl

Ja kilka lokali oceniłem negatywnie i nikt ich nie skasował do dziś. Z drugiej strony jak zadzwoni właściciel restauracji i powie że ktoś pisze o nim nieprawdę w internecie to cóż - gastronauci nie są sądem, mamy słowo firmy przeciw słowu kogoś anonimowego. Może gdyby zrobić weryfikację jak na allegro - oceniający podpisani by byli z imienia i nazwiska.
Sytuacji o których piszecie nie zauważyłem, że nie byłbym zdziwiony - biznes to biznes.
Olga Nachyła

Olga Nachyła Office Manager /
FLOWERPOINT BT

Temat: gastronauci.pl

Jarek B.:
Portalowi zależy na dobrych stosunkach z reklamodawcami (rastauracjami) takimi żuczkami jak internauci się nie interesuję.
Wiadomo, stworzyć portal, zrobić z niego cos fajnego i na poziomie tak żeby restaurację zabiegały o dobre stosunki z portalem. A dobre stosunki portalu z restauracjami to dobre oceny tych którzy płacą za reklamę.
Potem odsprzedać z zyskiem :)

Biznes to biznes :)

W miejscowości z której pochodzę jest restauracja, kiedyś miała kilka opinii, nie wnikam czy dobre czy złe.

Kiedyś będąc tam na flaczkach zapytałem się właścicielki czy czytała opinie. Okazało się, że opinie zniknęły jakiś czas temu z portalu po tym jak właścicielka spuściła na drzewo kogoś z tego portalu kto dzwonił w sprawie reklamy.

Nigdy nie dodawałam tam żadnej opinii, ale kilkakrotnie próbowałam skorzystać z informacji o restauracjach, do których się wybierałam. Jednak myślałam, że to portal "informacyjny" dla konsumentów a nie "reklamowy" dla restauracji.
Chyba komuś się tam pomyliły grupy docelowe...

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Nie jest chyba tak źle :) Co prawda żadna z moich 3 opinii, które wysłałem (wszystkie 3 negatywne) nie została opublikowana, ale jak wybierasz popularny lokal z dużą ilością opinii, to znajdziesz zarówno pozytywne, jak i negatywne...

Temat: gastronauci.pl

Sylwia Rybak:
Śmiem uznać serwis za mało wiarygodny ze względu na silną cenzurę, wystarczy przeczytać regulamin, redakcja może odrzucić czyjąś recenzję z jakiegokolwiek powodu.
Promują jedne restauracje, niszczą inne?

Czyli "wał" na całego.

Co to za opinia jak ktoś ją przerabia?

Na bank chodzi o kase...

Portal nie wiarygodny i tyle.

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Ja dodałem ostatnio 4 opinie.
2 pozytywne i 2 takie powiedzmy średnie.
Pozytywne weszły. A te mniej pozytywne już nie...
Agnieszka G.

Agnieszka G. www.easy-choice.pl

Temat: gastronauci.pl

A to moje doświadczenia z Gastronautami, niestety FATALNE. Uważam ten portal za absolutnie nie rzetelny ! Jedną z kilku negatywnych opinii (dotyczyła bardzo znanej knajpy w stolicy) odrzucili, tłumacząc że pewne stwierdzenia są zbyt dosadne (nie wulgarne , czy obraźliwe) i poprosili o przeredagowanie. Poprosiłam o kopię recenzji, niestety nie doczekałam się - brak maila zwrotnego, pełna ignorancja. Olałam temat. A obecnie prowadzę korespondencję z Redaktorem Naczelnym poniżej, wraz z treścią recenzji:

RECENZJA SUSHI WOLA - "Sushi w tym lokalu zamawialiśmy regularnie, bo bardzo smakowało i póki mieszkaliśmy na Radnej, w centrum miasta było super, bo dla restauracji wygodnie. Jak się zrobiło dalej (zmuszeni byliśmy zamieszkać chwilowo w Wawrze), to dla restauracji zrobiło się mniej wygodnie! Dzwonię, żeby zapytać czy dowożą "tak daleko", miła pani poinformowała mnie, że tak - za dodatkową opłatą. Ok, nie ma problemu - powiedziałam, że zastanowimy się nad zamówieniem i oddzwonimy. Dzwonię po raz drugi, a pani oznajmia mi, że właśnie czekała na mój telefon, że szefowa uznała, że do Wawra jednak nie dowożą! Jesteśmy stałymi klientami, zrobiło nam się przykro..trudno, zamówiliśmy w OTO SUSHI - bez problemu dowieźli. Ale szczytem chamstwa i brakiem profesjonalizmu restauracja zareklamowała się na Facebooku - zwyczajnie wykasowała mój (kulturalny, aczkolwiek dosadny komentarz), a dalej...zbanowała mnie. Oj w Warszawie - Królestwie Sushi tak się nie robi! Dzisiaj na FB (weszłam z ciekawości) klientka pyta, czy wożą na Żoliborz. Odpowiedz moderatora :"Oczywiscie! Jeżeli zamówienie na Bemowo, Wole i Srodmiescie od 50 zl to dostawa 0 zl pozostale dzielnice od 100 zł, jeśli zas mniej to sama dostawa kosztuje 15 zl." No cóż, Wawer najwidoczniej nie jest dzielnicą Warszawy, a ja pomyliłam numer telefonu...Obecnie Sushi jadamy u konkurencji, której się chce..."

GASTRONAUCI (red.prowadzący)- Droga Gastronautko!
Przeczytaliśmy Twoją recenzję i istotnie zawiera ona ważne informacje, ważne dla innych Gastronautów - warto, by one do nich dotarły. Problem w tym, że w swojej obecnej postaci recenzja nie zawiera jednej oceny, która jest dla nas w portalu warunkiem "być albo nie być" dla publikacji recenzji - oceny jakości jedzenia. Mamy taką zasadę i jej nie łamiemy. Z Twojej recenzji wynika jednak, że jadałaś już w tej restauracji, nawet wzmiankujesz, że Ci smakowało. Dlatego mamy prośbę - uzupełnij proszę swoją opinię o ocenę jakości potraw, napisz trochę więcej o ich smaku. Prosimy, bądź przy tym sprawiedliwa - rozumiemy, że jesteś wysoce niezadowolona z formy zachowania restauracji, ale nie przeciągaj niezadowolenia z obsługi na efekt pracy kucharza. Oceń całość w przypadku tej restauracji, rzeczowo i na chłodno.
Czekamy na tę rozszerzoną recenzję.

JA - to trochę niepoważne - restauracja mnie banuje, a ja mam im pisać pochlebne opinie na gastronautach, no bo na FB nie mogę, z oczywistych względów...

GASTRONAUCI - Witam. Po prostu kompletne i prawdziwe. Czasem trzeba oddać komuś sprawiedliwość , choć emocjonalnie się temu sprzeciwiamy...
Oto treść recenzji: (proszę też o podanie ilości gwiazdek w ocenie "gwiazdkowej")

JA - Szanowny Panie Danielu,rozumiem Państwa podejście, niemniej jednak przeanalizowałam inne recenzje i okazuje się, że jednak "puszczacie" takie, w których jedzenie nie jest oceniane, oto przykład (jest tego więcej):
http://www.gastronauci.pl/pl/recenzenci/KarolC
To jak to jest w rzeczywistości ?? Każdego gastronaute powinno się traktować wg tych samych wytycznych,
czyż nie tak ?! Czy lepiej żebym oceniła smak potraw nieobiektywnie, niz wstrzymała swój głos w tej materii ??
Będę się upierała przy oryginale ;)

GASTRONAUCI - Dzień dobry
Z recenzji, na którą się Pani powołuje wynika, że użytkownik nie skorzystał z oferty restauracji, choć przyznaję, że jest ona nieco zbyt lakoniczna i powinniśmy dopytać o szczegóły. Jest jednak istotne dla nas , że ktoś spotkał się ze złym potraktowaniem. Ta informacja jest ważna, choć najważniejsza jest ocena jakości jedzenia (w tym wypadku niemożliwa). Natomiast Pani kilkukrotnie jadała w restauracji sushi , cytuję:
Sushi w tym lokalu zamawialiśmy regularnie, bo bardzo smakowało i póki mieszkaliśmy na Radnej,
czyli może Pani ocenić smak potraw - i to obiektywnie, w co nie wątpię. Z Pani wypowiedzi , no i z samej recenzji - wynika, jak wyczuwam :), że te potrawy nie są tak złe jak obsługa?
Traktujemy Panią tak samo jak innych - chcemy zamieścić recenzję, ale skoro Pani jadła w tej restauracji , prosimy o ocenę - oprócz opisu niewłaściwego potraktowania klienta.

JA - Witam ponownie,
a z wypowiedzi poniżej, co wynika ???
http://www.gastronauci.pl/pl/recenzenci/Piotr1107
Albo wszystkie recenzje poddajemy tym samym kryteriom, albo Wasz portal nie jest obiektywny i wiarygodny.
Takich recenzji, gdzie klient nie ocenia jedzenia z jakichś względów, oczywiście jest więcej...

GASTRONAUCI - Tak, jest więcej i jeśli z recenzji wynika jednoznacznie, że ktoś jadł posiłek to taka ocena powinna zostać odzwierciedlona w ocenie "gwiazdkowej". Jest to błąd z naszej strony, popełniamy je i pewnie będziemy popełniać, chociaż cały czas pracujemy aby serwis był coraz doskonalszy - wraz z rosnącą ilością recenzji.
Skoro tak, Gastronautko, oceniasz nasz portal , to przykro nam. Jednak nie będziemy z tego powodu, że gdzieś popełniliśmy błąd i go nie skorygowaliśmy - popełniać go teraz świadomie.

JA - Szanowny Redaktorze Prowadzący,
to że popełniacie błędy, to jest absolutnie Wasz problem. Jesli ja popełniam błędy wobec moich Klientów, to ponoszę tego konsekwencje i jestem na to przygotowana.
Pańska filozofia jest natomiast taka, że "my popełniliśmy błąd" a ktos inny poniesie konsekwencje, w tym wypadku ja. Ton Pańskiej wypowiedzi, jest rówież nie do przyjęcia,a to ludzie tacy jak MY, budują tego typu portale, bez nas nie byłoby Was! Żenujący poziom, zresztą nie pierwszy raz!

Tyle w temacie Gastronautów...

Temat: gastronauci.pl

Cóz portal musi się z czegoś utrzymywać.
Reklamy nabijają kasę właścicielom, a recenzje to sprawa drugorzędna.

konto usunięte

Temat: gastronauci.pl

Gastronauci to portal nieobiektywny. Molestują właścicieli restauracji o kasę, tylko tak można otrzymać u nich pozytywną opinię. Jak już właściciel restauracji zarejestruje się i stara się odpowiadać na negatywne opinie, wszystkie pozytywne opinie dla tego miejsca są blokowane. Warunkiem otrzymania pozytywnych opinii jest zapłacenie za reklamę. To jedna wielka ściema. Portal gastronauci.pl opinia negatywna!
Ola Bie

Ola Bie Hotelarstwo
Gastronomia, ALMAMER
Szkoła Wyższa

Temat: gastronauci.pl

najgorsze sushi jakie jedlismy zchlopakiem wlasnie dostalismy zestaw Warsaw i tempura jest lodowata wytlumaczenie Pana z ktorym rozmawialam przez tel jest nie do przyjecia ponieważ ludzie gdy zamawiaja pizze dostaja ja ciepla a nie zimna , tak wiec chyba lepiej poinformowac klienta iz tempura bedzie zimna i przygotowac tempure przed wynosem a nie klientplaci i nie otrzymuje tego czegooczekiwal , strasznie malo ryby plasterki na nigiri sa prawie ze przezroczyste nie ma tu tez sosu teriyaki , sladowe ilosci serka philadelphia jak rowniez losos jest bez smaku ichyba slabej jakosci bo jest ledwo pomaranczowy raczej blady , za 105zl raczej mozna miec jakies oczekiwania prawda? aha i juz chyba idziecie w masowke a nie w jakosc poniewaz sushi smakuje jak by spedzilo troche czasu w lodowce jest bez smaku jestesmy zawiedzeni i dziekujemy za takakolacje !! NIEPOLECAMY !!!

Następna dyskusja:

GASTRONAUCI.PL MAJĄ 2 LATA!




Wyślij zaproszenie do