konto usunięte

Temat: fotohrabia

sklep internetowy... zanim kupicie cokolwiek zastanówcie się dwa razy i przeczytajcie opinie o sklepie w internecie...

konto usunięte

Temat: fotohrabia

A jakieś szczegóły? Czym konkretnie zawinili w Twoim przypadku?

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Kinga Byrska:
sklep internetowy... zanim kupicie cokolwiek zastanówcie się dwa razy i przeczytajcie opinie o sklepie w internecie...

A co tu się zastanawiać? Sklep który nie ma telefonu i mieści się w lokalu 4,5...
A dzwonić do firmy można od 11 do 16.
Fotohrabia - sklep z pralkami i depilatorami.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Mama zrobiłą zakupy - bez sprawdzenia, bez zastanowienie, wysłała na wakacje komuś 1500zł, bo firma zapadła się pod ziemię i się nie odzywa nikt.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Wysłałam do programu Rzetelna Firma zapytanie dlaczego takie firmy jak ta, pomimo ponad 30 negatywnych komentarzy w internecie wciąż ma ich logo... przecież to wprowadza ludzi w błąd. Ciekawe czy choć program Rzetelna Firma się tym zainteresuje. Coś ostatnio sezon na dziadostwo :)

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Parę dni temu sklep jeszcze miał numer telefonu...
Hubert S.:
Kinga Byrska:
sklep internetowy... zanim kupicie cokolwiek zastanówcie się dwa razy i przeczytajcie opinie o sklepie w internecie...

A co tu się zastanawiać? Sklep który nie ma telefonu i mieści się w lokalu 4,5...
A dzwonić do firmy można od 11 do 16.
Fotohrabia - sklep z pralkami i depilatorami.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Kinga Byrska:
Wysłałam do programu Rzetelna Firma zapytanie


No ja Ciebie proszę...
to nie żaden program tylko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...

Wiesz ile kosztuje rocznie używanie tego znaku na stronie www? grosze. To produkt który się kupuje by używać. Na takiej samej zasadzie jak:
- bestseller w Empiku,
- brak negatywnych komentarzy na Gastronautach,
- wyregulowany obraz telewizorów w MediaMarkcie,
- wiele, wiele innych cudów które są trikiem przyciągającym naiwnych

konto usunięte

Temat: fotohrabia

tym razem zakupowa rutyna i brak złych doświadczeń zebrało żniwa.
Reasumując: Fotohrabia - nie polecam!
http://www.oszukani.org/index.php?cID=269&act=join

konto usunięte

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Nowy właściciel sklepu wypłaca pieniądze i realizuje normalnie sprzedaż więc tym razem się udało... ale ostrożności nigdy za wiele.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Hubert S.:
Kinga Byrska:
sklep internetowy... zanim kupicie cokolwiek zastanówcie się dwa razy i przeczytajcie opinie o sklepie w internecie...

A co tu się zastanawiać? Sklep który nie ma telefonu i mieści się w lokalu 4,5...
A dzwonić do firmy można od 11 do 16.
Fotohrabia - sklep z pralkami i depilatorami.


Ja się zastanawiam co wypisujesz:
-> Sklep NIE MA telefonu
-> Dzwonić można od 11 do 16

czujesz blusa..."? ;-))

IGła

PS Mnie się dotąd wydawało, że sklep internetowy polega na tym, że korzystamy z netu, aby zamówić i popytać.
Mam podstawy tak sądzić, gdyż kilkanaście lat wstecz prowadziłem e-księgarnię jakiś czas dla mojego kumpla, który wziął się wówczas za pisanie książek.
Siedziba mieściła się w prywatnym mieszkaniu, a to mieszkanie wcale nie było własnościowe, a pomimo to reklamacji prawie nie było. Bo to rzetelność decyduje, a nie wielkość lokalu!
Jeśli masz inne zdanie korzystaj z TPSA (Pałac niemal, za to nielegalnie zbudowany:/) załóż konto w PKOBP i zacznij wychwalać ZUS.
Powodzenia...
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: fotohrabia

Ireneusz G.:
...
Siedziba mieściła się w prywatnym mieszkaniu, a to mieszkanie wcale nie było własnościowe, a pomimo to reklamacji prawie nie było. ...

Pomimo tego, że mieszkanie nie było własnościowe, to nie było reklamacji ? No,no.

Czujesz blusa? :)
Wojciech Jończyk

Wojciech Jończyk Przewodnik górski
tatrzański,
Instruktor
Narciarstwa Wyso...

Temat: fotohrabia

Hubert S.:

No ja Ciebie proszę...
to nie żaden program tylko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...

Wiesz ile kosztuje rocznie używanie tego znaku na stronie www? grosze. To produkt który się kupuje by używać. Na takiej samej zasadzie jak:
- bestseller w Empiku,
- brak negatywnych komentarzy na Gastronautach,
- wyregulowany obraz telewizorów w MediaMarkcie,
- wiele, wiele innych cudów które są trikiem przyciągającym naiwnych
Dokładnie. Sami wydzwaniają do firm, piszą do nich maile byle zgodzić się na wykupienie ich usług (min. używanie ich znaku towarowego). Od kilku lat nękają mnie kilka - kilkanaście razy w roku (z różną częstotliwością) by wykupić ich usługi. Rzetelna Firma, Krajowy Rejestr Długów, itd., itp. Lista tych co oferują usługi dla rzekomego poprawienia sprzedaży firm jest dość pokaźna, a klienci tych ostatnich dają się niestety nabijać w butelkę.
Jak sklep wziął kasę i nie dał za nią towaru, który klient chciał kupić to trudno coś takiego nazwać inaczej jak kradzieżą. Takie rzeczy należy zgłaszać w pierwszej kolejności wiadomo gdzie. Niekoniecznie na forum internetowym. :)
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: fotohrabia

Kinga Byrska:
Wysłałam do programu Rzetelna Firma zapytanie dlaczego takie firmy jak ta, pomimo ponad 30 negatywnych komentarzy w internecie wciąż ma ich logo... przecież to wprowadza ludzi w błąd. Ciekawe czy choć program Rzetelna Firma się tym zainteresuje. Coś ostatnio sezon na dziadostwo :)
jakbyś poczytała, jakie są warunki tego "programu" i kiedy można formalnie zgłosić firmę do KRD, to nie zadawałabyś takich pytań. Wpis w internecie - z całym szacunkiem dla internautów - ma prawne znaczenie żadne.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Roman Kasprzewski:
Ireneusz G.:
...
Siedziba mieściła się w prywatnym mieszkaniu, a to mieszkanie wcale nie było własnościowe, a pomimo to reklamacji prawie nie było. ...

Pomimo tego, że mieszkanie nie było własnościowe, to nie było reklamacji ? No,no.

Czujesz blusa? :)

=========================
Siedziba mieściła się w prywatnym mieszkaniu ( a to mieszkanie wcale nie było własnościowe), a pomimo to reklamacji prawie nie było.
==========================
A jeśli przyznam się do błędu interpunkcyjnego (przecinki zamiast nawiasów) czy przyznasz się do błędu logicznego...?
Bo ja swój rychło wyprostowałem... ;-)

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Wojciech Jończyk:
Jak sklep wziął kasę i nie dał za nią towaru, który klient chciał kupić to trudno coś takiego nazwać inaczej jak kradzieżą. Takie rzeczy należy zgłaszać w pierwszej kolejności wiadomo gdzie. Niekoniecznie na forum internetowym. :)

jak się już czepiać i komentować bez sensu to nie nazywa się to kradzieżą a wyłudzeniem.
Sprawę zgłosiłam policji... dziwne, że ktoś myśli, że jedyne co zrobiłam to biłam pianę na forum.

a grupa "Nie polecam!" to chyba dobre miejsce aby ostrzec innych? Jak się ma 25 lat to niekoniecznie czyta się regulaminy wszystkich sklepów i programów w których biorą udział... Napisałam o tym
na forum aby zwrócić uwagę innych, że właśnie niestety ale
WARTO i TRZEBA to robić... od sierpnia kiedy zrobiłam zakup do teraz moja wiedza się zmieniła... i o programie Rzetelna Firma i na temat zakupów w internecie w ogóle. Teraz niektóre pytania by nie padły... no ale jak to mówią - nie ma głupich pytań :)

PozdrawiamKinga B. edytował(a) ten post dnia 28.09.12 o godzinie 06:43

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Hubert S.:
A co tu się zastanawiać? Sklep który nie ma telefonu i mieści się w lokalu 4,5...
A dzwonić do firmy można od 11 do 16.
Fotohrabia - sklep z pralkami i depilatorami.

Z tym akurat się zgodzę... to była słuszna uwaga. Przed każdym zakupem teraz już dzwonię i sprawdzam jak działa sklep... albo płatność przy odbiorze i no stress.

konto usunięte

Temat: fotohrabia

Kinga B.:
Hubert S.:
A co tu się zastanawiać? Sklep który nie ma telefonu i mieści się w lokalu 4,5...
A dzwonić do firmy można od 11 do 16.
Fotohrabia - sklep z pralkami i depilatorami.

Z tym akurat się zgodzę... to była słuszna uwaga. Przed każdym zakupem teraz już dzwonię i sprawdzam jak działa sklep... albo płatność przy odbiorze i no stress.

Wydaje mi się, że od przebiegu rozmowy telefonicznej (jeśli to małe przedsiębiorstwo to odrywasz kogoś od innej pracy) niewiele się dowiesz; albo zgoła nic. E-firmy są tak skonstruowane, aby odpowiedzieć na wątpliwości mogły w dogodnym dla SIEBIE terminie i że niekoniecznie trzeba mieć krawat na sobie gdy przychodzi zainteresowana osoba, a za to KLIENT płaci taniej. Coś za coś. Przecież po to chyba tam zamawiasz...? No, chyba, że mieszkasz w leśniczówce i o zakupy dużo trudniej...
Pomijam fakt, że oderwany np. od pakowania czy jedzenia p. Kazio może niezbyt precyzyjnie odpowiedzieć na zadane pytanie. A gdy będzie wolny za 2 godz odpisze Ci dokładnie co i jak. Oczywiście, jeśli to porządna firma! Ale chyba tylko o takich rozmawiamy. A może od odpowiedzi na maile i telefony jest inna osoba...? Może szef...?? A może wyszedł na obiadek, bądź do lekarza. i go nie ma...??? A może coś niefajnego się tam wydarzyło (śmierć w rodzinie, przepalenie instalacji) i to niedobra pora na rozmowę...???
A Ty burzysz im świat... I wyrabiasz sobie opinię po jednym kontakcie...
Gdyby ludzie byli uczciwi i ===> zamówione przez siebie rzeczy przyjmowali nie byłoby problemów. Ale oni nie są uczciwi z natury. Gdyby było inaczej niepotrzebna byłaby instytucja sądów czy prokuratury, że o policji nie wspomnę.
Płatność przy odbiorze jest dobra np. dla stałych klientów. Ale równie dobra dla nich jest opcja przelewu, prawda...?
Natomiast jeśli sądzisz, że kurier będzie czekał zanim przykładowo zrobisz pranie w zamówionej przez net pralce to zapewniam, że się mylisz. Od tego są procedury reklamacyjne. Tak na szybko to można sprawdzić czy w książce są zadrukowane wszystkie strony, ale raczej już nie ich numeracji. A jeśli wzięłaś 6 książek...?
Co zatem radzę...?
Jeśli wiesz o tym, że dany podmiot z tym samym właścicielem działa już dostatecznie długo na rynku, to można zaryzykować i dac mu szanse. Jeśli ktoś życzliwy -znany w realu- poleca to również. Jeśli natomiast pierwszy raz słyszysz to przemyśl swoje posunięcie jeszcze raz.

Natomiast jeśli jest to firma ===> duża, to mamy zupełnie inną sprawę. Ale czy jest tam taniej i czy wszystko załatwisz jak pragniesz to ja tego nie wiem. Oni MUSZĄ mieć tego konsultanta od tel. NA STAŁE, podobnie pakowaczki czy mechanika oraz kierowcę. I ci ludzie pracują gdy jest zlecenie, a etat mają też "na stałe"..., a wówczas rosną ceny i warto pomyśleć czy się to wszystko opłaca. A gwarancji przecież nie ma. Szczególnie, że - jak już pisałem w innym wątku -
http://www.goldenline.pl/forum/1669650/play-maja-cie-g...
WSZYSCY popełniamy błędy :/ Przykro mi, ale tak jest.
Ktoś pomylił, ktoś zapomniał, ktoś miał poprzedniego dnia imieniny szwagra...
Duża firma teoretycznie powinna mieć większe upusty u producenta, ale te nadwyżki idą na:
1. reklamę
2. "sekretarki jak łanie" [by A. Sikorowski]
3. bardziej (niż potrzeba) rozbudowaną strukturę
4. a wreszcie...wyższe pobory dla właścicieli, którzy wyłożyli niemałe pieniądze na rozruch
5 no i ewentualnie na prawników w razie procesu sądowego..., bo mała firma chętniej przyzna rację i odpuści. A jak działają sądy w Polsce to kto dotąd nie wie niech spróbuje się nie dowiadywać nigdy!

Oczywiście możesz robić jak chcesz, czy jak Cię nakłonili...
Wolny rynek to taki, gdzie są firmy duże i małe, gdzie są sklepy i e-sklepy; gdzie można płacić na różne sposoby. Rynek to weryfikuje. Po 20 latach istnienia czegoś, czegokolwiek widzimy jak się to ukszatałtowało i już wiemy.
Ale przecież zmieniają się w międzyczasie ludzie, zmienia się zapotrzebowanie, zmienia się świat...i znów wiemy niewiele. Nawet jeśli nam sie wydaje, że jest inaczej...

Konstruktywnie było, prawda...? :-)
Wojciech Jończyk

Wojciech Jończyk Przewodnik górski
tatrzański,
Instruktor
Narciarstwa Wyso...

Temat: fotohrabia

Kinga B.:

jak się już czepiać i komentować bez sensu to nie nazywa się to kradzieżą a wyłudzeniem.
Sprawę zgłosiłam policji... dziwne, że ktoś myśli, że jedyne co zrobiłam to biłam pianę na forum.

a grupa "Nie polecam!" to chyba dobre miejsce aby ostrzec innych? Jak się ma 25 lat to niekoniecznie czyta się regulaminy wszystkich sklepów i programów w których biorą udział... Napisałam o tym
na forum aby zwrócić uwagę innych, że właśnie niestety ale
WARTO i TRZEBA to robić... od sierpnia kiedy zrobiłam zakup do teraz moja wiedza się zmieniła... i o programie Rzetelna Firma i na temat zakupów w internecie w ogóle. Teraz niektóre pytania by nie padły... no ale jak to mówią - nie ma głupich pytań :)

Pozdrawiam
Ty się tak Panna nie gorączkuj, bo Cię nie krytykuję.
Jak zgłosiłaś to dobrze zrobiłaś. Jak zwał tak zwał. Zrobili Cię w trąbę, a Ty byłaś naiwna, sama przyznasz. Mądry Polak po szkodzie. Czy zawsze tak musi być? Nie. Czy 25 lat to za mało by coś więcej kumać? Też nie. Nauczka na przyszłość? Na pewno tak.
Ostrzeganie przed nieuczciwymi firmami? Szóstka dla Ciebie. Do tłumaczenia się ze sprawy ktoś Cię na forum sprowokował.
Życzę Ci odzyskania całej utraconej kwoty i podreperowania nerwów związanych zarówno z tym sklepem, jak i naszym forum.
Pozdrawiam,
Anna Borek

Anna Borek Konsultantka Avon,
Aroma Group,
Betterware, FM
Group, Par...

Temat: fotohrabia

zapraszam wszystkich poszkodowanych przez sklep FOTOHRABIA, 17dni.pl i inne do wspólnej walki na BEZPŁATNYM forum

http://pozywamy-zbiorowo.pl

rejestracja jest bezpłatna, jest już sporo osób poszkodowanych na naszym forum.
zapraszamy i Ciebie



Wyślij zaproszenie do