konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Jolanta D.:
Nie musi się znać - jedzie do fachowców.
To prawda, jeśli chodzi o usterki w samochodzie. Chodziło mi o to, że nie potrzeba żadnej wiedzy, by rzucić okiem i zobaczyć, że na oponie brak bieżnika; wystarczy źdźbło rozsądku.

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof Choromański:
Jolanta D.:
Nie musi się znać - jedzie do fachowców.
To prawda, jeśli chodzi o usterki w samochodzie. Chodziło mi o to, że nie potrzeba żadnej wiedzy, by rzucić okiem i zobaczyć, że na oponie brak bieżnika; wystarczy źdźbło rozsądku.

Źdźbło rozsądku ze strony mechanika czy wulkanizatora. Za każdym razem kiedy wymieniam opony w autach prywatnych czy służbowych dostaję informację o stanie bieżnika (chociaż sam to sprawdzam). To nawyk wulkanizatora. Taka dobra praktyka.
Daniel K.

Daniel K. Senior Engineer,
Bridgestone

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof Choromański:
Maciej Kalinowski:
Ja ich nie polecam jesli chodzi o opony.

Ktoś na pewno powie, że sprawa jest dyskusyjna, chociaż dla mnie wszystko jest jasne, ale od początku. Umówiłem się na wymianę kół zimowych na letnie. Cała operacja trwała godzinę i kosztowało mnie to 112zł (montaż + wyważenie). Katowicki FeuVert znajduje się przy A4 ale nie miałem czasu dokładnie sprawdzić auta bo byłem umówiony i już spóźniony ;) Następnego dnia
jadąc przez miasto 70km/h po z tyłu dobiegały dziwne stuki, a na autostradzie to był już dramat. Przy 120km/h miałem wrażenie,
że jadę ubijarką do kostki brukowej. Pojechałem z reklamacją
i jakież było moje zdziwienie kiedy pracownik serwisu poinformował mnie że te opony nadają się juz do wymiany bo nie mają bieżnika od wewnętrznej strony. Podczas wymiany zrobili sobie odpowiedni zapis w zleceniu ale mnie nikt nie poinformował. Zaproponowałem, że kupie nowe i zrobią mi ponownie montaż ale już gratis. Niestety nie było takiej możliowści. Ciekawe czy przebite tez by mi założyli bo takie przywiozłem. Klient zawsze winny. ;) Wracam na BOME, jest trochę dalej ale o niebo lepiej.
Obciążasz kogoś winą za własną nieudolność? Wystarczylo spojrzeć na te opony, ale pewnie to za trudne.

Żartujesz sobie? Uważasz, że każdy powinien mieć wystarczającą wiedzę i umiejętności do właściwej oceny swoich opon? Maciej nie musi jej mieć udając się do >profesjonalnego< serwisu.
Dodam tylko, że "spojrzenie" często nie wystarczy, a tego typu pouczenia są nie na miejscu.

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Daniel K.:
Krzysztof Choromański:
Maciej Kalinowski:
Ja ich nie polecam jesli chodzi o opony.
i jakież było moje zdziwienie kiedy pracownik serwisu poinformował mnie że te opony nadają się juz do wymiany bo nie mają bieżnika od wewnętrznej strony.
Obciążasz kogoś winą za własną nieudolność? Wystarczylo spojrzeć na te opony, ale pewnie to za trudne.

Żartujesz sobie? Uważasz, że każdy powinien mieć wystarczającą wiedzę i umiejętności do właściwej oceny swoich opon? Maciej nie musi jej mieć udając się do >profesjonalnego< serwisu.
Ależ oczywiście, co też ja wypisuję, to przecież oczywiste, że aby zobaczyć łysą oponę trzeba nie lada wykształcenia. O ja nieszczęsny, cóżem uczynił.
> >Dodam tylko, że "spojrzenie" często nie wystarczy, a tego typu
pouczenia są nie na miejscu.
To straszne.Krzysztof Choromański edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 11:09

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof Choromański:

Obciążasz kogoś winą za własną nieudolność? Wystarczylo spojrzeć na te opony, ale pewnie to za trudne.


Rozumiem, że realizuje Pan nawet najgłupsze projekty swoich klientów zupełnie nie służąc im fachową poradą bo w końcu to klient tak chce i koniec?

A co do tego nieszczęsnego bieżnika dodam, że opony wyglądają bardzo dobrze.
Ubytek występuje na długości 1,5cm od wewnętrznej strony każdej opony i nie wzbudził
moich podejrzeń. Mogę Panu nawet przesłać zdjęcie wysokiej rozdzielczości żeby
sam Pan ocenił ile fachowej wiedzy trzeba mieć zeby stweirdzić, że nie będzie się
dało ich wyważyć.Maciej Kalinowski edytował(a) ten post dnia 28.03.12 o godzinie 13:45
Daniel K.

Daniel K. Senior Engineer,
Bridgestone

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof Choromański:
Daniel K.:
Krzysztof Choromański:
Maciej Kalinowski:
Ja ich nie polecam jesli chodzi o opony.
i jakież było moje zdziwienie kiedy pracownik serwisu poinformował mnie że te opony nadają się juz do wymiany bo nie mają bieżnika od wewnętrznej strony.
Obciążasz kogoś winą za własną nieudolność? Wystarczylo spojrzeć na te opony, ale pewnie to za trudne.

Żartujesz sobie? Uważasz, że każdy powinien mieć wystarczającą wiedzę i umiejętności do właściwej oceny swoich opon? Maciej nie musi jej mieć udając się do >profesjonalnego< serwisu.
> Ależ oczywiście, co też ja wypisuję, to przecież oczywiste,
że aby zobaczyć łysą oponę trzeba nie lada wykształcenia. O ja nieszczęsny, cóżem uczynił.
>Dodam tylko, że "spojrzenie" często nie wystarczy, a tego
typu
pouczenia są nie na miejscu.
To straszne.

"Łysa opona" czyli jaka? A jakie są powody bicia kół? Właśnie przedstawiłeś nam jaką posiadasz wiedzę na temat opon. Zapewne Panowie z serwisu mieli podobna.

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Daniel K.:
Żartujesz sobie? Uważasz, że każdy powinien mieć wystarczającą wiedzę i umiejętności do właściwej oceny swoich opon?
"Łysa opona" czyli jaka? A jakie są powody bicia kół? Właśnie przedstawiłeś nam jaką posiadasz wiedzę na temat opon. Zapewne Panowie z serwisu mieli podobna.
Tu biję się w piersi; nie zrobiłem doktoratu z tego tematu, czuję się przez to gorszy.
A w kwestii właściwej oceny: art. 132 kodeksu drogowego mówi, że minimalna głębokość bieżnika to 1,6 mm. Każdy kierowca powinien o tym wiedzieć, ponadto przed wyjazdem należy dokonać krótkiego przeglądu pojazdu (oczami).
Tak więc to nie jest wiedza tajemna i warto wykazać się choć szczątkowym myśleniem zanim wytknie się innym nieprofesjonalizm. A że myślenie zanika, to niedługo niektórym trzeba będzie pisać instrukcję wchodzenia po schodach, bo skąd wiadomo np. od której nogi zacząć.
Nie róbcie z siebie sierot.

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof, my nie rozmawiamy tutaj o przygotowaniu pojazdu do podróży na Mazury i sprawdzaniu płynu spryskiwacza, oleju i opon, a o tym, że Maciej wyjechał z serwisu zajmującego się m.in. wulkanizacją. No i w tym serwisie założono mu opony nie nadające się do założenia, nie wspominając o jeździe.

Czy jak odbierasz samochód od mechanika po podstawowym serwisie to sprawdzasz poziom oleju, stan hamulców, poziom płynu hamulcowego, stan filtrów przed wyjechaniem z hali serwisowej, parkingu?
Daniel K.

Daniel K. Senior Engineer,
Bridgestone

Temat: Feu Vert Car Service

Krzysztof Choromański:
Daniel K.:
Żartujesz sobie? Uważasz, że każdy powinien mieć wystarczającą wiedzę i umiejętności do właściwej oceny swoich opon?
"Łysa opona" czyli jaka? A jakie są powody bicia kół? Właśnie przedstawiłeś nam jaką posiadasz wiedzę na temat opon. Zapewne Panowie z serwisu mieli podobna.
Tu biję się w piersi; nie zrobiłem doktoratu z tego tematu, czuję się przez to gorszy.
A w kwestii właściwej oceny: art. 132 kodeksu drogowego mówi, że minimalna głębokość bieżnika to 1,6 mm. Każdy kierowca powinien o tym wiedzieć, ponadto przed wyjazdem należy dokonać krótkiego przeglądu pojazdu (oczami).
Tak więc to nie jest wiedza tajemna i warto wykazać się choć szczątkowym myśleniem zanim wytknie się innym nieprofesjonalizm. A że myślenie zanika, to niedługo niektórym trzeba będzie pisać instrukcję wchodzenia po schodach, bo skąd wiadomo np. od której nogi zacząć.
Nie róbcie z siebie sierot.

Udało się wygooglować nawet art.? Gratuluje. Radze nie schodzić poniżej 3mm (można wygooglować dlaczego). Co do głębokości bieżnika takie slicki muszą strasznie bić...
Przed każdym wyjazdem sprawdzić wysokość i może jeszcze stan bieżnika? A może całej opony?

Mnie się wydaje, że zanim komuś zarzuci się nieudolność, należny być pewnym, że mimo swojego przekonania o wiedzy, samemu nie padnie się ofiara tego nieprofesjonalizmu. Szerze życzę abyś się o tym nie przekonał - wszak mówimy o bezpieczeństwie.

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Powyższa dyskusja utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że jeśli się ktoś na naprawie samochodów czy też eksploatacji zna słabo czy nawet średnio, to skarbem jest zaufany: mechanik/wulkanizator/fachowiec od szyb/blacharz/lakiernik itd.
Moich wychwalam pod niebiosa i na szczeście przybytki takie jak ASO czy taka siecówka jak tylko mogę to omijam szerokim łukiem.
Olga Nachyła

Olga Nachyła Office Manager /
FLOWERPOINT BT

Temat: Feu Vert Car Service

Dorzucę się w temacie FV Ursynów (przy Realu), bo wczoraj szlag mnie trafił.
Jesienią mój chłopak zamieniał u nich opony z letnich na zimowe. Wiosną czyli konkretnie wczoraj, pojechał do innego warsztatu wulkanizacyjnego na ponowną zmianę. Co się okazało? Zimówki założono odwrotnie (pomieszano strony zewnętrzne/wewnętrzne opon) i oszukano w sprawie wymiany wentyla (ponoć wymieniono jeden wentyl na nowy, ale teraz okazało się, że guzik prawda, bo wszystkie są stare). To już druga taka historia z oszustwem i niedoróbkami w tej stacji.
Moja osobista przygoda:
W styczniu, w czasie największych w tym roku mrozów, szlag mi trafił wskaźniki na tablicy rozdzielczej. Wszystkie wskazówki jak jeden mąż zapadły się i ani drgnęły. Ani prędkościomierz, ani obrotomierz, ani paliwowy. Wszystkie kaput. Jednakże, co dziwne, wszystkie były nadal podświetlane i cała reszta samochodu działała bez zarzutu.
Pojechałam do FeuVerta na diagnostykę. Człowiek przyjął zlecenie, zapisał "Zegary nie działają - do sprawdzenia" i powiedział, że zadzwonią jak ustalą problem.
3 godziny później dostałam telefon z FeuVerta, że zegary są zepsute i do wymiany albo naprawy (?), ale oni tego nie robią, więc on nie wie ile to będzie kosztowało. Zapyta tego co wie i zadzwoni w poniedziałek. Czy mają jakąś diagnozę? No tak, zegary są zepsute, trzeba je wymienić albo spróbować naprawić. Skasowali 50 zł. Nie ma to jak diagnostyka i wskazanie konkretnego problemu.
W poniedziałek telefonu się nie doczekałam, za to obejrzałam zegary na allegro... włącznie z robocizną wyszło mi min. 200 zł. No cóż... zadzwoniłam więc do znajomego mechanika, a on na dzień dobry dowiedziałam się, że mam sobie sprawdzić bezpieczniki. Wyguglałam więc tablicę bezpieczników i każdy jeden wyjęłam, potarłam palcami, żeby oczyścić z ewentualnych paproszków i wsadziłam na miejsce. TADAAAM!! Wszystkie wskaźniki działają!
Aż nie wiedziałam, czy się cieszyć i być z siebie dumną, czy rozwalić mechanika z FV przy pierwszej okazji.

Pojechałam tam ponownie. Oczywiście mechanika, który diagnozował moje auto nie było, ale pogawędziłam sobie z jego kierownikiem. Opowiedziałam całą sytuację i pokazałam, że wskaźniki działają. On po kontakcie z tamtym gościem powiedział tylko, że zgodnie z tym, co było zapisane to koleś zaczął sprawdzanie od wykręcenia mi tablicy zegarów. :-o
Taki widać z niego elektryk jak z koziej dupy trąba. I diagnostykę robi tak samo dokładnie.

Na pociechę dostałam przeprosiny i bon prezentowy na 100zł na usługi u nich. Za bon podziękowałam i zażądałam zwrotu pieniędzy, który to zwrot na szczęście dostałam w całości.
Tym sposobem dołączam do wesołego grona osób z własnymi anegdotami z kontaktów z FV Warszawa Ursynów oraz Osób Nie Polecających FV.

I uwaga do Dobrych Ludzi Specjalistów Od Wszystkiego: otóż nie! Nie muszę być specem w każdej dziedzinie! Nie dlatego płacę komuś, kto się podaje za specjalistę, żeby mnie robił w trąbę. Szanuję siebie, swój czas, moich klientów i ich czas i jeśli okazuje się, że elektryk mechanik nie zna się na swoim fachu, to nie jest to moją winą i nie zamierzam za to płacić. Nie powinnam musieć mu patrzeć na ręce i sprawdzać każdej rzeczy, którą mi wymontował i zamontował, bo płacę mu właśnie za to, żebym nie musiała znać się na wszystkim i swojego czasu poświęcać.
Mariusz S.

Mariusz S. Za każdym razem,
kiedy widzisz
biznes, który odnosi
sukce...

Temat: Feu Vert Car Service

FEUVERT URSYNÓW

Zostawiłem auto na zmianę płynów, olejów i filtrów. Auto stało na warsztacie cały dzień od godz. 9 do 18. Łaskawcy raczyli zadzwonić o 18, że wszystko wymienione lecz auto nie odpala (przyjechało sprawne). Wg mechaników nagle padł cały rozrząd i jest do wymiany (dla ścisłości rozrząd na łańcuszku) - cena na prawy od 2000 do 4000 zł. Po oględzinach mojego mechanika, którego przywiozłem z drugiego końca miasta okazało się iż benzyna "wyparowała" (czujnik elektroniczny z pamięcią tankowania, dlatego nie było widać na zegarach).

Po kilku dniach okazało się, że płyn hamulcowy nie jest wymieniony! Mieli nabić i odgrzybić klimę -jasne - butla pusta, klima brudna! Filtry - wymieniony tylko olejowy...

Dziękuję za taki serwis!!! Nie oddał bym do nich nawet roweru! Nie wspominając o autcie

NIE POLECAM !!!

- i radzę omijać szerokim łukiem

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Mariusz Sosnowski:
FEUVERT URSYNÓW


A złożyłeś reklamację?
Bo to, że tu napiszesz niewiele zmieni....

Może wystarczyłoby tam zadzwonić czy podjechać i poinformować, że w związku z zaistnialą sytuacją składasz doniesienie na policję o pórbę wyłudzenia czy oszustwa.
Olga Nachyła

Olga Nachyła Office Manager /
FLOWERPOINT BT

Temat: Feu Vert Car Service

Jolanta I.:
Mariusz Sosnowski:
FEUVERT URSYNÓW


A złożyłeś reklamację?
Bo to, że tu napiszesz niewiele zmieni....

Może wystarczyłoby tam zadzwonić czy podjechać i poinformować, że w związku z zaistnialą sytuacją składasz doniesienie na policję o pórbę wyłudzenia czy oszustwa.

I to jest bardzo dobry pomysł! Aby sobie nie dać wcisnąć jakichś bonów czy kuponów na usługi!!

konto usunięte

Temat: Feu Vert Car Service

Ja również nie polecam FeuVert Ursynów.

1) Ich części są bardzo drogie. Za 2 (słownie DWIE) żaróweczki postojowe (zwykłe, nie żadne halogeny czy kryptony) zapłaciłem 9 złociszy. Za niewiele więcej to można sobie kupić na allegro zestaw kilku żarówek + bezpieczniki.
2) Niefrasobliwie sprawdzają oświetlenie. Patrzyłem dokładnie i u mnie np. nie sprawdził światła przeciwmgłowego.
3) Tutaj już nie wiem jak to zinterpretować... Gość mówi mi, że mam minimum poziomu oleju. Nie wiem, jak to sprawdził, bo dzień wcześniej dolewałem. Sprawdziłem też po wizycie u nich i mam dokładnie w połowie między min a max. WTF?
4) Opony, które wymieniałem 2 lata temu na 2 komplety: zimowe i letnie, zostały ocenione jako "nie najgorsze, ale warto za jakiś czas wymienić". Ciekawe. Nie ruszam z piskiem opon i nie hamuję gwałtownie. 6 lat przejechałem na uniwersalach i po owych 6 latach zostały one w ASO ocenione jako słabe, ale żeby po 2 latach? :) LOL!
5) Mechanicy nie wiedzą jak wygląda cała procedura obsługi klienta: gość mówi, że wszystko sprawdzone. Pytam go więc, czy do kasy, czy do punktu obsługi klienta mam iść. On na to, że do kasy. Po krótkim oczekiwaniu w kolejce pani w kasie informuje, że zlecenie nie jest zamknięte i trzeba do punktu obsługi klienta :) To niby drobiazg, ale dla mnie kolejna niefrasobliwość.

Na szczęście miałem tylko tę żarówkę do wymiany. Mam jeszcze jedną żarówkę na zegarach do wymiany, ale czytając co tu piszecie, nie odważę się u nich tego robić.Adam Michalski edytował(a) ten post dnia 21.08.12 o godzinie 17:44
Bogdan Zdunek

Bogdan Zdunek specjalista,
Telekomunikacja
Polska

Temat: Feu Vert Car Service

Ciekawy przypadek opisano pod poniższym linkiem. Feuvert w Warszawie na Ostrobramskiej
http://marudziarz.blogspot.com/2012/09/feuvert-firma-k...
Bogna Węgorska

Bogna Węgorska Mistrz NLP,
Certyfikowany
ThetaHealer®DNA 3,
chirurg fant...

Temat: Feu Vert Car Service

Norauto przy M1 w Markach też do luftu...tak mi wymienili olej kilka lat temu, że po 1 dniu olej wyciekł i silnik poszedł wiecie gdzie;(( Oczywiście odpowiedzialności żadnej...
Teraz mi wymienia Pan Radek w Leoncinie i jest ok...Bogna Węgorska edytował(a) ten post dnia 15.09.12 o godzinie 22:32
Marcin Kowal

Marcin Kowal pracownik biuurowy,
Wojewódzki Urząd
Pracy w Warszawie

Temat: Feu Vert Car Service

Witam i nie polecam,
Po wymienia końcówek drążków kierowniczych (marzec 2014) trzeba było ustawić zbieżność, udałem się więc do warsztatu Feuvert na Ostrobramskiej przy Realu zostawiłem samochód i po około 30 minutach Pan zadzwonił że gotowe. Zadowolony opłaciłem rachunek dostałem wydruk ustawień wsiadłem do samochodu ….i na tym koniec pozytywów  Po przejechaniu 300 metrów dało się odczuć że samochód ściąga w lewo zawróciłem na rondzie i udałem się do warsztatu poinformowałem pracownika że nie da się jechać bo samochód ściąga. Było późno więc umówiliśmy się na następny dzień. Po przyjechaniu do warsztatu na ponowną regulację była inna zmiana, nie zbyt miły Pan z odczytów jakie mu dałem stwierdził że wszystko jest OK. i nie mają co poprawiać, mówię że samochód ściąga i nie da się jechać przy 60km/h i puszczeniu kierownicy po 50 metrach samochód jest już na drugim pasie. Po krótkiej wymianie zdań udało się przekonać (niezbyt miłego) Pana na ponowną regulacje i znowu z odczytów wychodzi że wszystko OK. więc proszę o przestawienie zbieżności lekko w prawo żeby samochód jechał prosto na co Pan się oburzył że oni ustawiają do ustawień fabrycznych i nie mogą tak sobie przestawiać zbieżności bo spowoduje wypadek i kto będzie za to odpowiadał oraz będzie mi darło opony Mówię że muszę i tak trzymać kierownicę w prawo bo nie da się jechać i jest to bardzo niebezpieczne w końcu się udało Pan powiedział pracownikowi żeby ustawił zbieżność na graniczną wartość która wynosi 0,05 stopnia zadowolony że tym razem będzie dobrze dostaję wydruk z ustawieniem zbieżności na 0,03 stopnia i znowu wkurzenie mówić i prosić a i tak zrobią swoje w końcu zrezygnowałem bo rozwalą mi coś jeszcze. Na moje pytanie co może być przyczyną i jak to naprawić Pan stwierdził może trzeba zamienić opony z lewej na prawą stronę (uśmiechnąłem się chyba myślał że jestem debilem) samochód nie ustawiony.
Udałem się do innego warsztatu prywatnego koszt usługi niższy niż Feuvert czas regulacji około 30 minut i poprawne ustawienie zbieżności wow samochód jeździ prosto !!!.
Do Panów z Feuvert da się no jak się chce to się da tylko trzeba może umieć ?
Podsumowując koszt usługi w Feuvert stracone 89,00 PLN przyjemność z wystawienia opinii BEZCENNA !!!

Następna dyskusja:

Ursyn Car Warszawa




Wyślij zaproszenie do