konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Nie polecam.
Nie dostałem rat, bo nie mam umowy na czas nieokreślony.

Polacy nie chcieli zarobić - zarobią Niemcy.

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Aneta Ć.:
może nie tyle nie polecam co zalecam ostrożność przy zakupach.

moja własna rodzicielka wybrała się tam sama na zakupy, nabyła odkurzacz i została namówiona na... PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĘ na ten sprzęt. jako że odkurzacz miał gwar. na 2 lata, ta dodatkowa gwar. miała byc zabezpiecznieniem na dodatkowy rok.

czym ze jest ten dokument? jest to poprostu ubezpieczenie sprzetu rtv agd i wynosło aż 1/4 ceny odkurzacza.
Przepraszam ale teraz to normalne,chcesz dłuższą gwarancję-zapłać.Nie chcesz-nie płać.To samo mam przy rowerze płacę 60 zł.za przedłużenie gwarancji,bo chcę.

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Trochę późno znalazłem ten wątek, więc dlatego tak późno włączam się do dyskusji.
Moje doświadczenia z Euro RTV AGD były takie, że po jednej próbie zakupu sprzętu w jednym z tych sklepów złożyłem doniesienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Chciałem kupić sprzęt na raty, zależało mi na tym, żeby były to raty 0%. W gazetce szumnie było napisane, że w Euro są raty 0%. Jednak podczas podpisywania umowy zauważyłem, że jednak RRSO wynosi 0%, ale tylko do pierwszych 5 miesięcy, a po tym okresie wynosi około 19%! Ku wielkiemu zdziwieniu miłej pani w sklepie nie podpisałem tej umowy i kupiłem ten sam sprzęt w MediaMarkt na raty 0% i to jeszcze taniej niż w Euro.

Po ponad roku, gdy już całkiem zapomniałem o tej historii z Euro dostałem pismo z UOKIK-u informujące mnie, że po analizie mojego pisma oraz pism wielu innych osób skarżących się na nieuczciwe praktyki ratalne stosowane przez Euro, UOKIK nakazał im na własny koszt opublikować przeprosiny w kilku największych dziennikach ogólnopolskich w dość dużym formacie.

Niech każdy sam sobie wyciągnie z tego wnioski.
Tomasz Makowski

Tomasz Makowski Uniwersytet im.
Adama Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Euro RTV AGD

Jak najgorsze opinie i nikomu nie polecam. Konsultanci, posrednicy w sprzedazy ratalnej nierzetelni, aroganccy i celowo wprowadzajacy w blad.Zostala mi przedstawiona umowa do podpisu zamiast 6 x 0% raty, to 36x (62% w skali roku) Telewizor o wartosci 5100 kosztowalby miec 10 150 pln.
Wprowadzanie w blad przedstawiajac warunki oferty przedluzenia gwarancji, ktora w istocie jest ubezpieczeniem w Hestii z mnostwem kruczków w umowie do wykorzystania.
Jezeli chcecie oszczedzic sobie nerwów i nie tracic przyjemnosci z robienia zakupow omijajcie ten sklep szerokim lukiem. A jezeli juz musicie to pamietajcie:
Przy ratach nie ma czegos takiego jak obowiazkowe ubezpieczenie kredetu.
W ramach umowy dopisuja wniosek o Karte Kredytowa
Czytajcie umowe dokladnie 3 razy.
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Euro RTV AGD

Taka ciekawostka:

We wrześniu 2011 udałem się do salonu Euro w CH Klif, żeby sprawdzić jaka jest możliwość zakupu towaru w reklamowanych wszędzie ratach 40x0%. Okazało się, że żadna. Pan z uśmiechem stwierdził, że to jedynie chwyt reklamowy. Ponieważ się upierałem, wysłał zapytanie do Sygma Banku. Po pary dniach zadzwonił z informacją, że max. co mogą mi zaproponować, to 30 rat i z dodatkowym ubezpieczeniem. Z oferty zrezygnowałem, nawet się nie pojawiłem drugi raz w salonie.
Jakie było moje zdziwienie, kiedy odebrałem wczoraj list z Sygma Banku, że na podstawie podpisanej ze mną umowy z września 2011 przyznano mi kartę kredytową. Chyba mi coś umknęło, bo sobie nie przypominam, żebym coś podpisywał w salonie lub czytał jakąś umowę. Ale przypominam sobie, że pracownik salonu poprosił mnie o dowód. Wystarczy chwila i można zawrzeć umowę z bankiem :)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: Euro RTV AGD

Roman Kasprzewski:
Jakie było moje zdziwienie, kiedy odebrałem wczoraj list z Sygma Banku, że na podstawie podpisanej ze mną umowy z września 2011 przyznano mi kartę kredytową. Chyba mi coś umknęło, bo sobie nie przypominam, żebym coś podpisywał w salonie lub czytał jakąś umowę. Ale przypominam sobie, że pracownik salonu poprosił mnie o dowód. Wystarczy chwila i można zawrzeć umowę z bankiem :)

i jak sprawa sie zakonczyla..??

a z innej beczki...
Ida swieta.. naiwnych i podpisujacych umowy czy dajacych sie urobic.. bedzie coraz wiecej.. :(
przykre to.
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Euro RTV AGD

Oliver R.:
...
i jak sprawa sie zakonczyla..??
>...

Jeszcze się nie zakończyła. Próbowałem się dzisiaj dodzwonić do Sygma Banku, ale mi się nie udało - "Przepraszamy, wszyscy konsultanci zajęci" :) Poproszę, żeby mi pokazali tę umowę na podstawie, której wydali kartę.

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Mnie w EURO bardziej wkurza różnica cen , jak jedna sieć to jedna, różnica ostatnio na trzech produktach między dwoma sklepami wyszła 300 złotych . Zresztą to nie jedyny sklep który tak robi . Ceny akurat mają ok, na necie taniej nie znalazłam wcale a przeglądałam z każdej strony bo kupowałam wszystko od zera więc ceny miały znaczenie. To dodatkowe ubezpieczenie czy tam gwarancję w standardzie wciskają , wkurzyła mnie też pół godzinna gadka o tym jaki Electrolux jest słaby jeśli chodzi o lodówki.. po czy po pół godzinie Pan zaproponował Electrolux 300 stówy model droższy niż wybrałam i do tego obity z wystawy że taki cudowny , i tak kupiłam to co uważał za najgorszy szajs .Katarzyna K. edytował(a) ten post dnia 21.12.11 o godzinie 18:49
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Euro RTV AGD

Katarzyna K.:
... Ceny akurat mają ok, na necie taniej nie znalazłam wcale a przeglądałam z każdej strony bo kupowałam wszystko od zera więc ceny miały znaczenie. ...

A ja ostatnio odnoszę wrażenie, że wszystko mają drożej niż w pierwszym z brzegu sklepie internetowym.

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Roman Kasprzewski:
Katarzyna K.:
... Ceny akurat mają ok, na necie taniej nie znalazłam wcale a przeglądałam z każdej strony bo kupowałam wszystko od zera więc ceny miały znaczenie. ...

A ja ostatnio odnoszę wrażenie, że wszystko mają drożej niż w pierwszym z brzegu sklepie internetowym.

przy kosztach wysyłki wychodzi drożej zwłaszcza jeśli są to dużo gabarytowe rzeczy , co prawda euro też liczy za dostawę jak za zboże nie za transport tylko za każdą sztukę

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Ja omijam Euro RTV AGD szerokim łukiem. Ani się czegoś specjalnego od pracowników nie można dowiedzieć, ani cenowo nie są konkurencyjni. Ostatnio zaczęło do nich to powoli docierać i w folderze coraz mniej towarów, które w sieci o 200-300 złotych taniej można znaleźć, ale faktem jest, że nie spotkałem tam ani jednej OKAZJI cenowej, choć jakiś czas śledziłem gazetki i skutecznie oduczyłem się u nich cokolwiek kupować.
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: Euro RTV AGD

Roman Kasprzewski:
Oliver R.:
...
i jak sprawa sie zakonczyla..??
>...

Jeszcze się nie zakończyła. Próbowałem się dzisiaj dodzwonić do Sygma Banku, ale mi się nie udało - "Przepraszamy, wszyscy konsultanci zajęci" :) Poproszę, żeby mi pokazali tę umowę na podstawie, której wydali kartę.

c.d.

Po prawie dwóch tygodniach dostałem odpowiedź z Sygma Banku:

"Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że składanie dyspozycji oraz zwracanie się o uzyskiwanie informacji nie jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej.
...
W poniższej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta ...
...
Można przesłać również pismo zawierające imię, nazwisko, adres, numer umowy lub numer PESEL oraz własnoręczny podpis na numer faksu ... oraz pocztą na adres Sygma Banque S.A. ... Po jego otrzymaniu zostanie udzielona odpowiedź zawierająca stanowisko Banku.

Z poważaniem,

Paulina Siwek

Specjalista ds. Obsługi Klienta"

Czyli wróciłem do punktu początkowego. Ciekawe, że Sygma bez pisma z własnoręcznym podpisem informacji nie udziela, ale karty kredytowe przy braku takiego podpisu wydaje :)Roman Kasprzewski edytował(a) ten post dnia 29.12.11 o godzinie 12:04

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Zwróćcie uwagę, że jak rezerwujecie towar w sklepie internetowym - z dostawą do sklepu, w którym odbierzecie, to oszczędzacie kilkadziesiąt złotych, ale EuroRTVAGD traktuje to jak sprzedaż w sklepie, nakazuje sprawdzenie towaru, ostrożność i nie daje 10 dni na zwrot w ramach zakupu na odległość.

Jak kupujecie z dostawą - macie 10 dni na zwrot, ale płacicie za dostawę a później drugi raz za odsłanie, najczęściej znacznie więcej niż za dostawę, bo sieciówki mają własny transport albo znacznie tańsze przesyłki kurierskie niż przeciętny Kowalski. Oddać do najbliższego sklepu nie można - trzeba wysyłać do "centrali".

Euro RTV AGD nie idzie na rękę ani o milimetr dalej niż wynika to z przepisów polskiego prawa. Mimo, że koszty logistyczne byłyby w tym wypadku dla nich niewielkie, a korzyści dla klienta relatywnie znaczne.
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: Euro RTV AGD

A ja tam parę rzeczy w Euro kupiłem i nie narzekam.

Zawsze szukam niskiej ceny i sprawdzam ceny w necie, albo szukam okazji. Np. w wypadku mikrofali - łyknąłem niechcący kuchenkę z wystawki, która miała lekko przerysowany lakier z boku, po za tym działa bez zarzutu, a rabat od ceny był odczuwalny.

Nie ufam sprzedawcom, zawsze sam wcześniej poczytam i pooglądam sprzęt, który chcę kupować, a potem szukam najtańszego źródła, Euro się w wielu wypadkach przebiło.

Jeśli idzie o to dodatkowe ubezpieczenie, jak ostatnio mp3-playera kupowałem tam to mi w ramach "promocji" tą wydłużoną "gwarancję" zaproponowano za jakieś 10 % wartości sprzętu, a sprzedawca mi wytłumaczył, że to działa na zasadzie ubezpieczenia w 3 roku - przez pierwsze dwa lata w wypadku awarii będą naprawy, w trzecim roku w wypadku zepsucia zwrot kasy.

Niestety, jest tak, że trzeba być świadomym w dzisiejszych czasach, i nie liczyć na uczciwość sprzedawcy, amen.
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: Euro RTV AGD

mają klienta w d....
a w szczególności jego niestandardowe potrzeby.... Wolą stracić zamówienia na ok. 10 tys złotych na sprzęt AGD niż się wysilić i sprowadzić pożądany model urządzenia, którego nie mają na stanie, nota bene jeden z 8 kupowanych (resztę mają).
Ale co tam jeden klient, skoro nadrobią na innych...

Temat: Euro RTV AGD

Adam Bulandra:
mają klienta w d....
Ale co tam jeden klient, skoro nadrobią na innych...
potwierdzam w całej rozciągłości
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Euro RTV AGD

Też nie polecam. U nich mój laptop kosztował o 1400 zł więcej :)

konto usunięte

Temat: Euro RTV AGD

Ewa R.:
Też nie polecam. U nich mój laptop kosztował o 1400 zł więcej :)

A w Polsce jest gospodarka wolnorynkowa czy ceny są ustalane odgórnie i wszędzie muszą być identyczne? To chyba dość oczywiste, że ceny między sklepami się różnią, często nawet bardzo.

Skoro masło X w sklepie Z jest droższe niż w sklepie Y ale już chleb będzie tańszy to, czy to jest powód by nie polecać sklepu?
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: Euro RTV AGD

ale tu pewnie chodzi o lenistwo umysłowe... tak samo jak im się nie chce zamówić czegoś u producenta specjalnie dla klienta, tak samo pewnie nie chce im się patrzeć konkurencji na ręce...
Tak sobie po prostu funkcjonują ospale i dosyć arogancko... bo moja korespondencja z panem sprzedawcą była z jego strony "olewczo uprzejma"...
a z działu reklamacji i jakości obsługiu nawet nie raczyli mi odpowiedzieć...

Temat: Euro RTV AGD

Ewa R.:
Też nie polecam. U nich mój laptop kosztował o 1400 zł więcej :)

Tak ale w inny model mógł być w euro tańszy a w MM droższy. Ktoś wynegocjował lepsze warunki zakupu albo sprzęt był w promocji. A może nazwa laptopa była taka sama a parametry inne?!

Adam B.:
bo moja korespondencja z panem sprzedawcą była z jego strony "olewczo uprzejma"...

Adam nie znasz w żadnym stopniu procedur jakie obowiązują w tej firmie, nie wiesz jak towar jest zamawiany, a piszesz o lenistwie umysłowym sprzedawcy. Zachowujesz się jak dziecko które nie dostało lizaczka... Wybrałeś sobie kilka sprzętów za 10 tys i myślisz że wejdziesz do sklepu robiąc furorę, każdy będzie dookoła Ciebie biegał i ściągał z drugiego końca świata towar niedostępny czy też taki którego w ogóle nie ma w ofercie i nigdy nie było! Niczym nie różnisz się od klienta który kupuje kartę pamięci za 30zł! Bądźmy poważni. Sklepy RtvEuroAgd mają jeden magazyn z którego ściągają oryginalnie zapakowany towar. Zaopatrzeniem tego magazynu zajmują się handlowcy którzy negocjują cenę np 500 szt. lodówek itp. Kierownik sklepu nawet nie ma możliwości ściągnięcia tej wymarzonej przez marudzącego klienta sztuki. Żaden to interes dla firmy żeby zadowolić jednego klienta jedną sztuką sprzętu agd. Cena zakupu u producenta byłaby wysoka bo co można ugrać na 1 szt., koszt transportu, do tego czas i kto wie czy sprzęt jeszcze produkują. A co do marży na towarach agd, możecie mi wierzyć lub nie ale są bardzo niskie.
Co do "olewczo uprzejmej" rozmowy ze sprzedawcą. Nie ma się co dziwić. Przychodzi klient z roszczeniami, uważa że jest ponad wszystkim, chce a czegoś nie dostaje, nie potrafi zrozumieć dlaczego, chociaż pewnie niejeden już mu tłumaczył, a on dalej swoje. Taki klient jest obsługiwany na niższym poziomie, bo o czym tutaj z nim gadać. Odpowiadają Tobie ceny 7 z 8 produktów to je kup a ten jeden zamów sobie w MM czy tez innym sklepie. Przecież jest jeszcze coś takiego jak sklepy internetowe i darmowe przesyłki...Marcin Wełniak edytował(a) ten post dnia 12.01.13 o godzinie 22:55



Wyślij zaproszenie do