Maria Magdalena
B.
Poradnikautystyczny.
pl
Temat: enel.pl - Warszawa, po raz kolejny
Tydzien temu na placu zabaw moje dziecko wybilo sobei zab.Nie widzialam tego, nie stracilo przytomnosci, nie za bardzo krwawilo dziaslo.
Nie mialam telefonu, wiec spokojnie pojechalam do domu.
Zadzwonilam do 2 klinik, gdzie mam karte i wykupiona opieke abonamentowa.
Przy czym reakcja w 1 byla taka:
czy dziecku nic nie jest, czy ma zawroty glowy, czy stracilo przytomnosc, czy czuje sie dobrze.
Po zapewnieniach pani przeprosila, ze juz ani chirurga (o ktorego eni pyatalam) nie ma, ani stomatologa i podala nr telefonu do wspolpracujacej placowki.
Reakcja w enel.pl:
"musze sprawdzic, czy stomatologa ma pani w pakiecie..."
"Nie nie ma pani, wiec musi to pani zalatwic na wlasna reke."
Zero pytan o stan dziecka, zero pytan o wypadek. Mimo kilkukrotnego powtarzania przeze mnie, ze maly wybil sobie zab, jedynke przednia.
Znudzony glos i zblazowany. W koncu podala, ze moge sobie pojechac na Ludna, ale nie byla przekonana i w ogole nie wykazywala checi pomocy...
Goraco bylo...
Nie polecam i nigdy polecac nie bede.