konto usunięte

Temat: Enea

Witam,

sprawa pilna ale mam świadomość, że nie do załatwienia w 48h.
Po raz trzeci (w przeciągu 2ch lat) zerwała się linia energetyczna przy moim domu w bydgoszczy. jest to linia napowietrzna, umowa podpisana na starych warunkach czyli linia do przyłącza w ścianie domu należy do Eneii. Jest to stara linia. Enea nie ma ochoty jej wymienić, proponuję wymianę na nasz koszt (niemały).

Linia dwukrotnie spadła na metalowy płot, który łączy trzy posesje - trzykrotnie uniknęliśmy tragedii. Każde zerwanie linii powodowało awarię wielu sprzętów w domu. za pierwszym razem skutki usuwania awarii kosztowały nas około 4 tysięcy (min. sterownik do pieca centralnego ogrzewania), za każdym razem musimy te awarie usunąć od ręki, koszty pokryć z własnej kieszeni a następnie handryczyć się z Eneą o wypłatę odszkodowania (na co ma 3 miesiące) i jest to tylko odszkodowanie za straty materialne w dodatku odliczają sobie wiek sprzętów. nie biorą pod uwagę, że paraliżują nam życie.