konto usunięte

Temat: domeny.pl

Z całego serca odradzam współpracę z firmą Domeny.pl

Fakty: po kilku latach korzystania z usług firmy postanowiłam przetransferować domeny do innej firmy - zaznaczam, że transferu chciałam dokonać kilka lat po wygaśnięciu warunków promocyjnych.

Historia:
wolny czwartek 7 czerwca poprosiłam o wydanie kodów do przetransferowania domen - w przypadku 2 domen prośba wpłynęła do domeny.pl na 28 dni przed wygaśnięciem.

piątek 8 czerwca domeny.pl wysyłają wiadomość z pytaniem dlaczego chcę dokonać transferu

piątek 8 czerwca odpisuję na tego maila

poniedziałek 11 czerwca - w dalszym ciągu nie dostałam kodów, łączę się za pomocą chatu z konsultantem około godziny 14. Ponownie pyta dlaczego chcę dokonać transferu. Po godzinie
15 przesyła formularze, które należy wypełnić i odesłać. Na formularzach info, że na udostępnienie kodów mają 7 dni i muszę załączyć umowę spółki, nip i regon

wtorek 12 czerwca odsyłam wszystkie wymagane dokumenty

czwartek 14 czerwca domeny.pl przesyłają wiadomość, że wnioski są w małej rozdzielczości i trzeba je przesłać raz jeszcze

piątek 15 czerwca wysyłam raz jeszcze wnioski w wielkiej rozdzielczości

piątek 15 czerwca domeny.pl przesyłają wiadomość, że mam dostarczyć nip i potrzebny jest podpis drugiego wspólnika.

NIESTETY TA WIADOMOŚĆ ODCZYTAŁAM DOPIERO 29 CZERWCA

piątek 29 czerwca wysyłam do domeny.pl pytanie dlaczego jeszcze nie otrzymałam kodów

piątek 29 czerwca domeny.pl odpisują, że mam uzupełnić NIP i drugi podpis

piątek 29 czerwca odpisuję do domeny.pl, że z godnie z umową spółki cywilnej, która im wysłałam, że jestem uprawniona do reprezentowania firmy jednoosobowo a NIP dostali w pierwszym zgłoszeniu

piątek 29 czerwca domeny.pl przesyłają kody

sobota 30 czerwca staram się dokonać transferu 3 domen, udaje się tylko z jedną, dwie są zablokowane bo wygasają 5 lipca.

Moje wnioski:
domeny.pl z premedytacją przedłużają korespondencję aby zmusić klienta do korzystania z ich usług. Pierwsze tego objawy są już w pierwszej korespondencji: to, że odpisali mi rzeczowo na pierwszego maila dopiero 11 czerwca spowodowało, że nie zmieściłam się ze złożeniem wniosków w 24 dniach przed wygaśnięciem domen. Taki warunek stawiają domeny.pl przy transferze domen od nich.

Następnie kod wydali dopiero 29 czerwca czyli na 6 dni przed wygaśnięciem domen - wówczas NASK blokuje transfer. Z historii korespondencji i ich zachowania wynika, że kody mogli widać już 15 czerwca.

--------
Zgodnie z regulaminem NASK: partner NASK ma obowiązek wydać kody na każde żądanie i nie uzależniać tego od dostarczenia dodatkowych dokumentów.

Domeny.pl wymagały złożenia ode mnie 3 dodatkowych dokumentów (kopii umowy spółki, nip, regon) a sami sobie określili, że na wydanie kodu mają 7 dni roboczych.

---------
Koniec jest taki, że jestem zmuszona przedłużyć o kolejny rok korzystanie z ich usług mimo, że tego nie chce i mimo tego, że z odpowiednim wyprzedzeniem zgłosiłam się do nich z prośbą o wydanie kodów. Nie mogę czekać na wygaśnięcie domen bo są założone na nie opcje więc jeśli nie zapłacę to stracę domeny. Zgłosiłam sprawę do NASK - czekam na odpowiedź, ale sądząc po zachowaniu domeny.pl będą tak długo zwlekać z odpowiedzią, aż będę zmuszona zapłacić za domeny im. Tak jak pisałam wcześniej: byłam ich wieloletnia klientka, nie przenoszę domen od razu po zakończeniu okresu promocyjnego tylko kilka lat później. Uważam, że takie zachowanie jest beznadziejne i bardzo wszystkim odradzam współpracę z domeny.pl

btw: dział obsługi klienta domeny.pl pracuje również w sobotę więc na mojego maila z 8 czerwca mogli odpowiedzieć w sobotę a zrobili to dopiero po mojej interwencji w poniedziałek po południu. Za każdym razem kontaktował się ze mną inny doradca.

Nie polecam!
Roman Kasprzewski

Roman Kasprzewski Konstruktor
elektronik - Posnet
Polska S.A.

Temat: domeny.pl

To mi przypomina moją historię z likwidacją zleceń stałych w mBanku. Trzy miesiące krążyła korespondencja, bo a to forma nie ta, a to inny formularz, a to jeszcze jeden podpis trzeba :)



Wyślij zaproszenie do