Jarek Bednarczyk

Jarek Bednarczyk zawód wolny, Tłumacz
przysięgły języka
węgierskiego ,
bie...

Temat: Deutsche Bank Pbc

Genialna procedura identyfikacji klienta po numerze telefonu - zmieniłeś numer - nie odblokują konta internetowego dopóki nie pofatygujesz sie do oddziału podając nowy...ale po kolei: mój 85 letni ojciec przez omyłkę 3 x wprowadził błędny pin logując się do banku = konto zablokowane, telefon na infolinie: odpowiedzi na pytania weryfikacyjne OK , żadne dane osobowe nie zmienione OK, ostatnie pytanie numer komórki - i tu problem bo się zmieniła - a więc konto nie bedzie odblokowane dopóki 85 letni schorowany człowiek nie przyjdzie do siedziby i numeru nie poda BO TAKI jest regulamin.
Zaznaczam, że telefon nie jest wskazany jako kanał kontaktu z klientem, nie służy też do haseł jednorazowych. I tu gratuluję pomysłodawcom REGULAMINU tak wiarygodnej i bezpiecznej metody weryfikacji klienta jak numer komórki - którą można zmieniać dziś co 10 minut. Podejrzewam że regulamin był pisany w czasach gdy jak ktoś zdobył telefon to miał go do śmierci.
Trochę to śmieszne i żenujące w chwili gdy podaje się prawidłowo wszystkie "tajne dane" a żadne dane osobowe nie uległy zmianie - no chyba że w DB - komórka na kartę (nigdzie niezarejestrowana) jest podstawą identyfikacji człowieka w 2014 roku. Może ktoś , kto pisze w DB za ciężką kasę tego typu regulaminy wykaże się większą wyobraźnią...bo wygląda to na upierdliwość nie mającą związku z bezpieczeństwem dostępu do kanału internetowego który i tak ma jeszcze 5 innych zabezpieczeń