konto usunięte

Temat: Denta Care - brak kompetencji, kłamstwa i naciąganie...

We wrześniu 2014 trafiłem do Denta Care na Pradze. Nie byłem zadowolony z kompetencji doktora D, który sprawił mi mnóstwo bólu i cierpienia. Dzięki lekarzom, z LUX-MEDu udało mi się uniknąć komplikacji.

Natomiast, mimo poprzedniego bolesnego doświadczenia, postanowiłem postanowiłem ponownie skorzystać z Denta Care na Pradze ze względu na bliskość placówki. Niestety po dłuższym leczeniu u doktor P., nastąpiły
komplikacje. W wyniku czego w dniu 1.02.2017 udałem się pilnie z bólem i opuchnięciem
do doktror K. Lekarz ten bez właściwego zbadania opuchnięcia po otwarciu opatrunku, przepłukaniu zęba i wypisaniu recepty, skierował mnie do chirurga celem nacięcia ropnia. Ząb został otwarty. Za tą usługę zapłaciłem 100 PLN (płukanie chyba kosztuje 20 PLN, otwarcie opatrunku 80 pln ?).
Ząb nie został zamknięty ze względu na wydzielinę ropną. Po pojawieniu się w placówce na Ursynowie tego samego dnia doktor W, nie stwierdził żadnego ropnia i po wykonaniu pantonogramu, stwierdził, że:
- ząb ze względu na swoją specyfikę nie powinien być leczony
- ząb nie da się uratować
- ząb podlega usunięciu
- jeśli teraz się nie zdecyduje, to w ciągu 24h na kolanach przyjdę z prośbą o usunięcie zęba
Doktor W. poprosił o konsultację endodontę doktora P., który potwierdził przypuszczenia lekarza.
Odmówiłem usunięcia zęba. na kolanach do dnia dzisiejszego nie trafiłem do doktora W.
W tej sytuacji całkowicie utraciłem zaufanie do lekarzy Denta Care.
W związku z powyższym żądałem natychmiast zwrotu kosztów poniesionych na leczenie w placówce na Pradze w kwocie ok. 1200 PLN.

Taką reklamację przesłałem do Denta Care.

konto usunięte

Temat: Denta Care - brak kompetencji, kłamstwa i naciąganie...

Po kilku dniach przesłałem do Denta Care kolejny mail:

Po konsultacji z innym lekarzami chirurgiem i endodontą, podtrzymuje swoje
zastrzeżenia dot. leczenia w Państwa placówkach na Pradze i na
Ursynowie.
W związku z powyższym żądam zwrotu poniesionych kosztów leczenia w
placówce na Pradze.

W wypadku odmowy zwrotu kosztów, proszę o pisemne uzasadnienie oraz
odpowiedź na moje zastrzeżenia, dotyczące postępowania lekarzy.

Jeśli chodzi o zdjęcie tomografii 3D, to na Państwa żądanie i na
Państwa koszt mogę je wykonać w każdej chwili.

konto usunięte

Temat: Denta Care - brak kompetencji, kłamstwa i naciąganie...

Oto odpowiedż Denta Care:

Witam

Szanowny Panie , w odpowiedzi reklamację otrzymaną w dniu 3.02.17. dotyczącą leczenia zęba 26 w DentaCare z przykrością informuję , że pańska reklamacja nie może zostać uznana. Leczony przez dr P. ząb był już wcześniej leczony kanałowo i zgodnie z zapisami w dokumentacji medycznej zgłosił się Pan z pulsującym bólem tego zęba. Podpisał Pan zgodę na leczenie endodontyczne , w której oświadcza Pan, że został poinformowany o ryzyku i możliwości wystąpienia powikłań oraz o tym ,że leczenie powtórne ( to właśnie przypadek zęba 26 leczonego w DentaCare) jest zawsze trudniejsze jest obarczone większym ryzykiem powikłań i niepowodzenia . W punkcie 3 c wspomnianej zgody na leczenie znajduje się również zapis , że możliwa jest perforacja kanału korzeniowego lub komory miazgi zęba i , że w niektórych przypadkach w trakcie leczenia kanałowego może dojść do zaostrzenia objawów stanu zapalnego ( samoistnego bólu zęba ,obrzęku ,wysięku surowiczego lub ropnego).
Został pan również poinformowany , że mimo przeprowadzonego leczenia endodontycznego może zaistnieć konieczność wykonania zabiegu chirurgicznego np. Odcięcia wierzchołka lub całego korzenia , a w przypadku niepowodzenia tego leczenia konieczność usunięcia zęba.
Przeprowadziłam również rozmowę z dr W. , który po wykonaniu zdjęcia rtg i przeprowadzeniu wywiadu z pacjentem zasugerował Panu , że może być konieczne usunięcie tego zęba jeśli działanie antybiotyku , który zaleciła Panu dr Kacperska nie będzie skuteczne .O takiej możliwości był Pan poinformowany w momencie rozpoczynania leczenia zęba 26 .Doktor W. nie nacinał ropnia ponieważ ropa ewakuowała się przez otwarty ząb( jak Pan pisze dzień wcześniej doktor K. otworzyła zęba). Niestety nie nagrywamy rozmów z pacjentami ale zarówno dr W. jak też dyżurująca z nim asystentka twierdzą ,że nie było mowy o przychodzeniu na kolanach. Z dr P. konsultowała zdjęcie asystentka i potwierdził ,że jeśli ząb nie przestanie boleć po antybiotyku to istnieje ryzyko , że będzie konieczna ekstrakcja.
Bardzo żałuję , że nie możemy uznać Pana reklamacji.

Z poważaniem
DentaCare

konto usunięte

Temat: Denta Care - brak kompetencji, kłamstwa i naciąganie...

A oto moja odpowiedź:

Szanowna Pani,

Dziękuję za odpowiedź.

Pani odpowiedź mnie nie zadowala.

Nadal podtrzymuje zastrzeżenia dotyczące sposobu leczenia mojego zęba oraz postępowania lekarzy:

- zarzucam brak informacji ze strony lekarza leczącego o aktualnym stanie zęba i propozycji leczenia (ile można w końcu szlifować kanały);

- oświadczam, że mimo mojej sugestii, lekarz leczący nie przepisał mi antybiotyku;

- stwierdzam brak kompetencji doktor K.j, która wysłała mnie do nacięcia ropnia przez chirurga;

- oświadczam, że doktor W. kłamie w kwestii ropnia, ponieważ oświadczył mi, że żadnego ropnia nie ma (wizyta u doktor K. i doktora W. odbyła się tego samego dnia, kilka godzin póżniej);

- oświadczam, że doktor W. kłamie w kwestii namawiania mnie do usunięcia zęba, będę zawsze pamiętał jego słowa: "jak dzisiaj tego nie zrobię - to jutro przyjdę na kolanach z prośbą o usunięcie zęba";

Nie wspominam również o opinii doktora W. i doktora P., dotyczącej niepotrzebnego leczenia zęba, który ze względu na lokalizacje, nie powinien był być leczony, a wyrwany.

Ponieważ reprezentuje Pani lekarzy, którzy popełnili ewidentne błędy i kłamią, uważam, że kłamie również Pani.

Chętnie bym skierował sprawę do Sądu, lecz tego typu sprawy ciągną się latami.

Pozwolę sobie, wszędzie, na wszystkich forach internetowych oraz w rubrykach "nie polecam" opisać publicznie sprawę mojego leczenia i postępowania lekarzy Państwa firmy oraz upublicznić całą naszą korespondencję.

Z poważaniem

Adam Cend



Wyślij zaproszenie do