Dawid Grześkowiak

Dawid Grześkowiak technik
administracji

Temat: Cyfra +

czas leci a w cyfrze dalej podwyżki, ja mam już dość i wysiadam z tego wagonika, niezorientowych informuję, że nie trzeba akceptować nowego cennika- można rozwiązać umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia, wystarczy napisać odpowiednie pismo i nadać poleconym- mam odpowiedni szablon jeśli ktoś sobie życzy

konto usunięte

Temat: Cyfra +

rowniez nie polecam ,zlodzieje i tyle.Spoznilam sie z oddaniem sprzetu o jeden dzien,zle zrozumialam zasady- 30 dni od zakonczenia umowy czy 30 dni od otrzymania pisma o rozwiazaniu umowy i dolozyli ma kare 1000 zl.Jak dla mnie to zlodziejstwo .
Sebastian Grynko

Sebastian Grynko Solidnie,
profesjonalnie,
sprawnie... :-)

Temat: Cyfra +

Witajcie,
Szukałem tematów związanych z cyfrą+ czytam i czytam - i tak się zastanawiam czy ktokolwiek z pracowników tej firmy ale odpowiedzialnych za marketing kiedykolwiek czyta te wpisy.
Mam dla nich fajny temat.... jestem ich abonentem już od wielu lat i.... co roku muszę zrywać umowę ponieważ tylko wtedy można uzyskać dobrą ofertę ( a jest to upierdliwe bo muszę napisać list i jechać na pocztę, stać w kolejce....). Oferty dla nowych abonentów są bardziej atrakcyjne niż te na przedłużenie umowy. Nie doceniają swoich dobrych, płacących na czas klientów.
Nie rozumię ich filozofii... no chyba, że zatrudnili osoby do działu utrzymania klienta i muszą ich czymś zająć lub prowadza statystyki ile to nowych klientów rocznie im przybywa ( wymazując z zestawień tych co odeszli) i chwalą sie tym przed konkurencją.
A może jednak ktoś z Cyfry+ to czyta i wytłumaczy mi tą niezrozumiałą dla mnie praktykę.... ?!
Mαrek S.

Mαrek S. lektor-dyrektor ;)

Temat: Cyfra +

trudniej jest zlapac nowego klienta niz utrzymac starego, stad wieksze inwestycje w pozyskiwanie nowych.... wiele firm tak robi.

Temat: Cyfra +

Mαrek S.:
trudniej jest zlapac nowego klienta niz utrzymac starego, stad wieksze inwestycje w pozyskiwanie nowych.... wiele firm tak robi.

Ot, np "Play" ;)

konto usunięte

Temat: Cyfra +

Bartek Finski:
Mαrek S.:
trudniej jest zlapac nowego klienta niz utrzymac starego, stad wieksze inwestycje w pozyskiwanie nowych.... wiele firm tak robi.

Ot, np "Play" ;)

Albo Orange:P
Sebastian Grynko

Sebastian Grynko Solidnie,
profesjonalnie,
sprawnie... :-)

Temat: Cyfra +

Era, też tak robiła ale poszli po rozum do głowy jakiś czas temu.
Ale nie o to chodzi.... ja poprostu jestem strasznie leniwy i nie chce mi się latać po Pocztach i listy wysyłać :-(
Ale temat zakończyłem podpisując nową umowę - starą rozwiążę ( jak co roku).
Naciągają klientów i tyle.
Na przedłużenie zaoferowali mi taką samą kwotę za pakiet jaka jest aktualnie w promocji, z tą różnicą, że umowa była by na 19-miesięcy ( w promocji tylko na 12 miesięcy) i bez darmowych pierwszych trzech ( tu też jest naciągane bo to są trzy pełne miesiące - podpisując umowę w połowie miesiąca mamy do dyspozycji tylko 2,5 miesiąca za darmo).
Reasumując " CYFRO + do BOJU" w sztucznym pozyskiwaniu nowych klientów :-)

konto usunięte

Temat: Cyfra +

Jolanta I.:
Cyfra + nie raczy informować swoich klientów, że podwyższa abonament, po prostu wysyła fakturę z wyższą kwotą jak gdyby nigdy nic.

Nie mam nic przeciwko podwyżce - raz na jakiś czas jest to zrozumiałe, ale oczekuję, że wraz z większą fakturą dostanę choć dwa słowa wyjaśnienia, a tak nie dość, że stawia się klientów przed faktem dokonanym to jeszcze żeby się cokolwiek dowiedzieć trzeba dzwonić na infolinię -a tu jak wiadomo na połączenie z konsultantem czeka się wieki całe.

zawsze można wypowiedzieć umowę. do końca lutego jeżeli złożymy takie rozwiązanie to odbędzie sie to bez żadnych konsekwencji

konto usunięte

Temat: Cyfra +

Ania Tracz:
zawsze można wypowiedzieć umowę. do końca lutego jeżeli złożymy takie rozwiązanie to odbędzie sie to bez żadnych konsekwencji


Tak? A coś na poparcie tej teorii?
Jakiś link?

konto usunięte

Temat: Cyfra +

DOKŁADNIE, MI TEZ PODNIESLI CENE!!!!! Wypowiadam umowę i tyle. mam do tego prawo, nie musze sie godzic na aneks.> Jolanta I.:
Cyfra + nie raczy informować swoich klientów, że podwyższa abonament, po prostu wysyła fakturę z wyższą kwotą jak gdyby nigdy nic.

Nie mam nic przeciwko podwyżce - raz na jakiś czas jest to zrozumiałe, ale oczekuję, że wraz z większą fakturą dostanę choć dwa słowa wyjaśnienia, a tak nie dość, że stawia się klientów przed faktem dokonanym to jeszcze żeby się cokolwiek dowiedzieć trzeba dzwonić na infolinię -a tu jak wiadomo na połączenie z konsultantem czeka się wieki całe.
Mirosław C.

Mirosław C. Fundusze UE

Temat: Cyfra +

Dużo osób rezygnuje i bardzo dobrze. Tego typu działania nie powinny mieć miejsca, a ludzie nie ryby prawa swoje znają...

konto usunięte

Temat: Cyfra +

jeżeli zmieniają coś w regulaminie a teraz to robią, to można wypowiedzieć im umowę bez żadnych konsekwencji...zachowując jedynie odpowiedni okres wypowiedzenia, zalezy on od tego czy umowa jest na czas określony czy też nie

konto usunięte

Temat: Cyfra +

ja też wypowiedziałem umowę i przyznam szczerze, że to byla dobra decyzja. rozglądam się po konkurencji.

Temat: Cyfra +

ojjj .. mnie też wkręcili. Na dwa miesiące (ostatnie) umowy - muszę płacić więcej :)
Nie tylko z powodu zmiany cennika - o której dowiedziałem się z internetu DZISIAJ przypadkiem ... więc nie dano mi nawet szansy na reakcję - a że płącę zawsze jakby na dwa miesiące do przodu - to byłem spokojny, że jest wszystko ok "bo przecież umowa - rzecz święta"
Pal diabli, że te dwa miesiące muszę płacić więcej - moje niedopatrzenie - bo co innego ustalenia ustne z konsultantem a co innego na piśmie umowa (żal) - ale fakt NIE PRZECZYTAŁEM.

Jednak wkurzyłem się na to, że Cyfra wymaga od swoich abonentów/petentów - nie dając tego samego w drugą stronę!!

Skoro ja mam wysyłać POLECONYM moje informacje - bo nie zostaną w ogóle uwzględnione (pewnie z automatu ląduje w koszu) - to dlaczego Oni mają prawo informować mnie w tak ważnych kwestiach jak zmiana ceny - listem ZWYKŁYM??? bez choćby informacji, że list został odebrany?????????????

odpowiedź jest prosta - bo mają prawo sami preparować REGULAMIN - nawet w zakresie wprowadzania w nim zmian - a "my" abonenci - podpisując "znajomość Regulaminu" DALIŚMY IM NA TO ZEZWOLENIE

a skąd TAKIE podwyżki? :)

... no cóż... Borys też musi zgarnąć "swoje" - no nie? ;)

Temat: Cyfra +

Mαrek S.:
trudniej jest zlapac nowego klienta niz utrzymac starego, stad wieksze inwestycje w pozyskiwanie nowych.... wiele firm tak robi.
swoją drogą - czy to nie idiotyzm? :)

utrzymanie klienta - NIC nie kosztuje - jeśli zostawi się go w spokoju ...
raz zdecydowany na np cyfrę - gdyby zostawili mi to co na początku dawali - bez zmian ... nie ruszałbym tematu i płacił jak dzidziuś :)

pozyskanie - kosztuje! ... a takie agresywne jak ostatnio - to o niebo więcej :)

Po co łapać 1000 nowych osób - dawać im abonamenty po 45 zł na rok czy dwa ?... nie leipei niedopuścić by już wcześniej złapanych 1000 osiłów nie miało powodu odchodzić ? i by nadal płaciłi swoje 55 zł? :) ... a może nawet więcej o 2-3 zł bo przecież to da się wytrzymać....

Nie wiem ilu ucieka Cyfrze ... a ilu złapali na te swoje "promocje z Vegas" z futrzakiem Borysem - ale wiem jedno, że kto raz z Cyfry odszedł - więcej nie wróci - bo nikt zdrowy specjalnie dwa razy w "g... " włazić nie chce

Temat: Cyfra +

Ja równiez odradzam cyfre+ a zwłaszcza jej obecne dekodery. Przełączanie kanału trwa 2-3 sekundy podczas których nie ma obrazu ani dźwięku, trzeba grzecznie czekać aż pojawi się żądany kanał. Jeśli nie mamy full pakietu i na liście kanałów są "dziury" (czyli kanały zakodowane) to skakanie po kanałach góra-dół nawet u osób z wrodzonym flegmatyzmem powoduje wybuch niekontrolowanej agresji. A to z tego powodu, że czas oczekiwania wydłuża się do jakichś 5 sekund przy kazdym takim zakodowanym kanale. Przykład: oglądasz kanał niekodowany, wybierasz na pilocie kolejny kanał (który jest kodowany) czekasz 2-3 sekundy aż pojawi się czarny ekran a następnie nazwa kanału, potem po kolejnych 2 sekundach pojawia się na ekranie informacja, że nie masz uprawnień do odbioru tego kanału. Ten komunikat musisz potwierdzić wyłącznie klawiszem OK na pilocie, bo żaden inny w tym momencie nie reaguje. Przez cały ten proces musisz grzecznie czekać, bo nie da się nagle cofnąć, a czas leci, poziom agresji niebezpiecznie wzrasta.

Mało tego. Średnio raz dziennie dekoder lubi się zawiesić. Po prostu oglądasz i nagle obraz się zatrzymuje, choć dźwięk dalej odtwarza prawidłowo. Pilotem nic nie zrobisz. Trzeba wyłączać dekoder z prądu na żywca i czekać ok 40 sek aż się załaduje. Można dalej oglądać. Tak jest przynajmniej raz dziennie.

Dekoder był 2 x wymieniany na nowy.
Konsultant na infolinii stwierdził, że zawieszanie się dekodera jest sytuacją nieprawidłową (coś takiego!) i należy oddać go do punktu w celu sprawdzenia.
No więc robiłem tak 2 x ale już nie mam siły.
Koniec umowy za pół roku. Telewizji unikam.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Cyfra +

ja niestety tez mam dekoder dla flegmatykow. zarowno jego uruchamianie jak i przelaczanie kanalow doprowadza mnie do szalu. Ale z samej oferty, komunikacji itp jestem zadowolona.

Temat: Cyfra +

Jolanta D.:
ja niestety tez mam dekoder dla flegmatykow. zarowno jego uruchamianie jak i przelaczanie kanalow doprowadza mnie do szalu. Ale z samej oferty, komunikacji itp jestem zadowolona.

I też się zawiesza?
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Cyfra +

Kamil Krzysztof:
Jolanta D.:
ja niestety tez mam dekoder dla flegmatykow. zarowno jego uruchamianie jak i przelaczanie kanalow doprowadza mnie do szalu. Ale z samej oferty, komunikacji itp jestem zadowolona.

I też się zawiesza?
nawet nie, nie zauwazylam. zdarza mu sie natomiast nie chciec wlaczyc.
najbardziej jednak doprowadzaja do szalu przerwy przy zmianie kanalow i dobre kilka sekund od wlaczenia dekodera do pojawienia sie obrazu i dzwieku
Anna Dolecka - Waleczek

Anna Dolecka -
Waleczek
Ekspert w dziedzinie
logistyki, łańcucha
dostaw i proces...

Temat: Cyfra +

jak to dobrze nie mieć telewizora....

Podobne tematy


Następna dyskusja:

cyfra +!




Wyślij zaproszenie do