Adam K.

Adam K. Inżynier
budownictwa.

Temat: Bank Millennium - dwukrotna odmowa wypłaty pieniędzy w...

Witam;

Poniżej opisuje jedną z kilku przykrych dla mnie sytuacji w Banku Millennium.

W roku 2014 i w 2015 chciałem wypłacić z mojego konta w placówkach Banku Millennium pieniądze. Osoby mnie obsługujące i ich kierownicy (po zawołaniu) nie mogły tego zrobić - żądając ode mnie podania formy mojego zatrudnienia (rzekomo system tej informacji żąda).

Oczywiście odszedłem grzecznie bez pieniędzy spisując imiona i nazwiska tych osób oraz datę i godzinę.

Po korespondencji listownej i rozmowach na infolini za trzecim i kolejnym razem próbując wypłacić pieniądze w placówkach Banku Millennium już tego nie pytali (na ich szczęście bo tym razem zadzwonił bym na Policję całkiem serio i wtedy nie byłoby takiego olewania mnie jak to czyni Bank Millennium na swojej Infolini).

W jednej z korespondencji Bank Millennium napisał że nie jest w stanie tego potwierdzić tych zdarzeń. (Oczywiście były podane wszystkie dane, które umożliwiały identyfikację tych zdarzeń) - AROGANCJA i BEZCZELNOŚĆ. TYLKO GRATULOWAĆ POSTAWY OSÓB KTÓRE SIĘ TYM ZAJMOWAŁY.

Proponuje chodzić do tego Banku ze świadkami (i to nie jednym) i urządzeniami rejestrującymi obraz i dźwięk a w przypadku niejasności albo taki sytuacji jak moja od razu dzwonić na Policję.

Pozdrawiam