Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: Bank MILLENNIUM

pal juz lich ich ofertę itp
mi ostatnio krew psuje jakość obsługi klienta
ludzie w punktach nic nie mogą
każą pisać
najlepiej przez net bo szybciej
pisanie przez net to jak pisanie z małpa która operuje trzema klawiszami: ctrl c, ctrl v

Temat: Bank MILLENNIUM

Krzysztof Pala:
a spróbujcie kiedyś zaktualizować adres zamieszkania...słownie dwadzieścia dwa pisma przesłane i przedstawione w placówce banku o zmianie adresu korespondencji, a te cymbały wysyłają dalej moją pocztę na adres, gdzie mieszkają jacyś inni ludzie, i wiedzą co kupuję, saldo mojego konta, korespondencję kredytową...słowem wszystko. Jeszcze raz i zajmie się tym mój prawnik.

Ja to zrobilem ustnie w placowce. Poprosilem, zeby zmienili, i zmienili. I dziala ;-)
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: Bank MILLENNIUM

Michał Zacharzewski:
Krzysztof Pala:
a spróbujcie kiedyś zaktualizować adres zamieszkania...słownie dwadzieścia dwa pisma przesłane i przedstawione w placówce banku o zmianie adresu korespondencji, a te cymbały wysyłają dalej moją pocztę na adres, gdzie mieszkają jacyś inni ludzie, i wiedzą co kupuję, saldo mojego konta, korespondencję kredytową...słowem wszystko. Jeszcze raz i zajmie się tym mój prawnik.

Ja to zrobilem ustnie w placowce. Poprosilem, zeby zmienili, i zmienili. I dziala ;-)
w PZU nie dziala nic
pisma, faxy, ustnie
dalej wysylaja OC do rodzicow
Michał Kujawski

Michał Kujawski New Business
Development Manager,
PR Manager, Martis
Cons...

Temat: Bank MILLENNIUM

Ostatnio dołączyłem do "szczęśliwych" posiadaczy konta w tym cudownym banku. Zaczynam żałować że nie zostałem w PKO... to jakaś paranoja. Tam się po prostu nie da niczego załatwić:(
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: Bank MILLENNIUM

wlasnie taka analogie widze (bo mialem wczesniej konto w PKO BP)
PKO BP bylo bankiem ktory technologicznie byl w glebokiej komunie.
wiekszosc rzeczy trzeba bylo zalatwiac w swoim oddziale i do wszystkiego pisma.
ale panie w moim oddziale po kilku latach mnie znaly i okazalo sie ze mozna cos zrobic przez tel, fax. dodatkowo bardzo dbaly o to mnie jako klienta kiedy bralem np pozyczke hipoteczna bo zalatwily to tak zeby nie musialem latac 3x i jeszcze wydzwanialy czy jest ok.
w Millennium dostalem druga hipoteke (i to byl krotki okres kiedy BM staral sie), fajne konto (internetowe) darmowe.
potem okazalo sie (kiedy przyszlo do powaznego zalatwiania) ze w ich dziupelkach rozsianych po miescie mozna sobie najwyzej wplacic/wyplacic pieniadze. zero Front Line Empowermentu. wszystko musial przyklepac magiczny ANALITYK. zero pojscia na reke. glupie zagrania zaczely sie w sumie juz przy podpisaniu umowy kredytowej. bylem umowiony na poniedzialek. w pt przeczytalem ze BM obniza wszystko i super oferta na kredyty hipoteczne. wiedz dzwonie (a mialem juz zgode WIELKIEGO ANALA) ze skoro zmienily sie warunki to chce podpisac na nowych i zeby w pon przygotowali nowe dokumenty. NIEDAŁO SIĘ. trzeba bylo składać od nowa wszystkie papiren i czekac na nowa zgodne ANALA. w zwiazzku z tym zlecial kolejny tydzien. deweloper naliczyl mi odsetki za zwloke. pal licho. zyslalem wiecej niz tez 300 zł odsetek.
potem byly przeboje z kredytem od niskiego wkladu (wygralem) gdzie bank po prostu pokazal ze zamiast ludzi mogliby wrzucic na stronke skrypcik do samoobslugi. moja korespondencja z jakims gosciem (przez ich Kontakt na www) wygladala jak rozmowa z osoba ograniczona umyslowo ktora nauczyla sie konkretnie jednej odpowiedzi wykluczajacej jakiekolwiek wersje rozwojowe.
teraz mam to samo: zlozylem jak co roku umowe ubezpieczeniowa na mieszkanie (wymog umowy o kredyt hip). po miesiacu dostalem monit ze nie zlozylem. na szczescie mialem ksero z potwierdzeniem.
pojechalem do oddzialu. pan powiedzial ze to kolega. przekaze. oddzwonia.
oddzwonil. przeprosil ze jego wina bo nie przeslal do banku i ze juz przesyla i te 20 zl za monit mi oddadza.
do dzisiaj nie dostalem (od lutego) tych 20 zł. co wiecej. prowadze urzekajaca korespondencje z czlowiekiem z Kontaktu z WWW w tym temacie.

dodatkowo po drodze BM pograzyl sie pobieraniem 15 zł za konto (a mialo byc za darmo bo to promocja do kredytu).
rozwiazali umowe z Euronetem i teraz latam po miescie szukajac odpowiednich bankomatow chcac uniknac prowizji.
nowi klienci dostaja teraz darmowe konto DOBRE.
starzy klienci moga sie ugryzc w zadek

takze wyszla cala cienizna marketingowa

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Nie chce sie powtarzac po tutejszych doswiadczeniach,ale tez potwierdzam nieprzygotowanie personelu i okresy oczekiwania, ktore zwalaja z nog...czy w siedzibie macierzystej wiedza co sie tu dzieje? Mam na mysli Portugalie...

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Hmmm... Nie narzekam na konto firmowe w Millenium, dostaję przelewy, płacę, wypłacam - bez problemów. Od kontaktu bezpośredniego trzymam się z daleka, na szczęście helpdesk jest w miarę użyteczny.

Ale pamiętam jak zakładałem konto w placówce...
- Proszę przynieść aktualne EDG ...
- Ale proszę Pani, przecież ten dokument wydają przy rozpoczęciu działalności, nic nie zmieniałem, to jest aktualne EDG ...
- NIEEE, dokument EDG jest ważny 3 miesiące od daty wystawienia !
- A nie pomyliło się pani z KRSem :) ?
... Wykonała z 5 telefonów, popytała pracowników obok ...
- Faktycznie, EDG ma pan w porządku!

Konto firmowe zakłałem ponad godzinę :)
Zbigniew B.

Zbigniew B. specjalista ds. bhp,

Temat: Bank MILLENNIUM

Minusy:
- na stronie banku są adresy oddziałów, ale nie ma telefonów do oddziałów, można się dodzwonić tylko na infolinię, która jest kiepska strasznie żeby nie powiedzieć h...wa, trafiłem na takiego ciołka, że szkoda gadać i nie wiadomo ile kosztuje połączenie, zero informacji
- informacje w temacie załatwienia interesującej mnie kwestii (darowizna nieruchomości obciążonej kredytem hipotecznym) otrzymałem w trzech różnych wersjach, byłem w trzech oddziałach i w każdym co innego mi doradzono
- naliczenie zdolności kredytowej - w jednym oddziale była, w dwóch pozostałych nie ???? Jak to możliwe ten sam system liczył!
- chciałem zaświadczenie o bieżącym zadłużeniu KH - 14 dni i 100 zł, jeszcze te 100 zł przeboleję, ale 14 dni w XXI wieku???!!!! przecież coś takiego można by załatwić jednym wydrukiem z systemu i pieczątką na miejscu.
Plusy:
- całe szczęście oprócz ciołków pracują tam jeszcze naprawdę mili i sympatyczni ludzie
Piotr Guz

Piotr Guz młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel

Temat: Bank MILLENNIUM

Zbigniew B.:
Minusy:
- na stronie banku są adresy oddziałów, ale nie ma telefonów do oddziałów, można się dodzwonić tylko na infolinię, która jest kiepska strasznie żeby nie powiedzieć h...wa,
to jest celowa polityka
nie chca zeby im klienci w oddzialach dupe zawracali telefonami
niestety kontaktu mailowego tez nie ma i jak zalatwialem cos z konkretna osoba to tylko moglem czekaz na kontakt.
to swiadoma decyzja wynikajaca zapewne ze ograniczen jaki wynikaly z szybkiego rozrostu liczby oddzialow i nieprzygotowania ludzi
tutaj troche ich rozumiem
chca sklonic ludzi do korzystania z neta
tylko poziom obslugi przez WWW wynikajacy z moich doswiadczen jest slabiutki.

dodam jeszcze dwa kamyki:
BM sam zdecydowal jakies 2 lata temu ze nie bedzie mi wysylal papierowego rozliczenia konta. chcialem to odkrecic bo czasem te kwitki sie przydaja i zawieraja cenne informacji o kredycie np.
BM twierdzil za to ja poprosilem o ta zmiane co nie mialo miejsca. i do dzisiaj nie wiem dlaczego nie dostaje papierow.

konsekwencja bylo to ze chcialem sprawdzic przelewy z przed dwoch lat. w necie ostatni rok historii to 2010. a ja potrzebowalem 2009. w banku powiedziano mi ze sie nie da. ze musze prosic ich o historie rachunku i to oczywiscie kosztuje.
nie rozumiem dlaczego nie mam w necie calej historii konta. przeciez to text i zajmuje naprawde niewiele pamieci serwera. i teraz ma tak ze czesc historii mam w domu w segregatorze a czesc w necie.
Aneta K.

Aneta K. bardzo
profesjonalnie
rzuciłam palenie :)

Temat: Bank MILLENNIUM

A ja cichutko oddam głos pozytywny. Fakt, z infolinii korzystałam tylko raz, jak zablokowałam sobie niechcący hasła smsowe, a wszystkie sprawy załatwiam u tego samego doradcy w oddziale (znajduje się w kamienicy obok mojej pracy). Mam doświadczenia w kontaktach z wieloma bankami, ale jak dotąd nigdzie nie spotkałam się z tak miłą i fachową obsługą.
Nie neguję Waszych doświadczeń, ale uznałam, że ten konkretny oddział zasługuje na ciepłe słowo.

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Nie jestem klientem tego banku i wiem od dzisiaj, że nim na pewno nigdy nie będę.
Złożyłem w punkcie obsługi Millenium Makro w Gdyni wniosek o kartę kredytową "Makro" dla przedsiębiorcy.
Po kilku dniach Pani z tego oddziału zadzwoniła do mnie /chociaż miała dzwonić tego samego dnia/, że nie może mnie wprowadzić do systemu, bo nie posiadam dowodu osobistego.
Jestem obywatelem obcego Państwa, ale mam pobyt, mam przedsiębiorstwo działające w Polsce, mam mieszkanie własnościowe w Polsce i mieszkam w Polsce. Zadzwoniłem więc na infolinię, gdzie miła Pani poinformowała mnie, że oczywiście jest możliwość wprowadzenia do systemy paszportu zamiast dowodu i że mam to zakomunikować osobie, która poczęstowała mnie bzdurą niemożności.
Dzwonię do Pani w oddziale Millenium Makro w Gdyni, a ta znowu swoje! Nie da się, bo system nie przyjmuje innych dokumentów jak tylko i wyłącznie dowód osobisty.
Burdel mają wzorowy w tym Banku Millenium. Gratulacje, tak trzymaćGabriel P. edytował(a) ten post dnia 23.01.12 o godzinie 14:31
Anna K.

Anna K. Inspektor w oddziale
kadr

Temat: Bank MILLENNIUM

...czy tu gdzie jestem? czy tam gdzie byłam? nie wypowiadam się....szkoda czasu, róbmy swoje..... wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...i żal mi tych którzy mają w sobie tyle goryczy wypowiadając się tu, ja wolę wspominać tylko to co warto, to co było dobre i miłe ..a nie zawsze było słodko... życzę więcej optymizmu, pzdr.

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tego banku.
Jestem jego klientem od 3 lat, i jestem zawiedziony obsługą, a prowizje mają KOSMICZME np:
Ostatnio robiłem mały przelew do chin (9$), wprowadzam dane wyskakuje mi informacja o prowizji – 20zł (na pierwszy rzut oka spoko, taniej o 5 zł niż w Western Union).
Następnego dnia znika mi z konta 110zł prowizji. 20 prowizja dla banku, 60 prowizja na poczet kosztów przelewu, 30zł na pokrycie kosztów korespondencji z bankiem zagranicznym...
Super ….
Po tygodniu przychodzi wiadomość(na stronie banku) że bank docelowy zażyczył sobie dodatkowo daty urodzenia beneficjenta, odpowiadam, z konta znika kolejne 30 zł.
Złożyłem reklamacje czemu zapłaciłem tak dużo prowizji, odpowiedziano mi „tak jest w cenniku” i … pobrano 30zł prowizji od rozpatrzenia reklamacji....
Jacek Cetnarski

Jacek Cetnarski Data Analyst

Temat: Bank MILLENNIUM

Czy ktos rozwiazal problemy z bankiem droga reklamacji i jak ta procedura wyglada?

Dziekuje za podpowiedzi.

Temat: Bank MILLENNIUM

Co do reklamacji mąż złożył ją na nieprzyjęcie płatności przez sklep kartą Visa (mieli swoje widzi mi się, że nie przyjmują poniżej 5zł) z prośbą o przekazanie do organizacji płatniczej.

Punkt usługowy / handlowy, decydując się na używanie terminala, zawiera umowę z bankiem. A bank ma umowę z organizacją zarządzającą daną marką kart płatniczych, np. Visa International. Umowa ta przewiduje, że bank - ani tzw. marchant czyli dysponent terminala - nie może odmówić przyjęcia płatności kartą, skoro używa w swoim punkcie handlowym oznaczenia tej marki czyli np. naklejki VISA. Odmowa naraża go na sankcję kontraktową aż do utraty licencji.
Ja jako klient nie musze wiedzieć, z którego banku sklep wypożyczył terminal. Składam reklamację w swoim banku z prośbą o przekazanie do organizacji płatniczej.
Ale ten dziwny bank w odpowiedzi napisał, przekazać skargi do VISY dlatego reklamację
odrzuca.

Interesujące. Ciekawe jak rozpatrują reklamacje tranzakcji kartowych, które są rozpatrywane zgodnie ze standardami organizacji płatniczych, które są jednolite dla wzystkich banków? A co się z tym wiąże - szczegóły owych tranzakcji muszą być do nich przekazane. Najwidoczniej w Banku Millennium jak zdarzy się tranzakcja z jaką klient się nie zgadza (np. w wyniku awarii terminala), to umarł w butach. Bo ten bank jako jedyny nie ma kontaktu z organizacją płatniczą.

Żenujące.Marika Wymazała edytował(a) ten post dnia 11.04.13 o godzinie 21:54

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Bank MILLENNIUM

Wystarczy kara finansowa, która skutecznie utnie proceder.
Poza tym tutaj bank jedynie pośredniczy w reklamacji, bo to ostatecznie organizacja płatnicza może coś z tym zrobić. Tyle ,że klient nie ma jak zgłosić tego bezpośrednio do organizacji.
Znam banki, które taka reklamacje przyjmą i przekażą do odpowiednich organów, także Bank Millennium nie popisał się...

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Bank MILLENNIUM

Skoro zdecydował się udostępnić terminal to powinien brać to pod uwagę, że będzie musiał od każdej kwoty powyżej 1zl dac możliwość skorzystania z niego. Zdrowy rozsądek nie ma tu nic do rzeczy. Ma umowę to powinien wywiązywać się z niej. Jakoś nie w każdym sklepie są trakie ograniczenia. Wiedział na co się decyduje i że ograniczenia w tej kwestii nie są legalne i czym one grożą.

Janusz P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

bank millennium - dobre kon...




Wyślij zaproszenie do