Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Bank MILLENNIUM

Paweł K.:
wprowadzają w błąd klientów obiecując kredyt następnie zwodzą tygodniami twierdząc że mają właśnie promocje i nie mogą wszystkich wniosków przerobić.

Bank powstał w sposób co najmniej nieortodoksyjny, więc i metody mają nieortodoksyjne.

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Maksymilian O.:
http://www.rp.pl/artykul/5,302414_Zysk_Millennium_zmiz...

"Zysk netto Banku Millennium spadł w I kwartale ze 127 do 12,1 mln zł (-90 proc.), głównie przez pogorszenie portfela kredytów dla firm i rezerwy"

... poziom obsługi klienta z pewnością też nie pomógł

-M-

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kolejne-banki-wprowadz...

"Od początku tego miesiąca klienci Millennium muszą płacić za wypłatę pieniędzy z bankomatów Euronetu. - Opłata za wypłatę gotówki ze wszystkich kont osobistych Euronetu wyniesie 5 zł - czytamy w komunikacie przesłanym przez bank do klientów. Do tej pory te wypłaty były bezpłatne. Trzeba też płacić za sprawdzenie konta - 2 zł. Bank tłumaczy, że jest to spowodowane wzrostem kosztów"

Pozdrawiam

-M-Maksymilian O. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 09:35
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Bank MILLENNIUM

Przemysław Lewandowski:
Witam,

miałem podobny problem z kredytem hipotecznym w Millenium i działa nastepuący sposób, już w kilku przypadkach i bankach. Może prócz banku BPH który aktualnie odradzam wszystkim znajomym. Tam konsultant na infolinii BPH mówi że nic nie może zrobic bo w sumie to nie reprezentuje banku. :))

Najpierw telefon na infolinię i rozmowa z konsultantem. Konsultant zapewne nic nie będzie mógł zrobić, jednakże nie kończymy rozmowy zanim nie zaproponuje nam jakiegokolwiek rozwiązania (tylko spokojnie, dla konsultantów to nie łatwa praca i często rzeczywiście nie maja mozliwości). Przeważnie kończy się tym że Pan/Pani musi sprawdzic i oddzwoni. Jesli oddzwania (nie zdazyło mi się żeby się zobowiązali i nie oddzwonili)i ma dla nas jakieś wiesci że musimy czekać to pytamy o procedury, jaki mają czas na rozpatrzenie od momentu wopłynięcia dokumentów (na wszystko mają procedury) itp. Następnie prosimy z kierownikiem, i mówimy że nie możemy zakończyć rozmowy do momentu aż coś nie zostanie zrobione w naszej sprawie, a następnie powtarzamy kulturalnie pytanie co Pan/Pani proponuje w związku z tym (metoda zdartej płyty - a już myślałem ża na nikogo to nie działa :)). Zazwyczaj po drugiej lub trzeciej perswazji udaje się uzyskac kolejna deklarację pomocy. Dziękujemy, bierzemy nazwisko, chwalimy konsultanta (tego wczesniej) że starał się nam pomóc i zobowiązujemy kierownika do kontaktu.

Najczęściej juz na tym etapie to skutkuje i sprawa przyspiesza(nie możemy się tylko dać namówić na jakąś wizyte w oddziale itp. chyba że tylko do podpisania umowy).

Dodatkowo mamy jeszcze reklamacje w których mają czas 10 dni roboczych na odpowiedź, a odpowiedź możemy sobie zażyczyć pisemną.
Konsultanci mogą nam mówić, że reklamacja jest nieuzasadniona ale musza ja przyjąć. Warto tylko wiedziec czego się po reklamacji oczekuje.

Tak swoją drogą miałem do czynienia już z wieloma bankami i Millenium uważam za bardzo dobry, ale rzeczywiście kredyty hipoteczne załatwia się długo.

Wytrwałości i Powodzenia! :)

Konsultant NAPRAWDĘ figę może. Nie ma możliwości ręcznego dokonywania zmian. Po prostu "chłopiec/dziewczynka do bicia".
Sama kiedyś tak pracowałam. Nie jest przyjemnie przychodzić do pracy, słuchać ochrzanów rozwścieczonych klientów i mieć przysłowiowo związane ręce. Chciałam pomóc, wysyłałam monity do "tych wyżej" i znów świeciłam oczami. I tak od nowa.

Temat: Bank MILLENNIUM

Ewa Rojek:
Przemysław Lewandowski:
Witam,

miałem podobny problem z kredytem hipotecznym w Millenium i działa nastepuący sposób, już w kilku przypadkach i bankach. Może prócz banku BPH który aktualnie odradzam wszystkim znajomym. Tam konsultant na infolinii BPH mówi że nic nie może zrobic bo w sumie to nie reprezentuje banku. :))

Najpierw telefon na infolinię i rozmowa z konsultantem. Konsultant zapewne nic nie będzie mógł zrobić, jednakże nie kończymy rozmowy zanim nie zaproponuje nam jakiegokolwiek rozwiązania (tylko spokojnie, dla konsultantów to nie łatwa praca i często rzeczywiście nie maja mozliwości). Przeważnie kończy się tym że Pan/Pani musi sprawdzic i oddzwoni. Jesli oddzwania (nie zdazyło mi się żeby się zobowiązali i nie oddzwonili)i ma dla nas jakieś wiesci że musimy czekać to pytamy o procedury, jaki mają czas na rozpatrzenie od momentu wopłynięcia dokumentów (na wszystko mają procedury) itp. Następnie prosimy z kierownikiem, i mówimy że nie możemy zakończyć rozmowy do momentu aż coś nie zostanie zrobione w naszej sprawie, a następnie powtarzamy kulturalnie pytanie co Pan/Pani proponuje w związku z tym (metoda zdartej płyty - a już myślałem ża na nikogo to nie działa :)). Zazwyczaj po drugiej lub trzeciej perswazji udaje się uzyskac kolejna deklarację pomocy. Dziękujemy, bierzemy nazwisko, chwalimy konsultanta (tego wczesniej) że starał się nam pomóc i zobowiązujemy kierownika do kontaktu.

Najczęściej juz na tym etapie to skutkuje i sprawa przyspiesza(nie możemy się tylko dać namówić na jakąś wizyte w oddziale itp. chyba że tylko do podpisania umowy).

Dodatkowo mamy jeszcze reklamacje w których mają czas 10 dni roboczych na odpowiedź, a odpowiedź możemy sobie zażyczyć pisemną.
Konsultanci mogą nam mówić, że reklamacja jest nieuzasadniona ale musza ja przyjąć. Warto tylko wiedziec czego się po reklamacji oczekuje.

Tak swoją drogą miałem do czynienia już z wieloma bankami i Millenium uważam za bardzo dobry, ale rzeczywiście kredyty hipoteczne załatwia się długo.

Wytrwałości i Powodzenia! :)

Konsultant NAPRAWDĘ figę może. Nie ma możliwości ręcznego dokonywania zmian. Po prostu "chłopiec/dziewczynka do bicia".
Sama kiedyś tak pracowałam. Nie jest przyjemnie przychodzić do pracy, słuchać ochrzanów rozwścieczonych klientów i mieć przysłowiowo związane ręce. Chciałam pomóc, wysyłałam monity do "tych wyżej" i znów świeciłam oczami. I tak od nowa.


Od czasów tego posta, już zmieniłem swoją opinię o tym banku. :))
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Bank MILLENNIUM


Konsultant NAPRAWDĘ figę może. Nie ma możliwości ręcznego dokonywania zmian. Po prostu "chłopiec/dziewczynka do bicia".
Sama kiedyś tak pracowałam. Nie jest przyjemnie przychodzić do pracy, słuchać ochrzanów rozwścieczonych klientów i mieć przysłowiowo związane ręce. Chciałam pomóc, wysyłałam monity do "tych wyżej" i znów świeciłam oczami. I tak od nowa.


Od czasów tego posta, już zmieniłem swoją opinię o tym banku. :))

To dotyczy nie tylko banków, ale telewizji kablowych, firm telekomunikacyjnych itp. Na infoliniach konsultantów obowiązują TOTALNIE bzdurne procedury. Telefony czasem tak napier...lały, że człowiek nie miał czasu napić się łyka wody, o wyjściu do toalety nie wspomnę. Zrozumcie! Konsultant to nie informatyk, który po dostaniu zgłoszenia awarii, pogrzebie w komputerze, albo weźmie skrzynkę z narzędziami i wszystko naprawi! Konsultant MOŻE przyjąć zgłoszenia PRZEKAZAĆ dalej! Konsultant to nie jest bankowiec i nie przyzna nikomu kredytu ani nie zwiększy limitu karty.

Aha. Procedury stanowczo ZABRANIAJĄ przełączania do przełożonych.

konto usunięte

konto usunięte

Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: Bank MILLENNIUM

Grażyna T.:
Bank Millennium!!!!najgorszy koszmar jaki może się przydażyć, takie są moje doświadczenia,spróbuj mieć problem i poproś o pomoc jako klient a poczujesz ''smak'' uprzejmości
no więc mam konto służbowe w MIllenium
i to jest najlepszy bank z pośród
Lukas Bank, (kruczki, kruczki, niekończące się)
Polbank (nie umieją wysłać karty pocztą - trwało to osiem miesięcy),
Kredyt Bank (nie znają KSH, ale są ciekawi co tam napisano, na prawdę?),
BRE (opłaty z kosmosu, front oficce robi tylko dobre wrażenie, wiedzę dzierży back oficce),
BGŻ (obrażają się na klientów),
Nordea (horror, nie znają prawa i nie chcą się go nawet nauczyć)
PKO SA (czysty absurd)

prywatnie nie lubię Millenium, zgubili moją wpłatę 100 PLN i byli zdziwieni, że się dopominam, ale po godzinie znaleźli
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Bank MILLENNIUM

Juliusz B.:

no więc mam konto służbowe w MIllenium

co to jest konto służbowe ?
J Krzysztof Janiak

J Krzysztof Janiak Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Bank MILLENNIUM

Witam,

nerwowo dosyć :)
Czy możecie mi Państwo powiedzieć ile czasu bank millennium ma na odpowiedź po złożeniu reklamacji przeze mnie? reklamacja dotyczy odsetek w pożyczce gotówkowej. Pismo złożyłem miesiąc temu i cisza, ani telefonu, ani listu :(

Pozdrawiam,
Krzysztof

Temat: Bank MILLENNIUM

W Millenium jest natomiast tak, że spłacając w kasie oddziału debet na karcie kredytowej ostatniego dnia doliczą nam już odsetki. Kilka razy pytałem panią w kasie czy wpłacając dziś /ostatniego dnia/ nie zostaną doliczone odsetki i za każdym razem zapewniła mnie, że nie. Odsetki po reklamacjach zostały zwrócone ale ... bez odsetek za przetrzymanie nienależnych kwot ;-). Choć odsetki byłyby śmieszne zapewnie ;-)
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Bank MILLENNIUM

a ja w sumie millenium lubię
posiadam konto student od 5 lat (dalej studiuję, bede mial jeszcze przez 3 lata lub do ukonczenia 26 roku zycia :))
mam tez konto oŚCIEMOściowe na 5%/rok
do tego konta w usd i euro
za prowadzenie nie placę
millenet w sumie lubię
od momentu, w którym bralem u nich kredyt na 7k na 6 mies i splacalem w terminie pokochali mnie i dostaję cudowne oferty na dziesiątki tysięcy na tzw pilną pożyczkę i abstrakcyjnie duze debety na koncie + k. kredytowej
a wszystko to przy regularnych wpływach rzędu 500-1000 mies
no cód miód i orzeszki :)
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Bank MILLENNIUM

Bartosz Szczęśniak:
a ja w sumie millenium lubię
posiadam konto student od 5 lat (dalej studiuję, bede mial jeszcze przez 3 lata lub do ukonczenia 26 roku zycia :))
mam tez konto oŚCIEMOściowe na 5%/rok
do tego konta w usd i euro
za prowadzenie nie placę
millenet w sumie lubię
od momentu, w którym bralem u nich kredyt na 7k na 6 mies i splacalem w terminie pokochali mnie i dostaję cudowne oferty na dziesiątki tysięcy na tzw pilną pożyczkę i abstrakcyjnie duze debety na koncie + k. kredytowej
a wszystko to przy regularnych wpływach rzędu 500-1000 mies
no cód miód i orzeszki :)

Po pierwsze jestes dla nich inwestycja, do tego dobra i obiecujaca, z tego co piszesz to wlasnie wynika. Jesli pochwalisz sie jakie odsetki placiles biorac kredyt 7k na 6 miesiecy latwiej nam bedzie docenic te przeliczalna na zywa kase milosc banku. Bo zapewne nie bylo to 8 ani nawet 11 procent... ;)

Na miejscu banku tez proponowalbym Ci dokladnie te produkty - marze i zyski na nich najwieksze. Pilna pozyczka i karta kredytowa to chyba najwyzej oprocentowane zrodla gotowki.

Zdziwisz sie kiedy zwieksza Ci sie przychody i Twoje wizytowki rozlezą sie po kieszeniach jak wiele telefonow z "super ofertami" kart, ubezpieczen, inwestycji bedziesz musial odbierac... To juz nie "cud miod i orzeszki" a zwyczajny, telefoniczny spam :)
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: Bank MILLENNIUM

Przemysław Pilaszek:
Bartosz Szczęśniak:
a ja w sumie millenium lubię
posiadam konto student od 5 lat (dalej studiuję, bede mial jeszcze przez 3 lata lub do ukonczenia 26 roku zycia :))
mam tez konto oŚCIEMOściowe na 5%/rok
do tego konta w usd i euro
za prowadzenie nie placę
millenet w sumie lubię
od momentu, w którym bralem u nich kredyt na 7k na 6 mies i splacalem w terminie pokochali mnie i dostaję cudowne oferty na dziesiątki tysięcy na tzw pilną pożyczkę i abstrakcyjnie duze debety na koncie + k. kredytowej
a wszystko to przy regularnych wpływach rzędu 500-1000 mies
no cód miód i orzeszki :)

Po pierwsze jestes dla nich inwestycja, do tego dobra i obiecujaca, z tego co piszesz to wlasnie wynika. Jesli pochwalisz sie jakie odsetki placiles biorac kredyt 7k na 6 miesiecy latwiej nam bedzie docenic te przeliczalna na zywa kase milosc banku. Bo zapewne nie bylo to 8 ani nawet 11 procent... ;)
pozyczone 7000, oddane 7416, jakie tam procenty, marże i inne - nie znam sie
Na miejscu banku tez proponowalbym Ci dokladnie te produkty - marze i zyski na nich najwieksze. Pilna pozyczka i karta kredytowa to chyba najwyzej oprocentowane zrodla gotowki.
ale jakie ryzyko jesli oferują mi 50 k pilnej pozyczki na podstawie nieregularnych i małych wpływów
Zdziwisz sie kiedy zwieksza Ci sie przychody
przychody, to ja mam na drugim koncie :)
i Twoje wizytowki rozlezą sie po kieszeniach jak wiele telefonow z "super ofertami" kart, ubezpieczen, inwestycji bedziesz musial odbierac... To juz nie "cud miod i orzeszki" a zwyczajny, telefoniczny spam :)
wystarczy, ze plus gsm udostepnia dane dla citibanku, ktory dzwoni co 10 dniBartosz Szczęśniak edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 14:36

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Juliusz B.:
Grażyna T.:
Bank Millennium!!!!najgorszy koszmar jaki może się przydażyć, takie są moje doświadczenia,spróbuj mieć problem i poproś o pomoc jako klient a poczujesz ''smak'' uprzejmości
no więc mam konto służbowe w MIllenium
i to jest najlepszy bank z pośród
Lukas Bank, (kruczki, kruczki, niekończące się)
Polbank (nie umieją wysłać karty pocztą - trwało to osiem miesięcy),
Kredyt Bank (nie znają KSH, ale są ciekawi co tam napisano, na prawdę?),
BRE (opłaty z kosmosu, front oficce robi tylko dobre wrażenie, wiedzę dzierży back oficce),
BGŻ (obrażają się na klientów),
Nordea (horror, nie znają prawa i nie chcą się go nawet nauczyć)
PKO SA (czysty absurd)

prywatnie nie lubię Millenium, zgubili moją wpłatę 100 PLN i byli zdziwieni, że się dopominam, ale po godzinie znaleźli

Panie Juliuszu,

W moim przypadku zgubili 1000 zł.

Po długich namowach pracownik placówki zgodził się policzyć "na piechotę" (tzn. przy pomocy kalkulatora) wpłaty i wypłaty z ostatniego miesiąca.

Po czym okazało się, że moje 1000 zł jednak nie zginęło. Proszę sobie wyobrazić, że to "system się pomylił". Zdumienie pracownika placówki było niewyobrażalne.

Poprostu bezgraniczna wiara w niezawodność "systemu".

To był jeden z powodów, który skłonił mnie do rezygnacji z usług banku Millenium.

Pozdrawiam

M

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Z cyklu newsy z mojego ulubionego banku ;)

Czy Bank Millennium utrudnia hipotecznym klientom omijanie podwyżek?

Jak Millennium doi lojalnych klientów

Wszystkim obecnym/potencjalnym klientom banku Millenium życzę miłej lektury.Maksymilian O. edytował(a) ten post dnia 01.08.09 o godzinie 17:46

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Maksymilian O.:
Z cyklu newsy z mojego ulubionego banku ;)

Czy Bank Millennium utrudnia hipotecznym klientom omijanie podwyżek?

Jak Millennium doi lojalnych klientów

Wszystkim obecnym/potencjalnym klientom banku Millenium życzę miłej lektury.Maksymilian O. edytował(a) ten post dnia 01.08.09 o godzinie 17:46


Inspekcja pracy prześwietliła Millennium

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Maksymilian O.:
Maksymilian O.:
Z cyklu newsy z mojego ulubionego banku ;)

Czy Bank Millennium utrudnia hipotecznym klientom omijanie podwyżek?

Jak Millennium doi lojalnych klientów

Wszystkim obecnym/potencjalnym klientom banku Millenium życzę miłej lektury.Maksymilian O. edytował(a) ten post dnia 01.08.09 o godzinie 17:46


Inspekcja pracy prześwietliła Millennium


Lokata w Banku Millennium - rośnie, ale na niby

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Maksymilian O.:
Maksymilian O.:
Maksymilian O.:
Z cyklu newsy z mojego ulubionego banku ;)

Czy Bank Millennium utrudnia hipotecznym klientom omijanie podwyżek?

Jak Millennium doi lojalnych klientów

Wszystkim obecnym/potencjalnym klientom banku Millenium życzę miłej lektury.


Inspekcja pracy prześwietliła Millennium


Lokata w Banku Millennium - rośnie, ale na niby

Strata Millenium w trzecim kwartale 2009 roku
:)Maksymilian O. edytował(a) ten post dnia 06.11.09 o godzinie 21:55

konto usunięte

Temat: Bank MILLENNIUM

Potwierdzam, bank Millenium spadł na psy, niezależy widocznie im na dniu jutrzejszym, szczególnie po wprowadzonych ostatnio dziwnych opłatach stracą dużo dobrych klijentów. Właśnie wynoszę się z tego banku, który nie jest dla mnie przychylny, nie szanuje swoich klijentów.

Następna dyskusja:

bank millennium - dobre kon...




Wyślij zaproszenie do