Temat: Bank
Widzę, ż masz z tym bankiem same złe doświadczenia:)
Teraz oferty porównać nie potrafię, bo nie korzystam już z ich usług, spłacam tylko kredyt. Ale kiedy korzystałam, to niestety nie widziałam żadnego punktu w ofercie, który by stanowił przewagę nad konkurencją, zwłaszcza że większą wagę przykładam do jakości i szybkości obsługi niż paru złotych różnicy w opłacie za prowadzenie konta.
Ja - akurat - nie narzekałem na PKO BP w czasach, kiedy studiowałem (oferowali o wiele lepsze warunki, niż WBK - a wszyscy studenci AE musieli mieć konta właśnie w WBK - jeśli, naturalnie, chcieli odbierać stypendia). Jedyne, co NAPRAWDĘ było wkurzające, to to cholerne oczekiwanie w kolejkach w oddziale (częściowo je zniwelowano poprzez wprowadzenie systemu numerków - automat przy wejściu wydawał karteczkę, na której podany był orientacyjny czas oczekiwania).
Hmm... może do oddziału PKO w moim rodzinnym mieście ta nowinka też już dotarła ;)
Od 5 lat mam konto Inteligo - i muszę stwierdzić, że nie mam podstaw do narzekań (zakładałem je jeszcze przed przejęciem Inteligo przez PKO BP - ale zmian w obsłudze raczej nie zauważyłem). Przy każdym ruchu na koncie otrzymuję (niemal w tym samym momencie) sms i maila z informacją (obciążenie, uznanie, naliczenie odsetek),
Nie korzystam, ale o ile pamiętam wbk też ma przeróżne sms-owe alerty.
jeśli potrzebne jest ekspresowe ubezpieczenie - można też je wykupić na ich stronie. Dużym plusem są bezprowizyjne wypłaty z bankomatów PKO BP (wcześniej był tym objęty też Euronet).
Myślałam, że to standard, że w sieci bankomatów danego banku są wypłaty bez prowizji :)
>Wkurzyłem się na Inteligo
dokładnie 2 razy w ciągu tych 5 lat - raz, jak kiedyś uznali, że nie mam zdolności kredytowej (za krótko pracowałem w nowej firmie), drugi raz - kiedy przy wypłacie pieniędzy z bankomatu na dworcu centralnym w Warszawie przyszło info, że konto zostało obciążone, a bankomat pokazał informację, że nie może wypłacić pieniędzy, no i ich nie wypłacił (miało to miejsce w niedzielę, a w poniedziałek od razu otrzymałem informację o korekcie i zwrocie niewypłaconych środków na konto).
A to ja się na bankomat wbk zdenerwowałam jak mi 700 zł wypłacił prawie w całości w banknotach po 20 zł ;) Ale widać takie akurat mu zostały.