Anna Dziuban

Anna Dziuban Marketing Manager w
Vimana

Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej

Automat (Płocka/Górczewska) wciągnął i zatrzymał moją kartę kredytową. Godzinę sterczałam pod automatem i usiłowałam dodzwonić się do serwisu, żeby ją odzyskać. Numer nie odpowiadał (tylko automat informował, że pracują do 18 :) była 13). Zablokowałam kartę, wróciłam do pracy. Do końca dnia i do południa dnia następnego telefony do wszystkich, do których są numery na stronie. Nikt nie raczył odebrać. Złożyłam pismo z reklamacją i otrzymałam odpowiedź: Nieprawda, że nikt nie odbiera, mamy dowody na to, że callcenter działało tego dnia, bo prowadziliśmy sprzedaż przez telefon... Zgroza. Na nową kartę czekałam 7 dni. Dodam, że gdy bankomat zatrzyma kartę, czeka się maksimum pół godziny na przyjazd serwisu.
Mennica dała wspaniały przykład, jak nie należy obsługiwać klientów. Nie polecam!!!!!!!!!!!
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej

Anna Dziuban:
Automat (Płocka/Górczewska) wciągnął i zatrzymał moją kartę kredytową. Godzinę sterczałam pod automatem i usiłowałam dodzwonić się do serwisu, żeby ją odzyskać. Numer nie odpowiadał (tylko automat informował, że pracują do 18 :) była 13). Zablokowałam kartę, wróciłam do pracy. Do końca dnia i do południa dnia następnego telefony do wszystkich, do których są numery na stronie. Nikt nie raczył odebrać. Złożyłam pismo z reklamacją i otrzymałam odpowiedź: Nieprawda, że nikt nie odbiera, mamy dowody na to, że callcenter działało tego dnia, bo prowadziliśmy sprzedaż przez telefon... Zgroza. Na nową kartę czekałam 7 dni. Dodam, że gdy bankomat zatrzyma kartę, czeka się maksimum pół godziny na przyjazd serwisu.
Mennica dała wspaniały przykład, jak nie należy obsługiwać klientów. Nie polecam!!!!!!!!!!!

Też nie polecam. Dwa razy taki automat OKRADŁ mnie. Raz było to dwa złote. Zadzwoniłam pod numer infolinii. Dowiedziałam się, że mam złożyć reklamację w Mennicy! Odżałowałam te pieniądze. Za drugim razem było to 6 złotych, a ten zasrany zaje..ny automat nawet nie wydrukował mi paragonu na podstawie którego mogłabym zareklamować kolejną KRADZIEŻ!!! Dla niepracującej wówczas studentki, była to spora suma - kserówki i jedzenie na kilka dni. Akurat trwała sesja, więc nie było czasu reklamować. Od tamtej pory unikam automatów jak ognia! I też nie polecam!

konto usunięte

Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej

Na stacji Metro Politechnika stoi sobie elektroniczny złodziej mennicowy. Przy próbie doładowania karty 90cio dniowej karta płatniczą, zniknęło z mojego konta 3 x 196 zł a doładowanie było jedno, po 20 minutach oczekiwania na wyplucie karty płatniczej doczekałam się dwóch papierowych potwierdzeń transakcji, z których niestety niczego wyczytać nie można, jakoże wydrukowała się "piękna" żaluzja zamiast kwoty. Przez telefon równie pieknie mnie zbyto a forsy do dziś nie oddano, mimo, że minęły ponad 3 miesiące.

Zdecydowanie przestrzegam przed tymi automatami, zwłaszcza jeśli mowa o większych kwotach doładowań... ciężko z tym oddawaniem forsy u Mennicy, niestety. Ukradli mi 392 zł.
Miсhal S.

Miсhal S. quidquid latinum
dictum est, altum
viditur

Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej

W przypadku, gdy platnosc jest karta kredytowa,
nie nalezy tracic czasu i nerwow na kontakt z firma a od razu skladamy reklamacje w banku.
Od tego momentu to problem banku a nie nasz.
My czekamy na zwrot pieniedzy.

Na formularzu zaznaczamy opcje:
"Services not provided or merchandise not received.
The merchant did not refund the amount"
Produkt/usluga nie zostala dostarczona i sprzedawca nie zwrocil pobranej kwoty.

Albo cos w ten desen.
Roznie to brzmi w zaleznosci od banku i tego czy to Visa czy Mastercard,
ale zawsze jest taka pozycja na formularzu.

Bank blokuje/sciaga kase od firmy.(charge back)
To sprzedawca musi udowodnic wystawcy karty, ze wykonal usluge/wydal towar.

Ta sama procedura obowiazuje, jak np nie odbyl sie lot, nie odbyl sie koncert,
linia lotnicza czy oganizator probuje sie wykrecic,
bo np sniezylo albo wykonawca zmarl, a to "sila wyzsza, niezalezna od nich".

My nie dyskutujemy z nimi, skladamy reklamacje w banku i zaznaczamy punkt jw.miсhal S. edytował(a) ten post dnia 17.02.11 o godzinie 00:40

Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej

Czasami zdarza się, ale serwisy w miarę szybko reagują. Właściwy wybór producenta lub dystrybutora biletomatów w czasie przetargu, ogranicza ilość awarii, dobry sprzęt mniej się psuje.
Czytałem o tym http://abcporady.pl/awaria-biletomatu-urzadzenia-samoo... , po prostu pech.



Wyślij zaproszenie do