konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Oki, tylko nie wiem jak to będzie w moim przypadku,
bo mam umowę promocyjną do czerwca.

Jak wypowiem, to mam dopłatę do wszystkich usług,
do pełnej ceny.

Z zawieszeniem też kicha, bo trzeba to zrobić
przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Gdyby mi powiedzieli co i jak, to zawiesiłbym jeszcze
w marcu, a tak dooopa zbita.

Jak teraz zgłosiłbym zawieszenie, to zadziała od kolejnego
miesiąca, ale jest za mało czasu.. bo musi być min. 45 dni.
Usługi muszą być działające, żeby zawiesić.
A moja umowa kończy się wcześniej, niż te wymagane 45 dni ://
--

Hmm.. jak to co pisałeś działa też w przypadku promocyjnych umów,
to super. :)
Muszę się jeszcze dowiedzieć co i jak.

Wcześniej miałem łącze w Wawie, a teraz jestem w Krakowie.
I cały cyrk, polega na tym, że mają odrębne bazy na każde miasto.
I nie da się przenieść klienta z jednej do innej.
Tak mi powiedzieli tu na miejscu w BOK.Marcin Arkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 08.04.09 o godzinie 12:55
Robert Jacek Goliatowski

Robert Jacek Goliatowski Grafik, operator
dtp, Product
Manager,
dziennikarz...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Okazuje się, że mimo teoretycznie silnej konkurencji, sieci kablowe mogą pozwolić sobie na ignorowanie klientów i wprowadzanie w życie pomysłów, które u ich klientów powodują szybsze bicie serca. Doskonałym przykładem może być sieć Aster, która z dynamicznie rozwijającego się, nowoczesnego operatora przeistoczyła się w zbiurokratyzowaną i oderwaną od rzeczywistości machinę, realizującą wizję usług daleką od tego, czego oczekują klienci. Jakimiż grzechami Aster zasłużyło sobie, aby na tej grupie powstał osobny post? Zobaczmy...

1) Kiepska i niekonkurencyjna oferta tv:

Aster oferuje zarówno tv analogową, jak i cyfrową. Niestety, usługi te są ściśle ze sobą powiązane, tak więc np. nie jest możliwe korzystanie tylko z tv cyfrowej, bez kupna pakietu analogowego. Chcąc móc oglądać któryś z kanałów dostępnych tylko w ofercie cyfrowej, trzeba kupić dwie usługi - jednocześnie gdy np. dany kanał zostanie usunięty z oferty, a obowiązuje umowa terminowa - nie można zrezygnować z całej usługi, a tylko pakietu cyfrowego.

Dodatkowym absurdem jest też to, że w ofercie cyfrowej nie ma nawet wszystkich kanałów z oferty analogowej. Efekt: oglądając tv co i rusz żonglujemy pilotami, przełączając się pomiędzy dekoderem i tunerem telewizora w zależności od tego, co chcemy oglądać. Wybierając dekoder z PVR nie jesteśmy w stanie nagrać audycji z programów, które są dostępne wyłącznie analogowo. Tak więc cyfrowa telewizja w Aster to jakaś imitacja pełnej, funkcjonalnej usługi.
Jakby tego było mało, Aster potrafi sprawić niespodziankę i dodając pojedynczy kanał do oferty stworzyć z niego osobno płatny "pakiet" - czyżby nikt w Aster nie znał znaczenia tego słowa?

Najnowszy pomysł Aster w tej dziedzinie jest jednak jeszcze lepszy: otóż abonentom, którzy wykupili pakiet HD w celu oglądania kanału Discovery HD Showcase przygotowano niespodziankę - od lutego ten kanał trafi do... oddzielnie płatnego "pakietu" Discovery HD z, a jakże, jednym kanałem! W zamian co prawda pojawi się National Geographic Wild HD, ale to całkiem inny kanał! Tym samym abonenci mogą albo zacząć płacić więcej, aby móc oglądać nadal to samo, albo... zrezygnować z pakietu HD (bo to w nim zaszła zmiana), nadal będąc zmuszonymi korzystać z pozostałych usług, jeśli mieli pecha i zdecydowali się na promocyjny pakiet usług (a tylko taki się opłaca wykupić).

Kilka miesięcy wcześniej Aster popisało się innym trikiem - z oferty zniknął ESPN Classic i Blue Hustler, a pojawił się... wcześniej usunięty Planete. Czyli jeden kanał zamiast dwóch, ale cena się nie zmienia.

Dodatkową "atrakcją" dla użytkowników tv cyfrowej Aster jest absurdalny układ kanałów, którego nie da się samodzielnie zdefiniować. Pierwsze pozycje zajmują tu kanały HD oraz premium, co sprawia że użytkownik musi przedzierać się przez plansze z napisem "usługa nieaktywna", chyba że wykupi wszystkie dostępne pakiety. Działanie takie wykracza daleko poza marketing i można je nazwać śmiało bezczelnym dyktatem - "albo kup wszystko, albo się męcz".

Standardem w Aster są obietnice nowych kanałów tv. Zawsze nieprecyzyjne i nigdy nie realizowane.

2) Różne triki stosowane przy zawieraniu umowy

Konstrukcja pakietów oraz system opłat sprowadza się do jednego: zmusić abonenta do kupna jak największej liczby usług uniemożliwiając jednocześnie mu rezygnację z nich pomimo wprowadzanych zmian. Przy zawieraniu umowy wszystkie usługi traktowane są zbiorczo, jako pakiet. Po wprowadzeniu zmian przez operatora są to oddzielne usługi, nie mające już wpływu na całość oferty - co jest oczywiście niekorzystne dla klienta. Całość do tego jest absolutnie zgodna z prawem!

Jasnym jest, że abonent ocenia całościową ofertę - np. pakiet internetowy, dostępne w ofercie tv kanały (cyfrowe i analogowe), ofertę telefonii, itp. Tak więc cała oferta ma wpływ na decyzję o zawarciu umowy i zmiana jednego z elementów może sprawić, że oferta przestaje być atrakcyjna. Aster doskonale o tym wie i wykorzystuje niejasności prawne lub brak przepisów, aby zmieniać warunki oferty na gorsze uniemożliwiając zerwanie umowy.

Przykład:
- potencjalnemu klientowi zależy na określonych kanałach HD, a także określonej prędkości pakietu internetowego
- przy porównaniu ofert Aster i konkurencji klient dochodzi do wniosku, że korzystając z promocyjnej oferty tv analogowa + tv cyfrowa + internet to usługa Aster jest najkorzystniejsza
- podpisujący umowę nie zdaje sobie sprawy, w jaką pułapkę dał się złapać - umowa pakietowa zawiera bowiem następujące usługi: pakiet internetowy, tv analogową, tv cyfrową, tv cyfrową HD, tv cyfrową - dodatkowy pakiet HD (z tym kanałem, na którym zależało abonentowi najbardziej)
- likwidacja danego kanału z oferty Aster sprawia, że klient może zerwać umowę wyłącznie na pakiet, w którym tenże kanał był oferowany - w moim przykładzie klient zostaje z całym pozostałym pakietem aż do końca umowy, lub musi ponieść karną opłatę
- tak samo likwidacja dowolnego kanału z oferty analogowej pozwala co prawda zrezygnować z usługi tv, ale nie pozwala zerwać umowy na pozostałe usługi, będące w pakiecie
Sytuacja taka jest wysoce nieuczciwa i pomimo, że zgodna z prawem, stawia klientów Aster na przegranej pozycji, pozwalając Aster praktycznie dowolnie zmieniać ofertę programową wedle uznania - bo klient i tak, i tak będzie musiał z części usług korzystać nadal.

3) Tragiczna jakość serwisu przy trudniejszych zgłoszeniach

Aster bardzo sprawnie usuwa awarie, o ile są znaczące dla całej sieci lub nieskomplikowane technicznie. Przy bardziej skomplikowanych problemach można liczyć, że jakaś usługa nie będzie funkcjonowała prawidłowo nawet przez 2 miesiące, a jedynym działaniem Aster będzie przysyłanie co tydzień kolejnego technika, zupełnie niezorientowanego w problemie i działaniach poprzednika.

Również sprzęt montowany przez Aster (modemy, dekodery) może okazać się od razu uszkodzony, co skutkuje kilkukrotnymi wizytami techników i ciągłą jego wymianą "aż do skutku".

Przy awarii modemu i kompletnym pozbawieniu internetu (wykupiony najdroższy pakiet!) Aster potrafi przysłać technika do wymiany urządzenia dopiero po kilku dniach - bo wcześniej nie ma wolnych terminów...

4) Niekonkurencyjne ceny

Aster ma chyba najdroższą ofertę, przynajmniej jeśli chodzi o teren Warszawy, oferując jednocześnie najgorszy pakiet programów tv i stosunkowo wolny internet. Jedyną metodą uzyskania niższej ceny jest kupno pakietu usług, co wiąże się z wspomnianym wcześniej ryzykiem. Cena potrafi też nagle spaść o ponad połowę, gdy na terenie Aster działa konkurencja.
Wojciech Kostecki

Wojciech Kostecki CKK PROFESJA
Fotograf Freelancer
Technik Informatyk
Szkol...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Anna Starzyńska - Brzuska:
Właśnie podłączyłam IPlusa :)
na razie jest ok, zobaczymy jak długo :D


Ja rowniez od 12 stycznia mam IPlus'a.
Tylko ten limit na DN i UL: 2MB, skonczył mi sie przedwczoraj i Stronja 'FB otwiera mi sie 45 sekund w porownaniu do 2 sekund.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Dla mnie kompletnie niezrozumiałe jest, że chcąc przedłużyć umowę dostajemy warunki x razy gorsze niż nowy klient "z ulicy", oprócz tego nie narzekam.

I teraz porada - bierzemy umowę na jak najkrótszy czas, teraz chyba 14 m-cy, wypowiadamy w terminie i na kilka dni przed wyłączeniem usług podpisujemy nową promocyjną na konkubinę, żonę, teściową itp... Stosuję ten system od kilku lat :) Pan w BOKu z uśmieszkiem powiedział "cóż, jasne że to jedyne wyjście, my o tym wiemy, nic nie poradzimy żeby zrobić to rozsądnie (przedłużyć umowę na dobrych warunkach unikając własnych kosztów operacyjnych) ale nie każdy to wyczai". Tyle...
Magdalena K.

Magdalena K. Genuine since 1976.

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Robert Jacek Goliatowski:
3) Tragiczna jakość serwisu przy trudniejszych zgłoszeniach
Zgadzam się i z poprzednimi, ale pod tym podpisuję się z wykrzyknikiem. Tragiczna jakość obsługi zgłoszeń również. Na infolinii w dziale technicznym siedzą osoby czytające krótki skrypcik telemarketerski, bez bladego pojęcia o tym, na czym polega ich praca (chyba w celu wymuszenia zakupu usługi helpdesk). Skrypcik kończy się szybko stwierdzeniem: "proszę sobie zamówić informatyka, niech on to sprawdzi". Po zapowiedzi, że zamówię zewnętrzną ekspertyzę i obciążę pełnymi kosztami osobę, która udzieliła mi takiej porady, jeśli wina będzie znowu leżała po stronie Aster - internet "magicznie" natychmiast powrócił.
Robert Jacek Goliatowski

Robert Jacek Goliatowski Grafik, operator
dtp, Product
Manager,
dziennikarz...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Mnie rozczuliła wypowiedź "pani niedorzecznik" Aster: "Dzięki wprowadzeniu Nat Geo Wild HD, Abonenci ASTER mają obecnie dostęp do najbogatszej oferty HD spośród wszystkich największych operatorów telewizji kablowej w Polsce. Obejmuje ona m.in. kanały sportowe, przyrodnicze, rozrywkowe, popularno-naukowe i filmowe." Szkoda, że pani rzecznik nie zwróciła uwagi na fakt, że chyba żadna z sieci nie ma tak wysokich cen na swoje usługi i jednocześnie żadna z sieci nie stosuje takiego idiotycznego podziału na pakiety. Co to za pakiet z jednym kanałem?! Chcą się bawić w pakiety? Niech wprowadzą podział jak w "n"!
I na koniec marketingowy kwiatek ze stron www Aster: "Dostępny do tej pory w pakiecie HD Pack kanał Discovery HD, będzie oferowany w opcji a la carte.". Ciekawe, kiedy Aster uzna, że każdy kanał HD powinien być dostępny "a la carte"? W końcu można by wtedy siedem razy skasować klientów po kilka złotych za sztukę, co daje ładną kwotę...

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

A czy wam też ciągle spamują na telefon o jakieś chore opłaty?

Np.: sms spod nru: 504-009-370:
Że niby jakaś "kancelaria adwokacka", której Aster przekazuje
swoje sprawy, z żądaniami opłat.

A w podpisie widnieje: Agnieszka Kociak i kolejny nr 032-355-99-80.

Pani Kociak, okazuje się być dwudziestolatką z Katowic,
z rezolutnym profilem na naszej-klasie.

;)

--
Dla mnie to próba zwykłego wyłudzenia + zastraszanie.

Firemka powyższa oraz jej pracownicy nie przyjmują do wiadomości
faktu, iż wszelkie opłaty zostały dokonane/regulowane terminowo
w trakcie trwania umowy.

--
lol ;)Marcin B. edytował(a) ten post dnia 08.02.10 o godzinie 15:48
Wojciech Kostecki

Wojciech Kostecki CKK PROFESJA
Fotograf Freelancer
Technik Informatyk
Szkol...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Andrzej K.:

1. Do infolinii dodzwonić się nie da - chyba, że ktoś ma czas na czekanie po 40 min, za co oczywiście płaci.


A ja miałem szczescie.
Zadzwoniłem pięć minut po 7 rano i po 30 sekundach rozmawiałem z żywą osobą z Aster.

A teraz w inny deseń.

Zamówilismy w styczniu 2009 roku usługe dostepu do internetu i sygnał telewizyjny.
Płaciliśmy 121 PLN.
ALe w na początku grudnia przyszła faktura do opłacenia za Styczeń 2010 Roku Z kwotą 156,45 PLN. (sic)

Zrezygnowalem z w/w usługi w aster.
Wypowiedziałem umowę.Wojciech Kostecki edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 22:01

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Wojciech Kostecki:
Andrzej K.:

1. Do infolinii dodzwonić się nie da - chyba, że ktoś ma czas na czekanie po 40 min, za co oczywiście płaci.


A ja miałem szczescie.
Zadzwoniłem pięć minut po 7 rano i po 30 sekundach rozmawiałem z żywą osobą z Aster.

A teraz w inny deseń.

Zamówilismy w styczniu 2008 roku usługe dostepu do internetu i sygnał telewizyjny.
Płaciliśmy 121 PLN.
ALe w na początku grudnia przyszła faktura do opłacenia za Styczeń 2010 Roku Z kwotą 156,45 PLN. (sic)

Zrezygnowalem z w/w usługi w aster.
Wypowiedziałem umowę.Wojciech Kostecki edytował(a) ten post dnia 21.02.10 o godzinie 10:53
Umowa się pewnie skończyła i dostarczanie usług odbywało się jak przy umowie na czas nieokreślony (czyli może miesiąc, a może 5 lat) i wtedy jest drożej. To normalne, tak jest wszędzie i tutaj akurat niczego złego bym się nie dopatrywał.
Kamil B.

Kamil B. I NEED IT!!!:)

Temat: Aster City - najgorszy wybór

u mine jest taka sytuacja, ze kobieta od ktorej wynajmujemy mieszkanie musiala by zaplacic prawie tysiaka zeby zerwac umowe. Jak to mozna zawiesic i jakie sa koszta i na ile mozna zawiesic umowe? Za 25zl wiecej mam w upc 30 kanalow wiecej i 50x szybszy internet. Taka extra promocje pani wlascicielka wybrala :D
Oskar Jarczyk

Oskar Jarczyk Artificial
intelligence expert
@ Deep.BI, PhD in
Social I...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Zostałem dzisiaj potraktowany przez Aster jak jakiś przestępca. Zadzwoniłem do infolinii i powiedziałem że chciałbym zostać ich klientem, podałem adres, kobieta stwierdziła że na tym adresie są długi (wynająłem to mieszkanie niedawno, nigdy nie byłem klientem Aster, więc nie interesują mnie rzekome cudze długi) i powiedziała że może wizyta w salonie z właścicielem może coś zmieni.. (po co mam ciągać jakiś ludzi, skoro ustawa pozwala mi zawierać umowy)
Zadzwoniłem drugi raz, znowu podałem adres, konsultant kazał czekać, po czym rozłączył mnie po minucie. Dzwonie trzeci raz, proszę o kierownika zmiany - niestety nie można bo nie ma powodu. Wszystko wyjaśniam, niestety, Pan zaczął wymieniać ile to listów windykacyjnych było wysłanych i muszę liczyć się z konsekwencjami (przecież nic nie zrobiłem!) bla bla.. odmowa
Efekt taki że nie mam internetu do studiowania, innego operatora nie ma, chciałem im dać zarobić bardzo dużo a zostałem zbesztany z błotem !

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Oskar Jarczyk:
Zostałem dzisiaj potraktowany przez Aster jak jakiś przestępca. Zadzwoniłem do infolinii i powiedziałem że chciałbym zostać ich klientem, podałem adres, kobieta stwierdziła że na tym adresie są długi (wynająłem to mieszkanie niedawno, nigdy nie byłem klientem Aster, więc nie interesują mnie rzekome cudze długi) i powiedziała że może wizyta w salonie z właścicielem może coś zmieni.. (po co mam ciągać jakiś ludzi, skoro ustawa pozwala mi zawierać umowy)
Zadzwoniłem drugi raz, znowu podałem adres, konsultant kazał czekać, po czym rozłączył mnie po minucie. Dzwonie trzeci raz, proszę o kierownika zmiany - niestety nie można bo nie ma powodu. Wszystko wyjaśniam, niestety, Pan zaczął wymieniać ile to listów windykacyjnych było wysłanych i muszę liczyć się z konsekwencjami (przecież nic nie zrobiłem!) bla bla.. odmowa
Efekt taki że nie mam internetu do studiowania, innego operatora nie ma, chciałem im dać zarobić bardzo dużo a zostałem zbesztany z błotem !

to nie tylko w aster i to wina właściciela ja też wynajęłam mieszkanie z długami najpierw musiałam wyrównać za jeden miesiąc zaległy żeby mi w ogóle włączyli net , a teraz w marcu przyszło mi że jeszcze za jakieś dwa miesiące sprzed 1,5 roku mam zapłacić za neta na ten adres , niestety jedyny tutaj osiedlówka, a jak się z nimi kłóciłam to potrafili na 2-3 dni wyłączyć i udawać że wielka awaria :/Katarzyna K. edytował(a) ten post dnia 15.04.10 o godzinie 23:44

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Anna Starzyńska - Brzuska:
(...) niestety chcąc mieć net i tv muszę z nich
korzystać, bo UPC ani myśli przyjść do warszawskiego Śródmieścia :(

teraz już na szczęście masz b. ciekawą alternatywę w postaci vectry :)
ja również zmieniam dostawcę netu (przy okazji tv i tel). mam dość ciągłych problemów z telefonem (który też mam w aster) - np teraz nie mam telefonu przeszło tydzień czasu i dzwoniłem już ze 3-4 razy i... NIC. podawałem numer kontaktowy, mieli włączyć na początku tygodnia, ale oczywiście ZERO odzewu. mam powyżej uszu ignorancji a wręcz arogancji tego pseudo monopolisty! na szczęście pojawiła się konkurencja z bardzo ciekawą ofertą i nie wahałem się ani przez chwilę - dużo szybszy net, kablówka i tel w duuużo lepszej cenie. mam nadzieję, że jakościowo też będzie ok. pozdr

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Oskar Jarczyk:

sprawdź ofertę vectry :) nie wiem gdzie już są, ale są duuuuużo ciekawszą alternatywą - przynajmniej "na papierze".
Robert Jacek Goliatowski

Robert Jacek Goliatowski Grafik, operator
dtp, Product
Manager,
dziennikarz...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Kolejny "pomysł" w Aster - likwidacja Luxe TV HD. Nie to, aby ten kanał był jakiś szczególnie cenny - ale chodzi o sam fakt wywalenia z oferty kolejnego programu nie dając nic w zamian. I to z pakietu HD, za który płaci się ekstra kasę! Granda i dziadostwo! Zapewne jak zawsze Aster rzuci hasło "niebawem nowy kanał", aby po pół roku ukręcić łeb całej sprawie.

Co ciekawe, aby korzystać z pakietu HD, trzeba obowiązkowo kupić tv analogową oraz pakiet cyfrowy, ale z racji na zniknięcie kanału z oferty HD nie da się zrezygnować z pozostałych usług tv! Czyli jeśli ktoś chciał np. oglądać te durne Luxe TV HD, musiał kupić pozostałe dwie usługi - teraz, po likwidacji kanału, musi z nich nadal korzystać! Czysty zysk dla Aster - łapać idiotów na kanały HD, potem je kasować i nadal mieć wpływy z tv analogowej i cyfrowej! Wszystko zgodnie z prawem!

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Andrzej K.:
Dlaczego nie polecam?
1. Do infolinii dodzwonić się nie da - chyba, że ktoś ma czas na czekanie po 40 min, za co oczywiście płaci.
2. W ich BOKach stoją kolejki klientów, długie od biurka konsultanta kawał za drwi. Nawet w godzinach porannych ma się 2 godziny czekania murowane.
3. Jeśli już się uda dodzwonić, to baardzo rzadko trafia się na kompetentnego konsultanta - bywało, że od 3-4 konsultantów dostawałem zupełnie sprzeczne informacje.
4. Miałem ciągłe problemy z tym ich śmieciowym "modemem", dzwoniłem, zgłaszałem. Przynajmniej 5-6 razy zgłaszałem. Dzwonię ostatnio i mówię że zgłaszam już 6 albo 7 raz kolejny problem z modemem, babka stwierdziła że nie ma podstaw mi wierzyć bo w systemie nie ma żadnych zgłoszeń. Ale to od razu musi oznaczać że ściemniam? A może z powodu zwyczajnego lenistwa konsultanci nie wprowadzali informacji?
5. Wynajmuję mieszkanie, wcześniej mieszkał tutaj facet który się wyprowadził i obecnie zalega z płatnościami od jakiegoś roku, przyszli i odcieli net mi ( no przecież łatwo wyciągnąć kabel, a po co sprawdzać czy w tym lokalu jest może inna umowa - się nie chce). Zgłosiłem, czekałem 4 dni na podłączenie, mieli mi to wynagrodzić i odliczyć te 4 dni od rachunku- odliczyli ale temu gościowi. Zgłaszałem też wielokrotnie że gość już tu nie mieszka przynajmniej rok, papierki dalej przychodzą na ten adres... cyrk po prostu.
6. Co to w ogóle jest "opłata za utrzymanie sieci" ?? Zawsze to sposób aby wyciągnąć jeszcze więcej kasy ( obecnie płacę przeciętnie 300zł).
7.Mam statyczne ip, kilkanaście domen do niego podłączonych, ni z tego ni z owego zmienili mi IP, nie informując o niczym... mam tutaj serwer www. Oczywiście nie ma możliwości powrotu do starego adresu ip, musiałem przepisać domeny na nowy.
8. W trakcie trwania umowy zmienili kanały w moim pakiecie, informację dostałem parę dni po fakcie, od konsultantki dowiedziałem się , że nie mam możliwości rozwiązania z nimi umowy z tego powodu (a g... prawda).
9. Dostałem wczoraj fakturę wystawioną rzekomo 7 stycznia z terminem płatności 31.01 .... dostałem ją wczoraj tj. 3 lutego... Napisałem o tym do nich maila i zero odzewu.

Malkontent z Pana. Always look at the bright side.
Marta S.

Marta S. Dobre słowa są wiele
warte, a niewiele
kosztują

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Ja tez lada chwila wstępuję na ścieżkę wojenną z nimi a co !

konto usunięte

Temat: Aster City - najgorszy wybór

mi odcięli neta pewnego razu w piątek wieczorem, oczywiście infolinia już nie działała (co za operator ma infolinię do 15?), zadzwoniłam do faceta, z którym umowe podpisywałam, oddzwonił za chwilę że rachunki nie zapłacone (kwota taka, jakbym ani jednej faktury nie zapłaciła), na co mój sie wkurzył, porozmawiał sobie z panem poważnie i na szczęście za godzinę znalazły się pieniądze i net wrócił... ale w międzyczasie już poszłam do sklepu kupić doładowanie na playa...
Wojciech Nurkowski

Wojciech Nurkowski Specjalista....

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Przemysław Wardowski:
Czy chodzi o ten sam Aster?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6233563...

Hehehehe, operatorzy maja totalnie gdzieś co uzytkownicy robią w necie :)
Jedyny powód działania opisanego w artykule to taki, za "zasysacze" obciazają łacza operatorskie i narazając opa na podwyzszone koszty wysycenia łącz światowych, miedzyoperatorskich i jednoczesnie na rozszerzanie infrastruktury, co tanie nie jest :)
Łarisa Lidia D.

Łarisa Lidia D. Specjalista Terapii
Uzależnień,
Artterapeuta, Trener
Tren...

Temat: Aster City - najgorszy wybór

Andrzej Stanisław N.:
A ja jestem bardzo zadowolony z usług firmy Aster:).

Ja też:-) Od lat korzystam, nie to ,żeby nie było delikatnych starć :-) ale przy odpowiednim podejściu da się z nimi dogadać. Ostatnio pisemnie zgłosiłam rezygnacje i otrzymałam super promocyjne warunki, prawie za grosze cały trój pak, czyli Internet , kablówkę i telefon stacjonarny. Też trochy potrwało, aż uświadomiłam im ,że zmieniłam adres zamieszkania, ale jak zrobiłam to na piśmie, zadziałało. Pod czas rozmowy telefonicznej pytam dokładnie o nazwisko osoby , z którą rozmawiam, i życzę sobie nagrania rozmowy, to też zawsze działa niezawodnie:-) Ponieważ nie mam UPS na swoim terenie, to musiałam nauczyć się korzystać z Astera:-)

Następna dyskusja:

Aster City- HORROR




Wyślij zaproszenie do