Kinga Natalia P.

Kinga Natalia P. Relationship & Sales
Secjalist, IT Card
Centrum Technolog...

Temat: Aster City- HORROR

Naciągnęli nas na migracje telefonu z TPSA a następnie przez miesiąc nikt u nich nie wiedział z jakiej przyczyny telefon i internet przestał działać po tej ich genialnej migracji numeru z TPSY. Doproszenie się o serwis graniczył z cudem. W końcu gdy serwis się pojawił pan serwisant drapał się po głowie dwie godziny bo nie wiedział jak połączyć modem i jeszcze coś tam z telefonem. Oczywiście nie poczuwali się do niczego i wystawili horrendalne rachunki za wszystko bo co to ich obchodzi ze miesiąc nic nie działało poza TV. Napisałam skargę to łaskawie mi obniżono koszty za 1 m-c. natomiast po drodze jeszcze jednego babola zrobili bo po podpisaniu umowy wystawili faktury jak dla innego typu Klienta. W rezultacie policzyli za podłączanie wszystkiego od nowa pomimo ze umawialiśmy się ze ze względu na korzystanie nastoletnie z TV potraktują mnie jak stałego klienta. Korekta faktur trwała kolejny miesiąc. Ponadto dodzwonić się do biura obsługi i serwisu technicznego tez jest nie lada wyczynem. Wisisz 20 min i czekasz aż ktoś łaskawie odbierze, impulsy lecą o tu pstryk! i zrzuta bo pan nie potrafił przełączyć tel na inna osobę i ups..sie rozłączyło a wiec cala zabawa od początku łącznie z tłumaczeniem o co biega. i tak trzy razy pod rząd.. horror!NIE POLECAM!! NIE BIERZCIE TELEFONU W ASTERZE ONI NIE POTRAFIĄ OBSŁUŻYĆ TEJ USŁUGI TECHNICZNIE LIPA NA RESORACH!! Umowy Astera kwalifikują sie do UOKiKU.

konto usunięte

Temat: Aster City- HORROR

O Aster zostało już napisane na tym forum tyle złego, że chyba nie mają już żadnych abonentów :)

konto usunięte

Temat: Aster City- HORROR

Kinga Natalia P.:
Naciągnęli nas na migracje telefonu z TPSA a następnie przez

Po pierwsze zdublowałaś temat:
http://www.goldenline.pl/forum/730778/aster-city-najgo...
wyszukiwarka mimo wakacji działa.

Po drugie nie rozumiem jak to naciagnęli? Przyłożyli pistolet do skroni i kazali podpisać czy może nie przeanalizowałaś dokładnie oferty i umowy?
Kinga Natalia P.

Kinga Natalia P. Relationship & Sales
Secjalist, IT Card
Centrum Technolog...

Temat: Aster City- HORROR

Jolanta I.:
Kinga Natalia P.:
Naciągnęli nas na migracje telefonu z TPSA a następnie przez

Po pierwsze zdublowałaś temat:
http://www.goldenline.pl/forum/730778/aster-city-najgo...
wyszukiwarka mimo wakacji działa.

Po drugie nie rozumiem jak to naciągnęli? Przyłożyli pistolet do skroni i kazali podpisać czy może nie przeanalizowałaś dokładnie oferty i umowy?

....tak przystawili.

Pisze o osobie z mojej rodziny ..z reszta nie istotne czy to ja czy starsza osoba, która nie poradziła sobie asertywnie z tematem.
Chce przestrzec inne osoby i tyle. A ze kolejny temat Astera to o właśnie chyba o czymś świadczy.

konto usunięte

Temat: Aster City- HORROR

Kinga Natalia P.:
....tak przystawili.

Pisze o osobie z mojej rodziny ..z reszta nie istotne czy to ja czy starsza osoba, która nie poradziła sobie asertywnie z tematem.

Z takim podejściem to faktycznie trudno dyskutować....
Chce przestrzec inne osoby i tyle. A ze kolejny temat Astera to o właśnie chyba o czymś świadczy.

Nie, to świadczy o tym, że nie znasz zasad korzystania z grup na GL, najpeirw wyszukiwarka żeby nie dublować tematów, proste.
Kinga Natalia P.

Kinga Natalia P. Relationship & Sales
Secjalist, IT Card
Centrum Technolog...

Temat: Aster City- HORROR

W takim razie dobrze ze Pani zna
ktoś musi..

Jolanta I.:
Kinga Natalia P.:
....tak przystawili.

Pisze o osobie z mojej rodziny ..z reszta nie istotne czy to ja czy starsza osoba, która nie poradziła sobie asertywnie z tematem.

Z takim podejściem to faktycznie trudno dyskutować....
Chce przestrzec inne osoby i tyle. A ze kolejny temat Astera to o właśnie chyba o czymś świadczy.

Nie, to świadczy o tym, że nie znasz zasad korzystania z grup na GL, najpeirw wyszukiwarka żeby nie dublować tematów, proste.

konto usunięte

Temat: Aster City- HORROR

mają, bo choc sama miałam z nimi przejście, anulowali mi karę za zerwanie umowy, bo ktos mnie źle poinformował - ze 2 wizyty w biurze obsługi.....jesli chodzi o serwis to ja korzystam z aster od co najmniej 2005 roku i szczerze mowiąc nigdy nie narzekałam:) net hula, dodzwonic sie zawsze mogłam i nigdy nie było kłopotu z naprawami....
Oskar Jarczyk

Oskar Jarczyk Artificial
intelligence expert
@ Deep.BI, PhD in
Social I...

Temat: Aster City- HORROR

Jaka jest kara za zerwanie umowy ? Może będę się niedługo przeprowadzał..
Nie narzekam już na Aster jak kiedyś, ale mogłoby być tańsze : )
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: Aster City- HORROR

temacik - pstryk - zamknięty
zapraszamy do odpowiedniego wątku
za jakiś czas ten zniknie

Następna dyskusja:

Aster City - najgorszy wybór




Wyślij zaproszenie do