Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Polecam

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Polecam

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Polecam

Inwestowanie jeszcze nigdy nie było takie łatwe!
Dowiedz się jak inwestować. Poznaj strategie najlepszy na świecie i osiągaj takie sukcesy jak oni! Tylko teraz masz niepowtarzalną okazję posiąść tą wiedzę za darmo!

http://www.adamprzemyk.pl/jak-inwestowac.html


Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Polecam


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Karol Zieliński

Karol Zieliński CEO, Vertes Group
Sp. z o.o.

Temat: Polecam

Polecam galanterię skórzaną w sklepie Margoni, szeroki wybór, expres dostawa.
Zadbaj o swój wizerunek biznesowy!

http://www.margoni.pl


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Polecam

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Kuba Janicki

Kuba Janicki YourOffice

Temat: Polecam

Witam,

wszystkich sympatyków tematyki coworkingu :) od tego tygodnia zapraszamy do nowopowstałego oddziału YourOffice w Gdyni. Więcej informacji - dla wszytkich zainteresowanych już wkrótce na naszej stronie internetowej. A oto kilka zdjęć nowego biura. Przyznajcie, że widok z biura jedyny w swoim rodzaju. Zapraszamy.

Osoby zainteresowane wynajmem adresu, coworkingiem,
biurem na godziny proszę o kontakt.

794 794 383

kontakt@youroffice.pl

Zdjęcia biura znajdziecie na :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015059634926...

Pozdrawiam

Kuba Janicki
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

konto usunięte

Temat: Polecam

Zachęcam wszystkich podróżujących służbowo do zapoznania się z programem Business Travel Cards

Jakie korzyści płyną z zakupu karty BTC?
- otrzymujecie zawsze 40% rabatu na noclegi w ponad 140 hotelach w całej Polsce
- oszczędzacie czas na organizacji podróży służbowych - wszystko załatwią za Was konsultanci BTC
- możecie dostać dodatkowe zniżki na usługi gastronomiczne, konferencyjne oraz SPA

Chcecie już dziś płacić mniej?

Wystarczy wejść na stronę www.kartabtc.pl i wypełnić formularz. Po otrzymaniu karty jesteś uprawniony do korzystania z rabatów we wszystkich hotelach będących partnerami BTC.
Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...

Temat: Polecam

Jesteśmy niemiecką firmą o zasięgu międzynarodowym. W ofercie posiadamy produkty perfumeryjne najwyższej jakości.

Dajemy możliwość nie tylko kupowania taniej ale również możliwość zarabiania osobom, które są przedsiębiorcze, komunikatywne i kreatywne.

Będąc naszym dystrybutorem nie tylko możesz zarabiać na sprzedaży ale także tworząc własne grupy sprzedażowe na zasadach marketingu sieciowego. Możesz osiągać dochody, które będą zależne jedynie od Twojego zaangażowania i chęci.

W naszym planie marketingowym raz osiągnięta pozycja pozostaje na zawsze.
Nawet jak jedna z Twoich odnóg jest na tym samym poziomie co Ty to i tak mimo wszystko otrzymujesz z niej dochód w wysokości 3% extra bonusu.

Rozpoczynając współpracę z nami nic nie tracisz a od razu zyskujesz możliwość zarabiania, dostęp do panelu administracyjnego oraz systemu zamówień.

Rejestracja jest darmowa.

Wystarczy wypełnić formularz na stronie http://maybe-lauretta.pl

Z naszymi zapachami do Twojego sukcesu.

konto usunięte

Temat: Polecam

a

konto usunięte

Temat: Polecam

Ile dałbyś za to, aby móc rozmawiać w kraju bez ograniczeń?

Abonament od 65 zł+ VAT

Nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych operatorów komórkowych i sieci stacjonarnych.
Nielimitowane SMS i MMS w kraju

Wszystko w sieci o największej ilości abonentów- Orange!

Oferta obecnie dostępna u Konsultantów Klienta Biznesowego!

Chętnych zapraszam.

Możliwość przenoszenia numerów oraz aktywowania.
Bezpłatne doradztwo i załatwienie niezbędnych formalności.

Zaufało nam już wielu!

Zapraszam do kontaku:
arkadiusz.chludzinski@sanmar.pl

oraz do grupy:
http://www.goldenline.pl/forum/orange-biznes/

CIESZ SIĘ WOLNOŚCIĄ!


Obrazek
Bernadeta Wróbel

Bernadeta Wróbel Koordynator
regionalny, Stageman
Polska

Temat: Polecam

Co robisz dzisiaj, by stać się mistrzem? Drayton McLane Jr.

Firma STAGEMAN POLSKA, lider w animacji czasu wolnego, wychodzi swoim Kursantom naprzeciw proponując jedyne w kraju szkolenia e-learningowe z zakresu animacji czasu wolnego i psychologii eventów. Jest to szansa na naukę nowych umiejętności animacyjnych bez wychodzenia z domu!

E-learning to nasze najmłodsze dziecko , które gwarantuje dalszy rozwój osobisty w dziedzinie animacji czasu wolnego. Czujesz potrzebę dowiedzenia się czegoś więcej na temat najszybciej rozwijającej się branży w Polsce oraz możliwościach odbycia kursu przez internet?

W ofercie firmy Stageman Polska znajdziecie:

E-BOOKI

1. Animacja czasu wolnego - 15 zł

2. Psychologia eventów - 15 zł

3. Balonowe kreacje - 9 zł

4. Malowanie buziek - 9 zł

5. Animacja w pigułce - 9 zł

6. Przygotowanie do pracy w animacji - 9 zł

7. KOLEKCJA e-booków - 40 zł

AUDIOBOOKI

1. Animacja czasu wolnego - 15 zł

2. Animacja w pigułce- 15 zł

3. Przygotowanie do pracy w animacji- 15 zł

FILMY E-LEARNINGOWE

1. Animacja czasu wolnego ( 10 filmów ) - każdy za 10 zł

2. Psychologia eventów ( 10 filmów ) - każdy za 10 zł

3. Tańce w animacji ( 10 filmów ) - każdy za 10 zł

4. Balonowe kreacje ( 8 filmów ) - każdy za 10 zł

Macie również możliwość odbycia kursu z otrzymaniem CERTYFIKATU Stageman Polska, który daje uprawnienia do pracy w animacji czasu wolnego w atrakcyjnych hotelach (Egipt, Tunezja, Grecja, Hiszpania, Cypr, Wyspy Kanaryjskie itd.), na koloniach, obozach, zimowiskach i innych formach zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i dorosłych.

W latach 2010 2011 Stageman Polska zapewnił swoim Kursantom około 1 000 miejsc pracy!

Zgłoszenia:
Bernadeta Wróbel
mail: bernadeta.wrobel@stageman.pl
tel: 533 - 182 - 970

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Woźniak

Anna Woźniak Chata Wieśniaka
Centrum Dystrybucji
Swojskich Wyrobów

Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Polecam

'Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej' szkolenie

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń,
a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Już minęły czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam się udało spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

WARSZAWA 16-17 czerwiec 2012
WROCŁAW 23-24 czerwiec 2012

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

[/b]Zapraszam do kontaktu[/b]
Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Polecam


Obrazek


zajrzyj :)

znajdź :)

zapisz się :)

szkolenia dla Ciebie :)

Zapraszamy

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Polecam




Wyślij zaproszenie do