Robert Sęczkowski

Robert Sęczkowski Dyrektor ds.
Strategii i Rozwoju

Temat: Korzyści z dawania poleceń

Praca z poleceniami ma mnóstwo korzyści o których większość pracujących w sprzedaży doskonale wie. Z pewnością sami sprzedawcy otrzymując polecenia osiągają zwiekszony przychody. Ostatnio zastanawiam się nad tym jakie korzyści ma klient z przekazywania nam poleceń? Dlaczego warto, aby to robił? Jestem ciekaw Waszej opinii i pomysłów na ten temat.

Temat: Korzyści z dawania poleceń

Dzięki poleceniom jesteśmy w stanie być elastyczni, poznajemy potrzeby klienta. A sam nabywca towaru jest zadowolony ponieważ dzięki temu otrzymuje to co chce oraz ma poczucie indywidualnego i osobistego traktowania.
O wiele chętniej wracamy w miejsca gdzie mamy poczucie, że jesteśmy słuchani i gdzie wiedzą czego nam potrzeba.
Mariusz Kowalski

Mariusz Kowalski Zarządzanie,
szkolenia i wsparcie
Sprzedaży

Temat: Korzyści z dawania poleceń

Jakie korzyści ma klient z przekazywania nam poleceń?
hmm…

Pomagam innym:
Polecając inną znajomą mi osobę, czuję, że mogę pomóc mu wyborze odpowiedniego moim zdaniem produktu/usługi.

i jeszcze
Reguła wzajemności
Jeżeli klient nie kupił produktu, to dając polecenie może odwdzięczyć się sprzedawcy za poświęcony czas, np.:
„Proszę pana ja tego nie kupię, ale mój znajomy Adam z pewnością bezie tym zainteresowany”.
Piotr J.

Piotr J. Pogotowie
Komputerowe Warszawa

Temat: Korzyści z dawania poleceń

Joanna Gizgier:
Dzięki poleceniom jesteśmy w stanie być elastyczni, poznajemy potrzeby klienta. A sam nabywca towaru jest zadowolony ponieważ dzięki temu otrzymuje to co chce oraz ma poczucie indywidualnego i osobistego traktowania.
O wiele chętniej wracamy w miejsca gdzie mamy poczucie, że jesteśmy słuchani i gdzie wiedzą czego nam potrzeba.

Pytanie brzmiało: jakie korzyści ma KLIENT z przekazywania poleceń...

Zgadzam się w 100 % z Mariuszem - nic dodać niż ująć
Robert Sęczkowski

Robert Sęczkowski Dyrektor ds.
Strategii i Rozwoju

Temat: Korzyści z dawania poleceń

Piotr Jagóra:
Joanna Gizgier:
Dzięki poleceniom jesteśmy w stanie być elastyczni, poznajemy potrzeby klienta. A sam nabywca towaru jest zadowolony ponieważ dzięki temu otrzymuje to co chce oraz ma poczucie indywidualnego i osobistego traktowania.
O wiele chętniej wracamy w miejsca gdzie mamy poczucie, że jesteśmy słuchani i gdzie wiedzą czego nam potrzeba.

Pytanie brzmiało: jakie korzyści ma KLIENT z przekazywania poleceń...

Zgadzam się w 100 % z Mariuszem - nic dodać niż ująć

Oczywiście potwierdzam. Pytanie dotyczyło klienta. Znaczenie łatwiej, mam wrażenie, wskazać korzyści dla sprzedawcy.
Zastanaiam się, czy korzyścią z dania poleceń może być np. to: " dzięki temu, że mnie Pan poleci zapewni Pan swojemu przyjacielowi emeryturę o połowę taniej?"

Temat: Korzyści z dawania poleceń

.Joanna G. edytował(a) ten post dnia 13.11.09 o godzinie 14:52

Temat: Korzyści z dawania poleceń

.Joanna G. edytował(a) ten post dnia 13.11.09 o godzinie 14:51

Następna dyskusja:

Moc dawania




Wyślij zaproszenie do