Andrzej
Mazur
karanawał na Cabo
Verde: luty/marzec
2017
Temat: Konferencja Shes Interactive - dla kobiet...
KONFERENCJA
LOGICSEARCH (marka ARBOinteractive), ekspert w dziedzinie reklamy online, organizuje konferencję dla osób przedsiębiorczych, które chciałyby śmiało wkroczyć w świat marketingu internetowego. Pierwsza edycja zostaje zaadresowana w szczególności do kobiet aktywnych - coraz więcej z nich chce zadbać o wizerunek firmy, jak również promować projekty lub aktywność właśnie w Internecie.
Celem konferencji jest prezentacja najnowszych rozwiązań w zakresie działań marketingowych, które stają się niezbędne współczesnym kobietom biznesu i nie tylko. Uczestnicy konferencji będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznać się z zagadnieniami technologii internetowej, którą przedstawimy w sposób ciekawy, przyjazny i przystępny. Chcemy przekonać nie tylko o wysokiej efektywności, ale również o prostocie realizacji pomysłów promocji online. Pomysłów, które sprawdzą się zarówno w mikro, jak i średniej firmie. Konferencja zaprezentuje wiele skutecznych studiów przypadków.
GDZIE I KIEDY
15 października 2009 (czwartek)
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
PROGRAM
Wprowadzenie: mapa marketingu internetowego
rynek reklamy online w 2010 roku: podmioty i media, najnowsze trendy w Polsce i na świecie.
Bartosz Drozdowski, Managing Director, ARBOinteractive
Widoczność: public relations w Sieci (ePR)
współczesne www, blogi, mikroblogi, społeczności, marketing szeptany
mBank (uzgodnienia)
Planowanie: strategia reklamy online
przygotowywanie skutecznych działań sprzedażowych bądź wizerunkowych w Internecie
Marta Siudalska, Interactive Media Director, MRM Worldwide
Realizacja: targetowanie behawioralne
sposoby precyzyjnego dotarcia do określonej grupy odbiorców
Tomasz Teodorczyk, Dyrektor ds. sprzedaży, nugg.ad Polska
Realizacja: marketing w wyszukiwarkach (SEM)
efektywne i mierzalne działania reklamowe w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
Magdalena Wysocka, Senior Relationship Manager Google AdWords Ireland
Ewaluacja: mierzenie skuteczności działań
sposoby pomiaru aktywności i zaangażowania
Tomasz Więckowski, Managing Director, LOGICSEARCH
Studium Przypadku
PRELEGENCI
Prelegenci to specjaliści z zakresu działań marketingowych w Internecie, praktycy od wielu lat związani z branżą internetową. Merytoryczna wiedzą dzielić się będą reprezentanci tak znanych firm jak: Google Irlandia, MRM Worldwide, nugg.ad, ARBOinteractive .
DLA KOGO?
Konferencja jest przeznaczona dla osób przedsiębiorczych, które chciałyby śmiało wkroczyć w świat marketingu internetowego. W szczególności zostaje zaadresowana do aktywnych kobiet - coraz więcej z nich chce promować swoje projekty lub aktywność właśnie poprzez Internet.
Zapraszamy:
* kobiety samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą
* kobiety rozpoczynające działalność gospodarczą
* kobiety zasiadające w zarządach MSP
* osoby pracujące w działach marketingu oraz public relations
* osoby mające wpływ na określanie strategii reklamowych
* zainteresowanych
DLACZEGO WYRÓŻNIAMY KOBIETY?
Raporty Komisji Europejskiej oraz Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej potwierdzają, że Polki to jedne z najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Europie. Pełnią kluczowe role w zarządach 30% najważniejszych na rynku podmiotów gospodarczych, jak również na stanowiskach poniżej zarządu - oprócz księgowości i zasobów ludzkich, dominują w departamentach marketingu i public relations. Ich kompetencje w biznesie są coraz bardziej doceniane, a rola na kluczowych stanowiskach rośnie.
PATRONAT MEDIALNY
Patronat medialny nad imprezą objęli: Radio PIN, Marketing w Praktyce, Portal Mediarun, GoldenLine , ELLE, portal media2.pl, GoldenLine, PWnet, Portal kobiety.pl, iWoman. Patronem merytorycznym jest Stowarzyszenie IAB Polska.
ORGANIZATOR
LOGICSEARCH (marka ARBOinteractive), ekspert w dziedzinie reklamy online
STRONA KONFERENCJI
www.shesinteractive.pl
Kontakt: Andrzej Mazur konferencja@shesinteractive.pl