Maciej Maciejewski www.biznesfan.pl
Temat: MLM jak cudowny wehikuł
Krzysztof Hołowczyc wydaje się naturalnym wyborem na mówcę w przypadku tak ważnych wydarzeń dla LR Health & Beauty. Po pierwsze, ze względu na unikatowy Autokoncept (już ponad 300 samochodów z logo LR na polskich trasach), z drugiej – nikt nie opowie lepiej od Hołowczyca o pracy w zespole, o walce z przeciwnościami, o tym jak radzić sobie z porażką:http://www.networkmagazyn.pl/power_day_lr_health_beaut...
Firma Arbonne ogłosiła buńczucznie ok. dwa lata temu w mediach wejście na rynek polski, jednak zapowiedzi skończyły się jedynie na badaniu rynku poprzez próbę budowania na terenie naszego kraju struktur sprzedaży. I choć firma została nawet członkiem PSSB, niestety nie posiada na terenie RP żadnego oddziału, biura czy magazynu:
http://www.networkmagazyn.pl/arbonne_chce_podbic_azje_...
O tej akcji network marketingowy gigant Jeunesse Global poinformował w zeszłym tygodniu swoich dystrybutorów podczas firmowego wyjazdu szkoleniowego na Hawajach. Przez trzy lata nazwa koncernu będzie widoczna na całym budynku hali Rio Olympic Arena w Brazylii:
http://www.networkmagazyn.pl/jeunesse_global_sponsoruj...
„Denerwuje mnie również zakłamanie i hipokryzja. Dam przykład… Ludzie czasami przychodzą do mnie, aby skłonić mnie do przejścia gdzieś indziej. Parkują swoim BMW lub Mercedesem specjalnie tak, abym zauważył czym przyjechali. A ja po logo firmy już wiem, że auto nie jest ich własne i wiem, że zarabiają często mniej niż wynosi rata leasingowa za to auto. Takie rzeczy są żenujące”. Kto to powiedział? Sprawdź:
http://www.networkmagazyn.pl/tadeusz_musial_biznes_mlm...
Miłej lektury
Maciej Maciejewski
redaktor naczelny
Network Magazyn
http://grupamlm.pl
tel. 602 211 263