Andrzej G.

Andrzej G. Radca prawny

Temat: SZKOLENIA I INNE


ten link nie działa...... :((((((((
Proszę spróbować jeszcze raz:)Pozdrawiam
http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...

już działa... :)
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: SZKOLENIA I INNE

OSOBISTY PR I KOMUNIKACJA - Warsztaty rozwoju osobistego

Indywidualne Public Relations i Komunikacja Społeczna towarzyszą nam wszędzie. W relacjach rodzinnych, prywatnych, towarzyskich czy biznesowych. Liczy się, jak jesteśmy postrzegani, oceniani oraz co i w jaki sposób potrafimy zaoferować innym.

Jaka umiejętność staje się niezbędna w obecnych realiach komunikacji prywatnej i zawodowej? Dzięki czemu możemy uzyskać awans, podwyżkę, ciekawsze zadanie, czy poprawić relacje z kolegami albo bliskimi?
Zastanów się, czy posiadasz podstawową umiejętność właściwego eksponowania i wykorzystania swoich umiejętności umysłowych, emocjonalnych i fizycznych?

SAWARES proponuje praktyczne metody rozwijania naturalnych zdolności komunikacyjnych i świadomego posługiwania się osobistym PR-em. Nasze warsztaty pozwalają zmierzyć się z tą wiedzą i umiejętnościami w sposób przystępny, przyjemny i skuteczny. Przekonaliśmy się, że tak rozwijane umiejętności są praktycznie dostępne w działaniu od razu po warsztatach.

W PROGRAMIE:
Widzenie rozmówcy!
- Właściwe odczytywanie nastawienia naszego rozmówcy
*kondycji emocjonalnej, umysłowej i fizycznej rozmówcy
*odpowiednia interpretacja sygnałów niewerbalnych rozmówcy (min. mowa ciała i wykreowany wizerunek)
*odpowiednie odzwierciedlanie nastawienia rozmówcy
Inteligencja emocjonalna w komunikacji!
- Więcej widzę, więcej czuję, więcej rozumiem!
- Asertywność w komunikacji!
- Empatia w komunikacji!
- Opanowanie i skuteczność w różnych przypadkach komunikacji!

SZCZEGÓŁY: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

TERMINY: http://www.sawares.eu/terminy.html#krakow

KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE:
pr@sawares.eu
Agnieszka 609 055 779
Paula 884 178 641

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę cenową!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! O miejscu w grupie decyduje wpłacenie zaliczki, w postaci składki członkowskiej.


Obrazek
R W.

R W. Biznes

Temat: SZKOLENIA I INNE

SKUTECZNE METODY POZYSKIWANIA I UTRZYMANIA KLIENTÓW – intensywny trening umiejętności handlowych – WARSZAWA 18-19.01.2011.- OSTATNIE MIEJSCA

LAST MINUTE - 20% rabat dla rezerwacji dokonanych do 14.01.2011
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com

Opis szkolenia

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności i efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest skoncentrowany na praktycznym treningu umiejętności handlowych, ograniczając część teoretyczną do niezbędnego minimum. Inspiracje do rozwiązywania swoich problemów uczestnicy czerpią podczas aktywnego udziału w interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników:
- poznanie i udoskonalenie najważniejszych narzędzi i umiejętności sprzedażowych
- wzmocnienie pewności siebie na stanowisku sprzedażowym
- nabycie i uporządkowanie wiedzy teoretycznej oraz wymiana doświadczeń
- wzrost kompetencji sprzedażowych

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

Sprzedaż i współpraca z Klientem
- elementy procesu sprzedaży
- zdefiniowanie celów sprzedażowych
- utrzymanie ciągłości biznesu

Prospecting - sztuka pozyskania Klienta
- określenie profilu Klienta
- wybór grup docelowych /segmenty rynku
- źródła wiedzy o Klientach
- tworzenie własnej bazy danych

Efektywne relacje z Klientami – skuteczne narzędzia i techniki obsługi Klientów
- narzędzia budowania korzystnej relacji - komunikacja werbalna, niewerbalna, dostosowanie
- metody budowania pozytywnego wizerunku u rozmówcy - kształtowanie korzystnego nastawienia
- techniki rozpoznawania oczekiwań i potrzeb rozmówcy
- kontrolowanie przebiegu rozmowy - precyzja, porządkowanie oraz budowanie odpowiedzialności uczestników rozmowy

Etapy rozmowy z Klientem
- budowanie atmosfery zaufania
- badanie i identyfikacja potrzeb/problemu Klienta
- reagowanie na zastrzeżenia oraz obiekcje Klienta
- kreatywne rozwiązanie problemu
- pozytywne zakończenie rozmowy

Typologia Klientów
- rozpoznawanie typu Klienta
- dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta
- unikanie „pułapek” komunikacyjnych w kontakcie z Klientem

Telefon jako narzędzie w sprzedaży
- zasady kontaktu telefonicznego z Klientem
- komunikacja przez telefon
- kontrola rozmowy telefonicznej
- trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym z Klientem

Skuteczne metody perswazji
- budowanie własnej skuteczności od pierwszego kontaktu
- perswazja słowna
- język niewerbalny narzędziem perswazji
- potęga wyobraźni - ukryte przekazy
- wizualizacja przekazu

Współpraca z klientem po sprzedaży - droga do utrzymania Klienta
- standardy obsługi klienta w firmie
- identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z Klientem
- najczęściej występujące problemy w zakresie obsługi Klienta (m.in. przyjmowanie reklamacji, serwis, błędy w realizacji obsługi klienta itp.)
- monitoring satysfakcji i potrzeb Klienta

Dlaczego Klienci odchodzą i jak ich zatrzymać
- powody niezadowolenia – jak je rozpoznać?
- analiza działań konkurencji
- motywowanie Klienta do stałej współpracy

metodologia:
Wykłady i prezentacje trenerów ograniczone są do niezbędnego minimum. Pozostałą część szkolenia wypełniają ćwiczenia, które angażują uczestników w proces szkoleniowy i zapewniają optymalne przyswojenie i zapamiętanie treści oraz umożliwiają ich szybkie zastosowanie w praktyce.

W czasie szkolenia korzystamy z aktywnych metody prowadzenia szkoleń:

• testy,
• kwestionariusze,
• ćwiczenia,
• mini-wykłady,
• dyskusje moderowane.
• gry
• symulacja sytuacji biznesowych

Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.

Szkolenie odbędzie się w Centrum Warszawy w terminie 18-19.01.2011

Cena 990 zł brutto obejmuje:
- 16 h szkolenia
- materiały dla uczestników
- certyfikaty
- catering - dwa obiady oraz przerwy kawowe

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: inspirationskills@gmail.com
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: SZKOLENIA I INNE

Serdecznie Zapraszamy na szkolenie!
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI
które odbędzie się 13-14 stycznia.

Szkolenie prowadzi - WOJCIECH SZEWCZYKOWSKI - TRENER MIESIĄCA Grudnia 2010

Program szkolenie - ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

Temat: SZKOLENIA I INNE

Szukam chętnych, którzy dołączą do grupy słuchaczy studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego "Negocjacje i mediacje". Studia ruszą w lutym, jeśli będzie komplet 40 osób.Na razie go nie ma... Mam wrażenie,że to dobra propozycja, bo dużo zajęć to warsztaty z praktykami, a na koniec otrzymuje się certyfikaty Polskiego Centrum Mediacji, które dają określone kompetencje.
Szczegóły - na stronie, podaję więc link :
http://www.lazarski.pl/centrum-ksztalcenia-podyplomowe...
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: SZKOLENIA I INNE

ROZBUDOWA GRUPY ZAKUPOWEJ

Jesteśmy w trakcie rozbudowy grupy zakupowej po szczegóły dotyczące udziału w grupie zapraszam do kontaktu.

Grzegorz Olechniewicz
+48 667 91 75 85
grzegorz.olechniewicz@4results.pl

Główne kategorie:

■ Paliwa;
■ Energetyka;
■ Usługi informatyczne;
■ Materiały biurowe;
■ Materiały eksploatacyjne;
■ Materiały reklamowe;
■ Budownictwo modułowe (hale);
■ Produkty metalowe;
■ Konstrukcje stalowe;
■ Wyposażenie biura (meble);
■ Odzież robocza;
■ Opakowania foliowe (folia, worki, itd.);
■ Opakowania papierowe (worki, przekładki, itd.);
■ Opakowania tekturowe (kartony, przekładki, itd.);
■ Opakowania drewniane;
■ Palety drewniane;
■ Sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny;
■ Środki czystości i higieny;
■ Usługi druku;
■ Usługi marketingowe;
■ Usługi archiwizacji dokumentów;
■ Usługi logistyczne (transport, obrót palet itd.);
■ Usługi ochrony;
■ Usługi hotelowe;
■ Usługi transportowe (transport osób);
■ Usługi pralnicze;
■ Usługi przesyłek kurierskich;
■ Usługi sprzątania;
■ Usługi telekomunikacyjne;
■ Wynajem długoterminowy pojazdów;
■ Zakup pojazdów;
■ Wynajem długoterminowy powierzchni biurowej;
■ Wynajem powierzchni reklamowej;
■ itd.....

Grzegorz Olechniewicz
+48 667 91 75 85
grzegorz.olechniewicz@4results.pl
http://4results.pl
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: SZKOLENIA I INNE

Serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam Państwa do udziału w planowanych szkoleniach firmy MAY AGENCY:

ZAKUPOWE STRATEGIE NEGOCJOWANIA Z MONOPOLISTĄ
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 4.02.2011 r.
Prowadzący: Jakub Spyra
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem
Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla
NOWA EDYCJA 2011; OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
Warszawa, 17-18. luty 2011
Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk, Paweł M. Lipnicki, Grzegorz Kulka

ZARZĄDZANIE WŁASNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W FIRMIE
Warszawa, 11. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: dr Justyna Ożegalska-Trybalska
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

SEMINARIUM KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE I W FIRMIE ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI I ICH ROZWIĄZYWANIE NOWA EDYCJA 2011

Warszawa, 14. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

NEGOCJACJE, ROKOWANIA, MEDIACJE, ARBITRAŻ PREMIERA 2011
Warszawa, 17. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Robert Buszta
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

PRAWA RĘKA SZEFA - I stopień NOWA EDYCJA 2011
Profesjonalny i praktyczny trening umiejętności zawodowych dla asystentek, asystentów i sekretarek
Warszawa, 24. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

PRAWA RĘKA SZEFA - II stopień NOWA EDYCJA 2011
SEKRETARKA OPERACYJNA: poufność informacji, bezpieczeństwo sekretariatu i firmy, postępowanie w sytuacjach awaryjnych oraz blok umiejętności medialnych
Warszawa, 25. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 1 dzień: 990 PLN + VAT; udział dwudniowy (I i II stopień): 1570 PLN + VAT
Prowadzący: Paweł M. Lipnicki
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

TECHNIKI SKUTECZNYCH NEGOCJACJI I INTERWENCJI TELEWINDYKACYJNYCH
Warszawa, 28. luty 2011
Koszt uczestnictwa: 990 PLN + VAT
Prowadzący: Jakub Spyra
Szczegółowy program wyślemy na Państwa życzenie.

Wszelkie przydatne informacje dostępne są na stronie: http://www.mayagency.com.pl

-----------

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem

Interaktywny trening menedżera średniego i wyższego szczebla OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

Warszawa, 17-18. luty 2011

Szkolenie przeznaczone jest dla: Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania w Organizacji.

Prowadzący:

prof. Jerzy Bralczyk - językoznawca, wykłada retorykę w Instytucie Dziennikarstwa UW i w SWPS. Specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy oraz wystąpień publicznych. Autor licznych artykułów i książek naukowych, a także tekstów prasowych popularyzujących wiedzę o języku.

Prowadził programy językowe w radiu i telewizji. Szkolił m.in. pracowników administracji publicznej i największych firm z zakresu retoryki i kultury żywego słowa. Autor publikacji o kulturze języka, reklamie i perswazji, m.in.: "444 zdania polskie", "Język na sprzedaż", Mówi się. Porady językowe..." i wielu innych.

Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1).
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994 r.
Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, seminaria technik wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz cele brytów. Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.

W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.
Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Grzegorz Kulka profesjonalny operator kamery TV/ operator dźwięku, absolwent Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.

Komentarz:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE z prof. Jerzym Bralczykiem są jedynym w Polsce tak skonstruowanym seminarium medialnym z przewagą praktyki wystąpień publicznych.

Stawiamy zatem na praktykę i interakcję trenerów z uczestnikami treningu, proponując skuteczne ćwiczenia przy użyciu m.in. kamery TV.

Innowacyjne, bo bezpośrednie i praktyczne szkolenie ma na celu oswojenie się z powszechną, choć trudną do opanowania sztuką wystąpień publicznych.

Każde z ćwiczeń zostanie szczegółowo omówione, a uczestnicy treningu otrzymają osobiste wskazówki pomagające im na bieżąco podnosić zdobyte umiejętności.

Zadaniem dwudniowego treningu prowadzonego przez dwóch trenerów z udziałem operatora telewizyjnego jest nie tylko opanowanie technik udanych wystąpień publicznych ale także szeroko pojętej współpracy menedżera średniego i wyższego stopnia ze środkami masowego przekazu, z którymi spotyka się on najczęściej w najmniej oczekiwanych momentach.

Każdy Uczestnik otrzyma swoje zmontowane nagranie wystąpień na płycie CD.

Materiały nagrane dla każdego Uczestnika seminarium stanowią niezastąpioną pomoc dydaktyczną także po szkoleniu.

Cele szkolenia:

analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień publicznych,
opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska "tremy",
przedstawienie zasad konstruowania przemówień,
właściwy dobór sposobu przeprowadzenia wystąpienia publicznego,
udoskonalenie umiejętności komunikowania się oraz wzmacniania kontaktu ze słuchaczami,
określenie warunków i sposobów konstrukcji swobodnej wypowiedzi retorycznej - prezentacji, expose', komentarza, relacji, itp.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

konstruować własne wystąpienia publiczne,
efektywnie komunikować się oraz wzmacniać kontakt ze słuchaczami,
budować i wzmacniać swoją atrakcyjność w wiarygodność w kontekście wystąpień publicznych,
świadomie kreować własną sylwetkę psychologiczną oraz tworzyć wizerunek własnej osoby w kontekście wystąpienia publicznego,
stosować w praktyce własny styl mówienia,
radzić sobie z pułapkami komunikacji publicznej,
skutecznie radzić sobie ze stresem podczas wystąpień.

Program:

Dzień I:

1. Psychologiczne przygotowanie się do wystąpienia publicznego:



Metody psychicznego przygotowania do prezentacji własnej osoby,


2. Przygotowanie wypowiedzi:

Określenie celu wystąpienia - jakich spodziewamy się efektów?
Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty? (kto będzie odbiorcą, czas, miejsce),
Wybór odpowiednich narzędzi do wystąpienia.


(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).


3. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych:


Indywidualne podejście do różnych typów odbiorców,

Panowanie nad grupą - praca nad oporem uczestników,

Rozpoznawanie symptomów napięcia, stresu, tremy.

Sposoby przeciwdziałania skutkom powyższych zjawisk.

4. Techniki aktorskie:


Świadomość oddechu i ekonomia jego użycia u mówcy,

Podstawy emisji, artykulacji i intonacji głosu,

Optymalne wykorzystanie czasu wypowiedzi,

Co to jest krasomówstwo? - wykorzystanie praktyczne,

Podstawy form ruchu scenicznego - elegancja mówcy,

Sposoby opanowania i świadomego wykorzystania gestu,

Wykorzystanie pauzy jako środka ekspresji,

Techniki zaciekawiania słuchaczy - wątki poboczne,

Praktyczne ćwiczenia krasomówcze.

(Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV).

Dzień II:


5. Zajęcia z prof. Jerzym Bralczykiem.


a. Zasady konstruowania wystąpień publicznych.

b. Trzy elementy udanego wystąpienia:

informacja,

kontakt z audytorium,

wiarygodność,

perswazyjność.

c. Style mówienia.

6. Przygotowanie wypowiedzi:

Określenie audytorium, treści i stylu wystąpienia,
Sposoby organizowania treści wystąpienia,
Rola osobistego zaangażowania w wystąpieniu.

7. Budowanie pozytywnego nastawienia u słuchaczy:


Relacje z odbiorcą a odbiór treści,

Bariery w komunikacji - sposoby ich unikania,

Budowanie zaufania u odbiorców wobec treści wystąpienia.

8. Kwestie interpretacji przemówienia:



Emocje i racje: wykorzystanie historii i liczb,

Fakty i konteksty - w jaki sposób zmienia się postrzeganie faktów,

Schematy poznawcze: kiedy standardowe podejście nie wystarcza.



9. Ćwiczenia praktyczne - wystąpienie publiczne przed kamerą.

Teoria i praktyka pracy z kamerą.

Teoretyczny kontekst wystąpienia przed kamerą (kamerami).

omówienie sposobu chodzenia, siadania, siedzenia, zmiany pozycji, układu sylwetki, pozycji głowy i rąk występującego.

Co robić, a czego unikać. Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie.

Omówienie podstaw stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie.

Określenie kątów spojrzeń i ruchu głowy oraz ustalenie kierunków spojrzenia.

Wywiad en face i trois catre. Zwracanie się do redaktora prowadzącego, do osób z boku oraz bezpośrednio do widowni w studio i na wprost do kamery.

Oświetlenie w studio i w plenerze, światło w oczy, cienie na twarzy mówiącego.

Techniczna umiejętność inteligentnego słuchania wobec kamery.

Mimika.

Nagranie wystąpienia Uczestnika: rejestracja obrazu, dźwięku i światła za pomocą kamery TV oraz szczegółowe omówienie zarejestrowanych
materiałów oraz praktyczne wskazówki dla Uczestników.

Termin: 17-18. luty 2011

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2a.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1980 zł + VAT

Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

Warunkiem uczestnictwa: jest wysłanie załączonej karty zgłoszenia pod nr faxu: (22) 412-08-48 lub skanu karty mailem: g.robert@twigtraining.pl

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem dopiero po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:

-organizację szkolenia i poprowadzenie szkolenia przez trenerów,
-materiały szkoleniowe,
-certyfikat ukończenia szkolenia,
-serwisy kawowe, obiady.

Warunki rezygnacji:

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

W przypadku dodatkowych pytań proszę kontaktować się z brokerem:

Robert Gałązka
Indywidualny Opiekun Klienta
TwigTraining - Broker szkoleniowy
Tel.: 606-839-719
Fax: +48 22 412-08-48
g.robert@twigtraining.pl

Prawa Autorskie
Copyright © 2011 MAY AGENCY
Zawartość stron, oraz innych publikacji autorstwa MAY AGENCY podlega ochronie prawa autorskiego.
Prawa autorskie powyższych programów szkoleniowych należą do ich autorów. MAY AGENCY zezwala na kopiowanie powyższego programu tylko w celach prywatnych. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z Radcą Prawnym MAY AGENCY (tel. 606 830 709).
Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 01.02.11 o godzinie 16:42
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: SZKOLENIA I INNE

Czy potrafisz szybko zorientować się, kto w danej sytuacji Cię lubi lub nie? Czy wiesz jak naprawdę widzą Ciebie inni?!
Jesteś sfrustrowany w pracy i w związku? W obu przypadkach nic się nie zmieni, jeżeli będziesz dalej olewał siebie i swój rozwój – nie wyręczaj swoich wrogów!

Odzyskaj „pilota” do swojej osobowości – słabości i talentów. Spójrz obiektywnie i doceń swoje naturalne predyspozycje zawodowe i towarzyskie. Łatwo i skutecznie naprawisz dotychczasowe błędy i zmienisz schematy funkcjonowania oddalające Cię od sukcesu.

Po naszych warsztatach osobistego PR-u te trudne dotąd zagadnienia staną się dziecinnie proste!
Każdy uczestnik wyjdzie z osobistą mapą swoich wartości i słabości, bazującą na całym dotychczasowym życiu.

PODRASUJ swój wizerunek - naucz się wyrażać swój własny STYL.

W programie:

* Skuteczny wizerunek atutem w komunikacji.
* Ja a otoczenie: definicja siebie jako elementu rodziny, społeczności, szkoły lub firmy.
* PR jako język potrzebny w każdej komunikacji interpersonalnej.
* Komunikacja niewerbalna:
- Znaczenie pierwszego wrażenia w komunikacji.
- Jak zachować się w ciągu pierwszych 30 sekund kontaktu.
- Właściwe odczytywanie zachowania rozmówcy.
- Odpowiednia interpretacja sygnałów niewerbalnych rozmówcy.
* Komunikacja interpersonalna:
- Przydatne w każdej sytuacji (witając się, kupując, sprzedając, współpracując: twarzą w twarz, telefonicznie lub przez internet).
- Świadomość relacji nie tylko z naszego punktu widzenia pomaga nawiązać, podtrzymać, rozwinąć kontakt oraz rozwiązać problem komunikacji: w domu, na ulicy, na uczelni, w pracy oraz w kontaktach intymnych.
- Opanowanie i skuteczność w różnych przypadkach komunikacji czyli równoległe utrzymanie bezpośredniej komunikacji i panowanie nad całą strukturą kontaktu.

Dla najbardziej wytrwałych i najpilniejszych - Tajniki skutecznego ARS AMANDI!

zapisy i dodatkowe informacje:
pr@sawares.eu

Agnieszka 609 055 779
Paula 884 178 641
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: SZKOLENIA I INNE


Obrazek


Szkolenie i badanie potrzeb szkoleniowych GRATIS*

Uważamy, że w biznesie ważną zasadą jest zasada „Nie kupuj kota w worku”. Wiec postanowiliśmy dać Twojej firmie DARMOWE* BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWCH, A NA JEGO PODSTAWIE 2 DNIOWY WARSZTAT GRATIS!

Zastanawiasz się już nad tym, co dostaniesz za pieniądze, jak to dajemy za darmo*?

SPRAWDŹ NAS! Inwestuj w zaufanych i sprawdzonych partnerów biznesowych.

Potrzebujesz więcej szczegółów?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ!

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.pl

Strefa wiedzy: http://gntb-bt.pl

*Warunki skorzystania z oferty udostępniamy w trakcie indywidualnych rozmów.
Jacek M.

Jacek M. Pomoge wprowadzic
produkty na teren
panstw arabskich
...

Temat: SZKOLENIA I INNE

14.02-15.02.2011
Warszawa

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest:

* Autodiagnoza własnego stylu negocjacyjnego uczestników
* Rozpoznanie i neutralizacja barier w komunikacji
* Nauka sposobów pozyskiwania informacji
* Poznanie rodzajów negocjacji, cech dobrego negocjatora i najczęstszych błędów w negocjacjach
* Praktyczne ćwiczenia strategii i taktyki negocjacji
* Uświadomienie uczestnikom zalet i wad negocjacji na terenie własnym, drugiej strony i neutralnym
* Praktyczne warsztaty negocjacji kooperacyjnych (Model Harvardzki)
* Zapoznanie z zasadami kiedy i jak robić ustępstwa, a czego unikać
* Nabycie umiejętności wychodzenia z impasu
* Nauka rozpoznawania i obrony przed manipulacją i wojną psychologiczną, stosowanymi negocjacjach

Uczestnicy po odbyciu szkolenia będą potrafili:

* Wyrabiać w sobie cechy dobrych negocjatorów i unikać najczęstszych błędów
* Stosować zasady dobrej komunikacji
* Opracować i wdrożyć skuteczną strategię i taktykę dla prowadzonych przez siebie negocjacji
* Stworzyć odpowiednie okoliczności, wybrać stosowny czas i miejsce dla negocjacji
* Przeprowadzić udane negocjacje z silniejszym partnerem
* Zaprojektować i zastosować swoją BATNĘ
* Przeprowadzić negocjacje integracyjne (win-win)
* Umiejętnie stosować ustępstwa i przełamywać impas i zastój w negocjacjach
* Obronić się w sytuacji manipulacyjnej lub agresywnej presji

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Informacje, bez których nawet nie siadaj do stołu negocjacyjnego:

* Jakim jestem negocjatorem?
* Cechy skutecznego negocjatora
* Charakterystyka różnych stylów negocjacji
* Model Harvardzki, czyli negocjacje integracyjne - zasady

2. Przygotowanie strategii negocjacji:

* Błędy popełniane przez negocjatorów
* Bariery w porozumiewaniu się oraz zasady skutecznej komunikacji
* Określenie swoich priorytetów (interesów) i nadanie ważności kwestiom do negocjacji
* Przewidywanie zachowań drugiej strony - analiza interesów, potrzeb i celów
* BATNA, czyli strategia negocjacji z partnerem, który wydaje się silniejszy

3. Opracowanie taktyki prowadzenia negocjacji:

* Analiza zasobów, przygotowanie argumentów i kontrargumentów
* Wytyczenie ścieżek negocjacji
* Zasady robienia ustępstw
* Sposoby przełamywaniu impasu

4. Organizacja negocjacji

* Negocjacje na terenie własnym, drugiej strony, czy na neutralnym?
* Aranżacja przestrzeni w negocjacjach - zajmowanie miejsca, budowanie statusu a stawianie siebie na „straconej pozycji”

5. Negocjacje kooperacyjne – Model Harvardzki, czyli o dochodzeniu do konsensusu:

* Oddzielanie ludzi od meritum problemu
* Koncentracja na interesach a nie stanowiskach
* Opracowanie wielu rozwiązań
* Wybór obiektywnych i niezależnych kryteriów

6. Manipulacje i tricki stosowane w negocjacjach:

* Inwentaryzacja podstępnych taktyk i zasad wojny psychologicznej
* Radzenie sobie z trudnymi partnerami
* Neutralizowanie zagrywek drugiej strony

Beata Kołodziejska - Trener

http://homocreatore.pl
marketing@homocreatore.plJacek M. edytował(a) ten post dnia 08.02.11 o godzinie 15:16

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA I INNE

BEZPŁATNY E-BOOK
Sekrety wewnętrznej efektywności
Czy kilka kroków i mała decyzja może doprowadzić do wielkości?
Kim jest Marek? Czego możesz się do niego nauczyć?


>>>>>>>Więcej informacji i zapis się na stronach 9 Golden Group (kliknij)<<<<<<<


Obrazek


Przedstawiamy Ci oto sfabularyzowany kurs prezentujący podstawowe zagadnienia z zakresu rozwoju osobistego.
--> Poznaj możliwości jakie niesie zmiana osobista.
--> Dowiedz się czym jest i jak działa motywacja.
--> Czym jest pewność siebie?
--> Podnieś poziom własnego zadowolenia.
--> Rozwal stres raz na zawsze.
--> Poznaj sprawdzone sposoby na zarządzanie czasem.
--> Oraz doświadcz potęgi jaką niesie pozytywne nastawienie do życia.

Zobacz, przeczytaj, uwierz, wprowadź zmiany i odmień swoje życie… jeśli tylko zechcesz… podjąć działanie i wypełnić formularz...

Zatem, co znajdziesz w tej publikacji:
--> Sfabularyzowaną fabułę,
--> 5 najczęstszych problemów jakie dotykają nas w życiu
--> Kilkanaście sposobów na to, aby zwiększyć swoją motywację,
--> Kilka wskazówek na to, jak efektywnie wyznaczać swoje cele,
--> 12 pytań pozwalających określić naszą życiową misję,
--> Wskazówki na to, jak myśleć pozytywnie,
--> Poznasz 5 najpopularniejszych złodziejów Twojego czasu
--> Dowiesz ile czasu przecieka Ci w ciągu dnia bezproduktywnie i jak możesz sobie z tym poradzić,
--> Uświadomisz sobie czym jest stres i poznasz 3 sposoby, aby go unicestwić,
--> Zobaczysz czym jest inteligencja finansowa i przeczytasz o tym jak ją skutecznie rozwijać,
--> Uświadomisz sobie również, czym jest pewność siebie i dlaczego ma tak ogromne znaczenie w dzisiejszym świecie.

Świetnie, jednak ile to kosztuje?
Wystarczy, że wypełnisz formularz i publikacja będzie Twoja. Bez żadnych opłat - tak po prostu!

Termin i miejsce:
Internetowo w Twoim domu, czytasz w godzinach dogodnych dla Ciebie - po zarejestrowaniu się i potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz e-maila z dostępem do publikacji.

Inwestycja:
Adres e-mailowy do subskrypcji.

>>>>>>>Więcej informacji i Zapis na stronach 9 Golden Group (kliknij)<<<<<<<


Obrazek

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA I INNE

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA I INNE

Jak za pomocą kilku kroków zyskać podstawowe umiejętności i kompetencje trenera?

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group


Obrazek


Pracodawcy wymagają od nas coraz więcej, ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, aby stać się jeszcze lepszymi w tym, co robimy na co dzień. Umiejętność prowadzenia grupy, asertywność i wrażliwość komunikacyjna, urastają nam do rangi kluczowych niemal w każdej profesji, jaką wykonujemy.

Jak może wyglądać Twoje życie, gdy podniesiesz kwalifikacje z zakresu umiejętności społecznych, gdy będziesz wiedział jak efektywnie poprowadzić negocjacje, jak lepiej się komunikować i jak być bardziej asertywnym w kontaktach z innymi.

Co będziesz mógł zmienić w swoim życiu i otoczeniu?

Na ile podniesie się Twoja wartość w oczach pracodawcy, jeśli zyskasz odpowiednie kwalifikacje z zakresu prowadzenia warsztatów i szkoleń, chociażby w podstawowym zakresie.

Zastanów się na spokojnie: prowadzisz szkolenia, traktujesz to jako dodatkowe źródło dochodu, rozwijasz się, podnosisz kwalifikacje, dostajesz awans – czy nie warto?

Zatem czego się nauczysz i co zyskasz przychodząc na szkolenie:
---> Poznasz, czym jest zawód trenera oraz istotę procesu prowadzenia szkoleń,
---> Zrozumiesz, czym są podstawowe metody pracy trenera,
Usłyszysz o podstawowych stylach uczenia się,
---> Będziesz wiedział, jak udzielać informacji zwrotnej,
---> Zobaczysz na własne oczy jak prowadzić dyskusję, warsztat, jak stosować lodołamacze, analizę przypadków i wiele innych przydatnych umiejętności,
---> Zapoznamy Cię z trudnymi sytuacjami w pracy trenera oraz ze specyficznym słownictwem trenerskim,
---> Doświadczysz istoty negocjacji,
---> Będziesz wiedział, czym jest asertywność i jak ją stosować w życiu codziennym,
---> Zwiększysz swoją pewność siebie,
---> Podniesiesz kwalifikacje i staniesz się bardziej atrakcyjny na rynku pracy,
---> Poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu komunikacji,
---> Wreszcie będziesz przygotowany w podstawowym zakresie do prowadzania warsztatów i krótkich szkoleń.


Obrazek


Wyobraź sobie, że jesteś w sali szkoleniowej, słyszysz szmer rozmów, lecz w pewnej chwili wszystko ucichło. Widzisz go… Wyszedł na środek, pewnym krokiem stanął, uśmiechnął się i zaczął mówić. Wszyscy słuchają, jakby z jego ust płynęła najpiękniejsza muzyka. Twoja ciekawość narasta z każdą sekundą, tak jakbyś czytał najlepszą powieść w Twoim życiu. Siedzisz oczarowany, wręcz hipnotyzuję Cię aura tego wydarzenia. Co chwilę pada salwą gromkiego śmiechu. Emocje potęgują się, narastają i stają się coraz bardziej intensywne. Wszyscy patrzą na niego i zaczynają rozumieć, że uczestniczą w czymś wyjątkowym, niemal magicznym.

Tym kimś możesz być i TY!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Z najwyższą przyjemnością przedstawiamy Ci szkolenie, które obudzi w Tobie potencjał godny najlepszych trenerów - Trener umiejętności społecznych.

Jeżeli:
---> chcesz podnieść swoje kwalifikacje,
---> szkolisz ludzi lub jesteś zainteresowany karierą trenera,
---> prowadzisz wystąpienia publiczne,
---> interesuje Cię praca społeczna,
---> przymierzasz się do kariery w sektorze publicznym,
---> pragniesz zostać politykiem, mówcą, osobą występującą publicznie
---> albo już jesteś jedną z tych osób... Jesteś we właściwym miejscu.

Podnieś swoje kompetencje, stań się bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Podejmij decyzję już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Program szkolenia:
Moduł 1 - Praca Trenera
WPROWADZENIE
---> Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia;
---> Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera;
---> Etyczne problemy w pracy trenera;
--->Etyczne problemy w pracy trenera;

METODY PRACY TRENERA
---> Cykl uczenia się, piramida uczenia się;
---> Zasady udzielania informacji zwrotnej;
---> Metody aktywizacji grupy;
---> Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład, prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja);
---> Język trenera;

SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
---> Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera;
---> Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Moduł 2 - Trener Umiejętności Społecznych
WPROWADZENIE
---> Umiejętności społeczne – wprowadzenie;

NEGOCJACJE
---> Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji;
---> Typowe błędy w negocjacjach;
---> Etapy negocjacji oraz style negocjacji;
---> Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach;
---> Wybrane taktyki negocjacyjne;

ASERTYWNOŚĆ
---> Definicja asertywności;
---> Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne;
---> Asertywna odmowa;
---> Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań;
---> Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi;

KOMUNIKACJA
---> Wprowadzenie do komunikacji;
---> Komunikacja werbalna i niewerbalna;
---> Interpretacja komunikatów niewerbalnych;
---> Aktywne słuchanie;
---> Bariery w komunikacji.

Szkolenie jest certyfikowane.


Obrazek


Ten warsztat pozwoli Ci uzyskać szereg zasobów i kompetencji z zakresu umiejętności społecznych. Będziesz umiał zabrać głos, wypowiedzieć się publicznie, zwiększysz pewność siebie i zyskasz sporo dodatkowych umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.

Podejmij decyzję:
Tak! Chcę zostać TRENEREM UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEJ!

Zapisz się już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Termin i miejsce:
Katowice, 26-27 lutego 2011, w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-18.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 19 lutego zapłacisz tylko 597 złotych, po tej dacie 747 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.

Kto prowadzi:
Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista.
Silvia Zawadzka

Silvia Zawadzka Konsultant ds.
szkoleń, Gamma

Temat: SZKOLENIA I INNE

„Aaaby wznieść się ponad kryzys i stać się obiektem pożądania pracodawców- doskonalenie kompetencji sprzedawców woj. pomorskiego”

Szkolenie w 100 % dofinansowane z Unii Europejskiej, całkowicie za darmo.

Dla kogo ??

Projekt skierowany jest do osób, które:

• Pracują i mieszkają na terenie Województwa Pomorskiego

• Są zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie, umowa o dzieło)

• Pracują w sektorze MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa – zatrudniające maksymalnie 249 osób)

• Pracują w działach związanych ze sprzedażą i/lub obsługą klienta

Jakie korzyści ??

W ramach projektu zapewnione są następujące elementy:

• Materiały szkoleniowe

• Pendrive!

• Certyfikaty

• Catering (przerwy kawowe, obiad)

• Noclegi (dla osób mieszkających w dalszej odległości od miejsca szkolenia)

• Opieka nad dziećmi

Co, gdzie, kiedy ??

Każdy uczestnik projektu weźmie udział w 2 wybranych szkoleniach z listy, które odbędą się od marca do czerwca 2011 w Gdańsku przy ulicy Elbląskiej 68 :


• Komunikacja i asertywność w sprzedaży ( 2 dni szkoleniowe)

• Sztuka perswazji (2 dni szkoleniowe)

• Sztuka telemarketingu (2 dni szkoleniowe)

• Sztuka negocjacji (2 dni szkoleniowe)

• Psychologia sprzedaży ( 2 dni szkoleniowe)

• Obsługa klienta (2 dni szkoleniowe)


Każdy uczestnik projektu weźmie również udział w szkoleniu:

• Współpraca handlowca z zagranicą. Wykorzystywanie narzędzi internetowych. (2 dni szkoleniowe)

Kobiety dodatkowo biorą udział w szkoleniu:

• Warsztaty asertywności dla kobiet (1 dzień szkoleniowy)


Jak się zgłosić ??

Osoby zainteresowane proszone są w pierwszej kolejności o wypełnienie i przesłanie deklaracji uczestnictwa - do ściągnięcia ze strony internetowej projektu: http://projektgamma.pl/efs/ i przesłanie faksem na nr 022 266 08 51 lub e-mailem na adres: silvia.zawadzka@projektgamma.pl

TERMIN ZGŁOSZEŃ DO WYCZERPANIA WOLNYCH MIEJSC!
R W.

R W. Biznes

Temat: SZKOLENIA I INNE

ZIMOWY ZJAZD CENOWY - na nasze szkolenia

Zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną cenowo ofertą szkoleń otwartych na stronie:
http://inspirationskills.pl/
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: SZKOLENIA I INNE


Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: SZKOLENIA I INNE


Obrazek
Marek Urban

Marek Urban Trener i menedżer
sprzedaży

Temat: SZKOLENIA I INNE

Zapraszam na szkolenie "Skuteczne negocjacje handlowe" w Lublinie 21-22 marca. Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:

* kiedy stosować twarde negocjacje, a kiedy negocjacje typu win-win?
* jak wpływać na równowagę sił, mimo że mamy słabszą pozycję negocjacyjną?
* dlaczego warto prosić o więcej, niż chce się uzyskać?
* w jaki sposób żądać dużo i nie zrazić do siebie drugiej strony?
* co wpływa na dobrą atmosferę w trakcie negocjacji?
* jak zapewnić satysfakcjonujące rozwiązania dla obydwu stron negocjacji?
* w jaki sposób szybko zredukować stres podczas negocjacji?

Szkolenie poprowadzi Rafał Działowski - doświadczony trener i praktyk negocjacji, w tym negocjacji z wielkimi sieciami handlowymi.

Szczegółowe informacje:

http://laurenpeso.pl/szkolenia/skuteczne_negocjacje_ha...
Anna Rudnicka

Anna Rudnicka EVOLVO
Szkolenia&Coaching

Temat: SZKOLENIA I INNE

NEGOCJACJE W BIZNESIE
KLUCZOWE ZASADY I TECHNIKI NEGOCJACYJNE

WROCŁAW: 17.03.2011, Salus Outsourcing Business Center
POZNAŃ: 29.04.2011, Centrum Szkoleniowe Kochtex

25% RABATU NA POWITANIE!
CENA REGULARNA: 650,00 CENA NA POWITANIE:487,50
Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 12 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

CELE SZKOLENIA:
• poznanie kluczowych, sprawdzających się w praktyce zasad i technik negocjacyjnych
• określenie własnych mocnych stron
• nabycie umiejętności budowania relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia
• nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Style prowadzenia negocjacji oraz korzyści i niebezpieczeństwa z nimi związane.
2. Negocjacje win-win – od teorii do praktyki, czyli czy szczytne idee sprawdzają się w twardej rzeczywistości biznesowej.
3. Podstawa negocjacyjnego sukcesu: określanie BATNA, warunków brzegowych, strefy możliwego porozumienia (ZOPA) oraz pozycji strony przeciwnej, czyli jak przygotować się do negocjacji?
4. Sztuka budowanie relacji sprzyjających porozumieniu.
5. Komunikacja w negocjacjach :
a) rodzaje i techniki pytań, które pozwolą Ci poznać prawdziwe potrzeby i cele partnera negocjacji.
b) skuteczna prezentacja własnych propozycji i argumentów
6. Mowa ciała – czy zawsze powinieneś zachowywać pokerową twarz? Kiedy warto
okazać emocje?
7. Najważniejsze taktyki negocjacyjne:
● wysoki pułap
● ustępstwa
● negocjacje od nowa
● wyższa instancja
● wycofanie oferty
● gra na czas
● kompromis
● nieuwaga
● pusty portfel
● zdechła ryba
● inspektor Columbo
● nagroda w raju
● imadło
8. Najczęściej zadawane pytania taktyczne – odpowiedzi, których potrzebujesz.
9. Pułapki psychologiczne i manipulacje w trakcie negocjacji – jak je omijać?
10. Trudny partner w negocjacjach? Sprawdzone sposoby pokonywania najczęściej pojawiających się problemów.

SZKOLENIE PROWADZI:
Wiktoria Czyżewska
Psycholog, trener-ekspert, coach.
Menedżer zespołu sprzedażowego, handlowiec-praktyk.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego(B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w obszarach umiejętności osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem),handlowych (techniki sprzedaży, negocjacje, telemarketing, obsługa klienta) oraz menedżerskich (m.in.zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, coaching)
Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej PWPW SA, ArcelorMittal, Polami, Masonite Sp. z o.o., TREFL-Kraków, Budoserwis Sp.z o.o., Euro-Tax.pl, FIN Sp.z o.o.). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: ELTRANS Sp. z o.o., Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., KOMIN-FLEX , Mifamaroll Sp. z o.o., REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, Centrum Informatyki Sp. z o.o. i wiele innych…

CENA OBEJMUJE:
• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• obiad
• przerwy kawowe

ZAPISY:
biuro@szkolenia-evolvo.pl
http://www.szkolenia-evolvo.plAnna Rudnicka edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 16:38

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA I INNE

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
Jak za pomocą kilku kroków zyskać podstawowe umiejętności i kompetencje trenera?

--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group


Obrazek


Pracodawcy wymagają od nas coraz więcej, ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, aby stać się jeszcze lepszymi w tym, co robimy na co dzień. Umiejętność prowadzenia grupy, asertywność i wrażliwość komunikacyjna, urastają nam do rangi kluczowych niemal w każdej profesji, jaką wykonujemy.

Jak może wyglądać Twoje życie, gdy podniesiesz kwalifikacje z zakresu umiejętności społecznych, gdy będziesz wiedział jak efektywnie poprowadzić negocjacje, jak lepiej się komunikować i jak być bardziej asertywnym w kontaktach z innymi.

Co będziesz mógł zmienić w swoim życiu i otoczeniu?

Na ile podniesie się Twoja wartość w oczach pracodawcy, jeśli zyskasz odpowiednie kwalifikacje z zakresu prowadzenia warsztatów i szkoleń, chociażby w podstawowym zakresie.

Zastanów się na spokojnie: prowadzisz szkolenia, traktujesz to jako dodatkowe źródło dochodu, rozwijasz się, podnosisz kwalifikacje, dostajesz awans – czy nie warto?

Zatem czego się nauczysz i co zyskasz przychodząc na szkolenie:
---> Poznasz, czym jest zawód trenera oraz istotę procesu prowadzenia szkoleń,
---> Zrozumiesz, czym są podstawowe metody pracy trenera,
Usłyszysz o podstawowych stylach uczenia się,
---> Będziesz wiedział, jak udzielać informacji zwrotnej,
---> Zobaczysz na własne oczy jak prowadzić dyskusję, warsztat, jak stosować lodołamacze, analizę przypadków i wiele innych przydatnych umiejętności,
---> Zapoznamy Cię z trudnymi sytuacjami w pracy trenera oraz ze specyficznym słownictwem trenerskim,
---> Doświadczysz istoty negocjacji,
---> Będziesz wiedział, czym jest asertywność i jak ją stosować w życiu codziennym,
---> Zwiększysz swoją pewność siebie,
---> Podniesiesz kwalifikacje i staniesz się bardziej atrakcyjny na rynku pracy,
---> Poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu komunikacji,
---> Wreszcie będziesz przygotowany w podstawowym zakresie do prowadzania warsztatów i krótkich szkoleń.


Obrazek


Wyobraź sobie, że jesteś w sali szkoleniowej, słyszysz szmer rozmów, lecz w pewnej chwili wszystko ucichło. Widzisz go… Wyszedł na środek, pewnym krokiem stanął, uśmiechnął się i zaczął mówić. Wszyscy słuchają, jakby z jego ust płynęła najpiękniejsza muzyka. Twoja ciekawość narasta z każdą sekundą, tak jakbyś czytał najlepszą powieść w Twoim życiu. Siedzisz oczarowany, wręcz hipnotyzuję Cię aura tego wydarzenia. Co chwilę pada salwą gromkiego śmiechu. Emocje potęgują się, narastają i stają się coraz bardziej intensywne. Wszyscy patrzą na niego i zaczynają rozumieć, że uczestniczą w czymś wyjątkowym, niemal magicznym.

Tym kimś możesz być i TY!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Z najwyższą przyjemnością przedstawiamy Ci szkolenie, które obudzi w Tobie potencjał godny najlepszych trenerów - Trener umiejętności społecznych.

Jeżeli:
---> chcesz podnieść swoje kwalifikacje,
---> szkolisz ludzi lub jesteś zainteresowany karierą trenera,
---> prowadzisz wystąpienia publiczne,
---> interesuje Cię praca społeczna,
---> przymierzasz się do kariery w sektorze publicznym,
---> pragniesz zostać politykiem, mówcą, osobą występującą publicznie
---> albo już jesteś jedną z tych osób... Jesteś we właściwym miejscu.

Podnieś swoje kompetencje, stań się bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Podejmij decyzję już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Program szkolenia:
Moduł 1 - Praca Trenera
WPROWADZENIE
---> Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia;
---> Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera;
---> Etyczne problemy w pracy trenera;
--->Etyczne problemy w pracy trenera;

METODY PRACY TRENERA
---> Cykl uczenia się, piramida uczenia się;
---> Zasady udzielania informacji zwrotnej;
---> Metody aktywizacji grupy;
---> Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład, prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja);
---> Język trenera;

SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
---> Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera;
---> Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Moduł 2 - Trener Umiejętności Społecznych
WPROWADZENIE
---> Umiejętności społeczne – wprowadzenie;

NEGOCJACJE
---> Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji;
---> Typowe błędy w negocjacjach;
---> Etapy negocjacji oraz style negocjacji;
---> Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach;
---> Wybrane taktyki negocjacyjne;

ASERTYWNOŚĆ
---> Definicja asertywności;
---> Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne;
---> Asertywna odmowa;
---> Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań;
---> Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi;

KOMUNIKACJA
---> Wprowadzenie do komunikacji;
---> Komunikacja werbalna i niewerbalna;
---> Interpretacja komunikatów niewerbalnych;
---> Aktywne słuchanie;
---> Bariery w komunikacji.

Szkolenie jest certyfikowane.


Obrazek


Ten warsztat pozwoli Ci uzyskać szereg zasobów i kompetencji z zakresu umiejętności społecznych. Będziesz umiał zabrać głos, wypowiedzieć się publicznie, zwiększysz pewność siebie i zyskasz sporo dodatkowych umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.

Podejmij decyzję:
Tak! Chcę zostać TRENEREM UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEJ!

Zapisz się już teraz!
--->>>Zapisz się na stronach 9 Golden Group

Termin i miejsce:
Katowice, 12-13 marca 2011, w sobotę i w niedzielę w godz. 10.00-18.00.
Dokładną informację o miejscu szkolenia otrzymasz e-mailowo na 5 dni przed szkoleniem.

Inwestycja:
Tylko teraz w przedpłacie do 5 marca zapłacisz tylko 597 złotych, po tej dacie 747 złotych (w cenę wliczone jest szkolenie, materiały szkoleniowe, catering – napoje, drobne przekąski, słodycze). Skorzystaj już dziś.

Kto prowadzi:
Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista.

Następna dyskusja:

Teledysk negocjacyjny ze sz...




Wyślij zaproszenie do