Mateusz Lewonowski Export Specialist
Temat: Jak umotywować klientom wprowadzenie opłaty za coś, co...
Pomocy!Głowię się ostatnio w pracy nad pewnym problemem. Dostałem zadanie: napisać list do klientów firmy z informacją o wprowadzeniu opłaty za używanie systemu on-line, służącego do utrzymywania komunikacji z tymi właśnie klientami. Nie wchodząc w szczegóły, jest to użyteczne narzędzie zapewniające bieżące raporty z naszej pracy.
Szczerze mówiąc, na miejscu klienta bym się wściekł, jak by mi firma świadcząca usługę powiedziała, że muszę płacić za coś, co miałem za darmo, a jak nie zapłacę, to zostanie mi to odebrane i współpraca straci na komforcie komunikacji.
Czy macie jakieś pomysły, jak uargumentować klientom tę sytuację w ten sposób, żeby poczuli się zadowoleni, albo chociaż żeby nie zerwali umowy?
Liczę na szybką pomoc, zadanie dość pilne...