Mateusz Piotrczak pośrednik, Semizvet
Temat: 10 zasad jak rozmawiać z klientem- praktyczne wskazówki
Wielu przedsiębiorców dopiero zaczynających swoją przygodę w biznesie, nie zdajesobie sprawy z tego, jak istotny jest odpowiedni kontakt z klientem. Zatem co można a
czego nie można, co wypada a czego nie wypada mówić?
1. Okazuj klientowi szacunek
2. Znajdź punkt widzenia klienta i poznaj jego standardowe problemy i potrzeby.
Gdy wykaże się zainteresowanie jego potrzebami to klient zaczyna nas lubić.
3. Słuchaj uważanie tego co mówi klient
4. Unikaj sporów, nie udowadniaj klientowi, iż nie ma racji
5. Chwyt dobrodziejstwa, sugerowanie, iż sprzedaje się coś klientowi w wyjątkowych
okolicznościach, specjalnie dla niego
6. Zewnętrzny wygląd musi budzić natychmiastową akceptację, ani zbyt strojny, ani zbyt ubogi
7. Inicjuj kontakt klienta po dokonaniu usługi, jest prawdopodobieństwo, iż dzięki temu ponowi zakup w późniejszym terminie
8. Nie każ klientowi czekać, bo pójdzie do konkurencji, która zrobi to szybciej
9. Proś klienta o sugestie, co można zmienić w oferowanych produktach lub usługach.
Większość ulepszeń, pochodzi z sugestii klientów
10. Zrutynizowanie odpowiedzi
Zapraszam na stronę trenerów biznesu- http://ekonomiaokiemekonomisty.blogspot.com
Szukasz kampanii reklamowej lub wykonania strony internetowej? http://bernis.pl
mateusz.piotrczak.polska@gmail.com
ekonomia.okiem.ekonomisty@wp.pl