konto usunięte

Temat: Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych - szkolenie


Obrazek


MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu zaprasza do udziału w szkoleniu:

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH

Szkolenie adresowane jest do pracowników i managerów pionów sprzedaży i zakupów oraz wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się prowadzeniem negocjacji z klientami zewnętrznymi lub wewnętrznymi w firmie.

PROGRAM SZKOLENIA:
Negocjacje handlowe – zrozumieć potrzeby drugiej strony
• Wzorce percepcji partnerów negocjacyjnych oraz ich stylu negocjacji.
• Typów negocjatorów, typy klientów.
• Bariery komunikacyjne negocjatorów.

Jakim jestem negocjatorem – wybór stylu negocjacji
• Określenie swoich mocnych i słabych stron.
• Rozpoznanie rozmówcy – jak wiedza co nas pomaga naszym przeciwnikom wywrzeć na nas wpływ.
• Najczęstsze błędy perswazyjne popełniane przez nas w procesie komunikacji.
• Asertywność a negocjacje.
• Jak nie poddać się kontroli trakcie rozmowy.
• Umiejętność czytania między wierszami i aktywne słuchanie – podstawa kontrolowanie przebiegu rozmowy.

Wywieranie wpływu a sztuka mówienia
• Zjednywanie innych do siebie - słowa klucze - jak przekonać tych na „nie”, aby byli na „tak”.
• Słowa tabu, subjęzyk i konotacja języka – niebezpieczeństwo w komunikacji werbalnej.
• Umiejętność przekonywania i wywierania wpływu słowem na negocjatorów.
• Warunki skuteczności języka perswazji.
• Zasady doboru argumentów a oddziaływanie na emocje w negocjacjach.

Autoprezentacja - jako narzędzie wpływu podczas negocjacji
• Pierwsze wrażenie a sukces.
• Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
• Przygotowanie się do negocjacji.
• Elementy werbalne w autoprezentacji.
• Elementy niewerbalne w autoprezentacji
• Aparycja – autoprezentacja a wygląd
• Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
• Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie
• Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
• Chronemika – zarządzanie czasem w autoprzentacji
• Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
• Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.

Główne narzędzia przekonywania
• Generalizacje, kasowania, porównania jako sposób na pozyskanie przewagi strategicznej w rozmowie.
• Metafory - budowanie obrazu sytuacyjnego i wywoływania potrzeby osiągnięcia pożądanej sytuacji. Sposoby używania metafor.
• Dobór odpowiedniej metafory do typu rozmówcy.
• Parafraza – skuteczne używanie parafrazy.

Techniki wywierania wpływu:
• Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
• Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie negocjacji:
zasada autorytetu
reguła wzajemności
zasada kontrastu
zasada konsekwencji
reguła niedostępności
zasada lubienia
zasada dowodu społecznego.

Cena: 990 zł netto
Cena obejmuje:

-udział w zajęciach
-materiały szkoleniowe
-certyfikat ukończenia szkolenia
-serwis kawowy
-lunch

Termin i miejsce: 10-11 grudnia 2012 Warszawa

Szczegółowa oferta dostępnych szkoleń tutaj:
http://masterscsb.com.pl/front/page/get/54/

tel.: 81 533 31 39, 81 534 13 01
fax: 81 532 50 62
email: biuro@masterscsb.com.pl