Temat: Jak wypromować firmę?
Pozyskiwanie nowych klientów
Pozyskiwanie nowych klientów zawsze rozpoczyna proces sprzedaży, ciągłe poszukiwanie nowych
klientów jest życiodajnym źródłem dla sprzedawców i firmy, bez względu czy posługujesz się
referencjami, czy sam szukasz klientów lub korzystasz z adresów, które dostajesz w swojej firmie, powodzenie i umiejętność zdobywania nowych wartościowych kontaktów jest decydującym czynnikiem sukcesu, od którego wszystko zależy.
Oceń w skali od 1 do 10 jakie są twoje codziennie wyniki w pozyskiwaniu klientów.
Jeśli znalazłeś za mało potencjalnych klientów i nie wiesz z kim będziesz realizować
następne kontrakty, to postaw złą ocenę. Jeśli możesz powiedzieć, że masz o wiele
więcej adresów i potencjalnych klientów niż jesteś w stanie obsłużyć, to oceń
się odpowiednio dobrze. Zapytaj również kolegów w firmie, którzy znają twoją
pracę, jak oni by cię ocenili. Dopiero wtedy, kiedy się ocenisz, możesz rozpocząć
pracę na sobą.
--------------------
Ważne są bezpośrednie spotkania, telefoniczne kontakty, mailowe.
Jak reklamujesz swoją firmę każdego dnia, z jakich narzędzi korzystasz??
PREZENTACJA
Umiejętność prezentacji to ważny proces w sprzedaży, wiele sprzedawców zawodzi
w prezentacjach produktu, za dużo mówią, za mało słuchają, co daje sygnał na lekceważenie
klienta, popełniają niewybaczalny błąd.
Prezentacja, bardziej niż inne czynności, jest umiejętnością wyróżniającą najlepszych sprzedawców.
Poniżej prezentujemy sposoby, które są wykorzystywane w naszej firmie, jak również przez naszą agencję we współpracy z naszymi partnerami:
• Spotkania bezpośrednie
• Rozmowy telefoniczne
• Aktywny mailing
• Budowanie sieci kontaktów na goldenline
• Stworzenie ładnej strony z łatwą nawigacją
• Zaistnienie w katalogach w swojej branży
• Stowarzyszenia
• Komentowanie innych blogów
• Kampanie PPC
• Szkolenia, konferencje
---------------------------------------
Z pozdrowieniami
Damian Wilpert