Marta C.

Marta C. Radca prawny -
Doradca Podatkowy,
Kancelaria LEX-TAX

Temat: jak utrzymać dobre realcje z klientem

w założeniu , że standard naszej usługi jest wysoki i oceniany przez klienta na ocenę min dobrą
W jaki sposób utrzymujecie /podtrzymujecie dobre relacje z klientem ?
- zapraszacie na kolację, obiad ..?
- spotykacie się z nimi często, lub wręcz przeciwnie...rzadko
- gadżety
- darmowe usługi
- wspólne zaintersowania, wyjazdy, spotkania
???
Jarosław Miłaszewicz

Jarosław Miłaszewicz rzecz w tym, że
rzecz na rzeczy..

Temat: jak utrzymać dobre realcje z klientem

Właściwie to wszystkie elementy brane są pod uwagę.
Trzeba ocenić jaki zysk masz z klienta i dopasować odpowiednie narzędzia "dziękczynne"



Wyślij zaproszenie do