Zbigniew Misiak

Zbigniew Misiak senior consultant,
BOC IT Consulting

Temat: Clay Richardson opowiada o Customer Journey Mapping w BPM

Witam,

Chciałbym zaprosić Państwa do zapoznania się z wywiadem, jakiego udzielił mi Clay Richardson - analityk firmy Forrester Research.

W wywiadzie tym opowiada o nowym podejściu do modelowania biznesowego - Customer Journey Mapping, które zaczyna być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również w powiązaniu z BPM.

http://bpmtips.com/clay-richardson-on-customer-journey...


Obrazek


A czy Państwo mieli okazję współpracować z zespołami Customer Experience (CX) z wykorzystaniem Customer Journey Mapping?

Pozdrawiam serdecznie,

Zbigniew Misiak
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Clay Richardson opowiada o Customer Journey Mapping w BPM

Bardzo ciekawe :)

dla mnie kluczem jest "Competitive advantage is no longer driven by automation and efficiency. "

Następna dyskusja:

BPM to nie jest programowanie




Wyślij zaproszenie do