Robert Monra

Robert Monra Właściciel, STEOPRO

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Zastanawiam się nad wynajęciem biura w mieście bo praca w domu mnie wykańcza. Ceny za m2 wahają się w przedziale od 16 do 20 zł za m2 - ja potrzebuje ok. 13m2. Znalazłem nawet ciekawe ogłoszenie pomieszczenia, które by mi odpowiadało i wygląda to tak: "Cena 17 zł/m-c/m2 + VAT + media + udział w podatku od nieruchomości."

Mam pytanie bo nie rozumiem "udziału w podatku od nieruchomości" to płaci się jakiś procent od całej kwoty?
Maciej Nowicki

Maciej Nowicki Java Developer

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Ale chyba nie liczysz że my Ci na to odpowiemy? Zapytaj po prostu ogłoszeniodawcę ile chce dodatkowo.
Sławomir Janiak

Sławomir Janiak specjalista ds
podatków KR Group

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

jeżeli wynajmiesz (jako najemca) część nieruchomości to obciążony zostaniesz częścią podatku - przynajmniej tak być powinno.
Jak nie jesteś VATowcem to się zastanów czy to dobra oferta dla Ciebie choć koszty jak widzę specjalnie duże nie sa, ale...
Jan Rozmaryn

Jan Rozmaryn Właściciel, Własna

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Jeśli skorzystasz z oferty Inkubatorów, w mieście Lublin może to być:Inkubator Technologiczny w Lublinie.

Oferują bardzo dobre stawki, jeśli zdecydujesz się na ich biura do wynajęcia Lublin otrzymasz:
* biurka;
* krzesła;
*dostęp do bezpłatnego internetu;
* komputer.

Dodatkowo na miejscu znajdują się:
* sale szkoleniowe
* sala na spotkania z klientem
* sale konferencyjne w Lublinie
* możliwość zarejestrowania firmy.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

proponuję porównywać ceny ze zsumowanymi wszystkimi elementami. Ceny mediow potrafią się baaaaardzo różnić, wskutek czego pozornie tanie wychodzi bardzo drogo
Jan Rozmaryn

Jan Rozmaryn Właściciel, Własna

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Wszystko zależy od doboru oferty, zależy kto co potrzebuje
Adam Pawlicki

Adam Pawlicki Właściciel,
Samozatrudnienie

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Przeglądajcie wolne oferty - http://tabelaofert.pl/lokale-uslugowe
W tej branży również pojawia się wiele promocji, chociaż wiele zależy od tego, jaki macie na to wszystko budżet.
Krzysztof Jarzyna

Krzysztof Jarzyna Informatyk, Sebix
Company

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Jeśli chodzi o koszta wynajmu biura to zależą one w dużej mierze od lokalizacji oraz od metrażu a także udogodnień, które otrzymujemy w standardzie (klimatyzacja, internet itp). Poczytaj sobie tutaj na temat wynajmu przestrzeni biurowej.
Małgorzata Kwiatkowska

Małgorzata Kwiatkowska Specjalista ds
Marketingu, IT

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Ja znalazłam ostatnio ciekawe szkolenia dla wynajmujących na http://akademianajemcy.pl/. Może Ci się przydadzą. Wiele ciekawych informacji tam jest.
Marcin Komczyk

Marcin Komczyk sp ds logistyki,
Urząd m.st. Warszawy

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Wiele daje umiejscowienie firmy, warto zadbać, by biuro położone było gdzieś w centrum, by było blisko dla wszystkich ludzi. Dlatego poszukaj odpowiedniego biura w swoim mieście na https://walterherz.com/

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Nie wiem ja w waszym przypadku, ale polecam się zastanowić czy w ogóle potrzebne nam biuro. A jeśli tak to jakiej wielkości. Warto nie przesadzać, ponieważ biuro to ułatwienie, lecz też wydatek jaki jest odciągany z przychodów naszej działalności. Polecam przeczytać ten artykuł http://jestemsloikiem.pl/2017/12/06/czy-wynajem-biura-...

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Jeżeli dobrze prosperujemy to biuro na pewno nam się przyda. To jest podstawa aby zacząć się rozwijać jak należy. Jeżeli chcesz wynająć to sprawdź pośrednika https://www.officelist.pl/ który zajmuje się wynajmowaniem powierzchni biurowych.

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Nie ma uniwersalnej ceny, wszystko zależy od tego jak wygląda biuro, jaką ma powierzchnię no i oczywiście w jakiej jest lokalizacji. Jak jeszcze mieszkałam w Poznaniu i wynajmowałam dla siebie biuro, korzystałam z pomocy firmy http://businesspark-grunwald.pl/
Qc Wypożyczalnia

Qc Wypożyczalnia Specjalista do spraw
marketingu, Qc sp
zoo

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

A może wirtualne biuro? Wynajmujesz sam adres na który rejestrujesz firmę. Cała twoja poczta przychodzi do nich, oni na bieżąco wszystko skanuj i wrzucają do twojego profilu na stronie internetowej do której masz nieograniczony dostęp. Wszystkie listy wysyłają pocztą tradycyjną raz w miesiącu. Dodatkowo kiedy jest Ci to potrzebne możesz wykorzystać specjalnie przygotowane stanowisko wyposażone w najpotrzebniejsze rzeczy w ich siedzibie. Tam przyjmujesz kontrahentów tylko wtedy, kiedy jest Ci to potrzebne, nie płacąc za puste biuro. Ja wraz ze znajomymi korzystamy z usług tej firmy- https://qcbiuro.pl
Aneta Nikicka

Aneta Nikicka Prowadzę własną
firmę usługową

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Koszty wynajmu biura są przede wszystkim uzależnione od wielu czynników, jak chociażby standard lokalu czy też lokalizacja. Przy czym wiele różnorodnych propozycji związanych właśnie z wynajmem w Krakowie znajdziemy na https://www.herbewo.krakow.pl/do-wynajecia-biura/ . Oferta w tym przypadku jest bardzo szeroka, a warunki przejrzyste i korzystne zarazem:).

Temat: Wynajem biura - jakie koszty?

Wynajem biura zależy od wielu czynników

od lokalizacji
od ceny czynszu
od opłat dodatkowych takich jak ogrzewanie czy prąd
warto również wziąć pod uwage możliwe podwyżki ceny wynajmu biura w przyszłości

W Krakowie obecnie bardzo wiele lokali buduje sie poza centrum:
https://krakow.dlawas.info/wiadomosci/biura-na-wynajem-...

Z uwagi na to, ze nawet ich cena może być niższa.



Wyślij zaproszenie do